Hebben de ballenjongens ook wat te doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef stefmans het volgende:
Die speler is zeker wel leuk, maar meer een flankspeler als een echte killer als VOH was. Dus zou ik hem in iig, niet kopen of je zou koné door moeten schuiven maar of dat zo verstandig is![]()
Het is enigequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt wel of ik de enigste ben die vind dat we nu wel een erg zwakke verdediging hebben met amper reserves![]()
Lamey niet, Addo wel. Die speelde ook een puik WK met Ghana (weliswaar als verdedigende middenvelder, maar toch) en was tegen NEC foutloos.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Talenten. Maar wie staan er nu? Ik zie in Lamey en Addo geen PSV-waardige spelers hoor.
Ik sluit me hier wel bij aan. Zeker met de situatie Ooijer, moet er gewoon een extra verdediger bij centraal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is enigemaar dat is een klein detail
Maar ik heb het met je eens, ik vind onze verdediging te zwak voor de CL wedstrijden...
Ja mij ook.... ik mag van de dokter niet meer kijken als Addo mee speelt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Addo heeft me vorig jaar teveel hartverzakkingen gekost, vooral in de CL
haha je hebt gelijk.. deed weer eens 2 dingen tegelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier wel bij aan. Zeker met de situatie Ooijer, moet er gewoon een extra verdediger bij centraal.
(ps: het is ik ben het met je eens)
Plus Addo heeft inmiddels een cultstatus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lamey niet, Addo wel. Die speelde ook een puik WK met Ghana (weliswaar als verdedigende middenvelder, maar toch) en was tegen NEC foutloos.
nog niet slecht, bovendien altijd nog beter dan dat zooitje in Rotterdamquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Even kijken hoor...
Lamey - Addo - Alex - Ball.
Dat is er te vrezen.
wedstrijden horen ook spannend gedaan. Maar hij heeft het verder prima gedaan, Speelde niet voor niets op het wk..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Addo heeft me vorig jaar teveel hartverzakkingen gekost, vooral in de CL
Daar hebben we het nu even niet over. Al spijt dat Lucius verkocht is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog niet slecht, bovendien altijd nog beter dan dat zooitje in Rotterdam
Vooralsnog niet. Natuurlijk is hij de ideale reserve voor PSV, maar op dit moment is het nog te vroeg om daarover te oordelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu even niet over. Al spijt dat Lucius verkocht is?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar hebben we het nu even niet over. Al spijt dat Lucius verkocht is?
Ik vind juist dat hij vrij vaak de bal voorzet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef Lemming22 het volgende:
3,5 miljoen inderdaad. Is nog wel netjes, dan heeft Blackburn een hoop bijgelegd en PSV maar weinig van zijn prijs afgedaan, goede zaak van PSV! Nu Kromkamp halen. Of nog liever een centrale verdediger (al komt die dus niet volgens Koeman). Het spel van die Eduardo da Silva ziet er niet onaardig uit, lekker dribbelen, lekker tegenstanders dollen, maar ik ben benieuwd of hij erg effectief met zijn kansen omgaat. Ik heb het idee dat ik naar een dribbelkoning zit te kijken zonder veel oog voor zijn medespelers, die vooral heel erg lang en veel wil dribbelen. Maargoed, dat is dan aan Koeman om hem aan te leren dat hij op tijd moet afspelen. En zo'n filmpje is natuurlijk altijd leuk, maar blunders of andere negatieve beelden zullen ze er niet in stoppen, dus het is wel een erg eenzijdig beeld dat ze schetsen van hem.
Misschien niet als onze heilige Guus er nog was geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef pascalheister het volgende:
Het zakt nu echt niet in een keer in nu Ooijer weg is hoor
Als die aan die voorwaarden voldoet zal ik de info die hij geeft serieuzer nemen dan andere "insiders".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef cultheld het volgende:
Dan heb je dus wel vertrouwen in Steef.
Wie is die De Kuil dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef cultheld het volgende:
Hij werkt samen met Ploegsma en v/d Zee. Hij ontkent de info van De Kuil trouwens ook niet op AT!!.
De opluchting straalt er vanafquote:
Bij mij ook. Eindelijk af van die sfeerverpester. Nu kunnen we ons weer richten op waar he techt om gaat, voetballen, en kampioen worden. Geen gezeik meer met spelers die werk weigeren en zeuren en zeiken. We zijn gewoon beter af zonder als met Ooijer.quote:
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
En dan in het Sportjournaal heel suggestief zeggen dat er meerdere zaken spelen waar hij zich liever niet over uitlaat. Dat moet dan wel heel heftig zijn als je op deze manier een vertrek forceert. Jammer André, je had een mooier afscheid kunnen hebben...
Zal wel September worden....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?
Ach, de soap had van mij nog wel een weekie mogen duren hoor....heerlijk om te zien dat het nu es rommelt bij andere clubs dan Ajax.quote:
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complexquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?
Hebben jullie niet een eigen topic?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complex![]()
Dan mag hij hier best ook posten hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hebben jullie niet een eigen topic?
nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan mag hij hier best ook posten hoor.
quote:
Hehe geen beter vermaak dan leedvermaak zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ach, de soap had van mij nog wel een weekie mogen duren hoor....heerlijk om te zien dat het nu es rommelt bij andere clubs dan Ajax.
Tevens is het 1 van de beste verdedigers van de eredivisie (niet dat dat KJH tegenhoud maar toch).
Gelukkig hebben we Alex nogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Tevens is het 1 van de beste verdedigers van de eredivisie (niet dat dat KJH tegenhoud maar toch).
Rosales, Sneijder en Perez wel; dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Alex nog
KJH heeft tot op heden nog niet tegen deze geweldenaar kunnen scoren
Vorig jaar onze grote vriend Nourdin ook met de JFS en we hebben allemaal kunnen zien hoe dat seizoen geeindigd isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rosales, Sneijder en Perez wel; dus dat komt wel goed.
zal wel amsterdams zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complex![]()
hoe weet jij dat ?.........wie is je bron ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef PyTh het volgende:
De komst van Kromkamp naar PSV schijnt op enkele details na zo goed als rond te zijn.
Ook wordt de naam van Makaay weer veelvuldig genoemd als opvolger van VoH indien hij rondt komt met Celtic.
Zou mooi zijn want ik wil graag wat meer Nederlanders zien bij PSV.
tegen dat salaris kan PSV toch niet op?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
makaay zou echt vet zijn
Ik hoop dat dit waar is...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef PyTh het volgende:
De komst van Kromkamp naar PSV schijnt op enkele details na zo goed als rond te zijn.
Ook wordt de naam van Makaay weer veelvuldig genoemd als opvolger van VoH indien hij rondt komt met Celtic.
Zou mooi zijn want ik wil graag wat meer Nederlanders zien bij PSV.
Hij mocht voor wat geld wel weg, maar dat zullen ze nu denk ik niet meer doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:49 schreef Chadi het volgende:
En Bayern laat hem natuurlijk gewoon lopen
Denk het ook nie.... maar wat zou die moeten kostebn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij mocht voor wat geld wel weg, maar dat zullen ze nu denk ik niet meer doen.
wordt dat uitgezonden op TV?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef pascalheister het volgende:
Morgenavond 18:00 loting voor de Champions Leaugue
iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef JustJunior het volgende:
Als we maar niet AC Milan, Lyon en / of Arsenal krijgen. Die heb ik inmiddels wel gezien
Donderdagavond de loting?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef pascalheister het volgende:
Morgenavond 18:00 loting voor de Champions Leaugue
Amen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef JustJunior het volgende:
Als we maar niet AC Milan, Lyon en / of Arsenal krijgen. Die heb ik inmiddels wel gezien
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Amen.
Ik hoop op Madrid overigens.
Ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Amen.
Ik hoop op Madrid overigens.
Een Duitse ploeg lijkt me wel weer leuk eigenlijk. Voor de rest niet echt een voorkeur.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ookDat lijkt me ok erg leuk
Nog meer voorkeuren?
ze hoefden zelfs niet eens te winnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef ganzenherder het volgende:
Moet Ajax een keer winnen doen ze het niet![]()
ajax verliezen is altijd leuk, maar voor het nederlands voetbal niet. Moet PSV het dan weer doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind het vrij triest voor het nederlands voetbal eigenlik![]()
Best krom systeem eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
qua uefapunten maakt het weinig uit, ajax kan er zelfs misschien meer halen in de UC
Nederland kan het nog beter maken, als Twente bij Levadia blijft stekenquote:
Dan is ie vanaf nu onbetaalbaar voor PSV geworden denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
Eduardo da silva heeft vanavond gescoord tegen Arsenal zie ik net![]()
Elk puntje dat we halen in de CL is in ieder geval beter dan welke andere club...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Nou, de Nederlandse eer hoog houden mensen!
zoals wel vaker de afgelopen jarenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Tja weinig keus,maar geen probleemquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Onze jongens zullen hun best doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Elk puntje dat we halen in de CL is in ieder geval beter dan welke andere club...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |