abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41196293
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Goed gedaan p-etr-a
Dankjewel!

Ik had gisteren niet echt veel erbij te melden, maar wilde toch even laten weten dat het goed gaat. Ik hoop binnenkort onder de 80 te komen.
pi_41197130
Ik ben vandaag laarzen wezen passen, en ik heb zowaar meerdere paren aangehad die ik dichtkreeg... Ze waren jammergenoeg niet zo mooi dat ik ze wilde hebben..

Verder was ik nog op zoek naar een rok oid. Bij Didi bemoeide een verkoopster zich ermee, en nu heb ik een heel mooi setje(jurkje met topje eronder) waar ik zelf echt nooit aan gedacht had om zoiets te kopen...
Het is nu een vervroegd verjaardagscadeautje van vriendjelief geworden.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41197925
Dit is het btw...

poppetje gezien, kastje dicht..

[ Bericht 45% gewijzigd door teigan op 27-08-2006 09:44:32 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41198150
Ooh, dat staat je goed zeg! En als ik het goed begrijp dan had je die laarzen al langer dus?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41198231
Nee, die laarzen die ik hier aanheb zijn ook nieuw...

O ja, wel grappig, de verkoopster had dit setje dus uitgezocht, en het was precies wat zij aanhad..

alleen had zij wel maatje 34 ongeveer...
Maar dit jurkje staat dus alle maten..
pi_41198307
Ik vind die riem-ketting (of is het print?) het echt af maken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41198379
Het is echt een ketting, ik vind het alleen nog wel eng om die om te hebben, voor mijn gevoel legt ie teveel de nadruk op mijn buik, maarja, die is nu toch "gecorrigeerd" door de body die ik aanheb...
pi_41198778
Ziet er leuk uit teigan
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:25:08 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41202418
Hoor ik daar Slagharen? Daar zitten wij de komende midweek
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:37:08 #260
13151 crew  Rewimo
pi_41202752
Artis was erg leuk! Veel jonge dieren, girafjes, fantje Ben alleen tig keer door mijn been gezakt, kan wel merken dat de fysiotherapie stilligt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41207865
Ai, door benen heenzakken is erg onplezierig..... Hoop dat fysio snel weer begint?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:43:53 #262
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_41210046
Hmmm, ik denk ook maar dat ik weer eens moet beginnen

Ik was van 96kg --> 82kg gegaan. Maar in de afgelopen 6 maanden ben ik weer 7kg aan gekomen.

Ik begin dus maar opnieuw!
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_41210080
ik heb net nog een broodje met eiersalade op ik kon het niet laten ik had honger ik heb ook net avonddienst gehad. Het was btw wel heerlijk.
  zondag 27 augustus 2006 @ 08:44:20 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_41216376
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:35 schreef teigan het volgende:
Dit is het btw...

pic even weggedit
Je ziet er super uit!

[ Bericht 16% gewijzigd door Troel op 27-08-2006 17:13:17 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 augustus 2006 @ 09:23:02 #265
13151 crew  Rewimo
pi_41216528
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef freecell het volgende:
Ai, door benen heenzakken is erg onplezierig..... Hoop dat fysio snel weer begint?
5 september pas weer

teigan, je ziet er goed uit
pi_41216696
Thnx, ik word er nog verlegen van joh....
Ik ben er zelf ook nog steeds wel verbaasd over hoor, hoe het mij staat...
pi_41217012
Zo, ook weer even een update van mijn kant. Ondanks dat ik het niet heel snel vind gaan, ben ik dankzij het "normale" eten nu 6 ons afgevallen in een paar weken. Van de week een afspraak bij de sportschool gemaakt om dingen toch te bemoedigen. Als het nodig is halen we er ook nog even een dieetiste bij, en dan moet ik zo aan de 87 kg zitten
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41226866
Ik heb besloten dat ik ook maar weer eens wat actiever ga lijnen. Zeker omdat ik nu dus even niet kan sporten, al hoop ik eigenlijk met de nieuwe LM release weer te kunnen beginnen. Dat is dus 3 september. Met m'n enkel gaat het goed, met m'n rug gaat het nog niet echt denderend, dus ik doe nog een weekje supervoorzichtig. Ik twijfel echt of ik niet van de week vast weer zal gaan sporten. Ik ben echt bang dat ik opeens veel kracht verlies, m'n conditie achteruit rent en ik volgende week opeens tien kilo zwaarder ben en dus met alles weer opnieuw kan beginnen. Slaat nergens op natuurlijk, maar toch.

Hey Teigan, ik heb je foto niet gezien maar word wel erg nieuwsgierig door die reacties hier hoor.
Sanity is (not) statistical
pi_41227603
Teigan je had hem echt niet weg hoeven te halen Het was echt een super mooie foto
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:14:46 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_41228083
Vanochtend was ik 100.1 Net moest ik van Bert op de weegschaal gaan staan en lekker uitgebreid naar het toilet gaan, dan kwam ik wel op de 99. Ik had er simpelweg geen zin in, maar kwam zonder toilet wel op 100.2 (dus een keer flink pissen en je bent onder de 100). Op een of andere manier doet die 100 grens me minder dan ik dacht ofzo. Ik zie dan veel liever morgen dat ik 99nogwat ben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:24:34 #271
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41228485
De foto staat er nog gewoon op hoor, bij de reply van Troel
En het is inderdaad een hele leuke foto en Teigan zit er enorm goed uit
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:25:46 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_41228525
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef poohy het volgende:
De foto staat er nog gewoon op hoor, bij de reply van Troel
En het is inderdaad een hele leuke foto en Teigan zit er enorm goed uit
Die had ik net wegge-edit voordat ik mijn vorige post plaatste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41228785
Dat is toch al super troel
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:38:45 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_41228921
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef Riann het volgende:
Dat is toch al super troel
Ja, maar ik heb dus echt niet het gevoel nu snel naar het toilet te moeten om onder die 100 te komen, vind dat eigenlijk maar nep, of komt dat omdaat ik weet dat ik er dan onder zit?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41229025
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb dus echt niet het gevoel nu snel naar het toilet te moeten om onder die 100 te komen, vind dat eigenlijk maar nep, of komt dat omdaat ik weet dat ik er dan onder zit?
Misschien komt dat wel omdat je dan weet dat je er dan onder zit.
Als ik smorgens niet naar de wc ga voordat ik weeg ben ik ook zwaarder. Maar ik ga dus ook telkens eerst naar de wc voordat ik me weeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')