abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41033780
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Celtic moet dan 6.5milj plus 1milj betalen.
nee de deal is totaal 6.5 waard, daarvan moeten ze 1 miljoen vooruit betalen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41033844
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

nee de deal is totaal 6.5 waard, daarvan moeten ze 1 miljoen vooruit betalen.
Nee.
quote:
£5million was agreed between Scotland's champions and PSV Eindhoven.
&
quote:
They insist it is now Celtic's problem to satisfy Hesselink's cash demands.
6.5 miljoen aan PSV en 1.5 miljoen aan VoH (De gouden handdruk Waarom zou PSV dat in godsnaam in het contract hebben opgenomen?). Dat zou Celtic moeten betalen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41033960
Ik las inderdaad over het woordje 'him' heen. My bad.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:18:33 #104
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_41042340
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef Lemming22 het volgende:
Heel goed, nou nog zorgen dat de uitsupporters zich gaan gedragen en goed gefouilleerd worden (zodat er geen moersleutels en andere zooi die een normaal mens niet mee neemt naar een voetbalwedstrijd naar beneden komen), en dan is iedereen blij.
Ik kan me een paar jaar geleden nog herinneren, het uitvak was toen net verplaatst naar de bovenhoek tussen west en noord. Tijdens PSV - Feyenoord (of was het Ajax?) kwam echt alles naar beneden.

Ben benieuwd of ze het vak preventief gaan ruimen mocht het weer gebeuren

maandag 21 augustus 2006 @ 23:01:13 #105
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41045521
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef Paran0id het volgende:

[..]

Ik kan me een paar jaar geleden nog herinneren, het uitvak was toen net verplaatst naar de bovenhoek tussen west en noord. Tijdens PSV - Feyenoord (of was het Ajax?) kwam echt alles naar beneden.

Ben benieuwd of ze het vak preventief gaan ruimen mocht het weer gebeuren

PSV - Ajax ja, ze hadden voor de wedstrijd al het pas opgehangen net naar beneden gehaald en toen begon de regen van harde, scherpe voorwerpen en bekers pis op de toenmalige jeugdrang.
Helden!
pi_41046104
Dadelijk een interview met Timmy Simons (opgenomen in het Philips Stadion geloof ik) op één (VRT1).
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:25:10 #107
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41046158
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:01 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

PSV - Ajax ja, ze hadden voor de wedstrijd al het pas opgehangen net naar beneden gehaald en toen begon de regen van harde, scherpe voorwerpen en bekers pis op de toenmalige jeugdrang.
Helden!
niet meer dan terrecht hoor, als er gescoord wordt wel met een grote bek omdraaien en omhoog kijken
pi_41046213
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

niet meer dan terrecht hoor, als er gescoord wordt wel met een grote bek omdraaien en omhoog kijken
Ja, als het uitteam scoort, laat ze dan maar met een grote bek naar beneden kijken. Maar met dingen gooien, en vooral richting jeugdrang, is zo ontzettend kansloos.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:39:10 #109
139407 jorienvdherik
pi_41046540
je vergeet ado timmy
pi_41048979
quote:
PSV nog altijd bezig met Kromkamp
21 augustus 2006, 23:00

PSV is nog altijd bezig Jan Kromkamp los te weken bij Liverpool, zo meldde Ronald Koeman in het televisieprogamma Voetbal Insite. Tevens liet de coach weten dat PSV al een nieuwe spits op het oog heeft.
Om welke spits het gaat, wil Koeman echter niet zeggen. Wel liet hij weten dat het niet gaat om Mateja Kezman, Javier Saviola of Artem Milevsky. PSV heeft echter wel degelijk onderhandeld met Saviola, maar zijn persoonlijke eisen waren te gortig voor de Eindhovenaren. PSV zal pas een nieuwe aanvaller kopen wanneer Jan Vennegoor of Hesselink vertrekt uit Eindhoven.

Jan Kromkamp staat nog altijd bovenaan het lijstje om de nieuwe rechtsback te worden van PSV. De international komt amper aan spelen toe bij Liverpool, maar de Engelsen willen Kromkamp alleen verkopen en dus niet verhuren. De regerend landskampioen is pas in staat om Kromkamp te kopen wanneer André Ooijer naar Engeland verkast.

voetbalprimeur
zou psv nog wel kunnen kunnen gebruiken Kromkamp desnoods voor Jong Psv die met 1-4 hebben verloren van Jong Vitesse
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:17:11 #111
139407 jorienvdherik
pi_41049084
jong psv is al jaren kut
pi_41049127
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:17 schreef jorienvdherik het volgende:
jong psv is al jaren kut
nou als ik naar die opstelling kijk van jong psv

Opstelling Jong PSV:
1. Ruud Boffin
2. Dirk Marcellis
3. Rens van Eijden (88 Rob van Boekel)
4. Jelle de Bock
5. Lindsay Wilson
6. Marten Boverhof (88 Jelle Schijvenaars)
7. Roy Beerens
8. Ibrahim Afellay
9. Lee Nguyen
10. Bilal el Yacoubi (Juan-Carlos Carrizo)
11. DaMarcus Beasley

mogen sommige er toch best wezen.
pi_41049245
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

zou psv nog wel kunnen kunnen gebruiken Kromkamp desnoods voor Jong Psv die met 1-4 hebben verloren van Jong Vitesse
Toch hoop ik dat PSV Ooijer behoudt. Dan kan met eventueel aantrekken van Kromkamp eindelijk Lamey of desnoods Addo worden geloosd.
pi_41049315
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
met zo'n opstelling met 4-1 verliezen is idd best slecht
Patat Friet
pi_41049318
Lamey en Addo zijn toch ook geen slechte voetballers , Addo is zelfs nog international bij Ghana
pi_41051630
quote:
Opening voor André Ooijer

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, dinsdag
De werkweigering van André Ooijer gaat het door hem gewenste effect opleveren. PSV heeft gisteren toenadering gezocht tot Blackburn Rovers en de vastgelopen onderhandelingen vlotgetrokken. De Eindhovense club verwacht de transfer op korte termijn af te ronden. ,,De partijen beginnen elkaar te naderen”, bevestigde voorzitter Rob Westerhof gisteren. Het derde bod van Blackburn komt dicht in de buurt van een voor PSV acceptabele transfersom van 3 miljoen euro.

Ondertussen piekert Jan Vennegoor of Hesselink of zijn toekomst wel bij Celtic ligt. PSV bereikte reeds een akkoord over een transfer en rekende al op diens vertrek, maar Vennegoor komt er vooralsnog niet uit met de Schotse club. Hoewel de PSV-spits gisteren al in Schotland werd verwacht, bleef hij gewoon in Eindhoven om zich te beraden op de ontstane situatie.

,,Het kan nog lastig worden. Na de eerste gesprekken lagen beide partijen vrij ver uit elkaar en bovendien hoef ik niet per se weg bij PSV”, aldus Vennegoor. Voorzitter Westerhof wacht even af. ,,Maar binnen een paar dagen willen we wel weten waar we aan toe zijn, want als Vennegoor vertrekt, hebben wij tijd nodig om daarop te reageren.” Het Engelse Bolton Wanderers – ook geïnteresseerd in Vennegoor – is inmiddels druk bezig om Nicolas Anelka aan te trekken.
3 miljoen dus voor Ooijer. Daar mag Westerhof zich goed mee in de handjes knijpen.
pi_41051857
Ik denk dat Kromkamp komt als Ooijer vertrekt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41051865
denk t ook
pi_41051875
Is ie al cup-tied?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:22:52 #120
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41052456
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 05:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

3 miljoen dus voor Ooijer. Daar mag Westerhof zich goed mee in de handjes knijpen.
Zou mooi zijn als Jan blijft
Goede houding van Jan, gaat beter dan Ooijer..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_41052634
Ik ben er trouwens redelijk zeker van dat er geen vervanger voor Jan komt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:43:56 #122
79837 Lemming22
pi_41052673
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Koeman zegt anders elke keer vrij stellig dat er zeker wel een vervanger komt, mocht Vennegoor vertrekken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:48:59 #123
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41052745
Ik had als ik Vennegoor was toch echt voor Bolton gekozen ipv Celtic. Hoewel Celtic kwa club echt geweldig is+CL speelt is de schotse competitie echt treurig.

Dan liever verschillende topwedstrijden in de Premier League met een geweldige sfeer elke week dan in dat treurige Schotland zitten.
pi_41052766
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik had als ik Vennegoor was toch echt voor Bolton gekozen ipv Celtic. Hoewel Celtic kwa club echt geweldig is+CL speelt is de schotse competitie echt treurig.

Dan liever verschillende topwedstrijden in de Premier League met een geweldige sfeer elke week dan in dat treurige Schotland zitten.
Daarom wil Lange Jan ook meer geld zien van Celtic
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:54:32 #125
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41052849
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik durf om een doos Bosse Bollen te wedden van wel

Deal?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41053960
laat die Ooijer maar gaan, en haal dan Kromkamp maar
pi_41054165
quote:
Addo of Da Costa wordt vervanger Ooijer

Ronald Koeman liet weten dat hij bij een vertrek van Ooijer Addo of Da Costa zal gaan posteren naast de Braziliaan Alex. Simons of Cocu zullen in zijn ogen slechts incidentele opties zijn om die positie in te vullen. Hij wil ze eigenlijk niet van het middenveld afhalen.
Beetje dunne spoeling in de verdediging als Ooijer vertrekt. Lamey, Alex, Addo en Salcido als basis. En daarachter Reiziger, Da Costa en eventueel De Bock en Marcellis als jeugdspelers. Als je Krompkamp haalt, heb je nog steeds weinig sterke centrumverdedigers
pi_41055380
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik durf om een doos Bosse Bollen te wedden van wel

Deal?
Vind jij een Nevland of N'Kufo ook een vervanger?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_41055479
Dat interview met Stan Valckx bij de NOS was wel geinig. Heb meer het idee dat ik naar een prins carnaval aan het luisteren ben, dan naar de TD van PSV. Hij zegt zowat achter elk zinnetje 'hè'.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:10:30 #130
79837 Lemming22
pi_41055619
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Dat interview met Stan Valckx bij de NOS was wel geinig. Heb meer het idee dat ik naar een prins carnaval aan het luisteren ben, dan naar de TD van PSV. Hij zegt zowat achter elk zinnetje 'hè'.
Ik moest er ook wel om lachen ja, een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past samen meej d'n Berry van Oarle
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:11:28 #131
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41055640
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vind jij een Nevland of N'Kufo ook een vervanger?
Nee, maar van wat ik begrepen heb komt de vervanger van VoH ook niet uit de Nederlandse competitie
pi_41055653
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik moest er ook wel om lachen ja, een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past samen meej d'n Berry van Oarle
Hij komt uit Arcen.

Arcen ligt in Limburg.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:12:33 #133
79837 Lemming22
pi_41055669
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hij komt uit Arcen.

Arcen ligt in Limburg.
Damn
pi_41055694
Ik verwacht overigens dat Vennegoor gaat blijven.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:13:40 #135
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41055697
quote:

[..]

Hij komt uit Arcen.

Arcen ligt in Limburg.
Hertog Jan komt daar vandaan
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:15:49 #136
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41055754
quote:
Ik heb de naam toen niet genoemd, maar het was hem toen wel. Men was ook rond. Sprak vandaag mijn bron. De opvolger van VOH is inderdaad niet Milevskyi, omdat hij geen CL kan spelen. De gewilde opvolger is een niet-Europese spits die w.s. gehaald wordt op de basis van Mendez, dus huur met optie tot koop. Ik weet wie het is, maar kan opnieuw de club niet schaden door zijn naam te noemen. Een naam die niet eerder genoemd is en ook voor mij een volledige verrassing was.

Toch is Milevskyi niet helemaal uit beeld, maar dat hangt dan af van de verkoop van Beasley. Dit kan deze maand zijn of anders in de winterstop. Met Da Costa en enkele van onze andere jongere spelers is Milevskyi een kandidaat voor het spelersfonds, waar spelers in komen die jong zijn en van wie verwacht mag worden dat zij aanzienlijk in waarde toenemen. Milevskyi zou dan ook een aankoop zijn als dit toch nog doorgaat nu of in de winterstop.

Blackburn heeft een derde bod gedaan en de partijen zijn nu dicht bij elkaar. Het gat bestaat nu uit tonnen en niet meer uit miljoenen. Ooijer gaat dus weg voor een prijs die acceptabel is voor PSV.

Vennegoor en Celtic zijn overigens niet rond en Bolton heeft zich vanavond opnieuw gemeld. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid.

Herfinanciering is bijna rond, maar het (eenmalige) geld wordt zoveel mogelijk gereserveerd voor de opvolgers van Farfan, Cocu en Alex volgend jaar. Twee van die drie brengen namelijk niets op. Vandaar ook de huurconstructies met Mendez en de opvolger van VOH. om zoveel mogelijk geld vast te houden.

PSV heeft straks weer geld en is nu heel creatief bezig om de selectie op peil te houden zonder leningen te sluiten of grote transfersommen te betalen. Men weet dat er volgend jaar zwaar geinvesteerd dient te worden.

Er is nog steeds belangstelling op huurbasis uit Spanje voor een van onze spelers. Dat zou dan het salarisbudget ontlasten terwijl de speler aan voetballen toekomt en wellicht in waarde toeneemt of eventueel sterker terugkeert. Maar ook dit is nog verre van rond.

Men hoopt zelfs dat wellicht Ball ook nog verkocht kan worden, maar het is allemaal wat vaag en de tijd begint te dringen.

Er kan nog van alles gebeuren, maar het lijkt erop dat het enige wat vrij zeker is het vertrek is van Ooijer en VOH en het aantrekken van een opvolger van VOH. De rest is afhankelijk van verkoop van spelers binnen 10 dagen en dat is op dit moment onmogelijk te voorspellen. Terecht dus dat Koeman zegt dat Milevskyi nu uit beeld is. En dan wellicht toch toeslaan als er een club voor Beasley of Ball komt.
Maar die kans is te klein om voor de TV te gaan roepen dat de speler in beeld is. Laten we hopen dat het toch nog gebeurt, maar eerst de opvolging van VOH.....
Aldus De Kuil op PSV Netwerk...........
pi_41055812
Ik geloof nooit dat jullie Miliyevski kunnen betalen.
pi_41055885
Als Milevski op de één of andere manier toch aangetrokken wordt, dan is hij dermate extern gefinancieerd dat je er niets voor terug ziet bij verkoop
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:21:43 #139
79837 Lemming22
pi_41055904
Ja joh, Ball ook maar verkopen, en er een spits voor halen, hebben we helemaal geen verdedigers meer! Misschien kunnen we Lamey en Reiziger ook nog verkopen, dan kunnen we 1-6-3 gaan spelen!
Zonder het aantrekken van directe vervangers moeten er gewoon absoluut geen verdedigers meer vertrekken. Anders houden we helemaal niets meer over. Liever Ball op links dan Pla.

Verder wachten we maar af, Ooijer gaat zeker weg, Vennegoor heb ik het idee dat hij gaat blijven en dan zal er dus ook geen vervanger komen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:23:23 #140
79837 Lemming22
pi_41055953
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Misschien stuurt Philips wel weer wat lampen naar het oosten. Zeg nooit nooit he
pi_41056010
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Komt uit het spelersfonds dan. Lijkt met sterk als ze het daar over hebben terwijl ze hem niet kunnen halen.
pi_41056211
Milevsky, dat is er echt een in de categorie 'onhaalbaar'. Kiev wil gewoon meer dan 20 miljoen voor die gozer. En de topclubs voor wat dat een schijntje is, zijn ook niet blind.

Koeman zei dat er dus geen vervanger voor Ooijer komt en wel voor VOH, maar we moeten maar afwachten hoe het loopt.
pi_41056605
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Beetje dunne spoeling in de verdediging als Ooijer vertrekt. Lamey, Alex, Addo en Salcido als basis. En daarachter Reiziger, Da Costa en eventueel De Bock en Marcellis als jeugdspelers. Als je Krompkamp haalt, heb je nog steeds weinig sterke centrumverdedigers
Ik mag toch echt niet hopen dat Addo of Da Costa centraal komen te spelen, die zijn echt 2x minder dan Ooijer. Het zijn (vooralsnog) goede reserves maar hier gaat PSV het niet mee redden in de CL. De enigste PSV waardige verdedigers die we dan nog hebben zijn dan Alex en Salcido gezien ze Cocu en Simons schijnbaar liever niet in de verdediging willen.

En dan nog het feit dat PSV het vooral moet hebben van een sterke verdediging
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:24:34 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41061482
zo afgelopen weekend gewonnen vernam ik geen idee hoe we speelden maar winnen is het belangrijkste
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41061596
Eerste helft paar keer goed weggekomen, maar door Moens gered. NEC dat prima meevoetbalde. Vlak voor rust dan twee goals die de wedstrijd beslissen. Na rust moet het 4, 5-0 worden, maar er valt er slechts 1. In de slotfase maakte Moens dezelfde fout als tegen Ajax, en Worm profiteert. Dat in een notendop.
pi_41062341
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
zo afgelopen weekend gewonnen vernam ik geen idee hoe we speelden maar winnen is het belangrijkste
Samenvatting van Talpa kan je hier downloaden en die van PSV.nl kan je hier downloaden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:58:51 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41062488
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:53 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Samenvatting van Talpa kan je hier downloaden en die van PSV.nl kan je hier downloaden
dank u
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41062528
Overigens was een mooie goal van Beerens nog onterecht afgekeurd. Pass van Aisatti was ook erg oke!
pi_41062584
Ooijer naar Engeland voor salarisbesprekingen. Zou Blackburn nu niet erg sterk staan. Ooijer wil heel erg graag weg. Stel dat Blackburn nu echt veel minder biedt dan Ooijer verwacht? Terug naar PSV kan die niet meer, daar wordt hij uitgekotst.

Als centrale verdediger zou ik een van de 3 jongeren in laten stromen. Marcellis, de Bock of da Costa ten koste van Addo.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:02:58 #150
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41062613
Nou, Ooijer is richting Blackburn, PSV schijnt er uit te zijn met de Rovers
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ooijer naar Engeland voor salarisbesprekingen. Zou Blackburn nu niet erg sterk staan. Ooijer wil heel erg graag weg. Stel dat Blackburn nu echt veel minder biedt dan Ooijer verwacht? Terug naar PSV kan die niet meer, daar wordt hij uitgekotst.
Ooijer kan niet meer terug, en Blackburn zal echt wel de richting hebben aangegeven waarin Andre zou moeten denken. Minder dan bij PSV zal 'ie niet verdienen in elk geval.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:09:05 #151
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41062785
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Lemming22 het volgende:
een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past
quote:
Hij komt uit Arcen.

Arcen ligt in Limburg.
pi_41063375
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:57 schreef pascalheister het volgende:
laat die Ooijer maar gaan, en haal dan Kromkamp maar
Kromkamp mag vooralsnog niet weg van Liverpool, PSV wil wel maar als Liverpool niet meewerkt houdt het voorlopig op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:32:07 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41063518
Liverpool wil niet verhuren, PSV kan niet kopen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:44:00 #155
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41063835
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef twi het volgende:
Liverpool wil niet verhuren, PSV kan niet kopen.
Nu wel
pi_41063912
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nu wel
Als PSV nu wel zo even een paar miljoen op tafel kon kwakken denk ik niet dat er al bij voorbaat gezegd zou worden dat de vacature intern opgevuld gaat worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:55:27 #157
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41064109
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als PSV nu wel zo even een paar miljoen op tafel kon kwakken denk ik niet dat er al bij voorbaat gezegd zou worden dat de vacature intern opgevuld gaat worden.
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheelt
pi_41064115
Is dat hele herfinancieringsproject inmiddels al afgerond? Zodat we in de toekomst niet met zo'n chronisch tekort aan geld zitten.
pi_41064132
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Precies mijn gedachte
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:04:46 #160
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41064350
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
Is dat hele herfinancieringsproject inmiddels al afgerond? Zodat we in de toekomst niet met zo'n chronisch tekort aan geld zitten.
Volgens Rob zijn er eind deze weken afrondende gesprekken....
pi_41066610
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat scheelt dat dan? Als er geen geld is, is er geen geld. Of dat nou voor een rechtsback of een spits is.

Heeft iemand eigenlijk enig idee wat zo'n Kromkamp zou moeten kosten? Met de prijzen die in Engeland gehanteerd worden zie ik Liverpool rustig 5 miljoen oid vragen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:23:27 #162
139407 jorienvdherik
pi_41066641
hadden ze nouw maar tiendalli als rechtsback gekocht hebben we psv afgetroefd
pi_41067106
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
hadden ze nouw maar tiendalli als rechtsback gekocht hebben we psv afgetroefd
je mag hem houden
pi_41067145
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:41 schreef pascalheister het volgende:

[..]

je mag hem houden
Precies, ik zou er zeker niet rouwig om zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41067327
Ooijer definitief naar Blackburn voor 3 miljoen euro las ik net?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41067353
PSV en Blackburn hebben een overeenstemming, Ooijer moet zelf nog onderhandelen over het contract
pi_41067509
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:52 schreef JustJunior het volgende:
PSV en Blackburn hebben een overeenstemming, Ooijer moet zelf nog onderhandelen over het contract
Dan hoop ik dat ze hem een flut salaris aanbieden.
Ik heb geen respect vooor iemand die het zo speelt.
Keep the faith!!
pi_41067603
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:58 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat ze hem een flut salaris aanbieden.
Ik heb geen respect vooor iemand die het zo speelt.
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_41067703
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?
Nee, waarschijnlijk niet he
Keep the faith!!
pi_41067754
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:07 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk niet he
Lekker objectief ben je dan weer met de opmerking over Ooijer...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_41067839
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Kalou speelde anders vorig jaar gewoon mee met Feyenoord. Al was dat flirten van Kalou niet echt waardig te noemen.
pi_41067851
De opvolger van Vennegoor lijkt Eduardo da Silva te worden, althans dit meld een insider (RIO) op het PN. De gene die het nieuws brengt komt mij altijd wel geloofwaardig over en hij is er min of meer voor 100% zeker van dat het die da Silva gaat worden. Hij zelf is er iig helemaal enthousiast over:
quote:
Wat ik weet:

- Snel, supersnel
- Technisch en erg sterk in de dribbel
- Dodelijk in de afronding itt bepaalde PSV'ers...
- Kopsterk ondanks zijn lengte (tis geen Jan)

fucking amazing! Ik ben lyrisch echt waar. Vind hem beter dan Kone op alle fronten. Is een soort van Messi aan de bal, klein, maar verliest hem eigenlijk nooit, erg balvast. let op, ik vergelijk hem niet met Messi, alleen dat ie voor zijn lichaamsbouw erg sterk aan de bal is.

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=nREh1bD0HsY
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_41068132
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:09 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Lekker objectief ben je dan weer met de opmerking over Ooijer...
Dat zal wel, maar vind beide zaken niet te vergelijken eigenlijk.
Kalolu vertikte het toch niet om bij Feijenoord te spelen??
Keep the faith!!
pi_41068306
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
De opvolger van Vennegoor lijkt Eduardo da Silva te worden, althans dit meld een insider (RIO) op het PN. De gene die het nieuws brengt komt mij altijd wel geloofwaardig over en hij is er min of meer voor 100% zeker van dat het die da Silva gaat worden. Hij zelf is er iig helemaal enthousiast over:
[..]

Vind het wel een type Kone, alleen iets effectiever in de afronding. Zowel met assist als goals. Mocht hij komen. Heb je met Kone Eduardo en Farfan een erg beweegelijke aanval. Wat vele voordelen heeft. Alleen het type VOH heeft ons ook veel succes gebracht.
pi_41068524
Gewoon Sobis en Kromkamp halen
pi_41068546
Sobis is ook zo lekker haalbaar .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41068551
Sobis is al naar Racing Santander...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:41:09 #178
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41068609
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:52 schreef JustJunior het volgende:
Die gaat dus weg
pi_41068632
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef ruud.nl het volgende:
Sukkel, kan veel beter

Edit: Niet gekeken of het klopte

[ Bericht 13% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 22-08-2006 18:56:18 ]
pi_41068657
quote:
Bullshit.
pi_41068669
quote:
Bron?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41068822
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:43 schreef dndiek het volgende:

[..]

Bron?
Staat op Vi.nl
pi_41068854
Ongelooflijk
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:52:43 #184
130585 mikey99
Forza Barca!
pi_41068889
zo lief hoe jullie positief blijven he
pi_41068893
quote:
Niet Milan maar Racing voor Rafael Sobis
22/8/2006 10:24

Hij stond nadrukkelijk in de belangstelling van AC Milan, dat in actie wilde komen zodra plaatsing voor het hoofdtoernooi van de Champions League een feit is. Maar Rafael Sobis speelt komend seizoen voor Racing Santander, de nummer zeventien van afgelopen seizoen in Spanje.
De 21-jarige spits van Internacional uit Porto Alegre vertelde aan de Braziliaanse pers dat hij tot een akkoord is gekomen met Racing. 'Het is triest dat ik de club verlaat waar ik zoveel van houd, maar zo is het voetbal. Het moment om te vertrekken is gekomen.'

Rafael Sobis zei vorige week nog dat een akkoord met Milan eraan zat te komen. Bovendien toonden Valencia en Sevilla interesse in de aanvaller die dit seizoen de Copa Libertadores pakte met Internacional en veel scoorde.

De jonge aanvaller is door bondscoach Carlos Dunga voor het eerst opgeroepen voor de Braziliaanse nationale ploeg. Hij maakt deel uit van de selectie voor de oefeninterlands tegen Argentinië en Wales.
www.vi.nl

wat badrabbit zegt dus!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:53:21 #186
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_41068911
Is die schOoijer al verkocht dan? Had toch nooit verwacht dat zo'n dergelijk incident bij PSV plaats zou kunnen vinden. Jammer dat André alles dat hij heeft opgebouwd op deze manier wegflikkert, respectloos tegenover de club maar vooral de supporters. Een afscheidje zal er wel niet inzitten
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_41069348
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]

Nou heb ik altijd zo mijn twijfels bij "insiders". Die Eduardo zal vast wel ergens op een lijstje bij PSV staan, maar ja, dat staat het halve Zuid-Amerikaanse continent waarschijnlijk. Tenzij ze zelf deel uit maken van de scouting of technische staf van PSV heb ik het nooit zo op "insiders".
pi_41070229
Dan heb je dus wel vertrouwen in Steef .
pi_41071439
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef mikey99 het volgende:
zo lief hoe jullie positief blijven he
wat is er te vrezen dan
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:15:04 #190
139407 jorienvdherik
pi_41071538
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:
Ongelooflijk
haha
pi_41071814
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

wat is er te vrezen dan
Even kijken hoor...

Lamey - Addo - Alex - Ball.

Dat is er te vrezen .
pi_41071863
Salcido is naar Feyenoord?
pi_41071899
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:23 schreef cultheld het volgende:
Salcido is naar Feyenoord?
Lamey en Addo zijn nou niet bepaald toppers. Salcido wellicht wel, dat moet nog blijken, maar rechts zijn jullie vrij zwak nu Ooijer weg is.
pi_41071936
Gelukkig hebben we Da Costa en Marcellis.
pi_41071944
Wie?
pi_41071947
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Even kijken hoor...

Lamey - Addo - Alex - Ball.

Dat is er te vrezen .
\

Ik ben blij om te horen dat je die vreest
Keep the faith!!
pi_41071989
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Lamey en Addo zijn nou niet bepaald toppers. Salcido wellicht wel, dat moet nog blijken, maar rechts zijn jullie vrij zwak nu Ooijer weg is.
Klopt, het lijkt wel of ik de enigste ben die vind dat we nu wel een erg zwakke verdediging hebben met amper reserves
Patat Friet
pi_41072031
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef Sloggi het volgende:
Wie?
2 hele grote defensieve talenten.
pi_41072124
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

2 hele grote defensieve talenten.
Talenten. Maar wie staan er nu? Ik zie in Lamey en Addo geen PSV-waardige spelers hoor.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:30:51 #200
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41072143
Die speler is zeker wel leuk, maar meer een flankspeler als een echte killer als VOH was. Dus zou ik hem in iig, niet kopen of je zou koné door moeten schuiven maar of dat zo verstandig is
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')