abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41008828
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat je als club geen water bij de wijn kan doen. 3 jaar geleden bij dat contract was het een goede transfersom, nu niet meer.
De pijn bij Ooijer zit hem in het feit dat hij verleden jaar voor een lager bedrag naar Schalke had gekund. Toen kwam hij persoonlijk niet rond. PSV had toen echter net de jackpot getrokken in de CL en dacht Jaap Stam te kunnen contracteren. Toen dat niet lukte, moest Ooijer, ook met het oog op de krappe financiele balans, voor dit jaar aan zijn contract worden gehouden.

Vanuit PSV bekeken een noodzakelijk besluit. De ploeg staat met het verdedigingsblok, en krap 10 miljoen voor een vervanger is er niet. Een clubspeler zal zoiets inzien en accepteren, hoopte men.
pi_41009000
Gewoon Sankoh halen als vervanger van Ooijer.
lollig
pi_41009310
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Gewoon Sankoh halen als vervanger van Ooijer.
Als dat zo makkelijk was, had men dat natuurlijk allang gedaan. Koeman heeft wel goede contacten met Groningen Zoiets zou natuurlijk een oplossing kunnen zijn, maar dat heeft Westerhof dus niet weten af te dekken. Op het moment dat Valckx er niet uitkwam, kwam het op blussen aan. Ook met het oog op het verlies van de JC-schaal, was dat niet al te succesvol. En dan zo'n trouwe speler als Ooijer als werkweigeraar afschilderen. Staat je netjes als -passerend- voorzitter.
pi_41010048
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef okee6 het volgende:
En dan zo'n trouwe speler als Ooijer als werkweigeraar afschilderen. Staat je netjes als -passerend- voorzitter.
Het is niets minder dan werkweigering. Als ik me niet vergis speelde Ooijer woensdag nog doodleuk met oranje mee. En nu is hij opeens niet meer in staat om mee te spelen? Flikker toch op met die Ooijer.
lollig
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:31:54 #35
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41010924
PSV
Mooi van de eerste punten
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:33:31 #36
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41010983
Pff Ooijer, niks wert die gast
pi_41011256
Kan iemand mij vertellen waarom Vayrinen niet speelde ?
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_41012245
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:33 schreef Lemming22 het volgende:
Pff Ooijer, niks wert die gast
Ik vind het best jammer dat het zo moet gaan. Laat hem nu maar gewoon gaan, voor wat minder geld. Een ongemotiveerde Ooijer zie ik ook niet helemaal zitten.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:14:49 #39
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41012578
Inderdaad jammer dat het zo moet. Vind ik ook. Maar hij heeft ongetwijfeld zijn laatste wedstrijd gespeeld. Dit is een crisis die niet meer geheeld kan worden. Hopelijk kan PSV nog een beetje cashen, tussen de 3 en 4 miljoen zou al aardig zijn.
pi_41012727
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik vind het best jammer dat het zo moet gaan. Laat hem nu maar gewoon gaan, voor wat minder geld. Een ongemotiveerde Ooijer zie ik ook niet helemaal zitten.
Van mij mag PSV hem ook kostte wat het kost behouden en als ie dan niet wil spelen lekker met de jeugd mee laten trainen.
lollig
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:49:44 #41
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41014026
Hoewel het niet echt professioneel is van Ooijer is zijn opstelling wel te begrijpen.

psv naait hem een oor aan na 8 jaar al zijn ziel en zaligheid te geven voor de club. Dan zou ik me ook genaaid voelen en zou ik ook niet meer met overtuiging voor die cub kunnen voetballen.
pi_41015104
Volgens Tan speelt Ooijer om twee redenen niet meer: de contractaanbieding van Valckx is ingetrokken door Westerhof en de toezegging vorig seizoen van (waarschijnlijk Hiddink) PSV dat hij voor 1,5 miljoen weg mocht vorig.

Dat maakt hem zo teleurgesteld en onmotiverend om nog te spelen voor PSV.
pi_41015438
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Hoewel het niet echt professioneel is van Ooijer is zijn opstelling wel te begrijpen.

psv naait hem een oor aan na 8 jaar al zijn ziel en zaligheid te geven voor de club. Dan zou ik me ook genaaid voelen en zou ik ook niet meer met overtuiging voor die cub kunnen voetballen.
Hij heeft er gewoon dik voor betaald gekregen hoor.
pi_41015627
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Hij heeft er gewoon dik voor betaald gekregen hoor.
Dat vind ik trouwens zo'n loos argument. Dus moet hij maar dankbaar zijn en PSV op z'n blote knieen danken?

Geld had ie overal wel verdiend.
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:40:25 #45
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41015773
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat vind ik trouwens zo'n loos argument. Dus moet hij maar dankbaar zijn en PSV op z'n blote knieen danken?

Nee niet dankbaar, maar wel professioneel blijven en gewoon doen waarvoor je betaald wordt. Hij verdient verdomme meer dan wat in 20 gezinnen in Nederland per jaar verdienen door keihard te werken. Ik zie mezelf al bij mijn baas aankomen, ja ik kan het nu ff niet aan denk ik, kom op zeg.

Ik vind Ooier en goeie kerel en een geweldige speler, maar hij moet er geen drama van maken. Door al dat geld zijn ze al het gevoel voor realiteit kwijt geraakt. Weten wat werken is weten ze niet meer.
pi_41018627
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

`
Hij heeft zelf zijn handtekening onder een contract gezet met 5 miljoen erin. Dus moet hij nu ook niet huilen.
lollig
pi_41019546
Ik snap trouwens niet dat ie zich hier zo druk over maakt, als het nou een droomtransfer was naar Barcelona of AC Milan of iets dergelijks, maar nee...hij will naar Blackburn fucking Rovers, een middelmatige Engelse heikneuters vereniging. Ik kan dat nou niet bepaald een sportieve verbetering vinden. Geld zal wel weer zaligmakend zijn zoals altijd, want een slimme carrieremove kan ik het niet vinden, sterker nog, dit zou hem zijn plaats in Oranje wel eens kunnen gaan kosten.

VoH snap ik al HELEMAAL niet. Ik weet dat het niveau van de Nederlandse competitie niet top is, maar Schotland is gewoon een dramatisch slechte competitie. Alles is daar minder als in Nederland, inclusief het weer, en dat wil heel wat zeggen. Ook een stap terug dus.

En zo dreigt PSV twee belangrijke spelers kwijt te raken aan twee baggerclubs, die Europees gezien helemaal geen reet voorstellen. Zouden ze daar dan echt zoveel meer kunnen verdienen als in Eindhoven ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 21 augustus 2006 @ 02:58:51 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41019569
Die spelers zijn op leeftijd en hebben beiden altijd in Nederland gespeeld. Soms weegt het avontuur gewoon net iets zwaarder dan een aansprekende naam of Champions League voetbal. Hoewel Celtic dat natuurlijk gewoon speelt, toch?
pi_41019601
Ja, ze mogen wel meedoen ja, maar daar is ook meteen alles mee gezegd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_41019655
Ooijer kan ik wel begrijpen, een jaartje of twee Premier League spelen is toch altijd nog mooi meegepakt op zo'n leeftijd
  maandag 21 augustus 2006 @ 03:22:32 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41019829
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 03:01 schreef Hathor het volgende:
Ja, ze mogen wel meedoen ja, maar daar is ook meteen alles mee gezegd.
Dat geldt voor PSV toch ook?

Blackburn is PL, Celtic is gewoon een hele mooie historische club.
pi_41020284
4 goals, 3 corners, 3 maal Farfan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41020300
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 04:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4 goals, 3 corners, 3 maal Farfan
Was het niet 3 goals, 2 corners, 2 maal Farfan?
Patat Friet
pi_41020358
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41020411
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 05:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Je bedoelt psv-nec?
Patat Friet
pi_41020672
Nee, dit seizoen
pi_41021361
quote:
Vennegoor weg, Ooijer uit selectie

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, maandag
Jan Vennegoor of Hesselink meldt zich vandaag met zijn vader in Glasgow voor de afrondende gesprekken met Celtic.

In Schotland ligt een vierjarig contract voor de spits klaar. PSV heeft zelf sinds afgelopen donderdag een akkoord met de Schotse club (transfersom circa vijf miljoen euro) en is intussen al volop op zoek naar een opvolger. Ook Bolton Wanderers hoopt nog op Vennegoor. Een delegatie van Bolton was bij de wedstrijd tegen NEC om te onderhandelen. De Engelse club wil zowel PSV als de speler meer betalen, maar Vennegoor heeft voor Celtic gekozen. „Ik vind Celtic een mooie club, ook omdat ze Champions League spelen”, aldus Vennegoor of Hesselink.

Ondertussen loopt de rel rond André Ooijer steeds verder uit de hand. De tweede werkweigering waarmee de verdediger een transfer naar Blackburn Rovers probeert af te dwingen, heeft veel kwaad bloed gezet bij PSV. In reactie op Ooijers afmelding voor het duel met NEC heeft trainer Ronald Koeman hem uit de selectie gezet. Vandaag vergadert de directie van PSV over de ontstane situatie. „Wij beraden ons op de consequenties, die dit zal hebben”, aldus technisch manager Stan Valckx.
pi_41021469
Ooijer moet dimmen en bakkes houden. Dit is echt zo'n standaard kansloze 'ik maak me onmogelijk chantage-tactiek', maar als ie na de 31e nog geen club heeft, zal ie toch met hangende pootjes terug willen naar PSV en de Herdgang. Hij denkt nu dat PSV wel zal zwichten met een onwerkbare situatie onder invloed van zo'n kutzaakwaarnemer, maar ik denk eerder dat het andersom is zodra de deadline dichterbij komt en de clubs nog steeds niet willen betalen voor hem.

Want gaat hij echt zijn interlandcarriere op het spel zetten door minimaal tot aan de winterstop niet meer voor PSV te spelen en de werkweigeraar uit te hangen? Kan het me totaal niet voorstellen, zeker niet nu ie net doorgebroken is als international sinds het WK. Wat trouwens juist door het afgelopen jaar bij PSV gerealiseerd is, toen ie centraal mocht gaan spelen i.p.v. Bouma, en verlost werd van de rechterkant, en uitblonk samen met Alex in eredivisie en CL.

Zelfs als ie vertrekt, misschien moet ie toch even Bouma bellen wat er gebeurt is met hem en zijn interland-carriere sinds die geweldige move naar Villa. Kutclubjes daar in Engeland altijd met hun bagger niveau.
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:11:14 #59
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41021486
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ja gisteren bij Koeman nog aan de telefoon bij Studie sport..
Ze gaan op zoek naar een nieuwe spits maar niet een nieuwe verdediger.
Dus Lamey blijft
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_41021665
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja gisteren bij Koeman nog aan de telefoon bij Studie sport..
Ze gaan op zoek naar een nieuwe spits maar niet een nieuwe verdediger.
Dus Lamey blijft
Lamey speelde een prima pot gisteren.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')