dat zou inderdaad een oplossing zijn. gewoon je eigen vertrouwde functies op windows. en je kan dan ook je eigen favoriete mp3 speler op aansluiten. zoals de creative zen. of iets in die trant?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Koop gewoon een Dell
Precies. Je zit hier alleen maar te klagen over dingen waar wij nooit last van hebben. Je zegt hier alleen maar OSuX, kut OS X, dood aan OS X. Flikker dan gewoon op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Koop gewoon een Dell en sterf.
Dank je wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Koop gewoon een Dell en sterf.
Ik roep tenminste niet dat OSX apenballen zuigt en dat mijn autofocus van mijn Mighty Mouse slecht is.quote:
De anti rode ogen functie van Finder is ook steeds harder achteruit gegaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef tonks het volgende:
OSuX!
Onder Windows gaat dat anders prima.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef tonks het volgende:
Jeetje ik probeerde net een dvd te rippen en om te zetten naar iPod wat te downloaden van usenet en te msnen en toen kreeg ik de SPINNING BEACH BALL OF DEATH !@@!@.
je hebt tenminste handige tipsquote:
Ja, ik schijn wel wat van computers te wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je hebt tenminste handige tips
Waarom heb je dan ook in godsnaam de strand module in McDonalds OSuX geladen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef tonks het volgende:
Ik ga snel mijn iPod formateren en als 30gb schijf gebruiken en dan zet ik daar mooi windows op! Hopen dat ik geen spinning beachballs krijg hoor!
Ik kreeg ze wel open! Heb er ff een aantal maal met een hamer op geslagen, en toen was hij open. Ze deden het alleen niet meer, baggerkwaliteitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:59 schreef oor het volgende:
Potverdikkeme. probeer ik net mijn ipod oordopjes van binnen te bekijken. krijg ik ze niet meer in elkaar. wat een klote dingen zijn het toch
maargoed het fabrieksstof is er wel uit... dat is wel het voordeelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kreeg ze wel open! Heb er ff een aantal maal met een hamer op geslagen, en toen was hij open. Ze deden het alleen niet meer, baggerkwaliteit
Dat wel ja. En ik heb al die mooie foto's op twieker kunnen posten natuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef oor het volgende:
[..]
maargoed het fabrieksstof is er wel uit... dat is wel het voordeel
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef tonks het volgende:
OSuX!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De anti rode ogen functie van Finder is ook steeds harder achteruit gegaan.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef tonks het volgende:
Jeetje ik probeerde net een dvd te rippen en om te zetten naar iPod wat te downloaden van usenet en te msnen en toen kreeg ik de SPINNING BEACH BALL OF DEATH !@@!@.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onder Windows gaat dat anders prima.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef tonks het volgende:
Ik ga snel mijn iPod formateren en als 30gb schijf gebruiken en dan zet ik daar mooi windows op! Hopen dat ik geen spinning beachballs krijg hoor!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:59 schreef oor het volgende:
Potverdikkeme. probeer ik net mijn ipod oordopjes van binnen te bekijken. krijg ik ze niet meer in elkaar. wat een klote dingen zijn het toch
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook in godsnaam de strand module in McDonalds OSuX geladen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kreeg ze wel open! Heb er ff een aantal maal met een hamer op geslagen, en toen was hij open. Ze deden het alleen niet meer, baggerkwaliteit
En nu vraag ik mij af wie hier het vervelendst is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef oor het volgende:
[..]
maargoed het fabrieksstof is er wel uit... dat is wel het voordeel
meen je dat echt serieus?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu vraag ik mij af wie hier het vervelendst is.
crt nog welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:06 schreef tonks het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik de fabriekstof uit mijn crt monitor probeerde te halen en 3 weken in het ziekenhuis lag.
Wat jammer dat je niet even aan de 25kV condensator likte.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:06 schreef tonks het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik de fabriekstof uit mijn crt monitor probeerde te halen en 3 weken in het ziekenhuis lag.
Ik sluit mij gewoon aan bij skiczukie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu vraag ik mij af wie hier het vervelendst is.
^^^quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:25 schreef Geqxon het volgende:
Wehehe.
iTunes denkt nu dat mijn iPod maar 50mb groot is
Mooi dan heb ik nog ff 1 vraag.. onder windows (Firefox) als ik hier een bericht wilde submitten drukte ik altijd alt+d ... dat werkt hier dus niet (Apple +d ook niet) iemand een idee of hier een snel toets voor is?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik schijn wel wat van computers te weten.
Mijn busje spuitlucht was op omdat ik spinning beachballs probeerde weg te blazen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat jammer dat je niet even aan de 25kV condensator likte.
ctrlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nog ff 1 vraag.. onder windows (Firefox) als ik hier een bericht wilde submitten drukte ik altijd alt+d ... dat werkt hier dus niet (Apple +d ook niet) iemand een idee of hier een snel toets voor is?
En in het vorige topic had je het over OSuX. En in dit topic had je het nog eens over een 1 of andere vage autofocus functie waar alleen jij last van hebt. Oh, en jou MacBook heeft alle problemen die bestaan op deze aardkloot. Maar alleen jij hebt last van uiteraard.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
^^^
Dit is de enige anti-Apple post die ik in dit topic heb gepost, en daarnaast kwam dat doordat ik mijn iPod ingedeeld had in meerdere partities.
Dus omdat ik in totaal 3 dingen fout heb gezegt over OSX mogen jullie een complete pagina volspammen met baggerposts? Dat snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En in het vorige topic had je het over OSuX. En in dit topic had je het nog eens over een 1 of andere vage autofocus functie waar alleen jij last van hebt. Oh, en jou MacBook heeft alle problemen die bestaan op deze aardkloot. Maar alleen jij hebt last van uiteraard.
CTRL+S voor Submit, CTRL+P voor Preview.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nog ff 1 vraag.. onder windows (Firefox) als ik hier een bericht wilde submitten drukte ik altijd alt+d ... dat werkt hier dus niet (Apple +d ook niet) iemand een idee of hier een snel toets voor is?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus omdat ik in totaal 3 dingen fout heb gezegt over OSX mogen jullie een complete pagina volspammen met baggerposts? Dat snap ik dan weer niet.
[..]
CTRL+S voor Submit, CTRL+P voor Preview.
boohoo....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
^^^
Dit is de enige anti-Apple post die ik in dit topic heb gepost, en daarnaast kwam dat doordat ik mijn iPod ingedeeld had in meerdere partities.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Dus omdat ik in totaal 3 dingen fout heb gezegt over OSX mogen jullie een complete pagina volspammen met baggerposts? Dat snap ik dan weer niet.
quote:
Zonder jou was dit een leuke topicreeks.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
Ik mailde het toen al toen hij begon over OSuX naar Lucille dat het toch weer mis zou gaan (tadaa!) maarja die wilde dat niet geloven.
Beetje last van mijn rug...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je nog meer probleempjes waar ik je mee kan helpen?
Same here!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |