meen je dat echt serieus?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu vraag ik mij af wie hier het vervelendst is.
crt nog welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:06 schreef tonks het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik de fabriekstof uit mijn crt monitor probeerde te halen en 3 weken in het ziekenhuis lag.
Wat jammer dat je niet even aan de 25kV condensator likte.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:06 schreef tonks het volgende:
Doet me denken aan die keer dat ik de fabriekstof uit mijn crt monitor probeerde te halen en 3 weken in het ziekenhuis lag.
Ik sluit mij gewoon aan bij skiczukie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En nu vraag ik mij af wie hier het vervelendst is.
^^^quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:25 schreef Geqxon het volgende:
Wehehe.
iTunes denkt nu dat mijn iPod maar 50mb groot is
Mooi dan heb ik nog ff 1 vraag.. onder windows (Firefox) als ik hier een bericht wilde submitten drukte ik altijd alt+d ... dat werkt hier dus niet (Apple +d ook niet) iemand een idee of hier een snel toets voor is?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik schijn wel wat van computers te weten.
Mijn busje spuitlucht was op omdat ik spinning beachballs probeerde weg te blazen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat jammer dat je niet even aan de 25kV condensator likte.
ctrlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nog ff 1 vraag.. onder windows (Firefox) als ik hier een bericht wilde submitten drukte ik altijd alt+d ... dat werkt hier dus niet (Apple +d ook niet) iemand een idee of hier een snel toets voor is?
En in het vorige topic had je het over OSuX. En in dit topic had je het nog eens over een 1 of andere vage autofocus functie waar alleen jij last van hebt. Oh, en jou MacBook heeft alle problemen die bestaan op deze aardkloot. Maar alleen jij hebt last van uiteraard.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
^^^
Dit is de enige anti-Apple post die ik in dit topic heb gepost, en daarnaast kwam dat doordat ik mijn iPod ingedeeld had in meerdere partities.
Dus omdat ik in totaal 3 dingen fout heb gezegt over OSX mogen jullie een complete pagina volspammen met baggerposts? Dat snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En in het vorige topic had je het over OSuX. En in dit topic had je het nog eens over een 1 of andere vage autofocus functie waar alleen jij last van hebt. Oh, en jou MacBook heeft alle problemen die bestaan op deze aardkloot. Maar alleen jij hebt last van uiteraard.
CTRL+S voor Submit, CTRL+P voor Preview.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik nog ff 1 vraag.. onder windows (Firefox) als ik hier een bericht wilde submitten drukte ik altijd alt+d ... dat werkt hier dus niet (Apple +d ook niet) iemand een idee of hier een snel toets voor is?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus omdat ik in totaal 3 dingen fout heb gezegt over OSX mogen jullie een complete pagina volspammen met baggerposts? Dat snap ik dan weer niet.
[..]
CTRL+S voor Submit, CTRL+P voor Preview.
boohoo....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
^^^
Dit is de enige anti-Apple post die ik in dit topic heb gepost, en daarnaast kwam dat doordat ik mijn iPod ingedeeld had in meerdere partities.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
Dus omdat ik in totaal 3 dingen fout heb gezegt over OSX mogen jullie een complete pagina volspammen met baggerposts? Dat snap ik dan weer niet.
quote:
Zonder jou was dit een leuke topicreeks.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef tonks het volgende:
Ik mailde het toen al toen hij begon over OSuX naar Lucille dat het toch weer mis zou gaan (tadaa!) maarja die wilde dat niet geloven.
Beetje last van mijn rug...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je nog meer probleempjes waar ik je mee kan helpen?
Same here!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |