abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41052634
Ik ben er trouwens redelijk zeker van dat er geen vervanger voor Jan komt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:43:56 #122
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_41052673
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Koeman zegt anders elke keer vrij stellig dat er zeker wel een vervanger komt, mocht Vennegoor vertrekken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:48:59 #123
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41052745
Ik had als ik Vennegoor was toch echt voor Bolton gekozen ipv Celtic. Hoewel Celtic kwa club echt geweldig is+CL speelt is de schotse competitie echt treurig.

Dan liever verschillende topwedstrijden in de Premier League met een geweldige sfeer elke week dan in dat treurige Schotland zitten.
pi_41052766
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik had als ik Vennegoor was toch echt voor Bolton gekozen ipv Celtic. Hoewel Celtic kwa club echt geweldig is+CL speelt is de schotse competitie echt treurig.

Dan liever verschillende topwedstrijden in de Premier League met een geweldige sfeer elke week dan in dat treurige Schotland zitten.
Daarom wil Lange Jan ook meer geld zien van Celtic
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:54:32 #125
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41052849
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik durf om een doos Bosse Bollen te wedden van wel

Deal?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41053960
laat die Ooijer maar gaan, en haal dan Kromkamp maar
pi_41054165
quote:
Addo of Da Costa wordt vervanger Ooijer

Ronald Koeman liet weten dat hij bij een vertrek van Ooijer Addo of Da Costa zal gaan posteren naast de Braziliaan Alex. Simons of Cocu zullen in zijn ogen slechts incidentele opties zijn om die positie in te vullen. Hij wil ze eigenlijk niet van het middenveld afhalen.
Beetje dunne spoeling in de verdediging als Ooijer vertrekt. Lamey, Alex, Addo en Salcido als basis. En daarachter Reiziger, Da Costa en eventueel De Bock en Marcellis als jeugdspelers. Als je Krompkamp haalt, heb je nog steeds weinig sterke centrumverdedigers
pi_41055380
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik durf om een doos Bosse Bollen te wedden van wel

Deal?
Vind jij een Nevland of N'Kufo ook een vervanger?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_41055479
Dat interview met Stan Valckx bij de NOS was wel geinig. Heb meer het idee dat ik naar een prins carnaval aan het luisteren ben, dan naar de TD van PSV. Hij zegt zowat achter elk zinnetje 'hè'.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:10:30 #130
79837 Lemming22
pi_41055619
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Dat interview met Stan Valckx bij de NOS was wel geinig. Heb meer het idee dat ik naar een prins carnaval aan het luisteren ben, dan naar de TD van PSV. Hij zegt zowat achter elk zinnetje 'hè'.
Ik moest er ook wel om lachen ja, een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past samen meej d'n Berry van Oarle
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:11:28 #131
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41055640
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vind jij een Nevland of N'Kufo ook een vervanger?
Nee, maar van wat ik begrepen heb komt de vervanger van VoH ook niet uit de Nederlandse competitie
pi_41055653
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik moest er ook wel om lachen ja, een echte Brabander, een echte man die bij onze boerenclub past samen meej d'n Berry van Oarle
Hij komt uit Arcen.

Arcen ligt in Limburg.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:12:33 #133
79837 Lemming22
pi_41055669
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hij komt uit Arcen.

Arcen ligt in Limburg.
Damn
pi_41055694
Ik verwacht overigens dat Vennegoor gaat blijven.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:13:40 #135
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41055697
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hij komt uit Arcen.

Arcen ligt in Limburg.
Hertog Jan komt daar vandaan
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:15:49 #136
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41055754
quote:
Ik heb de naam toen niet genoemd, maar het was hem toen wel. Men was ook rond. Sprak vandaag mijn bron. De opvolger van VOH is inderdaad niet Milevskyi, omdat hij geen CL kan spelen. De gewilde opvolger is een niet-Europese spits die w.s. gehaald wordt op de basis van Mendez, dus huur met optie tot koop. Ik weet wie het is, maar kan opnieuw de club niet schaden door zijn naam te noemen. Een naam die niet eerder genoemd is en ook voor mij een volledige verrassing was.

Toch is Milevskyi niet helemaal uit beeld, maar dat hangt dan af van de verkoop van Beasley. Dit kan deze maand zijn of anders in de winterstop. Met Da Costa en enkele van onze andere jongere spelers is Milevskyi een kandidaat voor het spelersfonds, waar spelers in komen die jong zijn en van wie verwacht mag worden dat zij aanzienlijk in waarde toenemen. Milevskyi zou dan ook een aankoop zijn als dit toch nog doorgaat nu of in de winterstop.

Blackburn heeft een derde bod gedaan en de partijen zijn nu dicht bij elkaar. Het gat bestaat nu uit tonnen en niet meer uit miljoenen. Ooijer gaat dus weg voor een prijs die acceptabel is voor PSV.

Vennegoor en Celtic zijn overigens niet rond en Bolton heeft zich vanavond opnieuw gemeld. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid.

Herfinanciering is bijna rond, maar het (eenmalige) geld wordt zoveel mogelijk gereserveerd voor de opvolgers van Farfan, Cocu en Alex volgend jaar. Twee van die drie brengen namelijk niets op. Vandaar ook de huurconstructies met Mendez en de opvolger van VOH. om zoveel mogelijk geld vast te houden.

PSV heeft straks weer geld en is nu heel creatief bezig om de selectie op peil te houden zonder leningen te sluiten of grote transfersommen te betalen. Men weet dat er volgend jaar zwaar geinvesteerd dient te worden.

Er is nog steeds belangstelling op huurbasis uit Spanje voor een van onze spelers. Dat zou dan het salarisbudget ontlasten terwijl de speler aan voetballen toekomt en wellicht in waarde toeneemt of eventueel sterker terugkeert. Maar ook dit is nog verre van rond.

Men hoopt zelfs dat wellicht Ball ook nog verkocht kan worden, maar het is allemaal wat vaag en de tijd begint te dringen.

Er kan nog van alles gebeuren, maar het lijkt erop dat het enige wat vrij zeker is het vertrek is van Ooijer en VOH en het aantrekken van een opvolger van VOH. De rest is afhankelijk van verkoop van spelers binnen 10 dagen en dat is op dit moment onmogelijk te voorspellen. Terecht dus dat Koeman zegt dat Milevskyi nu uit beeld is. En dan wellicht toch toeslaan als er een club voor Beasley of Ball komt.
Maar die kans is te klein om voor de TV te gaan roepen dat de speler in beeld is. Laten we hopen dat het toch nog gebeurt, maar eerst de opvolging van VOH.....
Aldus De Kuil op PSV Netwerk...........
pi_41055812
Ik geloof nooit dat jullie Miliyevski kunnen betalen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41055885
Als Milevski op de één of andere manier toch aangetrokken wordt, dan is hij dermate extern gefinancieerd dat je er niets voor terug ziet bij verkoop
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:21:43 #139
79837 Lemming22
pi_41055904
Ja joh, Ball ook maar verkopen, en er een spits voor halen, hebben we helemaal geen verdedigers meer! Misschien kunnen we Lamey en Reiziger ook nog verkopen, dan kunnen we 1-6-3 gaan spelen!
Zonder het aantrekken van directe vervangers moeten er gewoon absoluut geen verdedigers meer vertrekken. Anders houden we helemaal niets meer over. Liever Ball op links dan Pla.

Verder wachten we maar af, Ooijer gaat zeker weg, Vennegoor heb ik het idee dat hij gaat blijven en dan zal er dus ook geen vervanger komen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:23:23 #140
79837 Lemming22
pi_41055953
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Misschien stuurt Philips wel weer wat lampen naar het oosten. Zeg nooit nooit he
pi_41056010
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Komt uit het spelersfonds dan. Lijkt met sterk als ze het daar over hebben terwijl ze hem niet kunnen halen.
pi_41056211
Milevsky, dat is er echt een in de categorie 'onhaalbaar'. Kiev wil gewoon meer dan 20 miljoen voor die gozer. En de topclubs voor wat dat een schijntje is, zijn ook niet blind.

Koeman zei dat er dus geen vervanger voor Ooijer komt en wel voor VOH, maar we moeten maar afwachten hoe het loopt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41056605
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Beetje dunne spoeling in de verdediging als Ooijer vertrekt. Lamey, Alex, Addo en Salcido als basis. En daarachter Reiziger, Da Costa en eventueel De Bock en Marcellis als jeugdspelers. Als je Krompkamp haalt, heb je nog steeds weinig sterke centrumverdedigers
Ik mag toch echt niet hopen dat Addo of Da Costa centraal komen te spelen, die zijn echt 2x minder dan Ooijer. Het zijn (vooralsnog) goede reserves maar hier gaat PSV het niet mee redden in de CL. De enigste PSV waardige verdedigers die we dan nog hebben zijn dan Alex en Salcido gezien ze Cocu en Simons schijnbaar liever niet in de verdediging willen.

En dan nog het feit dat PSV het vooral moet hebben van een sterke verdediging
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:24:34 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41061482
zo afgelopen weekend gewonnen vernam ik geen idee hoe we speelden maar winnen is het belangrijkste
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41061596
Eerste helft paar keer goed weggekomen, maar door Moens gered. NEC dat prima meevoetbalde. Vlak voor rust dan twee goals die de wedstrijd beslissen. Na rust moet het 4, 5-0 worden, maar er valt er slechts 1. In de slotfase maakte Moens dezelfde fout als tegen Ajax, en Worm profiteert. Dat in een notendop.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41062341
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
zo afgelopen weekend gewonnen vernam ik geen idee hoe we speelden maar winnen is het belangrijkste
Samenvatting van Talpa kan je hier downloaden en die van PSV.nl kan je hier downloaden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:58:51 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41062488
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:53 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Samenvatting van Talpa kan je hier downloaden en die van PSV.nl kan je hier downloaden
dank u
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41062528
Overigens was een mooie goal van Beerens nog onterecht afgekeurd. Pass van Aisatti was ook erg oke!
pi_41062584
Ooijer naar Engeland voor salarisbesprekingen. Zou Blackburn nu niet erg sterk staan. Ooijer wil heel erg graag weg. Stel dat Blackburn nu echt veel minder biedt dan Ooijer verwacht? Terug naar PSV kan die niet meer, daar wordt hij uitgekotst.

Als centrale verdediger zou ik een van de 3 jongeren in laten stromen. Marcellis, de Bock of da Costa ten koste van Addo.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:02:58 #150
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41062613
Nou, Ooijer is richting Blackburn, PSV schijnt er uit te zijn met de Rovers
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ooijer naar Engeland voor salarisbesprekingen. Zou Blackburn nu niet erg sterk staan. Ooijer wil heel erg graag weg. Stel dat Blackburn nu echt veel minder biedt dan Ooijer verwacht? Terug naar PSV kan die niet meer, daar wordt hij uitgekotst.
Ooijer kan niet meer terug, en Blackburn zal echt wel de richting hebben aangegeven waarin Andre zou moeten denken. Minder dan bij PSV zal 'ie niet verdienen in elk geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')