dankje..quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef Rewimo het volgende:
Waar was je ergens in de Eifel, octopussy? Welkom terug trouwens
Ja ik sta er niet meer tussen. Ik dacht dat ik nog pas had geupdate, maar blijkbaar niet. Anyway, het schiet toch niet op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:37 schreef teigan het volgende:
Wat is het lijstje trouwens kort geworden ineens....
Ik ben op dit moment chocolademuffins aan het bakken....LEKKER!!!!!
![]()
180kg??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:22 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, ik heb een digitale van Blokker, kan tot 180 kiloKostte een euro of 12. Voldoet prima wat mij betreft hoor
Leuk!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:12 schreef Iksje het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik sta er ook nog steeds tussen, altijd met enkele onsjes op en neer geupdate. Omdat ik dus al een maand of 2 stabiel ben, denk ik er zelfs over om even een kleine voor en na foto te posten, als dat mag natuurlijk![]()
Nah, dat lukt nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
180kg??Wil je er samen met Troel op gaan staan ofzo?
![]()
Nog evenquote:
Ik heb ook overtollig vel , bij mij zit er alleen nog vet inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik heb overtollig vel, ik merk het nog het meest bij mijn armen, ik heb wat ze op het WLS-forum "kipfiletjes" noemen
In utrecht bewolkt maar wel droog (nog) , ik ga zo naar de dierenarts , mn hond laten nakijken , vanmorgen lekker een uur flink doorgestapt .heerlijk dat wandelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef teigan het volgende:
Ik had gisteren muffins gebakken..
Kom ik er net achter dat vriendje ze bijna allemaal mee heeft gepikt naar zijn stage toe...
Die komt straks kotsmisselijk thuis als hij ze allemaal zelf opeet...
Het stortregent hier gewoon...Is het bij jullie ook zulk rotweer?
Dat hangt ervan af. Het zal vermoedelijk nog een gevecht worden met de verzekering. Hoewel de buikwandcorrectie weer in het basispakket komt volgend jaar (ik had al gekozen voor een verzekering die dat sowieso vergoedt). Maar of ik meerdere correcties moet ondergaan weet ik nog niet, misschien laat ik mijn armen uiteindelijk wel doen, ik heb bij iemand gezien wat een verschil het maaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:32 schreef Riann het volgende:
Maar Rewimo laat jij daar ook nog ooit iets aan doen als je helemaal klaar bent of heb je zoiets whatever????
Meldt zich aan, de kans dat ik aan mijn buik werken moet laten verrichten is vrij groot maar dat valt nu nog niet helemaal te zeggen. Aan mijn billen heb ik geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Het zal vermoedelijk nog een gevecht worden met de verzekering. Hoewel de buikwandcorrectie weer in het basispakket komt volgend jaar (ik had al gekozen voor een verzekering die dat sowieso vergoedt). Maar of ik meerdere correcties moet ondergaan weet ik nog niet, misschien laat ik mijn armen uiteindelijk wel doen, ik heb bij iemand gezien wat een verschil het maaktIn elk geval wacht ik nog een poosje met eventuele andere correcties, op die bult op mijn buik na dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |