Ooijer is toch de man die 8,5 jaar zich heeft ingezet voor PSV. Dat is wat anders dan Kone die nimmer indruk heeft weten te maken binnen de 16 als spits, of Park en Lee die m.u.v. de laatste 6 a 12 maanden - vanuit mijn beleving - nooit echt serieus werden genomen in Eindhoven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park en Lee werden om minder uitgefloten. Koné kreeg vandaag nog een fluitconcert na een kans voor open doel die hij over schoot. Wat denk je dat er gebeurt met Ooijer, die werk weigert en schijt aan PSV lijkt te hebben?
Amen.quote:
Fijn...quote:806 Teletekst zo 20 aug
***OETBAL******************************
**** Akkoord Celtic,PSV over Vennegoor
**PSV en Celtic hebben overeenstemming
bereikt over de overgang van spits Jan
Vennegoor of Hesselink.Vennegoor moet
zelf nog wel tot een akkoord komen met
de Schotse landskampioen.
**Ronald Koeman heeft André Ooijer uit
de selectie gezet.Ooijer (32) weigerde
zondag tegen NEC te spelen,waarna de
coach besloot dat hij de international
niet meer in zijn spelersgroep wil.
Koeman:"Als je niet wilt spelen,dan
hoef je ook niet te trainen.Vanaf nu is
het een zaak tussen hem en de club."
PSV-voorzitter Westerhof:"Ik snap heus
wel dat Ooijer naar Blackburn Rovers
wil.Maar het geeft geen pas om PSV op
deze wijze onder druk te zetten."
Van psvzonequote:Op de persconferentie na afloop gaf Ronald Koeman desgevraagd toelichting op de afwezigheid van André Ooijer, valt te lezen op de officiële clubsite van PSV. "Hij gaf aan dat hij niet in staat was om te spelen", zei de hoofdcoach van PSV. Ooijer bleef 's middags thuis. PSV won overigens in het Philips Stadion met 3-1 van N.E.C
"André was vanochtend gewoon op tijd bij de groep", zei Koeman toen hem werd gevraagd naar de afwezigheid van de ervaren verdediger. Bekend is het feit dat de international graag een transfer wil naar Engeland, maar bekend is ook dat er daarin nog vele plooien zijn om glad te strijken. "Hij gaf me toen aan dat hij niet in staat was om te spelen. Dat begreep ik gisteren al een beetje, maar als trainer heb ik hem toen gewoon geselecteerd. Denk er nog een dag over, ga ervan uit dat je speelt. Maar vanochtend gaf hij dat dus aan, dat hij niet kon spelen." Op de vraag of er consequenties aan verbonden zijn, antwoordde Koeman instemmend. "Dat lijkt mij wel, dat heb ik ook geprobeerd om hem uit te leggen. Ik kan als trainer nu weinig doen, het is een zaak tussen hem en de club. Vanaf nu traint hij niet meer. Als je niet wilt spelen, kun je ook niet trainen”, aldus Koeman, die ook zei ´teleurgesteld´ te zijn. "Zolang je in dienst bent bij een club, moet je tot de laatste dag uitkomen en jezelf inzetten. Als ik kijk naar het sportieve wil ik hem er natuurlijk heel graag erbij hebben."
hahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had hem al ergens klaarstaan
Eigenlijk had ik liever vandaag verloren van NEC en een tevreden Ooijer behoudden dan de situatie nu isquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
haha
Goede opening van het seizoen... jammer van de tegengoal
dit meen je serieus niet ? PSV moet niet de dupe worden van dit gedoe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik liever vandaag verloren van NEC en een tevreden Ooijer behoudden dan de situatie nu is![]()
Wat een gelazer.quote:Voetbal: Koeman zet Ooijer uit PSV-selectie
EINDHOVEN - Ronald Koeman heeft André Ooijer uit de selectie gezet. De verdediger weigerde zondag in actie te komen tegen NEC, waarna de nieuwe oefenmeester besloot dat hij de international niet meer in zijn spelersgroep wil. De clubleiding overlegt maandag wat de consequenties zijn van de werkweigering van Ooijer.
De verdediger meldde zich op nadrukkelijk verzoek van Koeman 's ochtends nog wel op trainingscomplex De Herdgang. Al eerder in de week had Ooijer aangegeven dat hij zich op dit moment niet in staat acht te spelen met de Eindhovenaren. Koeman: ,,Ik vond dat ik als trainer het recht had om hem te selecteren. Maar ook zondag gaf hij aan dat hij niet wilde spelen.''
Ooijer schermt al wekenlang met interesse van Blackburn Rovers, dat hem graag wil overnemen. De Engelse club weigert echter te voldoen aan de vraagprijs van PSV. Ooijer heeft in zijn contract een vastgesteld transferbedrag van vijf miljoen euro. Ook vorige week botste Ooijer al met de clubleiding en meldde zich daarop ziek. Afgelopen week speelde hij wel met het Nederlands elftal tegen Ierland.
Koeman heeft nu genoeg van Ooijer. ,,Als je niet kunt spelen, kun je ook niet trainen. Hij heeft een contract en dan vind ik dat je tot de laatste dag dat je bij een club speelt, ook moet kunnen voetballen. Ik zie deze situatie als een voorlopig afscheid.''
Technisch manager Stan Valckx zei na het duel dat de clubleiding maandag opnieuw overlegt over de ontstane situatie. ,,Het is duidelijk dat ook wij teleurgesteld zijn in Ooijer.'' Valckx schaarde de actie van Ooijer onder het kopje ,,werkweigering''. ,,Dit heeft dus consequenties. Dat hebben we ook tegen Ooijer gezegd. Hij is bereid die te aanvaarden. Wat ze ook zullen zijn.''
(ANP)
Ik bedoel ook meer dat ik liever heb dat PSV een wedstrijd verliest dan dat PSV Ooijer kwijtraakt voor een niet al te hoog bedrag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit meen je serieus niet ? PSV moet niet de dupe worden van dit gedoe.
Ooijer heeft het nu wel een beetje verbruid bij mij, laat hem maar lekker vertrekken.
5 miljoen voor een 32 jarige verdediger met een aflopend contract is onrealistisch.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:08 schreef ErikT het volgende:
Ik snap niet zo goed dat Ooijer tegen PSV loopt te zeiken. Die afkoopsom van 5 miljoen staat al jaren in dat contract. Zijn handtekening staat eronder, wat wil hij nou?
Al zeikt hijn nou tegen Blackburn Rovers, dat hem 'zo graag' wil hebben. 5 miljoen euro, wat een zeikclub.
Das achteraf zeuren, want Ooijer wist dat hij een clausule in zn contract had. Dan nu niet ineens gaan zeuren dat ie te duur is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
5 miljoen voor een 32 jarige verdediger met een aflopend contract is onrealistisch.
You're breaking my balls Andre, breaking my bawlz.. .quote:'Zieke' Ooijer heeft het verbruid bij Koeman
20/8/2006 17:32
De onrust rond André Ooijer blijft aanhouden. De verdediger maakt zich met zijn pogingen een breuk te forceren onmogelijk bij PSV. 'Als je niet wilt spelen, kun je ook niet trainen.'
Ooijer liet zondagochtend weten dat hij zichzelf niet in staat achtte te spelen tegen NEC. 'Voor een trainer zit er dan niets anders op om hem dan naar huis te sturen', vertelde Koeman bij Langs de Lijn. De PSV-coach had voor Ooijer een basisplaats in gedachte.
Voorlopig hoeft Ooijer zich ook niet met zijn sporttas te melden in Eindhoven. 'Ik kan als trainer nu weinig doen, het is een zaak tussen hem en de club. Vanaf nu traint hij niet meer. Als je niet wilt spelen, kun je ook niet trainen.'
'Blijkbaar heeft hij veel inzinkingen', stelde PSV-voorzitter Rob Westerhof ironisch vast. Want Ooijer had woensdag in Oranje immers van weinig problemen blijk gegeven. Maar de voorzitter laat zich niet chanteren. 'Het heeft geen zin voor een speler om de club extra onder druk te zetten.'
Ooijer, die zijn zinnen heeft gezet op een buitenlands avontuur, zal simpelweg moeten afwachten of PSV er met Blackburn Rovers uitkomt. Voorlopig hikt de Engelse club tegen de afkoopsom van vijf miljoen euro aan. Volgens Westerhof had de Amsterdammer een voorbeeld kunnen nemen aan Jan Vennegoor of Hesselink. De spits staat op het punt te verkassen naar Celtic, maar kwam tegen NEC 'gewoon' in actie.
5 miljoen voor elke arbeider is waanzin, maar daar gaat het niet over. Het is contractueel vastgelegd. Warschijnlijk met reden dat Ooijer een strategisch belangrijke speler is. PSV kan niet fatsoenlijk CL spelen zonder Alex en Ooijer. Dat vereist routine en kwaliteit. Erg jammer als Ooijer niet terugkeert, een vertrek van Vennegoor of H. valt beter op te vangen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
5 miljoen voor een 32 jarige verdediger met een aflopend contract is onrealistisch.
Hoezo Westerhof ? die doet het prima. Dat Ooijer weg gaat had Guus ook niet kunnen verkomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
5 miljoen voor elke arbeider is waanzin, maar daar gaat het niet over. Het is contractueel vastgelegd. Warschijnlijk met reden dat Ooijer een strategisch belangrijke speler is. PSV kan niet fatsoenlijk CL spelen zonder Alex en Ooijer. Dat vereist routine en kwaliteit. Erg jammer als Ooijer niet terugkeert, een vertrek van Vennegoor of H. valt beter op te vangen.
Westerhof maakt er een zooitje van, en er is geen Guus Hiddink die de speler kan managen. Nu zit daar Koeman, die daar geen kwaliteiten in heeft. PSV wordt dus met de eigen middelen verslagen. Titel aan de straat en Europees succes te grabbel?
Westerhof heeft mede de rol van Hiddink binnen de club gemarginaliseerd. Dat is één minpunt. Hij heeft voorts Koeman aangesteld, die bepaald geen people-manager is, in dit geval nadelig. Ooijer is een sleutelspeler, na Cocu waarschijnlijk de belangrijkste. Dus moet je die niet behandelen als één van de velen. Daar had nooit onzekerheid over mogen bestaan, dat er nu in augustus nog onmin over is. Ooijer heeft na het behalen van de titel kennelijk het idee gehad dat er wat mogelijk was. Een goede trainer, en technisch directeur, had hem in alle openheid tot een eerder besluit laten komen/gedwongen. Nu is het een klucht, alleen maar slecht voor de club. En dat is Westerhof aan te rekenen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hoezo Westerhof ? die doet het prima. Dat Ooijer weg gaat had Guus ook niet kunnen verkomen.
Dat betekent niet dat je als club geen water bij de wijn kan doen. 3 jaar geleden bij dat contract was het een goede transfersom, nu niet meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
5 miljoen voor elke arbeider is waanzin, maar daar gaat het niet over. Het is contractueel vastgelegd. Warschijnlijk met reden dat Ooijer een strategisch belangrijke speler is. PSV kan niet fatsoenlijk CL spelen zonder Alex en Ooijer. Dat vereist routine en kwaliteit. Erg jammer als Ooijer niet terugkeert, een vertrek van Vennegoor of H. valt beter op te vangen.
De pijn bij Ooijer zit hem in het feit dat hij verleden jaar voor een lager bedrag naar Schalke had gekund. Toen kwam hij persoonlijk niet rond. PSV had toen echter net de jackpot getrokken in de CL en dacht Jaap Stam te kunnen contracteren. Toen dat niet lukte, moest Ooijer, ook met het oog op de krappe financiele balans, voor dit jaar aan zijn contract worden gehouden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je als club geen water bij de wijn kan doen. 3 jaar geleden bij dat contract was het een goede transfersom, nu niet meer.
Als dat zo makkelijk was, had men dat natuurlijk allang gedaan. Koeman heeft wel goede contacten met Groningenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Gewoon Sankoh halen als vervanger van Ooijer.
Het is niets minder dan werkweigering. Als ik me niet vergis speelde Ooijer woensdag nog doodleuk met oranje mee. En nu is hij opeens niet meer in staat om mee te spelen? Flikker toch op met die Ooijer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef okee6 het volgende:
En dan zo'n trouwe speler als Ooijer als werkweigeraar afschilderen. Staat je netjes als -passerend- voorzitter.
Ik vind het best jammer dat het zo moet gaan. Laat hem nu maar gewoon gaan, voor wat minder geld. Een ongemotiveerde Ooijer zie ik ook niet helemaal zitten.quote:
Van mij mag PSV hem ook kostte wat het kost behouden en als ie dan niet wil spelen lekker met de jeugd mee laten trainen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het best jammer dat het zo moet gaan. Laat hem nu maar gewoon gaan, voor wat minder geld. Een ongemotiveerde Ooijer zie ik ook niet helemaal zitten.
Hij heeft er gewoon dik voor betaald gekregen hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Hoewel het niet echt professioneel is van Ooijer is zijn opstelling wel te begrijpen.
psv naait hem een oor aan na 8 jaar al zijn ziel en zaligheid te geven voor de club. Dan zou ik me ook genaaid voelen en zou ik ook niet meer met overtuiging voor die cub kunnen voetballen.
Dat vind ik trouwens zo'n loos argument. Dus moet hij maar dankbaar zijn en PSV op z'n blote knieen danken?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon dik voor betaald gekregen hoor.
Nee niet dankbaar, maar wel professioneel blijven en gewoon doen waarvoor je betaald wordt. Hij verdient verdomme meer dan wat in 20 gezinnen in Nederland per jaar verdienen door keihard te werken. Ik zie mezelf al bij mijn baas aankomen, ja ik kan het nu ff niet aan denk ik, kom op zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens zo'n loos argument. Dus moet hij maar dankbaar zijn en PSV op z'n blote knieen danken?
Geld had ie overal wel verdiend.
`quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens zo'n loos argument. Dus moet hij maar dankbaar zijn en PSV op z'n blote knieen danken?
Geld had ie overal wel verdiend.
Dat geldt voor PSV toch ook?quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:01 schreef Hathor het volgende:
Ja, ze mogen wel meedoen ja, maar daar is ook meteen alles mee gezegd.![]()
Was het niet 3 goals, 2 corners, 2 maal Farfan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4 goals, 3 corners, 3 maal Farfan![]()
Je bedoelt psv-nec?quote:Op maandag 21 augustus 2006 05:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
quote:Vennegoor weg, Ooijer uit selectie
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, maandag
Jan Vennegoor of Hesselink meldt zich vandaag met zijn vader in Glasgow voor de afrondende gesprekken met Celtic.
In Schotland ligt een vierjarig contract voor de spits klaar. PSV heeft zelf sinds afgelopen donderdag een akkoord met de Schotse club (transfersom circa vijf miljoen euro) en is intussen al volop op zoek naar een opvolger. Ook Bolton Wanderers hoopt nog op Vennegoor. Een delegatie van Bolton was bij de wedstrijd tegen NEC om te onderhandelen. De Engelse club wil zowel PSV als de speler meer betalen, maar Vennegoor heeft voor Celtic gekozen. „Ik vind Celtic een mooie club, ook omdat ze Champions League spelen”, aldus Vennegoor of Hesselink.
Ondertussen loopt de rel rond André Ooijer steeds verder uit de hand. De tweede werkweigering waarmee de verdediger een transfer naar Blackburn Rovers probeert af te dwingen, heeft veel kwaad bloed gezet bij PSV. In reactie op Ooijers afmelding voor het duel met NEC heeft trainer Ronald Koeman hem uit de selectie gezet. Vandaag vergadert de directie van PSV over de ontstane situatie. „Wij beraden ons op de consequenties, die dit zal hebben”, aldus technisch manager Stan Valckx.
Ja gisteren bij Koeman nog aan de telefoon bij Studie sport..quote:
Lamey speelde een prima pot gisteren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja gisteren bij Koeman nog aan de telefoon bij Studie sport..
Ze gaan op zoek naar een nieuwe spits maar niet een nieuwe verdediger.
Dus Lamey blijft![]()
quote:Ooijer op weg naar arbitrage
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - De gedegen zege waarmee landskampioen PSV zichzelf gisteren op gang trok (3-1 tegen NEC), stond volledig in de schaduw van het naderende vertrek van spits Jan Vennegoor of Hesselink en vooral van het tumult rond André Ooijer. De verdediger voelde zich mentaal niet in staat om te spelen en ontbrak op het appèl. Via een knalharde confrontatie tracht Ooijer zijn transfer naar Blackburn Rovers af te dwingen.
De manier waarop Ooijer zijn vertrek uit Eindhoven probeert te forceren, begint onderhand soapachtige proporties aan te nemen. De verdediger meldde zich anderhalve week geleden voor het eerst ziek. Woensdag speelde hij ‘gewoon’ met Oranje tegen Ierland, hij trainde vervolgens tweemaal bij PSV, maar het duel met NEC bleek hem gisteren toch weer te veel.
Vrijdag en zaterdag liet Ooijer zijn trainer Ronald Koeman al weten dat hij het niet kon opbrengen om tegen NEC in actie te komen. De oefenmeester verzocht Ooijer er een nachtje over te slapen, maar de speler hield ook op de wedstrijddag voet bij stuk.
Daarop werd hij door Koeman naar huis gestuurd en direct ook uit de selectie verwijderd. ,,Als je niet speelt, hoef je ook niet te trainen,’’ zei de trainer stuurs.
Daarmee is de ‘affaire Ooijer’ in een volgend hoofdstuk beland. Helemaal nieuw is het niet dat een speler in de Nederlandse competitie min of meer weigert om te spelen. Hatem Trabelsi zat in zijn Ajax-tijd ooit een half jaartje thuis op de bank en ook het vertrek van Frank en Ronald de Boer uit Amsterdam werd ingeleid door een wedstrijdloze periode. Overigens werden al deze spelers door de arbitragecommissie van de KNVB in het ongelijk gesteld.
Het ziet ernaar uit, dat ook André Ooijer en PSV op weg zijn naar een arbitragezaak, vaak het laatste middel van een speler om onder zijn lopende overeenkomst uit te komen. Ooijer heeft in zijn contract (dat nog een jaar doorloopt) een vaste transfersom van vijf miljoen staan. De speler en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens putten echter hoop uit het feit dat Ooijer vorig seizoen voor anderhalf miljoen euro naar Schalke 04 mocht vertrekken.
Beide partijen staan voorlopig lijnrecht over elkaar. Technisch manager Stan Valckx merkte gisteren op, dat Ooijer met de dag stelliger is in zijn wens uit Eindhoven te vertrekken. Aan de andere kant peinst PSV er niet over om een van zijn sleutelspelers ver onder de prijs te verkopen.
,,Spelers hebben meer macht dan clubs,’’ aldus Valckx. ,,André zegt dat hij erg teleurgesteld is in PSV. Het mag duidelijk zijn, dat PSV ondertussen ook erg teleurgesteld is in André. Ik hoor alleen maar klachten over die clausule, maar ik hoor niemand over het salaris wat daar tegenover staat.’’ Vandaag buigt de clubleiding van de landskampioen zich over de straf die het over Ooijer zal uitspreken.
Waarschijnlijk kan de international een forse boete tegemoet zien, het leek Valckx niet zinvol om Ooijer te veroordelen tot een verblijf bij de selectie van Jong PSV. ,,Ik heb geregeld contact met André. Wij hebben duidelijk gemaakt, dat dit consequenties zal hebben. André heeft aangegeven, dat hij die zal accepteren.’’ Een nieuwe lijmpoging werd gisteren door zowel Koeman als Valckx uitgesloten. Zo ver komt het alleen als Ooijer na 31 augustus – de dag waarop de transfermarkt sluit – nog niet is verkocht. Afgelopen woensdag was er voor het laatst contact tussen PSV en Blackburn Rovers en dat gaf volgens de technisch manager niet veel hoop op een spoedig akkoord.
Behalve Ooijer dreigt PSV spits Jan Vennegoor of Hesselink kwijt te raken. De Eindhovenaren zijn het zo goed als eens met Celtic over de voorwaarden van een transfer naar Schotland. Vennegoor of Hesselink heeft wel oren naar Celtic, maar moet zelf nog overeenstemming bereiken.
Trainer Ronald Koeman nam gisteren alvast een voorschot op het vertrek van de lange aanvaller, voor wie PSV hoe dan ook een vervanger wil aantrekken. Koeman haalde Vennegoor of Hesselink na vijf kwartier naar de kant. ,,Het was niet een echte applauswissel,’’ zei Koeman. ,,Maar we weten wel, dat het volgende week allemaal anders kan zijn.’’
Niks met met Lamey hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja gisteren bij Koeman nog aan de telefoon bij Studie sport..
Ze gaan op zoek naar een nieuwe spits maar niet een nieuwe verdediger.
Dus Lamey blijft![]()
Echt jammer dit gezeik, zoveel jaar voor PSV zijn best gedaan en dan krijg je dit.quote:
Tegen NEC niet, als hij geen directe tegenstander heeft. In de CL wel, want daar pakken ze hem eruit als zwak punt in het PSV-geheel. Zeker als hij een directe tegenstander krijgt is hij van zeer ruim onvoldoende niveau. Maar we moeten het er maar mee doen.quote:
Alsof die PM zaligmakend is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geldt voor PSV toch ook?
Blackburn is PL, Celtic is gewoon een hele mooie historische club.
Feyenoord te snel af met?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:33 schreef Paran0id het volgende:
Koeman klonk gister aardig bezopen in studio voetbal
Dat VoH weg gaat is vrijwel bijna een feit. Ben benieuwd welke nieuwe aanvaller ze willen aantrekken. Ik denk dat het vetrek van VoH een behoorlijke aderlating is. Als je kijkt naar de wedstrijd van gisteren was hij 'gewoon' weer bij 2 doelpunten direct betrokken.
Misschien zijn we Feyenoord nog te snel af?
Het geld wat er tegenover staat zal wel veel goedmaken. En de zaakwaarnemer zal ook nog wel een keer willen cashen. De gasten verdienen niks aan spelers die niet verkassen. Ze hebben wat dat betreft graag een type Vieri in hun stal die ieder jaar verkast.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof die PM zaligmakend is.Als je elke week een matige pot speelt en om geen enkele prijs meedoet, ben je toch ook gauw genezen hoor. Tuurlijk is het mooi om in de PM te spelen....als je voor ManU, Liverpool, Arsenal, of Chelsea speelt, de rest word ik niet koud of warm van. Ruud Gullit heeft ook nog eens een poosje voor Newcastle gespeeld, hij wist niet hoe snel ie weer weg moest komen uit die troosteloze rotzooi.
En Celtic is een mooie HISTORISCHE club, je zegt het zelf al. Moet je dan alleen maar naar een club gaan omdat ie historie heeft ? Dan had ie ook wel naar ADO kunnen gaan, die hebben ook een mooie historie. Hugo Borst zei het gisteren precies goed. Alleen de wedstrijden tegen Rangers hebben wat te betekenen in Schotland, voor de rest is het een grote baggercompetitie. Celtic stelde voor het laatst internationaal wat voor eind jaren 60, begin jaren 70, na die tjd is het pappen en nathouden geweest in Europa.
Nog eentje in gedachten? Of gewoon in z'n algemeen... Want de spitsen die Feyenoord zoekt zijn meestal geen types voor bij PSV..quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:36 schreef Paran0id het volgende:
[..]
het aantrekken van een nieuwe spits..
Blame it all on the agentquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Het geld wat er tegenover staat zal wel veel goedmaken. En de zaakwaarnemer zal ook nog wel een keer willen cashen. De gasten verdienen niks aan spelers die niet verkassen. Ze hebben wat dat betreft graag een type Vieri in hun stal die ieder jaar verkast.
Tegen clubs als Chelsea, Man Utd, Arsenal, Liverpool, Tottenham spelen is inderdaad veel oninteressanter dan tegen clubs als NAC, Excelsior, ADO en RKC spelenquote:Geef mij 1 reden waarom Ooijer zou mogen vertrekken bij PSV naar Blackburn? Salaris zal vast hoger liggen maar sportief is het geen verbetering dus daar kan hij het niet op gooien en hij zal bij PSV ook voor een hongerloontje op de loonlijst staan. PSV speelt structureel Champions league en is een topclub in eigen land. Blackburn is een middelmatige dertien in een dozijn club die toevallig in de Premier League speelt en daar is dan ook alles mee gezegd. Meest recente hoogtepunt was de titel in 1995 ofzo.
De factoren zijn alleen maar voordeliger geworden om Ooijer nu te kopen hoor; PSV heeft alleen een poot op te staan op basis van vlak voor de deadline en geen vervanger te kunnen halen. Het contract loopt af, de beste man is 32 jaar. 1,5 miljoen is misschien te weinig, maar 5 miljoen is echt veel te veel hoor. 2,5 miljoen was nu nog redelijk geweest.quote:En dat excuus van vorig jaar mocht ik weg voor 1,5 miljoen is van hetzelfde niveau als Stichting Brein over die NAW-gegevens van UPC-klanten: "Eens gegeven, blijft gegeven."![]()
. De waarde van een speler gaat net als beurskoersen omhoog en omlaag. Er zijn ik weet niet hoeveel factoren die een prijs bepalen.
Jij weet ook goed dat PSV geen 5 miljoen gaat vangen en dat weten Ooijer en Blackburn ook. Westerhof speelt natuurlijk een spel: als er 5 miljoen in zijn contract staat, zet ie daar op in. Vervolgens ga je onderhandelen en kom je ergens in het midden, bijvorbeeld 2.5 miljoen, uit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
De factoren zijn alleen maar voordeliger geworden om Ooijer nu te kopen hoor; PSV heeft alleen een poot op te staan op basis van vlak voor de deadline en geen vervanger te kunnen halen. Het contract loopt af, de beste man is 32 jaar. 1,5 miljoen is misschien te weinig, maar 5 miljoen is echt veel te veel hoor. 2,5 miljoen was nu nog redelijk geweest.
Eerste bod van Blackburn was naar verluid ¤ 200.000, een regelrechte belediging voor zowel Ooijer als de club PSVquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij weet ook goed dat PSV geen 5 miljoen gaat vangen en dat weten Ooijer en Blackburn ook. Westerhof speelt natuurlijk een spel: als er 5 miljoen in zijn contract staat, zet ie daar op in. Vervolgens ga je onderhandelen en kom je ergens in het midden, bijvorbeeld 2.5 miljoen, uit.
Maar Blackburn legt twee keer een bod neer, dat wordt afgewezen, vervolgens laten ze niks meer horen maar maken ze Ooijer en Lens gek. Komop, zo werkt het niet.
Dat je als 32-jarige de ene dag wel kan spelen en de andere dag niet zegt genoeg voor mij. Blijkbaar zit hij qua EQ op het niveau van een 12-jarige die stampvoetend zijn zin moet krijgen omdat hij geen ijsje krijgt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Blame it all on the agentOoijer zit toch zelf thuis? Bij een speler van 18, 19 jaar heeft de zaakwaarnemer misschien invloed, maar bij een Ooijer echt niet meer hoor.
Dat zijn de krenten in de pap. Je speelt ook tegen fantastische ploegen zoals: Sheffield United, Charlton Athletic, Watford, Aston Villa, Reading en natuurlijk topclub in wording Portsmouthquote:Tegen clubs als Chelsea, Man Utd, Arsenal, Liverpool, Tottenham spelen is inderdaad veel oninteressanter dan tegen clubs als NAC, Excelsior, ADO en RKC spelen![]()
[..]
Feit blijft dat hij een clausule van 5 miljoen heeft. PSV mag dit dus vragen als uitgangspunt voor de onderhandelingen. Het komt op mij over dat Ooijer van PSV verwacht dat ze maar even flink zakken omdat meneer wil vertrekken en dat Blackburn niet echt omhoog wil en dat nu ook zeker niet zal doen door het conflict tussen Ooijer en PSV. Maar ik zit niet aan de onderhandelingstafel.quote:De factoren zijn alleen maar voordeliger geworden om Ooijer nu te kopen hoor; PSV heeft alleen een poot op te staan op basis van vlak voor de deadline en geen vervanger te kunnen halen. Het contract loopt af, de beste man is 32 jaar. 1,5 miljoen is misschien te weinig, maar 5 miljoen is echt veel te veel hoor. 2,5 miljoen was nu nog redelijk geweest.
Maar wel voor een volle bak (20 a 30 duizend man) ipv voor 4 of 8 duizend in Nederland.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:14 schreef PirE het volgende:
Dat zijn de krenten in de pap. Je speelt ook tegen fantastische ploegen zoals: Sheffield United, Charlton Athletic, Watford, Aston Villa, Reading en natuurlijk topclub in wording Portsmouth![]()
![]()
[..]
Lamey is een erg matige back die niet thuis hoort bij PSV. In bijna elke wedstrijd waar de tegenstand boven subtop-niveau ligt valt hij door de mand. Als PSV geen fatsoenlijke rechtsback aantrekt en met Lamey gaat spelen kost alleen dat blundertje ons al de titel, gewoonweg omdat Lamey er niet staat als het er echt om gaat...quote:
Dat soort toeschouwersaantallen zijn er ook nog maar bij een enkel RKCtje of Excelsior. Buiten de 3 topclubs hier, zit bij SCH, Groningen, Utrecht, Vitesse en AZ ook allemaal om en nabij de 20.000 man.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar wel voor een volle bak (20 a 30 duizend man) ipv voor 4 of 8 duizend in Nederland.
Vol zit het zelden in Engeland. Komt ook omdat bijna alles live te kijken is op Sky of Premiership Plus. Ik zag dit weekend ook genoeg lege plekken op de tribunes. De toeschouwersaantallen liggen hoger, maar om dat nou als hoofdreden te geven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar wel voor een volle bak (20 a 30 duizend man) ipv voor 4 of 8 duizend in Nederland.
Geef hem nou gewoon eens een paar wedstrijden de tijd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lamey is een erg matige back die niet thuis hoort bij PSV. In bijna elke wedstrijd waar de tegenstand boven subtop-niveau ligt valt hij door de mand. Als PSV geen fatsoenlijke rechtsback aantrekt en met Lamey gaat spelen kost alleen dat blundertje ons al de titel, gewoonweg omdat Lamey er niet staat als het er echt om gaat...
Hij heeft al kansen genoeg gehad. Vooral in de CL heeft hij zijn kansen gehad en duidelijk niet gegrepen. Hij is gewoon niet van voldoende niveau, ook niet als hij 15 wedstrijden tegen eredivisieploegjes speelt. Hij moet zich Europees onderscheiden en dat kan hij gewoonweg niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Geef hem nou gewoon eens een paar wedstrijden de tijd.![]()
Ik denk dat Sankoh wel wat duurder is dan een paar miljoenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
Snap niet dat PSV nog geen poging heeft ondernomen om die Sankoh van Groningen te halen.
Die kan zowel op rechtsback als centraal achterin goed uit de voeten en zal niet veel meer kosten dan 2 a 3 miljoen euro.
Hij heeft vorig seizoen speeltijd zat gehad dacht ik zo. De enige conclusie die ik uit zijn optredens kan trekken is dat hij het aardig doet als PSV de dominerende partij is en hij geen directe tegenstander van niveau heeft. Zodra aan die voorwaarden niet voldaan wordt ziet hij er doorgaans ineens een heel stuk minder uit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Geef hem nou gewoon eens een paar wedstrijden de tijd.![]()
Nooit meer als 3 miljoen, Luirink ging voor datzelfde bedrag naar AZ afgelopen zomer....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat Sankoh wel wat duurder is dan een paar miljoenEn waar zou PSV het geld vandaan moeten halen?
quote:Als Groningen zijnde moet je dan ook slim zijn en hem ergens in Duitsland aanbieden
Beats me...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:37 schreef Radegast het volgende:
Enig idee wie de nieuwe spits kan gaan worden als VoH vertrekt?
Kezzmanquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:37 schreef Radegast het volgende:
Enig idee wie de nieuwe spits kan gaan worden als VoH vertrekt?
Maar hoe te veranderen? Het zijn toch de relatief kleinere clubs die er last van hebben. Bij Milan of Madrid zullen er geen bepalende spelers vlak voor het seizoen vertrekken. Die trekken ze juist aan. En dat zijn toch de clubs die macht hebben bij de UEFA.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kezzman![]()
Maar ik heb ook echt geen idee.. Hopelijk wordt het wat...
Ik vind het echt niks dat de markt zo laat sluit... slaat nergens op. Zo kan je toch ook niet voorbereiden.
quote:Bezoekersvak Philips Stadion supportersvriendelijker
Het bezoekersvak van het Philips Stadion is na de UEFA-Cup finale supportersvriendelijker gebleven. Het net voor het gastenvak wat het zicht naar het veld ernstig belemmerd is niet terug geplaatst en alle stoeltjes hebben net als de stoeltjes op de PSV-vakken een rugleuning. Een camerasysteem zal het uitvak in de gaten houden evenals de aanwezige stewards. Met de ingevoerde uitkaart met fotoregistratie is het mogelijk om supporters die het nodig vinden om toch wat te gaan gooien op te sporen en streng te bestraffen.
http://www.dailyrecord.co(...)celts-name_page.htmlquote:CELTIC have been given the green light to open contract talks with Dutch striker Jan Vennegoor of Hesselink.
But they may have to pay him £1million up front to push the transfer through.
Hesselink is expected to sit down with Parkhead chief executive Peter Lawwell within the next 24 hours after a price of around £5million was agreed between Scotland's champions and PSV Eindhoven.
The 28-year-old - a member of Holland's World Cup squad - bowed out by scoring for his club in a 3-1 win over NEC Nijmegen yesterday.
He admitted afterwards that he is now set to open talks with Celtic.
But Record Sport understands talks are likely to be complex because of a clause in the striker's PSV contract that entitles him to a £1m payout should he be sold to another club.
The golden handshake was blamed for scuppering Hesselink's proposed move to Porto earlier this summer. Back then PSV were demanding 8million euros because the onus was on them to pay the golden goodbye.
The Dutch club have now slashed the price to strike a deal worth 6.5m euros with Celtic.
They insist it is now Celtic's problem to satisfy Hesselink's cash demands.
Wat raar dat ze tegenover Porto totaal niets van de vraagprijs af willen doen en nu verkopen ze VoH waarschijnlijk voor veel minderquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
http://www.dailyrecord.co(...)celts-name_page.html
nee de deal is totaal 6.5 waard, daarvan moeten ze 1 miljoen vooruit betalen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Celtic moet dan 6.5milj plus 1milj betalen.
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
nee de deal is totaal 6.5 waard, daarvan moeten ze 1 miljoen vooruit betalen.
"e:£5million was agreed between Scotland's champions and PSV Eindhoven.
6.5 miljoen aan PSV en 1.5 miljoen aan VoH (De gouden handdrukquote:They insist it is now Celtic's problem to satisfy Hesselink's cash demands.
Ik kan me een paar jaar geleden nog herinneren, het uitvak was toen net verplaatst naar de bovenhoek tussen west en noord. Tijdens PSV - Feyenoord (of was het Ajax?) kwam echt alles naar beneden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef Lemming22 het volgende:
Heel goed, nou nog zorgen dat de uitsupporters zich gaan gedragen en goed gefouilleerd worden (zodat er geen moersleutels en andere zooi die een normaal mens niet mee neemt naar een voetbalwedstrijd naar beneden komen), en dan is iedereen blij.
PSV - Ajax ja, ze hadden voor de wedstrijd al het pas opgehangen net naar beneden gehaald en toen begon de regen van harde, scherpe voorwerpen en bekers pis op de toenmalige jeugdrang.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik kan me een paar jaar geleden nog herinneren, het uitvak was toen net verplaatst naar de bovenhoek tussen west en noord. Tijdens PSV - Feyenoord (of was het Ajax?) kwam echt alles naar beneden.
Ben benieuwd of ze het vak preventief gaan ruimen mocht het weer gebeuren
niet meer dan terrecht hoor, als er gescoord wordt wel met een grote bek omdraaien en omhoog kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
PSV - Ajax ja, ze hadden voor de wedstrijd al het pas opgehangen net naar beneden gehaald en toen begon de regen van harde, scherpe voorwerpen en bekers pis op de toenmalige jeugdrang.
Helden!![]()
Ja, als het uitteam scoort, laat ze dan maar met een grote bek naar beneden kijken. Maar met dingen gooien, en vooral richting jeugdrang, is zo ontzettend kansloos.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet meer dan terrecht hoor, als er gescoord wordt wel met een grote bek omdraaien en omhoog kijken![]()
zou psv nog wel kunnen kunnen gebruiken Kromkamp desnoods voor Jong Psv die met 1-4 hebben verloren van Jong Vitessequote:PSV nog altijd bezig met Kromkamp
21 augustus 2006, 23:00
PSV is nog altijd bezig Jan Kromkamp los te weken bij Liverpool, zo meldde Ronald Koeman in het televisieprogamma Voetbal Insite. Tevens liet de coach weten dat PSV al een nieuwe spits op het oog heeft.
Om welke spits het gaat, wil Koeman echter niet zeggen. Wel liet hij weten dat het niet gaat om Mateja Kezman, Javier Saviola of Artem Milevsky. PSV heeft echter wel degelijk onderhandeld met Saviola, maar zijn persoonlijke eisen waren te gortig voor de Eindhovenaren. PSV zal pas een nieuwe aanvaller kopen wanneer Jan Vennegoor of Hesselink vertrekt uit Eindhoven.
Jan Kromkamp staat nog altijd bovenaan het lijstje om de nieuwe rechtsback te worden van PSV. De international komt amper aan spelen toe bij Liverpool, maar de Engelsen willen Kromkamp alleen verkopen en dus niet verhuren. De regerend landskampioen is pas in staat om Kromkamp te kopen wanneer André Ooijer naar Engeland verkast.
voetbalprimeur
quote:
Toch hoop ik dat PSV Ooijer behoudt. Dan kan met eventueel aantrekken van Kromkamp eindelijk Lamey of desnoods Addo worden geloosd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zou psv nog wel kunnen kunnen gebruiken Kromkamp desnoods voor Jong Psv die met 1-4 hebben verloren van Jong Vitesse![]()
![]()
3 miljoen dus voor Ooijer. Daar mag Westerhof zich goed mee in de handjes knijpen.quote:Opening voor André Ooijer
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, dinsdag
De werkweigering van André Ooijer gaat het door hem gewenste effect opleveren. PSV heeft gisteren toenadering gezocht tot Blackburn Rovers en de vastgelopen onderhandelingen vlotgetrokken. De Eindhovense club verwacht de transfer op korte termijn af te ronden. ,,De partijen beginnen elkaar te naderen”, bevestigde voorzitter Rob Westerhof gisteren. Het derde bod van Blackburn komt dicht in de buurt van een voor PSV acceptabele transfersom van 3 miljoen euro.
Ondertussen piekert Jan Vennegoor of Hesselink of zijn toekomst wel bij Celtic ligt. PSV bereikte reeds een akkoord over een transfer en rekende al op diens vertrek, maar Vennegoor komt er vooralsnog niet uit met de Schotse club. Hoewel de PSV-spits gisteren al in Schotland werd verwacht, bleef hij gewoon in Eindhoven om zich te beraden op de ontstane situatie.
,,Het kan nog lastig worden. Na de eerste gesprekken lagen beide partijen vrij ver uit elkaar en bovendien hoef ik niet per se weg bij PSV”, aldus Vennegoor. Voorzitter Westerhof wacht even af. ,,Maar binnen een paar dagen willen we wel weten waar we aan toe zijn, want als Vennegoor vertrekt, hebben wij tijd nodig om daarop te reageren.” Het Engelse Bolton Wanderers – ook geïnteresseerd in Vennegoor – is inmiddels druk bezig om Nicolas Anelka aan te trekken.
Zou mooi zijn als Jan blijftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
3 miljoen dus voor Ooijer. Daar mag Westerhof zich goed mee in de handjes knijpen.
Koeman zegt anders elke keer vrij stellig dat er zeker wel een vervanger komt, mocht Vennegoor vertrekken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben er trouwens redelijk zeker van dat er geen vervanger voor Jan komt.
Daarom wil Lange Jan ook meer geld zien van Celticquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik had als ik Vennegoor was toch echt voor Bolton gekozen ipv Celtic. Hoewel Celtic kwa club echt geweldig is+CL speelt is de schotse competitie echt treurig.
Dan liever verschillende topwedstrijden in de Premier League met een geweldige sfeer elke week dan in dat treurige Schotland zitten.
Ik durf om een doos Bosse Bollen te wedden van welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben er trouwens redelijk zeker van dat er geen vervanger voor Jan komt.
Beetje dunne spoeling in de verdediging als Ooijer vertrekt. Lamey, Alex, Addo en Salcido als basis. En daarachter Reiziger, Da Costa en eventueel De Bock en Marcellis als jeugdspelers. Als je Krompkamp haalt, heb je nog steeds weinig sterke centrumverdedigersquote:Addo of Da Costa wordt vervanger Ooijer
Ronald Koeman liet weten dat hij bij een vertrek van Ooijer Addo of Da Costa zal gaan posteren naast de Braziliaan Alex. Simons of Cocu zullen in zijn ogen slechts incidentele opties zijn om die positie in te vullen. Hij wil ze eigenlijk niet van het middenveld afhalen.
Vind jij een Nevland of N'Kufo ook een vervanger?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik durf om een doos Bosse Bollen te wedden van wel
Deal?
Ik moest er ook wel om lachen ja, een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past samen meej d'n Berry van Oarlequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Dat interview met Stan Valckx bij de NOS was wel geinig. Heb meer het idee dat ik naar een prins carnaval aan het luisteren ben, dan naar de TD van PSV. Hij zegt zowat achter elk zinnetje 'hè'.
Nee, maar van wat ik begrepen heb komt de vervanger van VoH ook niet uit de Nederlandse competitiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vind jij een Nevland of N'Kufo ook een vervanger?
Hij komt uit Arcen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen ja, een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past samen meej d'n Berry van Oarle![]()
Damnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij komt uit Arcen.
Arcen ligt in Limburg.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij komt uit Arcen.
Aldus De Kuil op PSV Netwerk...........quote:Ik heb de naam toen niet genoemd, maar het was hem toen wel. Men was ook rond. Sprak vandaag mijn bron. De opvolger van VOH is inderdaad niet Milevskyi, omdat hij geen CL kan spelen. De gewilde opvolger is een niet-Europese spits die w.s. gehaald wordt op de basis van Mendez, dus huur met optie tot koop. Ik weet wie het is, maar kan opnieuw de club niet schaden door zijn naam te noemen. Een naam die niet eerder genoemd is en ook voor mij een volledige verrassing was.
Toch is Milevskyi niet helemaal uit beeld, maar dat hangt dan af van de verkoop van Beasley. Dit kan deze maand zijn of anders in de winterstop. Met Da Costa en enkele van onze andere jongere spelers is Milevskyi een kandidaat voor het spelersfonds, waar spelers in komen die jong zijn en van wie verwacht mag worden dat zij aanzienlijk in waarde toenemen. Milevskyi zou dan ook een aankoop zijn als dit toch nog doorgaat nu of in de winterstop.
Blackburn heeft een derde bod gedaan en de partijen zijn nu dicht bij elkaar. Het gat bestaat nu uit tonnen en niet meer uit miljoenen. Ooijer gaat dus weg voor een prijs die acceptabel is voor PSV.
Vennegoor en Celtic zijn overigens niet rond en Bolton heeft zich vanavond opnieuw gemeld. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid.
Herfinanciering is bijna rond, maar het (eenmalige) geld wordt zoveel mogelijk gereserveerd voor de opvolgers van Farfan, Cocu en Alex volgend jaar. Twee van die drie brengen namelijk niets op. Vandaar ook de huurconstructies met Mendez en de opvolger van VOH. om zoveel mogelijk geld vast te houden.
PSV heeft straks weer geld en is nu heel creatief bezig om de selectie op peil te houden zonder leningen te sluiten of grote transfersommen te betalen. Men weet dat er volgend jaar zwaar geinvesteerd dient te worden.
Er is nog steeds belangstelling op huurbasis uit Spanje voor een van onze spelers. Dat zou dan het salarisbudget ontlasten terwijl de speler aan voetballen toekomt en wellicht in waarde toeneemt of eventueel sterker terugkeert. Maar ook dit is nog verre van rond.
Men hoopt zelfs dat wellicht Ball ook nog verkocht kan worden, maar het is allemaal wat vaag en de tijd begint te dringen.
Er kan nog van alles gebeuren, maar het lijkt erop dat het enige wat vrij zeker is het vertrek is van Ooijer en VOH en het aantrekken van een opvolger van VOH. De rest is afhankelijk van verkoop van spelers binnen 10 dagen en dat is op dit moment onmogelijk te voorspellen. Terecht dus dat Koeman zegt dat Milevskyi nu uit beeld is. En dan wellicht toch toeslaan als er een club voor Beasley of Ball komt.
Maar die kans is te klein om voor de TV te gaan roepen dat de speler in beeld is. Laten we hopen dat het toch nog gebeurt, maar eerst de opvolging van VOH.....
Misschien stuurt Philips wel weer wat lampen naar het oosten. Zeg nooit nooit hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Ik geloof nooit dat jullie Miliyevski kunnen betalen.
Komt uit het spelersfonds dan. Lijkt met sterk als ze het daar over hebben terwijl ze hem niet kunnen halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Ik geloof nooit dat jullie Miliyevski kunnen betalen.
Ik mag toch echt niet hopen dat Addo of Da Costa centraal komen te spelen, die zijn echt 2x minder dan Ooijer. Het zijn (vooralsnog) goede reserves maar hier gaat PSV het niet mee redden in de CL. De enigste PSV waardige verdedigers die we dan nog hebben zijn dan Alex en Salcido gezien ze Cocu en Simons schijnbaar liever niet in de verdediging willen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Beetje dunne spoeling in de verdediging als Ooijer vertrekt. Lamey, Alex, Addo en Salcido als basis. En daarachter Reiziger, Da Costa en eventueel De Bock en Marcellis als jeugdspelers. Als je Krompkamp haalt, heb je nog steeds weinig sterke centrumverdedigers
Samenvatting van Talpa kan je hier downloaden en die van PSV.nl kan je hier downloadenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
zoafgelopen weekend gewonnen vernam ik
geen idee hoe we speelden maar winnen is het belangrijkste
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:53 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Samenvatting van Talpa kan je hier downloaden en die van PSV.nl kan je hier downloaden
Ooijer kan niet meer terug, en Blackburn zal echt wel de richting hebben aangegeven waarin Andre zou moeten denken. Minder dan bij PSV zal 'ie niet verdienen in elk geval.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ooijer naar Engeland voor salarisbesprekingen. Zou Blackburn nu niet erg sterk staan. Ooijer wil heel erg graag weg. Stel dat Blackburn nu echt veel minder biedt dan Ooijer verwacht? Terug naar PSV kan die niet meer, daar wordt hij uitgekotst.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Lemming22 het volgende:
een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:
Hij komt uit Arcen.
Kromkamp mag vooralsnog niet weg van Liverpool, PSV wil wel maar als Liverpool niet meewerkt houdt het voorlopig op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:57 schreef pascalheister het volgende:
laat die Ooijer maar gaan, en haal dan Kromkamp maar
Nu welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef twi het volgende:
Liverpool wil niet verhuren, PSV kan niet kopen.
Als PSV nu wel zo even een paar miljoen op tafel kon kwakken denk ik niet dat er al bij voorbaat gezegd zou worden dat de vacature intern opgevuld gaat worden.quote:
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als PSV nu wel zo even een paar miljoen op tafel kon kwakken denk ik niet dat er al bij voorbaat gezegd zou worden dat de vacature intern opgevuld gaat worden.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheelt
Volgens Rob zijn er eind deze weken afrondende gesprekken....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
Is dat hele herfinancieringsproject inmiddels al afgerond? Zodat we in de toekomst niet met zo'n chronisch tekort aan geld zitten.
Wat scheelt dat dan? Als er geen geld is, is er geen geld. Of dat nou voor een rechtsback of een spits is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheelt
je mag hem houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
hadden ze nouw maar tiendalli als rechtsback gekochthebben we psv afgetroefd
Dan hoop ik dat ze hem een flut salaris aanbieden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:52 schreef JustJunior het volgende:
PSV en Blackburn hebben een overeenstemming, Ooijer moet zelf nog onderhandelen over het contract
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze hem een flut salaris aanbieden.
Ik heb geen respect vooor iemand die het zo speelt.
Nee, waarschijnlijk niet hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?
Lekker objectief ben je dan weer met de opmerking over Ooijer...quote:
Kalou speelde anders vorig jaar gewoon mee met Feyenoord. Al was dat flirten van Kalou niet echt waardig te noemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?
quote:Wat ik weet:
- Snel, supersnel
- Technisch en erg sterk in de dribbel
- Dodelijk in de afronding itt bepaalde PSV'ers...
- Kopsterk ondanks zijn lengte (tis geen Jan)
fucking amazing! Ik ben lyrisch echt waar. Vind hem beter dan Kone op alle fronten. Is een soort van Messi aan de bal, klein, maar verliest hem eigenlijk nooit, erg balvast. let op, ik vergelijk hem niet met Messi, alleen dat ie voor zijn lichaamsbouw erg sterk aan de bal is.
Dat zal wel, maar vind beide zaken niet te vergelijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lekker objectief ben je dan weer met de opmerking over Ooijer...
Vind het wel een type Kone, alleen iets effectiever in de afronding. Zowel met assist als goals. Mocht hij komen. Heb je met Kone Eduardo en Farfan een erg beweegelijke aanval. Wat vele voordelen heeft. Alleen het type VOH heeft ons ook veel succes gebracht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
De opvolger van Vennegoor lijkt Eduardo da Silva te worden, althans dit meld een insider (RIO) op het PN. De gene die het nieuws brengt komt mij altijd wel geloofwaardig over en hij is er min of meer voor 100% zeker van dat het die da Silva gaat worden. Hij zelf is er iig helemaal enthousiast over:
[..]
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=nREh1bD0HsY
Die gaat dus wegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:52 schreef JustJunior het volgende:
PSV en Blackburn hebben een overeenstemming, Ooijer moet zelf nog onderhandelen over het contract
Sukkel, kan veel beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef ruud.nl het volgende:
Sobis is al naar Racing Santander...
Bullshit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef ruud.nl het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef ruud.nl het volgende:
www.vi.nlquote:Niet Milan maar Racing voor Rafael Sobis
22/8/2006 10:24
Hij stond nadrukkelijk in de belangstelling van AC Milan, dat in actie wilde komen zodra plaatsing voor het hoofdtoernooi van de Champions League een feit is. Maar Rafael Sobis speelt komend seizoen voor Racing Santander, de nummer zeventien van afgelopen seizoen in Spanje.
De 21-jarige spits van Internacional uit Porto Alegre vertelde aan de Braziliaanse pers dat hij tot een akkoord is gekomen met Racing. 'Het is triest dat ik de club verlaat waar ik zoveel van houd, maar zo is het voetbal. Het moment om te vertrekken is gekomen.'
Rafael Sobis zei vorige week nog dat een akkoord met Milan eraan zat te komen. Bovendien toonden Valencia en Sevilla interesse in de aanvaller die dit seizoen de Copa Libertadores pakte met Internacional en veel scoorde.
De jonge aanvaller is door bondscoach Carlos Dunga voor het eerst opgeroepen voor de Braziliaanse nationale ploeg. Hij maakt deel uit van de selectie voor de oefeninterlands tegen Argentinië en Wales.
Nou heb ik altijd zo mijn twijfels bij "insiders". Die Eduardo zal vast wel ergens op een lijstje bij PSV staan, maar ja, dat staat het halve Zuid-Amerikaanse continent waarschijnlijk. Tenzij ze zelf deel uit maken van de scouting of technische staf van PSV heb ik het nooit zo op "insiders".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
De opvolger van Vennegoor lijkt Eduardo da Silva te worden, althans dit meld een insider (RIO) op het PN. De gene die het nieuws brengt komt mij altijd wel geloofwaardig over en hij is er min of meer voor 100% zeker van dat het die da Silva gaat worden. Hij zelf is er iig helemaal enthousiast over:
[..]
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=nREh1bD0HsY
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef mikey99 het volgende:
zo lief hoe jullie positief blijven he
Lamey en Addo zijn nou niet bepaald toppers. Salcido wellicht wel, dat moet nog blijken, maar rechts zijn jullie vrij zwak nu Ooijer weg is.quote:
\quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Even kijken hoor...
Lamey - Addo - Alex - Ball.
Dat is er te vrezen.
Klopt, het lijkt wel of ik de enigste ben die vind dat we nu wel een erg zwakke verdediging hebben met amper reservesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lamey en Addo zijn nou niet bepaald toppers. Salcido wellicht wel, dat moet nog blijken, maar rechts zijn jullie vrij zwak nu Ooijer weg is.
2 hele grote defensieve talenten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef Sloggi het volgende:
Wie?
Talenten. Maar wie staan er nu? Ik zie in Lamey en Addo geen PSV-waardige spelers hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
2 hele grote defensieve talenten.
Hebben de ballenjongens ook wat te doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef stefmans het volgende:
Die speler is zeker wel leuk, maar meer een flankspeler als een echte killer als VOH was. Dus zou ik hem in iig, niet kopen of je zou koné door moeten schuiven maar of dat zo verstandig is![]()
Het is enigequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt wel of ik de enigste ben die vind dat we nu wel een erg zwakke verdediging hebben met amper reserves![]()
Lamey niet, Addo wel. Die speelde ook een puik WK met Ghana (weliswaar als verdedigende middenvelder, maar toch) en was tegen NEC foutloos.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Talenten. Maar wie staan er nu? Ik zie in Lamey en Addo geen PSV-waardige spelers hoor.
Ik sluit me hier wel bij aan. Zeker met de situatie Ooijer, moet er gewoon een extra verdediger bij centraal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is enigemaar dat is een klein detail
Maar ik heb het met je eens, ik vind onze verdediging te zwak voor de CL wedstrijden...
Ja mij ook.... ik mag van de dokter niet meer kijken als Addo mee speelt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Addo heeft me vorig jaar teveel hartverzakkingen gekost, vooral in de CL
haha je hebt gelijk.. deed weer eens 2 dingen tegelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier wel bij aan. Zeker met de situatie Ooijer, moet er gewoon een extra verdediger bij centraal.
(ps: het is ik ben het met je eens)
Plus Addo heeft inmiddels een cultstatus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lamey niet, Addo wel. Die speelde ook een puik WK met Ghana (weliswaar als verdedigende middenvelder, maar toch) en was tegen NEC foutloos.
nog niet slecht, bovendien altijd nog beter dan dat zooitje in Rotterdamquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Even kijken hoor...
Lamey - Addo - Alex - Ball.
Dat is er te vrezen.
wedstrijden horen ook spannend gedaan. Maar hij heeft het verder prima gedaan, Speelde niet voor niets op het wk..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Addo heeft me vorig jaar teveel hartverzakkingen gekost, vooral in de CL
Daar hebben we het nu even niet over. Al spijt dat Lucius verkocht is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog niet slecht, bovendien altijd nog beter dan dat zooitje in Rotterdam
Vooralsnog niet. Natuurlijk is hij de ideale reserve voor PSV, maar op dit moment is het nog te vroeg om daarover te oordelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu even niet over. Al spijt dat Lucius verkocht is?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu even niet over. Al spijt dat Lucius verkocht is?
Ik vind juist dat hij vrij vaak de bal voorzet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef Lemming22 het volgende:
3,5 miljoen inderdaad. Is nog wel netjes, dan heeft Blackburn een hoop bijgelegd en PSV maar weinig van zijn prijs afgedaan, goede zaak van PSV! Nu Kromkamp halen. Of nog liever een centrale verdediger (al komt die dus niet volgens Koeman). Het spel van die Eduardo da Silva ziet er niet onaardig uit, lekker dribbelen, lekker tegenstanders dollen, maar ik ben benieuwd of hij erg effectief met zijn kansen omgaat. Ik heb het idee dat ik naar een dribbelkoning zit te kijken zonder veel oog voor zijn medespelers, die vooral heel erg lang en veel wil dribbelen. Maargoed, dat is dan aan Koeman om hem aan te leren dat hij op tijd moet afspelen. En zo'n filmpje is natuurlijk altijd leuk, maar blunders of andere negatieve beelden zullen ze er niet in stoppen, dus het is wel een erg eenzijdig beeld dat ze schetsen van hem.
Misschien niet als onze heilige Guus er nog was geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef pascalheister het volgende:
Het zakt nu echt niet in een keer in nu Ooijer weg is hoor
Als die aan die voorwaarden voldoet zal ik de info die hij geeft serieuzer nemen dan andere "insiders".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef cultheld het volgende:
Dan heb je dus wel vertrouwen in Steef.
Wie is die De Kuil dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef cultheld het volgende:
Hij werkt samen met Ploegsma en v/d Zee. Hij ontkent de info van De Kuil trouwens ook niet op AT!!.
De opluchting straalt er vanafquote:
Bij mij ook. Eindelijk af van die sfeerverpester. Nu kunnen we ons weer richten op waar he techt om gaat, voetballen, en kampioen worden. Geen gezeik meer met spelers die werk weigeren en zeuren en zeiken. We zijn gewoon beter af zonder als met Ooijer.quote:
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
En dan in het Sportjournaal heel suggestief zeggen dat er meerdere zaken spelen waar hij zich liever niet over uitlaat. Dat moet dan wel heel heftig zijn als je op deze manier een vertrek forceert. Jammer André, je had een mooier afscheid kunnen hebben...
Zal wel September worden....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?
Ach, de soap had van mij nog wel een weekie mogen duren hoor....heerlijk om te zien dat het nu es rommelt bij andere clubs dan Ajax.quote:
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complexquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?
Hebben jullie niet een eigen topic?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complex![]()
Dan mag hij hier best ook posten hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hebben jullie niet een eigen topic?
nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan mag hij hier best ook posten hoor.
quote:
Hehe geen beter vermaak dan leedvermaak zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ach, de soap had van mij nog wel een weekie mogen duren hoor....heerlijk om te zien dat het nu es rommelt bij andere clubs dan Ajax.
Tevens is het 1 van de beste verdedigers van de eredivisie (niet dat dat KJH tegenhoud maar toch).
Gelukkig hebben we Alex nogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Tevens is het 1 van de beste verdedigers van de eredivisie (niet dat dat KJH tegenhoud maar toch).
Rosales, Sneijder en Perez wel; dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Alex nog
KJH heeft tot op heden nog niet tegen deze geweldenaar kunnen scoren
Vorig jaar onze grote vriend Nourdin ook met de JFS en we hebben allemaal kunnen zien hoe dat seizoen geeindigd isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rosales, Sneijder en Perez wel; dus dat komt wel goed.
zal wel amsterdams zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complex![]()
hoe weet jij dat ?.........wie is je bron ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef PyTh het volgende:
De komst van Kromkamp naar PSV schijnt op enkele details na zo goed als rond te zijn.
Ook wordt de naam van Makaay weer veelvuldig genoemd als opvolger van VoH indien hij rondt komt met Celtic.
Zou mooi zijn want ik wil graag wat meer Nederlanders zien bij PSV.
tegen dat salaris kan PSV toch niet op?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
makaay zou echt vet zijn
Ik hoop dat dit waar is...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef PyTh het volgende:
De komst van Kromkamp naar PSV schijnt op enkele details na zo goed als rond te zijn.
Ook wordt de naam van Makaay weer veelvuldig genoemd als opvolger van VoH indien hij rondt komt met Celtic.
Zou mooi zijn want ik wil graag wat meer Nederlanders zien bij PSV.
Hij mocht voor wat geld wel weg, maar dat zullen ze nu denk ik niet meer doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:49 schreef Chadi het volgende:
En Bayern laat hem natuurlijk gewoon lopen
Denk het ook nie.... maar wat zou die moeten kostebn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij mocht voor wat geld wel weg, maar dat zullen ze nu denk ik niet meer doen.
wordt dat uitgezonden op TV?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef pascalheister het volgende:
Morgenavond 18:00 loting voor de Champions Leaugue
iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef JustJunior het volgende:
Als we maar niet AC Milan, Lyon en / of Arsenal krijgen. Die heb ik inmiddels wel gezien
Donderdagavond de loting?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef pascalheister het volgende:
Morgenavond 18:00 loting voor de Champions Leaugue
Amen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef JustJunior het volgende:
Als we maar niet AC Milan, Lyon en / of Arsenal krijgen. Die heb ik inmiddels wel gezien
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Amen.
Ik hoop op Madrid overigens.
Ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Amen.
Ik hoop op Madrid overigens.
Een Duitse ploeg lijkt me wel weer leuk eigenlijk. Voor de rest niet echt een voorkeur.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ookDat lijkt me ok erg leuk
Nog meer voorkeuren?
ze hoefden zelfs niet eens te winnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef ganzenherder het volgende:
Moet Ajax een keer winnen doen ze het niet![]()
ajax verliezen is altijd leuk, maar voor het nederlands voetbal niet. Moet PSV het dan weer doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind het vrij triest voor het nederlands voetbal eigenlik![]()
Best krom systeem eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
qua uefapunten maakt het weinig uit, ajax kan er zelfs misschien meer halen in de UC
Nederland kan het nog beter maken, als Twente bij Levadia blijft stekenquote:
Dan is ie vanaf nu onbetaalbaar voor PSV geworden denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
Eduardo da silva heeft vanavond gescoord tegen Arsenal zie ik net![]()
Elk puntje dat we halen in de CL is in ieder geval beter dan welke andere club...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Nou, de Nederlandse eer hoog houden mensen!
zoals wel vaker de afgelopen jarenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Tja weinig keus,maar geen probleemquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Onze jongens zullen hun best doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Elk puntje dat we halen in de CL is in ieder geval beter dan welke andere club...
zou ik op zich wel een goed plan vinden om mensen bij ons weer eens wakker te schudden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:31 schreef RijstNatie het volgende:
PSV bij kopenhagen in de CL poule
dat zou mooi zijn, en dan psv dik winnen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |