nee de deal is totaal 6.5 waard, daarvan moeten ze 1 miljoen vooruit betalen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Celtic moet dan 6.5milj plus 1milj betalen.
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
nee de deal is totaal 6.5 waard, daarvan moeten ze 1 miljoen vooruit betalen.
"e:£5million was agreed between Scotland's champions and PSV Eindhoven.
6.5 miljoen aan PSV en 1.5 miljoen aan VoH (De gouden handdrukquote:They insist it is now Celtic's problem to satisfy Hesselink's cash demands.
Ik kan me een paar jaar geleden nog herinneren, het uitvak was toen net verplaatst naar de bovenhoek tussen west en noord. Tijdens PSV - Feyenoord (of was het Ajax?) kwam echt alles naar beneden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef Lemming22 het volgende:
Heel goed, nou nog zorgen dat de uitsupporters zich gaan gedragen en goed gefouilleerd worden (zodat er geen moersleutels en andere zooi die een normaal mens niet mee neemt naar een voetbalwedstrijd naar beneden komen), en dan is iedereen blij.
PSV - Ajax ja, ze hadden voor de wedstrijd al het pas opgehangen net naar beneden gehaald en toen begon de regen van harde, scherpe voorwerpen en bekers pis op de toenmalige jeugdrang.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik kan me een paar jaar geleden nog herinneren, het uitvak was toen net verplaatst naar de bovenhoek tussen west en noord. Tijdens PSV - Feyenoord (of was het Ajax?) kwam echt alles naar beneden.
Ben benieuwd of ze het vak preventief gaan ruimen mocht het weer gebeuren
niet meer dan terrecht hoor, als er gescoord wordt wel met een grote bek omdraaien en omhoog kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
PSV - Ajax ja, ze hadden voor de wedstrijd al het pas opgehangen net naar beneden gehaald en toen begon de regen van harde, scherpe voorwerpen en bekers pis op de toenmalige jeugdrang.
Helden!![]()
Ja, als het uitteam scoort, laat ze dan maar met een grote bek naar beneden kijken. Maar met dingen gooien, en vooral richting jeugdrang, is zo ontzettend kansloos.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet meer dan terrecht hoor, als er gescoord wordt wel met een grote bek omdraaien en omhoog kijken![]()
zou psv nog wel kunnen kunnen gebruiken Kromkamp desnoods voor Jong Psv die met 1-4 hebben verloren van Jong Vitessequote:PSV nog altijd bezig met Kromkamp
21 augustus 2006, 23:00
PSV is nog altijd bezig Jan Kromkamp los te weken bij Liverpool, zo meldde Ronald Koeman in het televisieprogamma Voetbal Insite. Tevens liet de coach weten dat PSV al een nieuwe spits op het oog heeft.
Om welke spits het gaat, wil Koeman echter niet zeggen. Wel liet hij weten dat het niet gaat om Mateja Kezman, Javier Saviola of Artem Milevsky. PSV heeft echter wel degelijk onderhandeld met Saviola, maar zijn persoonlijke eisen waren te gortig voor de Eindhovenaren. PSV zal pas een nieuwe aanvaller kopen wanneer Jan Vennegoor of Hesselink vertrekt uit Eindhoven.
Jan Kromkamp staat nog altijd bovenaan het lijstje om de nieuwe rechtsback te worden van PSV. De international komt amper aan spelen toe bij Liverpool, maar de Engelsen willen Kromkamp alleen verkopen en dus niet verhuren. De regerend landskampioen is pas in staat om Kromkamp te kopen wanneer André Ooijer naar Engeland verkast.
voetbalprimeur
quote:
Toch hoop ik dat PSV Ooijer behoudt. Dan kan met eventueel aantrekken van Kromkamp eindelijk Lamey of desnoods Addo worden geloosd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zou psv nog wel kunnen kunnen gebruiken Kromkamp desnoods voor Jong Psv die met 1-4 hebben verloren van Jong Vitesse![]()
![]()
3 miljoen dus voor Ooijer. Daar mag Westerhof zich goed mee in de handjes knijpen.quote:Opening voor André Ooijer
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, dinsdag
De werkweigering van André Ooijer gaat het door hem gewenste effect opleveren. PSV heeft gisteren toenadering gezocht tot Blackburn Rovers en de vastgelopen onderhandelingen vlotgetrokken. De Eindhovense club verwacht de transfer op korte termijn af te ronden. ,,De partijen beginnen elkaar te naderen”, bevestigde voorzitter Rob Westerhof gisteren. Het derde bod van Blackburn komt dicht in de buurt van een voor PSV acceptabele transfersom van 3 miljoen euro.
Ondertussen piekert Jan Vennegoor of Hesselink of zijn toekomst wel bij Celtic ligt. PSV bereikte reeds een akkoord over een transfer en rekende al op diens vertrek, maar Vennegoor komt er vooralsnog niet uit met de Schotse club. Hoewel de PSV-spits gisteren al in Schotland werd verwacht, bleef hij gewoon in Eindhoven om zich te beraden op de ontstane situatie.
,,Het kan nog lastig worden. Na de eerste gesprekken lagen beide partijen vrij ver uit elkaar en bovendien hoef ik niet per se weg bij PSV”, aldus Vennegoor. Voorzitter Westerhof wacht even af. ,,Maar binnen een paar dagen willen we wel weten waar we aan toe zijn, want als Vennegoor vertrekt, hebben wij tijd nodig om daarop te reageren.” Het Engelse Bolton Wanderers – ook geïnteresseerd in Vennegoor – is inmiddels druk bezig om Nicolas Anelka aan te trekken.
Zou mooi zijn als Jan blijftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
3 miljoen dus voor Ooijer. Daar mag Westerhof zich goed mee in de handjes knijpen.
Koeman zegt anders elke keer vrij stellig dat er zeker wel een vervanger komt, mocht Vennegoor vertrekken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben er trouwens redelijk zeker van dat er geen vervanger voor Jan komt.
Daarom wil Lange Jan ook meer geld zien van Celticquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik had als ik Vennegoor was toch echt voor Bolton gekozen ipv Celtic. Hoewel Celtic kwa club echt geweldig is+CL speelt is de schotse competitie echt treurig.
Dan liever verschillende topwedstrijden in de Premier League met een geweldige sfeer elke week dan in dat treurige Schotland zitten.
Ik durf om een doos Bosse Bollen te wedden van welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben er trouwens redelijk zeker van dat er geen vervanger voor Jan komt.
Beetje dunne spoeling in de verdediging als Ooijer vertrekt. Lamey, Alex, Addo en Salcido als basis. En daarachter Reiziger, Da Costa en eventueel De Bock en Marcellis als jeugdspelers. Als je Krompkamp haalt, heb je nog steeds weinig sterke centrumverdedigersquote:Addo of Da Costa wordt vervanger Ooijer
Ronald Koeman liet weten dat hij bij een vertrek van Ooijer Addo of Da Costa zal gaan posteren naast de Braziliaan Alex. Simons of Cocu zullen in zijn ogen slechts incidentele opties zijn om die positie in te vullen. Hij wil ze eigenlijk niet van het middenveld afhalen.
Vind jij een Nevland of N'Kufo ook een vervanger?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik durf om een doos Bosse Bollen te wedden van wel
Deal?
Ik moest er ook wel om lachen ja, een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past samen meej d'n Berry van Oarlequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Dat interview met Stan Valckx bij de NOS was wel geinig. Heb meer het idee dat ik naar een prins carnaval aan het luisteren ben, dan naar de TD van PSV. Hij zegt zowat achter elk zinnetje 'hè'.
Nee, maar van wat ik begrepen heb komt de vervanger van VoH ook niet uit de Nederlandse competitiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vind jij een Nevland of N'Kufo ook een vervanger?
Hij komt uit Arcen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen ja, een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past samen meej d'n Berry van Oarle![]()
Damnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij komt uit Arcen.
Arcen ligt in Limburg.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij komt uit Arcen.
Aldus De Kuil op PSV Netwerk...........quote:Ik heb de naam toen niet genoemd, maar het was hem toen wel. Men was ook rond. Sprak vandaag mijn bron. De opvolger van VOH is inderdaad niet Milevskyi, omdat hij geen CL kan spelen. De gewilde opvolger is een niet-Europese spits die w.s. gehaald wordt op de basis van Mendez, dus huur met optie tot koop. Ik weet wie het is, maar kan opnieuw de club niet schaden door zijn naam te noemen. Een naam die niet eerder genoemd is en ook voor mij een volledige verrassing was.
Toch is Milevskyi niet helemaal uit beeld, maar dat hangt dan af van de verkoop van Beasley. Dit kan deze maand zijn of anders in de winterstop. Met Da Costa en enkele van onze andere jongere spelers is Milevskyi een kandidaat voor het spelersfonds, waar spelers in komen die jong zijn en van wie verwacht mag worden dat zij aanzienlijk in waarde toenemen. Milevskyi zou dan ook een aankoop zijn als dit toch nog doorgaat nu of in de winterstop.
Blackburn heeft een derde bod gedaan en de partijen zijn nu dicht bij elkaar. Het gat bestaat nu uit tonnen en niet meer uit miljoenen. Ooijer gaat dus weg voor een prijs die acceptabel is voor PSV.
Vennegoor en Celtic zijn overigens niet rond en Bolton heeft zich vanavond opnieuw gemeld. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid.
Herfinanciering is bijna rond, maar het (eenmalige) geld wordt zoveel mogelijk gereserveerd voor de opvolgers van Farfan, Cocu en Alex volgend jaar. Twee van die drie brengen namelijk niets op. Vandaar ook de huurconstructies met Mendez en de opvolger van VOH. om zoveel mogelijk geld vast te houden.
PSV heeft straks weer geld en is nu heel creatief bezig om de selectie op peil te houden zonder leningen te sluiten of grote transfersommen te betalen. Men weet dat er volgend jaar zwaar geinvesteerd dient te worden.
Er is nog steeds belangstelling op huurbasis uit Spanje voor een van onze spelers. Dat zou dan het salarisbudget ontlasten terwijl de speler aan voetballen toekomt en wellicht in waarde toeneemt of eventueel sterker terugkeert. Maar ook dit is nog verre van rond.
Men hoopt zelfs dat wellicht Ball ook nog verkocht kan worden, maar het is allemaal wat vaag en de tijd begint te dringen.
Er kan nog van alles gebeuren, maar het lijkt erop dat het enige wat vrij zeker is het vertrek is van Ooijer en VOH en het aantrekken van een opvolger van VOH. De rest is afhankelijk van verkoop van spelers binnen 10 dagen en dat is op dit moment onmogelijk te voorspellen. Terecht dus dat Koeman zegt dat Milevskyi nu uit beeld is. En dan wellicht toch toeslaan als er een club voor Beasley of Ball komt.
Maar die kans is te klein om voor de TV te gaan roepen dat de speler in beeld is. Laten we hopen dat het toch nog gebeurt, maar eerst de opvolging van VOH.....
Misschien stuurt Philips wel weer wat lampen naar het oosten. Zeg nooit nooit hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Ik geloof nooit dat jullie Miliyevski kunnen betalen.
Komt uit het spelersfonds dan. Lijkt met sterk als ze het daar over hebben terwijl ze hem niet kunnen halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Ik geloof nooit dat jullie Miliyevski kunnen betalen.
Ik mag toch echt niet hopen dat Addo of Da Costa centraal komen te spelen, die zijn echt 2x minder dan Ooijer. Het zijn (vooralsnog) goede reserves maar hier gaat PSV het niet mee redden in de CL. De enigste PSV waardige verdedigers die we dan nog hebben zijn dan Alex en Salcido gezien ze Cocu en Simons schijnbaar liever niet in de verdediging willen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Beetje dunne spoeling in de verdediging als Ooijer vertrekt. Lamey, Alex, Addo en Salcido als basis. En daarachter Reiziger, Da Costa en eventueel De Bock en Marcellis als jeugdspelers. Als je Krompkamp haalt, heb je nog steeds weinig sterke centrumverdedigers
Samenvatting van Talpa kan je hier downloaden en die van PSV.nl kan je hier downloadenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
zoafgelopen weekend gewonnen vernam ik
geen idee hoe we speelden maar winnen is het belangrijkste
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:53 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Samenvatting van Talpa kan je hier downloaden en die van PSV.nl kan je hier downloaden
Ooijer kan niet meer terug, en Blackburn zal echt wel de richting hebben aangegeven waarin Andre zou moeten denken. Minder dan bij PSV zal 'ie niet verdienen in elk geval.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ooijer naar Engeland voor salarisbesprekingen. Zou Blackburn nu niet erg sterk staan. Ooijer wil heel erg graag weg. Stel dat Blackburn nu echt veel minder biedt dan Ooijer verwacht? Terug naar PSV kan die niet meer, daar wordt hij uitgekotst.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Lemming22 het volgende:
een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:
Hij komt uit Arcen.
Kromkamp mag vooralsnog niet weg van Liverpool, PSV wil wel maar als Liverpool niet meewerkt houdt het voorlopig op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:57 schreef pascalheister het volgende:
laat die Ooijer maar gaan, en haal dan Kromkamp maar
Nu welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef twi het volgende:
Liverpool wil niet verhuren, PSV kan niet kopen.
Als PSV nu wel zo even een paar miljoen op tafel kon kwakken denk ik niet dat er al bij voorbaat gezegd zou worden dat de vacature intern opgevuld gaat worden.quote:
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als PSV nu wel zo even een paar miljoen op tafel kon kwakken denk ik niet dat er al bij voorbaat gezegd zou worden dat de vacature intern opgevuld gaat worden.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheelt
Volgens Rob zijn er eind deze weken afrondende gesprekken....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
Is dat hele herfinancieringsproject inmiddels al afgerond? Zodat we in de toekomst niet met zo'n chronisch tekort aan geld zitten.
Wat scheelt dat dan? Als er geen geld is, is er geen geld. Of dat nou voor een rechtsback of een spits is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kromkamp is een rechtsback, geen centrale verdediger dat scheelt
je mag hem houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
hadden ze nouw maar tiendalli als rechtsback gekochthebben we psv afgetroefd
Dan hoop ik dat ze hem een flut salaris aanbieden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:52 schreef JustJunior het volgende:
PSV en Blackburn hebben een overeenstemming, Ooijer moet zelf nog onderhandelen over het contract
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze hem een flut salaris aanbieden.
Ik heb geen respect vooor iemand die het zo speelt.
Nee, waarschijnlijk niet hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?
Lekker objectief ben je dan weer met de opmerking over Ooijer...quote:
Kalou speelde anders vorig jaar gewoon mee met Feyenoord. Al was dat flirten van Kalou niet echt waardig te noemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan had jij Kalou dus ook uitgefloten als hij vorig jaar wel bij jullie was komen spelen?
quote:Wat ik weet:
- Snel, supersnel
- Technisch en erg sterk in de dribbel
- Dodelijk in de afronding itt bepaalde PSV'ers...
- Kopsterk ondanks zijn lengte (tis geen Jan)
fucking amazing! Ik ben lyrisch echt waar. Vind hem beter dan Kone op alle fronten. Is een soort van Messi aan de bal, klein, maar verliest hem eigenlijk nooit, erg balvast. let op, ik vergelijk hem niet met Messi, alleen dat ie voor zijn lichaamsbouw erg sterk aan de bal is.
Dat zal wel, maar vind beide zaken niet te vergelijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lekker objectief ben je dan weer met de opmerking over Ooijer...
Vind het wel een type Kone, alleen iets effectiever in de afronding. Zowel met assist als goals. Mocht hij komen. Heb je met Kone Eduardo en Farfan een erg beweegelijke aanval. Wat vele voordelen heeft. Alleen het type VOH heeft ons ook veel succes gebracht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
De opvolger van Vennegoor lijkt Eduardo da Silva te worden, althans dit meld een insider (RIO) op het PN. De gene die het nieuws brengt komt mij altijd wel geloofwaardig over en hij is er min of meer voor 100% zeker van dat het die da Silva gaat worden. Hij zelf is er iig helemaal enthousiast over:
[..]
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=nREh1bD0HsY
Die gaat dus wegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:52 schreef JustJunior het volgende:
PSV en Blackburn hebben een overeenstemming, Ooijer moet zelf nog onderhandelen over het contract
Sukkel, kan veel beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef ruud.nl het volgende:
Sobis is al naar Racing Santander...
Bullshit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef ruud.nl het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:39 schreef ruud.nl het volgende:
www.vi.nlquote:Niet Milan maar Racing voor Rafael Sobis
22/8/2006 10:24
Hij stond nadrukkelijk in de belangstelling van AC Milan, dat in actie wilde komen zodra plaatsing voor het hoofdtoernooi van de Champions League een feit is. Maar Rafael Sobis speelt komend seizoen voor Racing Santander, de nummer zeventien van afgelopen seizoen in Spanje.
De 21-jarige spits van Internacional uit Porto Alegre vertelde aan de Braziliaanse pers dat hij tot een akkoord is gekomen met Racing. 'Het is triest dat ik de club verlaat waar ik zoveel van houd, maar zo is het voetbal. Het moment om te vertrekken is gekomen.'
Rafael Sobis zei vorige week nog dat een akkoord met Milan eraan zat te komen. Bovendien toonden Valencia en Sevilla interesse in de aanvaller die dit seizoen de Copa Libertadores pakte met Internacional en veel scoorde.
De jonge aanvaller is door bondscoach Carlos Dunga voor het eerst opgeroepen voor de Braziliaanse nationale ploeg. Hij maakt deel uit van de selectie voor de oefeninterlands tegen Argentinië en Wales.
Nou heb ik altijd zo mijn twijfels bij "insiders". Die Eduardo zal vast wel ergens op een lijstje bij PSV staan, maar ja, dat staat het halve Zuid-Amerikaanse continent waarschijnlijk. Tenzij ze zelf deel uit maken van de scouting of technische staf van PSV heb ik het nooit zo op "insiders".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
De opvolger van Vennegoor lijkt Eduardo da Silva te worden, althans dit meld een insider (RIO) op het PN. De gene die het nieuws brengt komt mij altijd wel geloofwaardig over en hij is er min of meer voor 100% zeker van dat het die da Silva gaat worden. Hij zelf is er iig helemaal enthousiast over:
[..]
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=nREh1bD0HsY
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef mikey99 het volgende:
zo lief hoe jullie positief blijven he
Lamey en Addo zijn nou niet bepaald toppers. Salcido wellicht wel, dat moet nog blijken, maar rechts zijn jullie vrij zwak nu Ooijer weg is.quote:
\quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Even kijken hoor...
Lamey - Addo - Alex - Ball.
Dat is er te vrezen.
Klopt, het lijkt wel of ik de enigste ben die vind dat we nu wel een erg zwakke verdediging hebben met amper reservesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lamey en Addo zijn nou niet bepaald toppers. Salcido wellicht wel, dat moet nog blijken, maar rechts zijn jullie vrij zwak nu Ooijer weg is.
2 hele grote defensieve talenten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef Sloggi het volgende:
Wie?
Talenten. Maar wie staan er nu? Ik zie in Lamey en Addo geen PSV-waardige spelers hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
2 hele grote defensieve talenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |