hoe weet jij dat ?.........wie is je bron ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef PyTh het volgende:
De komst van Kromkamp naar PSV schijnt op enkele details na zo goed als rond te zijn.
Ook wordt de naam van Makaay weer veelvuldig genoemd als opvolger van VoH indien hij rondt komt met Celtic.
Zou mooi zijn want ik wil graag wat meer Nederlanders zien bij PSV.
tegen dat salaris kan PSV toch niet op?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
makaay zou echt vet zijn
Ik hoop dat dit waar is...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef PyTh het volgende:
De komst van Kromkamp naar PSV schijnt op enkele details na zo goed als rond te zijn.
Ook wordt de naam van Makaay weer veelvuldig genoemd als opvolger van VoH indien hij rondt komt met Celtic.
Zou mooi zijn want ik wil graag wat meer Nederlanders zien bij PSV.
Hij mocht voor wat geld wel weg, maar dat zullen ze nu denk ik niet meer doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:49 schreef Chadi het volgende:
En Bayern laat hem natuurlijk gewoon lopen
Denk het ook nie.... maar wat zou die moeten kostebn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij mocht voor wat geld wel weg, maar dat zullen ze nu denk ik niet meer doen.
wordt dat uitgezonden op TV?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef pascalheister het volgende:
Morgenavond 18:00 loting voor de Champions Leaugue
iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef JustJunior het volgende:
Als we maar niet AC Milan, Lyon en / of Arsenal krijgen. Die heb ik inmiddels wel gezien
Donderdagavond de loting?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef pascalheister het volgende:
Morgenavond 18:00 loting voor de Champions Leaugue
Amen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef JustJunior het volgende:
Als we maar niet AC Milan, Lyon en / of Arsenal krijgen. Die heb ik inmiddels wel gezien
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Amen.
Ik hoop op Madrid overigens.
Ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Amen.
Ik hoop op Madrid overigens.
Een Duitse ploeg lijkt me wel weer leuk eigenlijk. Voor de rest niet echt een voorkeur.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ookDat lijkt me ok erg leuk
Nog meer voorkeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |