Wie is die De Kuil dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef cultheld het volgende:
Hij werkt samen met Ploegsma en v/d Zee. Hij ontkent de info van De Kuil trouwens ook niet op AT!!.
De opluchting straalt er vanafquote:
Bij mij ook. Eindelijk af van die sfeerverpester. Nu kunnen we ons weer richten op waar he techt om gaat, voetballen, en kampioen worden. Geen gezeik meer met spelers die werk weigeren en zeuren en zeiken. We zijn gewoon beter af zonder als met Ooijer.quote:
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:43 schreef Neoktheone het volgende:
En dan in het Sportjournaal heel suggestief zeggen dat er meerdere zaken spelen waar hij zich liever niet over uitlaat. Dat moet dan wel heel heftig zijn als je op deze manier een vertrek forceert. Jammer André, je had een mooier afscheid kunnen hebben...
Zal wel September worden....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?
Ach, de soap had van mij nog wel een weekie mogen duren hoor....heerlijk om te zien dat het nu es rommelt bij andere clubs dan Ajax.quote:
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complexquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wedden dat er ik oktober een of ander huilie-verhaal komt in de VI?
Hebben jullie niet een eigen topic?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complex![]()
Dan mag hij hier best ook posten hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Hebben jullie niet een eigen topic?
nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan mag hij hier best ook posten hoor.
quote:
Hehe geen beter vermaak dan leedvermaak zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ach, de soap had van mij nog wel een weekie mogen duren hoor....heerlijk om te zien dat het nu es rommelt bij andere clubs dan Ajax.
Tevens is het 1 van de beste verdedigers van de eredivisie (niet dat dat KJH tegenhoud maar toch).
Gelukkig hebben we Alex nogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Tevens is het 1 van de beste verdedigers van de eredivisie (niet dat dat KJH tegenhoud maar toch).
Rosales, Sneijder en Perez wel; dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Alex nog
KJH heeft tot op heden nog niet tegen deze geweldenaar kunnen scoren
Vorig jaar onze grote vriend Nourdin ook met de JFS en we hebben allemaal kunnen zien hoe dat seizoen geeindigd isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Rosales, Sneijder en Perez wel; dus dat komt wel goed.
zal wel amsterdams zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar staan (ex) psv'ers inderdaad om bekend. Het alom bekende calimero complex![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |