Daar hebben we het nu even niet over. Al spijt dat Lucius verkocht is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog niet slecht, bovendien altijd nog beter dan dat zooitje in Rotterdam
Vooralsnog niet. Natuurlijk is hij de ideale reserve voor PSV, maar op dit moment is het nog te vroeg om daarover te oordelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu even niet over. Al spijt dat Lucius verkocht is?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu even niet over. Al spijt dat Lucius verkocht is?
Ik vind juist dat hij vrij vaak de bal voorzet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef Lemming22 het volgende:
3,5 miljoen inderdaad. Is nog wel netjes, dan heeft Blackburn een hoop bijgelegd en PSV maar weinig van zijn prijs afgedaan, goede zaak van PSV! Nu Kromkamp halen. Of nog liever een centrale verdediger (al komt die dus niet volgens Koeman). Het spel van die Eduardo da Silva ziet er niet onaardig uit, lekker dribbelen, lekker tegenstanders dollen, maar ik ben benieuwd of hij erg effectief met zijn kansen omgaat. Ik heb het idee dat ik naar een dribbelkoning zit te kijken zonder veel oog voor zijn medespelers, die vooral heel erg lang en veel wil dribbelen. Maargoed, dat is dan aan Koeman om hem aan te leren dat hij op tijd moet afspelen. En zo'n filmpje is natuurlijk altijd leuk, maar blunders of andere negatieve beelden zullen ze er niet in stoppen, dus het is wel een erg eenzijdig beeld dat ze schetsen van hem.
Misschien niet als onze heilige Guus er nog was geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef pascalheister het volgende:
Het zakt nu echt niet in een keer in nu Ooijer weg is hoor
Als die aan die voorwaarden voldoet zal ik de info die hij geeft serieuzer nemen dan andere "insiders".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef cultheld het volgende:
Dan heb je dus wel vertrouwen in Steef.
Wie is die De Kuil dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef cultheld het volgende:
Hij werkt samen met Ploegsma en v/d Zee. Hij ontkent de info van De Kuil trouwens ook niet op AT!!.
De opluchting straalt er vanafquote:
Bij mij ook. Eindelijk af van die sfeerverpester. Nu kunnen we ons weer richten op waar he techt om gaat, voetballen, en kampioen worden. Geen gezeik meer met spelers die werk weigeren en zeuren en zeiken. We zijn gewoon beter af zonder als met Ooijer.quote:
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
En dan in het Sportjournaal heel suggestief zeggen dat er meerdere zaken spelen waar hij zich liever niet over uitlaat. Dat moet dan wel heel heftig zijn als je op deze manier een vertrek forceert. Jammer André, je had een mooier afscheid kunnen hebben...
Zal wel September worden....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?
Ach, de soap had van mij nog wel een weekie mogen duren hoor....heerlijk om te zien dat het nu es rommelt bij andere clubs dan Ajax.quote:
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complexquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?
Hebben jullie niet een eigen topic?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complex![]()
Dan mag hij hier best ook posten hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hebben jullie niet een eigen topic?
nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan mag hij hier best ook posten hoor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |