De pijn bij Ooijer zit hem in het feit dat hij verleden jaar voor een lager bedrag naar Schalke had gekund. Toen kwam hij persoonlijk niet rond. PSV had toen echter net de jackpot getrokken in de CL en dacht Jaap Stam te kunnen contracteren. Toen dat niet lukte, moest Ooijer, ook met het oog op de krappe financiele balans, voor dit jaar aan zijn contract worden gehouden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je als club geen water bij de wijn kan doen. 3 jaar geleden bij dat contract was het een goede transfersom, nu niet meer.
Als dat zo makkelijk was, had men dat natuurlijk allang gedaan. Koeman heeft wel goede contacten met Groningenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Gewoon Sankoh halen als vervanger van Ooijer.
Het is niets minder dan werkweigering. Als ik me niet vergis speelde Ooijer woensdag nog doodleuk met oranje mee. En nu is hij opeens niet meer in staat om mee te spelen? Flikker toch op met die Ooijer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef okee6 het volgende:
En dan zo'n trouwe speler als Ooijer als werkweigeraar afschilderen. Staat je netjes als -passerend- voorzitter.
Ik vind het best jammer dat het zo moet gaan. Laat hem nu maar gewoon gaan, voor wat minder geld. Een ongemotiveerde Ooijer zie ik ook niet helemaal zitten.quote:
Van mij mag PSV hem ook kostte wat het kost behouden en als ie dan niet wil spelen lekker met de jeugd mee laten trainen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het best jammer dat het zo moet gaan. Laat hem nu maar gewoon gaan, voor wat minder geld. Een ongemotiveerde Ooijer zie ik ook niet helemaal zitten.
Hij heeft er gewoon dik voor betaald gekregen hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Hoewel het niet echt professioneel is van Ooijer is zijn opstelling wel te begrijpen.
psv naait hem een oor aan na 8 jaar al zijn ziel en zaligheid te geven voor de club. Dan zou ik me ook genaaid voelen en zou ik ook niet meer met overtuiging voor die cub kunnen voetballen.
Dat vind ik trouwens zo'n loos argument. Dus moet hij maar dankbaar zijn en PSV op z'n blote knieen danken?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon dik voor betaald gekregen hoor.
Nee niet dankbaar, maar wel professioneel blijven en gewoon doen waarvoor je betaald wordt. Hij verdient verdomme meer dan wat in 20 gezinnen in Nederland per jaar verdienen door keihard te werken. Ik zie mezelf al bij mijn baas aankomen, ja ik kan het nu ff niet aan denk ik, kom op zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens zo'n loos argument. Dus moet hij maar dankbaar zijn en PSV op z'n blote knieen danken?
Geld had ie overal wel verdiend.
`quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens zo'n loos argument. Dus moet hij maar dankbaar zijn en PSV op z'n blote knieen danken?
Geld had ie overal wel verdiend.
Dat geldt voor PSV toch ook?quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:01 schreef Hathor het volgende:
Ja, ze mogen wel meedoen ja, maar daar is ook meteen alles mee gezegd.![]()
Was het niet 3 goals, 2 corners, 2 maal Farfan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4 goals, 3 corners, 3 maal Farfan![]()
Je bedoelt psv-nec?quote:Op maandag 21 augustus 2006 05:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
quote:Vennegoor weg, Ooijer uit selectie
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, maandag
Jan Vennegoor of Hesselink meldt zich vandaag met zijn vader in Glasgow voor de afrondende gesprekken met Celtic.
In Schotland ligt een vierjarig contract voor de spits klaar. PSV heeft zelf sinds afgelopen donderdag een akkoord met de Schotse club (transfersom circa vijf miljoen euro) en is intussen al volop op zoek naar een opvolger. Ook Bolton Wanderers hoopt nog op Vennegoor. Een delegatie van Bolton was bij de wedstrijd tegen NEC om te onderhandelen. De Engelse club wil zowel PSV als de speler meer betalen, maar Vennegoor heeft voor Celtic gekozen. „Ik vind Celtic een mooie club, ook omdat ze Champions League spelen”, aldus Vennegoor of Hesselink.
Ondertussen loopt de rel rond André Ooijer steeds verder uit de hand. De tweede werkweigering waarmee de verdediger een transfer naar Blackburn Rovers probeert af te dwingen, heeft veel kwaad bloed gezet bij PSV. In reactie op Ooijers afmelding voor het duel met NEC heeft trainer Ronald Koeman hem uit de selectie gezet. Vandaag vergadert de directie van PSV over de ontstane situatie. „Wij beraden ons op de consequenties, die dit zal hebben”, aldus technisch manager Stan Valckx.
Ja gisteren bij Koeman nog aan de telefoon bij Studie sport..quote:
Lamey speelde een prima pot gisteren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja gisteren bij Koeman nog aan de telefoon bij Studie sport..
Ze gaan op zoek naar een nieuwe spits maar niet een nieuwe verdediger.
Dus Lamey blijft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |