Volgensmij printer drivers en heelveel Gargageband zut(samples enzo) hoef je ook allemaal niet te instaleren. Maar ik weet dit trouwens niet zekerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:36 schreef appelsientje het volgende:
Heb trouwens ff een vraag... heb dus een MacBook.. maar de installatie totaal is 25 Gb!!! dat is echt super veel... kan er niet wat weg![]()
(Bij applicaties heb ik gegeken, maar dat was maar 9 Gb..)
Nu ben ik een Java-n00b (en daar prijs ik me gelukkig om) maar omdat dit me nog wel redelijk triviaal lijkt verwacht ik hier een snel antwoord. Welke java-distributie draait mac? en wat is daarvan de jar utility?quote:7. Source code:
---------------
The source code for WEKA is in $WEKAHOME/weka-src.jar. To expand it,
use the jar utility that's in every Java distribution.
Je kunt ook alle talen verwijderen met een programma, maar weet niet meer goed hoe dat heetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij printer drivers en heelveel Gargageband zut(samples enzo) hoe je ook allemaal niet te instaleren. Maar ik weet dit trouwens niet zeker
Jup. Dat kan allemaal weg. En je taalbestanden ook (alleen je huidige taal niet). Elke vertaling die OSX heeft staat ook op je HD en dat neemt ook een aantal Gb in. Garageband neemt een Gb of 2 a 3 in. Dus je kunt zo 10 Gb wegmikken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij printer drivers en heelveel Gargageband zut(samples enzo) hoe je ook allemaal niet te instaleren. Maar ik weet dit trouwens niet zeker
Mijn 20 Gb is nog niet vol, maar ik zal straks wel een beetje moeten selecteren denk ik. Maar ja, een gegeven paard...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de video versie. Maar ik koop dan ook volgende week een nieuwe. Ik heb echt teveel muziek.
oke dat zijn handige tipsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup. Dat kan allemaal weg. En je taalbestanden ook (alleen je huidige taal niet). Elke vertaling die OSX heeft staat ook op je HD en dat neemt ook een aantal Gb in. Garageband neemt een Gb of 2 a 3 in. Dus je kunt zo 10 Gb wegmikken.
Even in je Library rondneuzen of met een tool (om je HD size te bepalen) bekijken. Om je taal bestanden weg te mikken heb je ook een tool, maar ik weet niet hoe die heet.
Kan OSX zelf al geen Jar files uitpakken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:39 schreef XL het volgende:
Ik heb een java-applicatie en daarin zit een Engelse woordenlijst. Die lijst wil ik graag vervangen voor een Nederlandse woordenlijst. Nu kan dat, want het is open source.
Echter, om die woordenlijst te vinden moet ik even in de source rommelen om te kijken waar hij hem aanroept (lijkt me). Volgens mij kom ik er dan wel achter waar hij staat. Nu is de code ingepakt, tenminste in de documentatie staat dit:
[..]
Nu ben ik een Java-n00b (en daar prijs ik me gelukkig om) maar omdat dit me nog wel redelijk triviaal lijkt verwacht ik hier een snel antwoord. Welke java-distributie draait mac? en wat is daarvan de jar utility?
Ik zal ondertussen zelf ook even zoeken.
quote:cd <jou dir>
jar -x <archive.jar> *
Zie Tonks.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke dat zijn handige tipsGa het ff proberen
Mocht iemand nog de naam hebben gevonden van het programma om de taal bestanden te verwijderen, ik hou me aanbevolen
Ik zal straks even voor je kijken!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:41 schreef De_Hertog het volgende:
Nog maar even een herhaling van het filmpje dat ik in het vorige topic postte:
Kan de gelekte Leopard die sommigen van jullie hebben dit ook?
Ja. Hoewel sommige applicaties nog wel wat achterlaten in je Library directory. Maar dat is meestal alleen een configuratie bestand.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens je kan een applicatie toch gewoon slepen naar de prullenbak en dan is deze toch verwijderd?
Dankquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef tonks het volgende:
Deze tool was het voor die talen enzo:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13031
Kijk wel uit dat je je PPC dingen niet verwijderd want dan draait rosetta niet meer.
en daar moest ik op de harde manier achter komen![]()
Er is dan natuurlijk ook nog Appzapperquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Hoewel sommige applicaties nog wel wat achterlaten in je Library directory. Maar dat is meestal alleen een configuratie bestand.
Mac is zoveel makkelijker dan Windowsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Hoewel sommige applicaties nog wel wat achterlaten in je Library directory. Maar dat is meestal alleen een configuratie bestand.
Als jij een Foto naar iPhoto sleept dan slaat hij ze in een iPhoto map op en kan je het origineel volgens mij wegdoen, dit doet iTunes ook met liedjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mac is zoveel makkelijker dan Windows
Nu ik toch bezig ben met vragen, ik gebruik het programma iPhoto om te foto's een beetje bij te houden.
Het klopt toch dat alle foto's standaard in de libary staan en als je mappen en album maakt hij ze kopieert (wat mij dus dubbel op lijkt)
OSX kan het niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan OSX zelf al geen Jar files uitpakken?
Zoniet, ga naar de terminal:
[..]
Nu lijkt inderdaad -x als enige relevant. Toch werkt het niet.quote:Usage: jar {ctxu}[vfm0Mi] [jar-file] [manifest-file] [-C dir] files ...
Apart dat -x niet werkt. Het is toch de optie voor het uitpakken van een .jar file.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:54 schreef XL het volgende:
[..]
OSX kan het niet.
Terminal kan het inderdaad wel met het jar-commando.
Alleen niet zoals het hierboven staat.
Echter jar typen geeft uitleg:
[..]
Nu lijkt inderdaad -x als enige relevant. Toch werkt het niet.
--edit
Oh ja... ik begrijp dat manifest gebeuren niet.
Ja wat ik bedoel, als je iPhote hebt geopend.. staan alle foto's in Libary (ik maak dan bv. een Map2006 aan met daarin een album "vakantie"... sleep vervolgens de foto's van Libary naar m'n album... die komen er dan ook in.. maar de foto's blijven ook allemaal in libary staan, dat lijkt me dus dubbel op.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Als jij een Foto naar iPhoto sleept dan slaat hij ze in een iPhoto map op en kan je het origineel volgens mij wegdoen, dit doet iTunes ook met liedjes.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:41 schreef De_Hertog het volgende:
Nog maar even een herhaling van het filmpje dat ik in het vorige topic postte:
Kan de gelekte Leopard die sommigen van jullie hebben dit ook?
Ah, bedanktquote:
Dan is het geen echte kopie denk ik....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja wat ik bedoel, als je iPhote hebt geopend.. staan alle foto's in Libary (ik maak dan bv. een Map2006 aan met daarin een album "vakantie"... sleep vervolgens de foto's van Libary naar m'n album... die komen er dan ook in.. maar de foto's blijven ook allemaal in libary staan, dat lijkt me dus dubbel op.
Als ik echter de foto's verwijder in Libary.. dan is de foto ook weg in mijn album
Zal ff kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, bedanktZiet er gelikt uit hoor. En die pijltjes die naar het menu wijzen, heb je dat ook? En vooral: is dat lelijke roze kleurtje ook aan te passen?
Ook dat script liep vast. Dus toen ging ik de reacties daarop maar eens lezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apart dat -x niet werkt. Het is toch de optie voor het uitpakken van een .jar file.
En dit? http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050916045108565
Wat een coole functiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Zal ff kijken. moet ik weer terugbooten.
Met hetzelfde tooltjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef XL het volgende:
Anthraxx bedankt!
Ik heb die woordenlijst te pakken, kan eenvoudig aangepast worden.
Nu alleen even kijken hoe ik de zooi straks weer kan inpakken.
Ik vrees van niet, maar ben lomp genoeg om het gewoon te gaan proberen.quote:
ik lijkt me zo sterk dat zip hetzelfde inpak algoritme hanteert als jar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:43 schreef tonks het volgende:
gewoon weer van zip naar .jar veranderen ofzo?
Dat bedoelde ik ja. Erg mooi. Hoe meer ik erover lees, hoe meer kleine maar oh zo handige functies ik ontdek in Leopard. Oh, en die functie dat je vanuit mail agenda-items kon maken heb ik in een ver verleden zelf ook nog eens geprobeerd te maken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat een coole functie.
[afbeelding]
Of dat roze weg kan weet ik niet.
Omgekeerd geldt dat als je hem weghaalt uit je album 2006 de foto NIET verdwijnt uit je library. Je mappen slaan info op over de bestanden, niet de bestanden zelfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja wat ik bedoel, als je iPhote hebt geopend.. staan alle foto's in Libary (ik maak dan bv. een Map2006 aan met daarin een album "vakantie"... sleep vervolgens de foto's van Libary naar m'n album... die komen er dan ook in.. maar de foto's blijven ook allemaal in libary staan, dat lijkt me dus dubbel op.
Als ik echter de foto's verwijder in Libary.. dan is de foto ook weg in mijn album
Dat valt wel mee: http://nl.wikipedia.org/wiki/JAR. De structuur is hetzelfde, alleen een JAR bestand moet aan een bepaalde indeling voldoen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef XL het volgende:
[..]
ik lijkt me zo sterk dat zip hetzelfde inpak algoritme hanteert als jar.
Het idee is hetzelfde als bij iTunes: je bibliotheek is je verzameling foto's of liedjes, je albums zijn verzamelingen daaruit. Een standaard album is een verzameling die je zelf maakt, door er foto's heen te slepen. Maar je kunt ook 'slimme' albums maken: bijvoorbeeld, als je weet dat je van 1 tot 8 augustus op vakantie was, maak je een album 'foto's vakantie 2006' die alle foto's bevat die tussen 1 en 8 augustus gemaakt zijn. iPhoto maakt dan automatisch dit album voor je, en als je later een foto toevoegd die je vergeten was komt die er automatisch bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb ook een Mybook! en die zijn goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik krijg trouwens wel zin om Leopard 's te gaan proberen. En daarvoor ben ik wellicht zelfs bereid een externe HD aan te schaffen: wat zijn tegenwoordig goede externe HDs?
Dit leek me wel een goeie...
Yup maar volgens mij was de vraag meer of het maken van albums invloed zou hebben op de schijfgrootte omdat de foto's dan vanuit de library gekopieerd zouden worden. Dat is dus volgens mij niet het geval; je mappen bestaan uit info over de foto's, niet de foto's zelf. Aperture werkt net zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het idee is hetzelfde als bij iTunes: je bibliotheek is je verzameling foto's of liedjes, je albums zijn verzamelingen daaruit. Een standaard album is een verzameling die je zelf maakt, door er foto's heen te slepen. Maar je kunt ook 'slimme' albums maken: bijvoorbeeld, als je weet dat je van 1 tot 8 augustus op vakantie was, maak je een album 'foto's vakantie 2006' die alle foto's bevat die tussen 1 en 8 augustus gemaakt zijn. iPhoto maakt dan automatisch dit album voor je, en als je later een foto toevoegd die je vergeten was komt die er automatisch bij.
Wat wil je ermee doen..? Een besturingssysteem opzetten?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:33 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon kreeg zojuist de brilliante ingave zijn iPod als externe HDD te gebruiken.
Kan ik dan het iPod filesystem e.d. gewoon wissen?
Vergeet niet dat iPhoto zijn foto's standaard al driedubbel opslaat: In de map "Data" (de thumbnails), in de map "Originals" (de orginelen) en in de map "Modified" (waar alle aangepaste foto's staan).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup maar volgens mij was de vraag meer of het maken van albums invloed zou hebben op de schijfgrootte omdat de foto's dan vanuit de library gekopieerd zouden worden. Dat is dus volgens mij niet het geval; je mappen bestaan uit info over de foto's, niet de foto's zelf. Aperture werkt net zo.
Or else I am sorely mistaken.
Mijn Macbook HDD is vol, en ik wil er met name films en apps op kwijtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen..? Een besturingssysteem opzetten?
Apps heb ik niet gedaan, films staat allemaal op mijn iPod. Dan hoef je niks te veranderen; gewoon slepen. Met apps weet ik dat niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn Macbook HDD is vol, en ik wil er met name films en apps op kwijtNu wou ik dus eerst een externe HDD kopen, maar een iPod is dan wel mooier.
Tja maar 30 en 200+ gig is wel een verschil... iPod heb je zo volquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn Macbook HDD is vol, en ik wil er met name films en apps op kwijtNu wou ik dus eerst een externe HDD kopen, maar een iPod is dan wel mooier.
Het was een 1gb module, en ik kan hem weldegelijk betalen, als je het goed gelezen hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef tonks het volgende:
Waarom ik er op inga weet ik ook niet, maar in het vorige topic zit je nog te janken dat je geen 512mb module kunt betalen en nu gebruik je een mp3 speler van 330 euro als externe schijf. Zoek het lekker uit.
Ja idd dat viel me ook al op.. was ff aan het bladeren in de mappen. Nou ja zo'n gang zou het nog wel niet lopen met de foto's. Maar ik was gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iPhoto zijn foto's standaard al driedubbel opslaat: In de map "Data" (de thumbnails), in de map "Originals" (de orginelen) en in de map "Modified" (waar alle aangepaste foto's staan).
Daar hebben alleen nerds en tweakers behoefte aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom heeft iedereen een drang om te zien hoe iets er van binnen uitziet? Aan een paar ICtjes zie je geen hol en de SMD weerstanden, condensatoren en transistoren zijn ook zo verschrikkelijk boeiend. Je kunt ook geen zak begrijpen van de schakeling want dat zijn toch allerlei lagen op elkaar gestapeld om de printplaat zo klein mogelijk te houden. What's the point?
Prutsersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar hebben alleen nerds en tweakers behoefte aan. op tweakers las ik een keer een topic van zo'n tweaker die had zijn iPod nano open gemaakt "Om te kijken wat er in zit" en toen kreeg hij hem niet meer goed dicht en was hij kapot
.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom heeft iedereen een drang om te zien hoe iets er van binnen uitziet? Aan een paar ICtjes zie je geen hol en de SMD weerstanden, condensatoren en transistoren zijn ook zo verschrikkelijk boeiend. Je kunt ook geen zak begrijpen van de schakeling want dat zijn toch allerlei lagen op elkaar gestapeld om de printplaat zo klein mogelijk te houden. What's the point?
Ik ben gewoon benieuwd hoe ze het voor elkaar krijgen een bluetooth interface, een optische sensor en de verdere input in zo'n klein muisje te krijgenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij gaat OSX standaard zeuren over dat je je iPod moet formatteren dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef Geqxon het volgende:
Goed, wat ik met die iPod gewoon wil doen is dat hij permanent in disk-mode boot, en dat de andere restjes van het OS / filesystem eraf gaat.
Is dat uberhaupt mogelijk?
Misschien, die wordt via Flextronics vervoerd ofzo, volgens de site kan ik eruit wijs dat 'ie ergens in Venray zit, maar het kan ook zijn dat 'ie er pas naartoe gaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Geqxon het volgende:
En je Macbook toch ook?
Och, zo heeft iedereen iets anders dat hem interesseerdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prutsers.
Ach, als elektrotechniek student boeit het mij gewoon niet.
Wel als ze het kapot maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, zo heeft iedereen iets anders dat hem interesseerd
Geen probleem verder toch?
Zoals Tonks zegt: Het moment dat het kapot gaat zeuren ze erover hoe slecht de hardware wel niet is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Och, zo heeft iedereen iets anders dat hem interesseerd
Geen probleem verder toch?
Dat is toch ook zo? Je auto gaat toch ook niet kapot als je je motorkap open doet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoals Tonks zegt: Het moment dat het kapot gaat zeuren ze erover hoe slecht de hardware wel niet is.
Je auto is geen electronica wat zo klein mogelijk ergens in moet met tientallen schroefjes en gegoten sluitingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Je auto gaat toch ook niet kapot als je je motorkap open doet?
Maar van een auto kan je verwachten dat de motorkap, ervoor dient om te openen en te sluiten. Staat er ergens in de handleiding van dat apparaat dat je dat ding moet of kan open slopen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Je auto gaat toch ook niet kapot als je je motorkap open doet?
Mensen moeten echt eens ophouden computers met auto's of wat dan ook te vergelijken. Een computer is géén auto. Het kan soms handig zijn om mensen iets uit te leggen, maar het werkt zelden of nooit als argument voor iets.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En toch kun je er niet mee naar de aldi rijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:59 schreef Geqxon het volgende:
Niet geheel toevallig kan ik met mijn toffe bluetooth muis weldegelijk de kap eraf halen, en het staat zelfs in het boekje.
Slopen? Ik heb het over demonteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, want waar moeten anders je batterijen in.
Mijn punt is inmiddels duidelijk denk ik (zo te lezen aan reacties van andere). Ik was gewoon nieuwsgierig naar de drang van sommige mensen om alle nieuwe spullen te slopen.
Hoeveel?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:06 schreef joriszss het volgende:
Als je student bent kun je nu meer korting krijgen dan de standaard korting bij de Shop for Education. Via Surfspot inloggen en naar de partnershop gaan. Korting op alle Apple producten is dan hoger.
Ik gok dat joris iets dergelijks bedoelde met 'meer korting'.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef skiczukie het volgende:
Hmm .. ik heb nu 6% ..
Maar ben jij nog wel student danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:24 schreef skiczukie het volgende:
Hmm .. ik heb nu 6% ..
kan je wat duidelijker zijn? waarom moet het dood?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dood aan de autofocus van OSX.
Studentenkorting op een MacBook is 6% via de online-Apple Store. Jep, ik ben 'student'.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar ben jij nog wel student dan
Jij hebt OS X op een camera geïnstalleerd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar ben jij nog wel student dan
3 dagen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef JoMo0 het volgende:
Kut Machouse Rotterdam hebben ze alleen zwarte macbooks op voorraad en levertijd van 3 weken![]()
Hoelang duurt het via de Store ? Met een standaard setup .
Dan typ je een lekker berichtje op Fok!, en net als je een spatie intypt komt er een of ander dom programmatje met een prompt, waardoor je de prompt canceldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:29 schreef oor het volgende:
[..]
kan je wat duidelijker zijn? waarom moet het dood?
hmz vreemd. dat ik daar nou geen last van heb... ? dus ik kan je daar niet bij helpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan typ je een lekker berichtje op Fok!, en net als je een spatie intypt komt er een of ander dom programmatje met een prompt, waardoor je de prompt canceld
dat zou inderdaad een oplossing zijn. gewoon je eigen vertrouwde functies op windows. en je kan dan ook je eigen favoriete mp3 speler op aansluiten. zoals de creative zen. of iets in die trant?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Koop gewoon een Dell
Precies. Je zit hier alleen maar te klagen over dingen waar wij nooit last van hebben. Je zegt hier alleen maar OSuX, kut OS X, dood aan OS X. Flikker dan gewoon op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Koop gewoon een Dell en sterf.
Dank je wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Koop gewoon een Dell en sterf.
Ik roep tenminste niet dat OSX apenballen zuigt en dat mijn autofocus van mijn Mighty Mouse slecht is.quote:
De anti rode ogen functie van Finder is ook steeds harder achteruit gegaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef tonks het volgende:
OSuX!
Onder Windows gaat dat anders prima.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef tonks het volgende:
Jeetje ik probeerde net een dvd te rippen en om te zetten naar iPod wat te downloaden van usenet en te msnen en toen kreeg ik de SPINNING BEACH BALL OF DEATH !@@!@.
je hebt tenminste handige tipsquote:
Ja, ik schijn wel wat van computers te wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je hebt tenminste handige tips
Waarom heb je dan ook in godsnaam de strand module in McDonalds OSuX geladen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef tonks het volgende:
Ik ga snel mijn iPod formateren en als 30gb schijf gebruiken en dan zet ik daar mooi windows op! Hopen dat ik geen spinning beachballs krijg hoor!
Ik kreeg ze wel open! Heb er ff een aantal maal met een hamer op geslagen, en toen was hij open. Ze deden het alleen niet meer, baggerkwaliteitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:59 schreef oor het volgende:
Potverdikkeme. probeer ik net mijn ipod oordopjes van binnen te bekijken. krijg ik ze niet meer in elkaar. wat een klote dingen zijn het toch
maargoed het fabrieksstof is er wel uit... dat is wel het voordeelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kreeg ze wel open! Heb er ff een aantal maal met een hamer op geslagen, en toen was hij open. Ze deden het alleen niet meer, baggerkwaliteit
Dat wel ja. En ik heb al die mooie foto's op twieker kunnen posten natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef oor het volgende:
[..]
maargoed het fabrieksstof is er wel uit... dat is wel het voordeel
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef tonks het volgende:
OSuX!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De anti rode ogen functie van Finder is ook steeds harder achteruit gegaan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef tonks het volgende:
Jeetje ik probeerde net een dvd te rippen en om te zetten naar iPod wat te downloaden van usenet en te msnen en toen kreeg ik de SPINNING BEACH BALL OF DEATH !@@!@.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onder Windows gaat dat anders prima.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef tonks het volgende:
Ik ga snel mijn iPod formateren en als 30gb schijf gebruiken en dan zet ik daar mooi windows op! Hopen dat ik geen spinning beachballs krijg hoor!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:59 schreef oor het volgende:
Potverdikkeme. probeer ik net mijn ipod oordopjes van binnen te bekijken. krijg ik ze niet meer in elkaar. wat een klote dingen zijn het toch
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook in godsnaam de strand module in McDonalds OSuX geladen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kreeg ze wel open! Heb er ff een aantal maal met een hamer op geslagen, en toen was hij open. Ze deden het alleen niet meer, baggerkwaliteit
En nu vraag ik mij af wie hier het vervelendst is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef oor het volgende:
[..]
maargoed het fabrieksstof is er wel uit... dat is wel het voordeel
meen je dat echt serieus?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu vraag ik mij af wie hier het vervelendst is.
crt nog welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:06 schreef tonks het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik de fabriekstof uit mijn crt monitor probeerde te halen en 3 weken in het ziekenhuis lag.
Wat jammer dat je niet even aan de 25kV condensator likte.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:06 schreef tonks het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik de fabriekstof uit mijn crt monitor probeerde te halen en 3 weken in het ziekenhuis lag.
Ik sluit mij gewoon aan bij skiczukie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu vraag ik mij af wie hier het vervelendst is.
^^^quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:25 schreef Geqxon het volgende:
Wehehe.
iTunes denkt nu dat mijn iPod maar 50mb groot is
Mooi dan heb ik nog ff 1 vraag.. onder windows (Firefox) als ik hier een bericht wilde submitten drukte ik altijd alt+d ... dat werkt hier dus niet (Apple +d ook niet) iemand een idee of hier een snel toets voor is?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik schijn wel wat van computers te weten.
Mijn busje spuitlucht was op omdat ik spinning beachballs probeerde weg te blazen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat jammer dat je niet even aan de 25kV condensator likte.
ctrlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nog ff 1 vraag.. onder windows (Firefox) als ik hier een bericht wilde submitten drukte ik altijd alt+d ... dat werkt hier dus niet (Apple +d ook niet) iemand een idee of hier een snel toets voor is?
En in het vorige topic had je het over OSuX. En in dit topic had je het nog eens over een 1 of andere vage autofocus functie waar alleen jij last van hebt. Oh, en jou MacBook heeft alle problemen die bestaan op deze aardkloot. Maar alleen jij hebt last van uiteraard.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
^^^
Dit is de enige anti-Apple post die ik in dit topic heb gepost, en daarnaast kwam dat doordat ik mijn iPod ingedeeld had in meerdere partities.
Dus omdat ik in totaal 3 dingen fout heb gezegt over OSX mogen jullie een complete pagina volspammen met baggerposts? Dat snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En in het vorige topic had je het over OSuX. En in dit topic had je het nog eens over een 1 of andere vage autofocus functie waar alleen jij last van hebt. Oh, en jou MacBook heeft alle problemen die bestaan op deze aardkloot. Maar alleen jij hebt last van uiteraard.
CTRL+S voor Submit, CTRL+P voor Preview.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nog ff 1 vraag.. onder windows (Firefox) als ik hier een bericht wilde submitten drukte ik altijd alt+d ... dat werkt hier dus niet (Apple +d ook niet) iemand een idee of hier een snel toets voor is?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus omdat ik in totaal 3 dingen fout heb gezegt over OSX mogen jullie een complete pagina volspammen met baggerposts? Dat snap ik dan weer niet.
[..]
CTRL+S voor Submit, CTRL+P voor Preview.
boohoo....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
^^^
Dit is de enige anti-Apple post die ik in dit topic heb gepost, en daarnaast kwam dat doordat ik mijn iPod ingedeeld had in meerdere partities.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Dus omdat ik in totaal 3 dingen fout heb gezegt over OSX mogen jullie een complete pagina volspammen met baggerposts? Dat snap ik dan weer niet.
quote:
Zonder jou was dit een leuke topicreeks.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
Ik mailde het toen al toen hij begon over OSuX naar Lucille dat het toch weer mis zou gaan (tadaa!) maarja die wilde dat niet geloven.
Beetje last van mijn rug...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je nog meer probleempjes waar ik je mee kan helpen?
Same here!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.
Als iedereen zo door blijft baggeren over fabriekstof ben ik bang van welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg alvast gedag tegen de Apple SC tot over een maandje of 6![]()
Jammer dat die FOK!Block niet in Safari werk.tquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg alvast gedag tegen de Apple SC tot over een maandje of 6![]()
Als iemand nou een scriptje maakt voor Greasemonkey want je kunt wel de safari versie van greasemonkey (creammonkey) gebruiken in safariquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat die FOK!Block niet in Safari werk.t
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik voorzie op korte termijn een modbreak![]()
En ik wil de Apple chicks weer terug in de reeks!
Ik ben al iets aan het proberenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Al die coders hier kunnen niet ff een javascriptje schrijven hoor
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben al iets aan het proberen
Als je hem naar mij mailt host ik hem wel evenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?
Ik probeer eerst hardcoded iemand te blokkerenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je hem naar mij mailt host ik hem wel even
Dan kan ik die fokblok.xpi even hosten, dan kunnen andere mensen met firefox hem gebruiken.quote:
http://web.archive.orgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:
Ik weet niet of jullie het weten, maar toch vraag ik het eerst hier omdat de meeste van jullie tof zijn
Ik had ooit eens een "site" gevonden dat net zoiets deed als Google Cache, dat je zeg maar kan kijken hoe een website er eerder uitzag. Alleen bij Google Cache kan je zover ik weet de datum niet veranderen, en die site die ik toen ooit eens had wel, maar ik weet hem niet meer. Iemand anders misschien wel?
Volgens mij kan dat wel hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
Zou een van jullie lieve mensen mij kunnen vertellen of ik een OEM XP versie kán installeren op mijn intel-macbook? Ook al zou het niet mógen. Of krijg ik dan alsnog een probleem met authenticatie van Windows?
Via Bootcamp dus
Dankoe
Een OEM-install van XP op je Macbook is hoe dan ook legaal, dan kan je beter voor het gemak een Corporate versie installeren. Want bij die OEM krijg je gezeur met de activatie van Windowsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
Zou een van jullie lieve mensen mij kunnen vertellen of ik een OEM XP versie kán installeren op mijn intel-macbook? Ook al zou het niet mógen. Of krijg ik dan alsnog een probleem met authenticatie van Windows?
Via Bootcamp dus
Dankoe
Maar die OEM mag ik in - volgens de OEM licensie - alleen installeren op mn pc waar die bij zat. In feite.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een OEM-install van XP op je Macbook is hoe dan ook legaal, dan kan je beter voor het gemak een Corporate versie installeren. Want bij die OEM krijg je gezeur met de activatie van Windows![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
blijkbaar vind ik het stoerder dan jullie
Dat van die hash-code is onzin. Op zijn hoogst moet je Microsoft bellen, en zeggen dat je je hardeschijf hebt veranderd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar die OEM mag ik in - volgens de OEM licensie - alleen installeren op mn pc waar die bij zat. In feite.
Want ik moet dan de product key invoeren die ik op de PC ook al gebruikt heb. En, (ik las zoiets?) de hash controle van de hardware zullen dan niet overeen komen o.i.d. (word dat doorgestuurd naar M$?)
Ik begrijp dat niet helemaal, maar jullie misschien wel?
Thanks
Edit: en een Corporate-versie, dat wordt dus kopen cq illegaal...? wat houdt dat in?
Huuu.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef nietzman het volgende:
Eén man kon de sfeer in een topic niet om zeep helpen! Toch?.
Kopen is geen optie, dan word het geen Windows op mn macquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat van die hash-code is onzin. Op zijn hoogst moet je Microsoft bellen, en zeggen dat je je hardeschijf hebt veranderd.
De corporate versie is voor bedrijven, CDtje erin, niks geen serial invoeren, niks geen activatie. Dit is omdat de licenstie dan zwart-op-wit staat, en niet op een dom stickertje op je computer
Ik raad je aan gewoon Windows XP Pro SP2 in de winkel te kopen.
Totdat je op een PC waar die OEM versie oorspronkelijk bij hoorde een update wil installeren en een WGA-prompt krijgt. No updates for you!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat van die hash-code is onzin. Op zijn hoogst moet je Microsoft bellen, en zeggen dat je je hardeschijf hebt veranderd.
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef tonks het volgende:
Ik heb zo'n 11 in 1 cd van windows (helemaal legaal natuurlijk) en daar stond ook OEM op en die werkt gewoon
Oftewel:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Totdat je op een PC waar die OEM versie oorspronkelijk bij hoorde een update wil installeren en een WGA-prompt krijgt. No updates for you!
Weet je dit heel zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Totdat je op een PC waar die OEM versie oorspronkelijk bij hoorde een update wil installeren en een WGA-prompt krijgt. No updates for you!
Maar dan heb je identieke hardware? Of geldt dat niet voor Virtueel?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je dit heel zeker
Ik heb heel stiekem mijn compleet legale OEM-cd in VM-Ware op dezelfde PC draaien (stout!), en nog nooit problemen gehad met updates..
Heb jij de fokblock online staan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Als iemand nou een scriptje maakt voor Greasemonkey want je kunt wel de safari versie van greasemonkey (creammonkey) gebruiken in safari
http://www.xs4all.nl/~zeep10/fokblock.xpiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij de fokblock online staan?
Dat Creammonkey werkt niet echt zoals het zou moeten...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~zeep10/fokblock.xpi
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:18 schreef tonks het volgende:
Dat is jammer.
Oja kijk dit:
[afbeelding]
Waar kun je die bestellen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:18 schreef tonks het volgende:
Dat is jammer.
Oja kijk dit:
[afbeelding]
Jammer dan weer dat hun merkje ook (nogal groot) op de achterkant moet....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef tonks het volgende:
http://www.spreadshirt.com/shop.php?article_id=1453192&view=181
Het zou zo uit Cupertino kunnen komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef Xilantof het volgende:
Hier hebben ze ook een t-shirt mee
[afbeelding]
Het is slecht een mop uit te leggen, maar vooruit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha geweldig! Ik kende hem og niet! Erg leuk vooral dat laatste stukjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:22 schreef Devrim_ het volgende:
http://ancientspear.com/mac.wmv
Misschien oud filmpje maar wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is slecht een mop uit te leggen, maar vooruit:Ik bedoelde het shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat op dat shirt!quote:
Het zijn dan waarschijnlijk ook voornamelijk de para gebruikers die dat doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, en ik hoor niets mooen of whinen.
Whinen hoor je alleen als het heel stil is, zo zacht gaat het. Ik kan er prima doorheen slapen, dus het valt allemaal reuze meequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef De_Hertog het volgende:
Toch zijn Front Row + remote en Photo Booth leuke extratjes in zo'n laptop. En je kunt van dat MacBook scherm zeggen wat je wilt, maar het is wel superscherp en heel helder..
Oh, en ik hoor niets mooen of whinen.
Maar is dat dezelfde als de iPod remote??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:46 schreef oor het volgende:
apple.com
Apple Remote with Macquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar is dat dezelfde als de iPod remote??
Maar dan iss dit topic inmiddels dichtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Slarioux het volgende:
Nog een week en ik heb een Macbook besteld.
Dit topic misschien, maar de reeks redt het wel denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar dan iss dit topic inmiddels dicht
Tof, waar heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Slarioux het volgende:
En dan nog twee weken voordat je hem hebt. Die van mij wordt de 23e pas verstuurd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Slarioux het volgende:
En nog steeds whinequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
mensen de firmware van de macbook al geupdate?
Ik wacht nog even de reacties af.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Yup, maar merk er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
CaPS_ dude! Dat is pas lang geledenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef CaPS_ het volgende:
[..]
Yup, maar merk er niet zoveel van.
iig geen problemen gehad.
hij blijft nu constant fannenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Iedereen behalve jij moet rebooten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
En moet je voor de firmware update rebooten? Daar heb ik zelf nooit zo'n zin in, met name vanwege luiheid.
normaal sprong de fan pas aan bij 60 graden, hij blijft nu maar op 35 graden hangen, maar de fan "blaast" (wel zachtjes) constant...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
En moet je voor de firmware update rebooten? Daar heb ik zelf nooit zo'n zin in, met name vanwege luiheid.
Ik leef nog! ;-)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
CaPS_ dude! Dat is pas lang geleden
rebooten bevorderd toch de luiheid, omdat je dan verplicht ff niets kan doen op je macbook. Even totale rust.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
2 Gbquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:18 schreef tonks het volgende:
Hoeveel geheugen heb je nu in je MB Adelante?
ik haal xilantof en geqxon wel vaak door elkaarquote:
Zo lekker lullig voor xilantofquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik haal xilantof en geqxon wel vaak door elkaar
Dan is het angst! En geen luiheidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk durf ik de firmware niet te upgraden
Ik krijg gelijk visioenen naar gebrickte PSPs en Nintendo DS-enquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan is het angst! En geen luiheid
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik haal xilantof en geqxon wel vaak door elkaar
bij sommige users heb je dat gewoonquote:
Ik heb altijd al deze avatar gehad, en ik post alleen in deze reeks waar hij ook post.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij sommige users heb je dat gewoon
zoals konk en vosss, statis en sunchaser....
het is niet bewust, maar op de een of andere manier koppel ik die users aan elkaar. misschien ooit een zelfde avatar gehad, in dezelfde reeksen gepost???? wie kan het zeggen, maar Apple en Windows kan ik prima scheiden
Heb jij een goede IRC client voor OSX dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:17 schreef CaPS_ het volgende:
[..]
Ik leef nog! ;-)
Meer info beschikbaar via IRC
Colloguyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij een goede IRC client voor OSX dan?
BitchX.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij een goede IRC client voor OSX dan?
Colloquy wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
Colloguy niet goed?
quote:
Hoeveel meer bewijs wil je hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
Colloguy niet goed?
<verplicht-zogenaamde-coole-nerd-antwoord>quote:
Ik slik mijn woorden nu in ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel meer bewijs wil je hebben?
1 sept. komt die van mij aan. Wat heb jij besteld? Die van mij moet nog inelkaar gezet worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:33 schreef Slarioux het volgende:
Mjah skuz, 2 weken wachten zal wel moeten; al zegt de apple shop heel optimistisch dat ie met een paar dagen wel verzendklaar is. Ben benieuwd iig!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef Bigs het volgende:
Tss.. QEMM werkt niet in ParallelsIk wilde eigenlijk voor old times sake weer eens lekker OPTIMIZE'n
Dat klinkt ERG oudquote:De semi-intelligente geheugenmanager van Quarterdeck, QEMM, staat al jaren bekend als een gerenommeerde RAM-sprokkelaar. Dit pakket weet de laatste bits en bytes uit de conventionele 640 KB en het Upper Memory van het systeem RAM te halen. Versie 8.0 werkt nu ook onder Windows95 en doet er een RAM-verdubbelaar bij.
uhm, kun je 'm voor een date niet beter mailen dan het hier en plein publique te proberen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef oor het volgende:
geqxon? niet wat biertjes drinken in de kroeg ofzo?
Heerlijkquote:
Psssst, als je dat nou op floppy zet he, dan heb ik nog wel een floppy voor je met Duke Nukem II erop! Gloedjenieuw!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
HeerlijkLekker elke laatste kilobyte uit je conventionele geheugen persen. Alleen van het kleurenschema van het programma krijg ik alweer een warm gevoel:
[afbeelding]
(Screenshot is gemaakt met parallels, dus het is niet helemaal off-topic)
gewoon een slowchat....... ik vraag me gewoon af waarom hij ieder weekend zo nuchter kan reageren...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm, kun je 'm voor een date niet beter mailen dan het hier en plein publique te proberen?
Omdat ik een kansloos leven heb zonder feesten in de kroeg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:34 schreef oor het volgende:
[..]
gewoon een slowchat....... ik vraag me gewoon af waarom hij ieder weekend zo nuchter kan reageren...
voeg me maar toe op msn.... kunnen we een afspraak makenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik een kansloos leven heb zonder feesten in de kroeg.
Is goed.. het is 4 HD'tjes grootquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Psssst, als je dat nou op floppy zet he, dan heb ik nog wel een floppy voor je met Duke Nukem II erop! Gloedjenieuw!
Audacity?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:19 schreef XL het volgende:
Ik heb een dvd geript met Audio Hi-jack. Daardoor heb ik nu een aiff-bestand met daarin 18 liedjes. Die wil ik op stukken snijden, 1 liedje per bestand. Garageband heb ik weggegooid omdat het teveel schijfruimte in beslag neemt. Met welk programma krijg ik mijn bestand in stukjes?
Met quicktime pro slaat hij de bestanden op als .mov
Doelstelling is .m4a of .mp3
hmmm, niet zo mooi als ik wil.quote:
Het werkte inderdaad nietquote:
En als dat niks is, kun je altijd nog Amadeus proberen. Weliswaar shareware, maar als het toch maar eenmalig is...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:23 schreef De_Hertog het volgende:
Is http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23180 niet leuk?
Ik denk dat het heel moeilijk wordt voor een programma om muziek te onderscheiden van applaus (ofwel, geluid van ander geluid). In ieder geval, toen ik zocht op 'split mp3' op versiontracker kwamen er een paar splitters voorbij, je zou eens kunnen kijken of daar wat tussen zit. Ik keek vooral naar deze omdat het de enige was die stiltes ontdekte en ik dacht dat je dat wildequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:42 schreef XL het volgende:
[..]
Het werkte inderdaad niet
De suggestie daarop ontdekt stiltes, dat werkt niet echt want het gaat om de registratie van een live concert (The Who op Werchter 2006).
Amadeus heb ik wel ergens. Ik probeer momenteel OSeX en dat ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
En als dat niks is, kun je altijd nog Amadeus proberen. Weliswaar shareware, maar als het toch maar eenmalig is...
Dit update laat de fans continu zachtjes draaien.. dus eigenlijk maakt hij juist meer geluidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook ff de update voor de MacBook geinstalleerd. En hij lijkt koeler te blijven zonder lawaai!
en zoals gezegt werd: de speakers kunnen ook harder nu![]()
MacBook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:58 schreef Xilantof het volgende:
Zonder lawaai is voor mij: zonder storend te zijn. Zelf heb ik hem - nu met normaal achtergrond geluid van een leeg huis - nog niet kunnen horen, die fan...
En dat de speakers wat harder kunnen is tof
De macbook met 2.0 Ghz en 1 GB ramquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
1 sept. komt die van mij aan. Wat heb jij besteld? Die van mij moet nog inelkaar gezet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |