abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:38:53 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_40716319
Fok! Dieetclub deel 112

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer uit :+ #39 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht Binnenkort gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:48:43 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40716540
Fipo
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:53:24 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_40716648
Sepo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40716797
Tripo
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40716946
forpo
pi_40719321
eh fivpo/pentapo????

ik ga zondag op motorvakantie naar de Eifel in Duitsland. Mede vanwege het weer gaan we wel in hotelletjes slapen (ipv kamperen). Heb er echt zin in, maar ben wel bang dat het een natte bedoening gaat worden.
pi_40719339
hmmm of ik ben plots meer dan 3 kilo aangekomen, of dat ouwe ding werkt niet meer want ik ben nu plotseling 98,3 kilo ach ja, nieuwe weegschaal heeft dan toch een voordeel

niet leuk nieuws, maar het moet maar, gelukkig is schoonmamma thuis, en die is ook op dieet, dan eet ik 's avonds tenminste ook gezond
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:30:38 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_40719342
Nee joh, het wordt gewoon hartstikke lekker weer enzo!

Dat moet gewoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40719609
Woohoo!
Ik zit onder de 80! 79,9 om precies te zijn! *O

* Cutie feestje gaat vieren!
pi_40719786
Het moet zondag gewoon heerlijk weer zijn. Want dan kan ik met peter gaan wandelen bij ons in de grote peel. http://www.nationaal-parkdegrootepeel.nl/ En anders word het een bioscoopje zondag en uiteraard wel uiteten.
pi_40720408
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef Levitation het volgende:

[..]
We maken grapjes over dat vegetarisch, omdat je als mens "vegetariër" bent en je eten "vegetarisch" is. Vandaar.
ow zo, da's Vlaams hè...ik ben vegetarisch
ik ben ook zo gewend om tegen vleeseters ' te moeten argumenteren' , terwijl ik dat omgekeerd al lang niet meer doe.
Vandaag bloed gaan doneren, mocht nu maar 400ml meer geven ipv de 500ml vorig jaar. Daar kunnen ze vast ook wel iets mee doe
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:52:54 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40721711
Riann, de Peel is heel mooi, wij zijn er vorig jaar een weekend geweest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40725380
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Riann, de Peel is heel mooi, wij zijn er vorig jaar een weekend geweest
ik weet het

En daar woon ik is een 25 min fietsen en met de auto 10 minuutjes of zo. En dat allemaal in ons boeruh dorp van 2500 inwoners

net Dude where's my car gekeken wat blijft het toch een grappige en leuke film. Die kan ik echt tig keer kijken en ik blijf er mee lachen.
pi_40725895
Zo, ik ben naar de Vrijbuiter geweest, en ik heb daar een paar wandelschoenen gevonden!!

Volgens de verkoopster heb ik wel brede voeten, maar ze zijn ook vooral gevoelig schijnt het..
Ik heb nu dus een paar schoenen waar ik wel aan zal moeten wennen, maar ze zijn iig niet te smal...
Dus ik zal de komende dagen eerst eens binnen de schoenen veel aanhebben, en als het goed gaat dan ga ik er ook mee naar buiten.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 02:21:23 #15
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_40733546
Ik ben drie kilo in anderhalve week aangekomen
En in ene is er geen sprake meer van een weegobsessie

Maar goed, als ik weer ben bijgegeten in Nederland ga ik weer met goede moed beginnen
pi_40734103
Even een midden-in-de-nacht tvp. Logeer bij mijn ouders en kan/kon niet slapen. Ga zo toch weer ff 'n poging wagen....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:51:37 #17
13151 crew  Rewimo
pi_40736174
Ik werd weer wakker met een dichtgeplakt oog. Gelukkig belde gisteren de opticien dat mijn nieuwe bril vandaag klaarligt, de oude moet echt vervangen worden. Bah, bril op dit weekend
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:51:30 #18
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40736869
Zo! Ik heb deel 112 helemaal gemist!

Net weer ff geüpdate. Er is niet veel af, maar goed, het is een dalende lijn.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_40738324
Ik heb ik de lijst mijn startgewicht met 0.3kg aangepast. Ik vond mijn opschrijfboekje terug waar ik 2 weken geleden mee ben begonnen :-)

Verder lijkt er nu structureel een dalende lijn in te zitten. Heb gisterenavond wel een afdwaler gehad (uit eten geweest en restant marshmellows van eerder bbq opgemaakt), maar ik ga rustig verder. Ik laat me niet demotiveren!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_40740077
ik heb trouwens laarzen gekocht tot net onder mijn knieetjes
pi_40741221
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:50 schreef Riann het volgende:
ik heb trouwens laarzen gekocht tot net onder mijn knieetjes
* teigan jaloers is...

Ik wil ook laarzen aankunnen....
pi_40743990
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teigan het volgende:

[..]

* teigan jaloers is...

Ik wil ook laarzen aankunnen....
Ja, ik was echt blij dat ik er aan kon en dat tot onder mijn knie vorig jaar had ik tot halverwege mijn kuiten ik kon geen hogere gevonden krijgen die mij paste. Ze waren 139.99 euro maar ja ach maakt ook niet uit het zijn hele mooie bruine. Als ik nog een keer mooie zwarte zie tot net onder mijn knie dan koop ik die ook nog.

Heb ook een heel mooi lingeriesetje gekocht en 3 hele mooie broekjes zo waar je hammen een beetje onderuit komen en dan nog 4 strings staan heel mooi maar ja nu ik weer half om half een vriendje heb en ik denk dat het nog wel officeel mijn vriendje word moet je toch mooie dingen dragen. ik ben nu ongesteld maar ja zo gauw ik er weer ga slapen of zo doe ik natuurlijk dat nieuwe setje aan is echt erg mooi
pi_40746680
zo mensen, ik zeg even gedag. Morgen weg met de motor op vakantie
pi_40746924
Veel plezier octopussy!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:54:17 #25
13151 crew  Rewimo
pi_40749372
Prettige vakantie, octopussy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')