Als iedereen zo door blijft baggeren over fabriekstof ben ik bang van welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg alvast gedag tegen de Apple SC tot over een maandje of 6![]()
Jammer dat die FOK!Block niet in Safari werk.tquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg alvast gedag tegen de Apple SC tot over een maandje of 6![]()
Als iemand nou een scriptje maakt voor Greasemonkey want je kunt wel de safari versie van greasemonkey (creammonkey) gebruiken in safariquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat die FOK!Block niet in Safari werk.t
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik voorzie op korte termijn een modbreak![]()
En ik wil de Apple chicks weer terug in de reeks!
Ik ben al iets aan het proberenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Al die coders hier kunnen niet ff een javascriptje schrijven hoor
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben al iets aan het proberen
Als je hem naar mij mailt host ik hem wel evenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?
Ik probeer eerst hardcoded iemand te blokkerenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je hem naar mij mailt host ik hem wel even
Dan kan ik die fokblok.xpi even hosten, dan kunnen andere mensen met firefox hem gebruiken.quote:
http://web.archive.orgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:
Ik weet niet of jullie het weten, maar toch vraag ik het eerst hier omdat de meeste van jullie tof zijn
Ik had ooit eens een "site" gevonden dat net zoiets deed als Google Cache, dat je zeg maar kan kijken hoe een website er eerder uitzag. Alleen bij Google Cache kan je zover ik weet de datum niet veranderen, en die site die ik toen ooit eens had wel, maar ik weet hem niet meer. Iemand anders misschien wel?
Volgens mij kan dat wel hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
Zou een van jullie lieve mensen mij kunnen vertellen of ik een OEM XP versie kán installeren op mijn intel-macbook? Ook al zou het niet mógen. Of krijg ik dan alsnog een probleem met authenticatie van Windows?
Via Bootcamp dus
Dankoe
Een OEM-install van XP op je Macbook is hoe dan ook legaal, dan kan je beter voor het gemak een Corporate versie installeren. Want bij die OEM krijg je gezeur met de activatie van Windowsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
Zou een van jullie lieve mensen mij kunnen vertellen of ik een OEM XP versie kán installeren op mijn intel-macbook? Ook al zou het niet mógen. Of krijg ik dan alsnog een probleem met authenticatie van Windows?
Via Bootcamp dus
Dankoe
Maar die OEM mag ik in - volgens de OEM licensie - alleen installeren op mn pc waar die bij zat. In feite.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een OEM-install van XP op je Macbook is hoe dan ook legaal, dan kan je beter voor het gemak een Corporate versie installeren. Want bij die OEM krijg je gezeur met de activatie van Windows![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |