Als iedereen zo door blijft baggeren over fabriekstof ben ik bang van welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg alvast gedag tegen de Apple SC tot over een maandje of 6![]()
Jammer dat die FOK!Block niet in Safari werk.tquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg alvast gedag tegen de Apple SC tot over een maandje of 6![]()
Als iemand nou een scriptje maakt voor Greasemonkey want je kunt wel de safari versie van greasemonkey (creammonkey) gebruiken in safariquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat die FOK!Block niet in Safari werk.t
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik voorzie op korte termijn een modbreak![]()
En ik wil de Apple chicks weer terug in de reeks!
Ik ben al iets aan het proberenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Al die coders hier kunnen niet ff een javascriptje schrijven hoor
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben al iets aan het proberen
Als je hem naar mij mailt host ik hem wel evenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?
Ik probeer eerst hardcoded iemand te blokkerenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je hem naar mij mailt host ik hem wel even
Dan kan ik die fokblok.xpi even hosten, dan kunnen andere mensen met firefox hem gebruiken.quote:
http://web.archive.orgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:
Ik weet niet of jullie het weten, maar toch vraag ik het eerst hier omdat de meeste van jullie tof zijn
Ik had ooit eens een "site" gevonden dat net zoiets deed als Google Cache, dat je zeg maar kan kijken hoe een website er eerder uitzag. Alleen bij Google Cache kan je zover ik weet de datum niet veranderen, en die site die ik toen ooit eens had wel, maar ik weet hem niet meer. Iemand anders misschien wel?
Volgens mij kan dat wel hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
Zou een van jullie lieve mensen mij kunnen vertellen of ik een OEM XP versie kán installeren op mijn intel-macbook? Ook al zou het niet mógen. Of krijg ik dan alsnog een probleem met authenticatie van Windows?
Via Bootcamp dus
Dankoe
Een OEM-install van XP op je Macbook is hoe dan ook legaal, dan kan je beter voor het gemak een Corporate versie installeren. Want bij die OEM krijg je gezeur met de activatie van Windowsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
Zou een van jullie lieve mensen mij kunnen vertellen of ik een OEM XP versie kán installeren op mijn intel-macbook? Ook al zou het niet mógen. Of krijg ik dan alsnog een probleem met authenticatie van Windows?
Via Bootcamp dus
Dankoe
Maar die OEM mag ik in - volgens de OEM licensie - alleen installeren op mn pc waar die bij zat. In feite.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een OEM-install van XP op je Macbook is hoe dan ook legaal, dan kan je beter voor het gemak een Corporate versie installeren. Want bij die OEM krijg je gezeur met de activatie van Windows![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
blijkbaar vind ik het stoerder dan jullie
Dat van die hash-code is onzin. Op zijn hoogst moet je Microsoft bellen, en zeggen dat je je hardeschijf hebt veranderd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar die OEM mag ik in - volgens de OEM licensie - alleen installeren op mn pc waar die bij zat. In feite.
Want ik moet dan de product key invoeren die ik op de PC ook al gebruikt heb. En, (ik las zoiets?) de hash controle van de hardware zullen dan niet overeen komen o.i.d. (word dat doorgestuurd naar M$?)
Ik begrijp dat niet helemaal, maar jullie misschien wel?
Thanks
Edit: en een Corporate-versie, dat wordt dus kopen cq illegaal...? wat houdt dat in?
Huuu.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef nietzman het volgende:
Eén man kon de sfeer in een topic niet om zeep helpen! Toch?.
Kopen is geen optie, dan word het geen Windows op mn macquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat van die hash-code is onzin. Op zijn hoogst moet je Microsoft bellen, en zeggen dat je je hardeschijf hebt veranderd.
De corporate versie is voor bedrijven, CDtje erin, niks geen serial invoeren, niks geen activatie. Dit is omdat de licenstie dan zwart-op-wit staat, en niet op een dom stickertje op je computer
Ik raad je aan gewoon Windows XP Pro SP2 in de winkel te kopen.
Totdat je op een PC waar die OEM versie oorspronkelijk bij hoorde een update wil installeren en een WGA-prompt krijgt. No updates for you!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat van die hash-code is onzin. Op zijn hoogst moet je Microsoft bellen, en zeggen dat je je hardeschijf hebt veranderd.
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef tonks het volgende:
Ik heb zo'n 11 in 1 cd van windows (helemaal legaal natuurlijk) en daar stond ook OEM op en die werkt gewoon
Oftewel:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Totdat je op een PC waar die OEM versie oorspronkelijk bij hoorde een update wil installeren en een WGA-prompt krijgt. No updates for you!
Weet je dit heel zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Totdat je op een PC waar die OEM versie oorspronkelijk bij hoorde een update wil installeren en een WGA-prompt krijgt. No updates for you!
Maar dan heb je identieke hardware? Of geldt dat niet voor Virtueel?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je dit heel zeker
Ik heb heel stiekem mijn compleet legale OEM-cd in VM-Ware op dezelfde PC draaien (stout!), en nog nooit problemen gehad met updates..
Heb jij de fokblock online staan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Als iemand nou een scriptje maakt voor Greasemonkey want je kunt wel de safari versie van greasemonkey (creammonkey) gebruiken in safari
http://www.xs4all.nl/~zeep10/fokblock.xpiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij de fokblock online staan?
Dat Creammonkey werkt niet echt zoals het zou moeten...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~zeep10/fokblock.xpi
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:18 schreef tonks het volgende:
Dat is jammer.
Oja kijk dit:
[afbeelding]
Waar kun je die bestellen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:18 schreef tonks het volgende:
Dat is jammer.
Oja kijk dit:
[afbeelding]
Jammer dan weer dat hun merkje ook (nogal groot) op de achterkant moet....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef tonks het volgende:
http://www.spreadshirt.com/shop.php?article_id=1453192&view=181
Het zou zo uit Cupertino kunnen komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef Xilantof het volgende:
Hier hebben ze ook een t-shirt mee
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |