Welkom! En heel veel succes ermee!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:27 schreef jolene het volgende:
Goedemorgen, een hele tijd niet geweest en vanochtend het maar weer eens bekeken op de weegschaal.
Het beruchte knopje maar weer eens omgezet want het is te veel en er moet echt wat af.
Dus ik kom me aanmelden
.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:30 schreef teigan het volgende:
welkom terug jolene..
Had je al een account bij Troel aangevraagd? Anders moet je haar ff mailen... (Voor het hoe en wat, zie de OP)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Joooolleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeneee![]()
![]()
Ik heb gister eindelijk nieuwe schoenen gevonden. Ik was niet eens zo veeleisend, een niet al te hoge herniahak, zwart, dicht en van leer. Ben weeeeeeeeeeeken bezig geweest
Zo dat is lang geledenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:27 schreef jolene het volgende:
Goedemorgen, een hele tijd niet geweest en vanochtend het maar weer eens bekeken op de weegschaal.
Het beruchte knopje maar weer eens omgezet want het is te veel en er moet echt wat af.
Dus ik kom me aanmelden
Brussel is ok, al ken ik er niet zo veel want ik werk en winkel er alleen maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik zwaai even naar iedereen![]()
Ga dit weekend met mijnnaar Brussel! Ben er nog nooit
geweest, dus ik ben benieuwd![]()
Wat lief dat je hierna vraagtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Ben je alweer wat beter, ymme?
Das vervelend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:54 schreef teigan het volgende:
ik ben juist vandaag me flink gammel gaan voelen..
Maar ik had vandaag weer een bindweefselmassagebehandeling, en volgens de masseuse viel ik toch nog steeds wel af(dat idee had zij...)
wij hadden zo willen gaan skaten, maar het regent en onweert hier nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |