quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Lemming22 het volgende:
een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:
Hij komt uit Arcen.
Arcen ligt in Limburg.![]()
Kromkamp mag vooralsnog niet weg van Liverpool, PSV wil wel maar als Liverpool niet meewerkt houdt het voorlopig op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:57 schreef pascalheister het volgende:
laat die Ooijer maar gaan, en haal dan Kromkamp maar
Nu welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef twi het volgende:
Liverpool wil niet verhuren, PSV kan niet kopen.
Als PSV nu wel zo even een paar miljoen op tafel kon kwakken denk ik niet dat er al bij voorbaat gezegd zou worden dat de vacature intern opgevuld gaat worden.quote:
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als PSV nu wel zo even een paar miljoen op tafel kon kwakken denk ik niet dat er al bij voorbaat gezegd zou worden dat de vacature intern opgevuld gaat worden.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheelt
Volgens Rob zijn er eind deze weken afrondende gesprekken....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
Is dat hele herfinancieringsproject inmiddels al afgerond? Zodat we in de toekomst niet met zo'n chronisch tekort aan geld zitten.
Wat scheelt dat dan? Als er geen geld is, is er geen geld. Of dat nou voor een rechtsback of een spits is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheelt
je mag hem houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
hadden ze nouw maar tiendalli als rechtsback gekochthebben we psv afgetroefd
Dan hoop ik dat ze hem een flut salaris aanbieden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:52 schreef JustJunior het volgende:
PSV en Blackburn hebben een overeenstemming, Ooijer moet zelf nog onderhandelen over het contract
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze hem een flut salaris aanbieden.
Ik heb geen respect vooor iemand die het zo speelt.
Nee, waarschijnlijk niet hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?
Lekker objectief ben je dan weer met de opmerking over Ooijer...quote:
Kalou speelde anders vorig jaar gewoon mee met Feyenoord. Al was dat flirten van Kalou niet echt waardig te noemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?
quote:Wat ik weet:
- Snel, supersnel
- Technisch en erg sterk in de dribbel
- Dodelijk in de afronding itt bepaalde PSV'ers...
- Kopsterk ondanks zijn lengte (tis geen Jan)
fucking amazing! Ik ben lyrisch echt waar. Vind hem beter dan Kone op alle fronten. Is een soort van Messi aan de bal, klein, maar verliest hem eigenlijk nooit, erg balvast. let op, ik vergelijk hem niet met Messi, alleen dat ie voor zijn lichaamsbouw erg sterk aan de bal is.
Dat zal wel, maar vind beide zaken niet te vergelijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lekker objectief ben je dan weer met de opmerking over Ooijer...
Vind het wel een type Kone, alleen iets effectiever in de afronding. Zowel met assist als goals. Mocht hij komen. Heb je met Kone Eduardo en Farfan een erg beweegelijke aanval. Wat vele voordelen heeft. Alleen het type VOH heeft ons ook veel succes gebracht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
De opvolger van Vennegoor lijkt Eduardo da Silva te worden, althans dit meld een insider (RIO) op het PN. De gene die het nieuws brengt komt mij altijd wel geloofwaardig over en hij is er min of meer voor 100% zeker van dat het die da Silva gaat worden. Hij zelf is er iig helemaal enthousiast over:
[..]
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=nREh1bD0HsY
Die gaat dus wegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:52 schreef JustJunior het volgende:
PSV en Blackburn hebben een overeenstemming, Ooijer moet zelf nog onderhandelen over het contract
Sukkel, kan veel beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef ruud.nl het volgende:
Sobis is al naar Racing Santander...
Bullshit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef ruud.nl het volgende:
Sobis is al naar Racing Santander...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |