Tja, mijn moeder gaat op het laatste moment niet mee... Stap in de trein, wij moeten toch nog eerst boodschappen doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa, leuk!(en daar kom je nu mee
)
Veel cola light graagquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:26 schreef Troel het volgende:
Ik ga boodschappen doen. Frisdrank inslaan voor volgende week
Na, 2 uur heen en 2 uur terug met de trein en ik moet vannacht helaas werken. Al had ik het wel verschrikkelijk leuk gevonden (ben dol op dierentuinen).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Tja, mijn moeder gaat op het laatste moment niet mee... Stap in de trein, wij moeten toch nog eerst boodschappen doen
Zijn stiefvader werkt bij slagharen en had een stapel overquote:
Ja tegen ongezond eten kunnen we niet meer tegenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:24 schreef poohy het volgende:
Nou ik ben bijna helemaal bijgegeten dus ik kan binnenkort weer beginnen met gezond etenIk eet nu zo ongezond dat ik al een paar dagen diarree heb
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Anders wil ik ook wel een keer mee, freecell![]()
Als jij je kaartje aan Isa geeft, kan Isa met ons mee en kunnen wij nog een broer extra blij makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:00 schreef Troel het volgende:
Ja he, hoe kom ik dan van mijn kaartje af
Ik heb vijf broers en een zus, allemaal getrouwd en allemaal kindertjes, die hebben we blij gemaakt. Hebben nog maar een heel paar over...quote:
Nope, die krijgt maar een bepaald aantal per jaar, hij heeft de rest bij ons gedumptquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:20 schreef Troel het volgende:
Jamaar, jamaar, dan vragen we toch gewoon weer die stiefvader.
Zeggen we gewoon dat het om jouw vrijgezellenfeestje gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |