Een Duitse ploeg lijkt me wel weer leuk eigenlijk. Voor de rest niet echt een voorkeur.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ookDat lijkt me ok erg leuk
Nog meer voorkeuren?
ze hoefden zelfs niet eens te winnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef ganzenherder het volgende:
Moet Ajax een keer winnen doen ze het niet![]()
ajax verliezen is altijd leuk, maar voor het nederlands voetbal niet. Moet PSV het dan weer doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind het vrij triest voor het nederlands voetbal eigenlik![]()
Best krom systeem eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
qua uefapunten maakt het weinig uit, ajax kan er zelfs misschien meer halen in de UC
Nederland kan het nog beter maken, als Twente bij Levadia blijft stekenquote:
Dan is ie vanaf nu onbetaalbaar voor PSV geworden denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
Eduardo da silva heeft vanavond gescoord tegen Arsenal zie ik net![]()
Elk puntje dat we halen in de CL is in ieder geval beter dan welke andere club...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Nou, de Nederlandse eer hoog houden mensen!
zoals wel vaker de afgelopen jarenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Tja weinig keus,maar geen probleemquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Onze jongens zullen hun best doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Elk puntje dat we halen in de CL is in ieder geval beter dan welke andere club...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |