Als iedereen zo door blijft baggeren over fabriekstof ben ik bang van welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg alvast gedag tegen de Apple SC tot over een maandje of 6![]()
Jammer dat die FOK!Block niet in Safari werk.tquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach weet je, laat maar. Ik probeer hem wel weer te negeren.
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef Remzz het volgende:
Ik zeg alvast gedag tegen de Apple SC tot over een maandje of 6![]()
Als iemand nou een scriptje maakt voor Greasemonkey want je kunt wel de safari versie van greasemonkey (creammonkey) gebruiken in safariquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat die FOK!Block niet in Safari werk.t
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik voorzie op korte termijn een modbreak![]()
En ik wil de Apple chicks weer terug in de reeks!
Ik ben al iets aan het proberenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Al die coders hier kunnen niet ff een javascriptje schrijven hoor
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben al iets aan het proberen
Als je hem naar mij mailt host ik hem wel evenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?
Ik probeer eerst hardcoded iemand te blokkerenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je de oude fokblok.xpi wilt kan ik die wel ff mailen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je hem naar mij mailt host ik hem wel even
Dan kan ik die fokblok.xpi even hosten, dan kunnen andere mensen met firefox hem gebruiken.quote:
http://web.archive.orgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:
Ik weet niet of jullie het weten, maar toch vraag ik het eerst hier omdat de meeste van jullie tof zijn
Ik had ooit eens een "site" gevonden dat net zoiets deed als Google Cache, dat je zeg maar kan kijken hoe een website er eerder uitzag. Alleen bij Google Cache kan je zover ik weet de datum niet veranderen, en die site die ik toen ooit eens had wel, maar ik weet hem niet meer. Iemand anders misschien wel?
Volgens mij kan dat wel hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
Zou een van jullie lieve mensen mij kunnen vertellen of ik een OEM XP versie kán installeren op mijn intel-macbook? Ook al zou het niet mógen. Of krijg ik dan alsnog een probleem met authenticatie van Windows?
Via Bootcamp dus
Dankoe
Een OEM-install van XP op je Macbook is hoe dan ook legaal, dan kan je beter voor het gemak een Corporate versie installeren. Want bij die OEM krijg je gezeur met de activatie van Windowsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef Wiwi101 het volgende:
Zou een van jullie lieve mensen mij kunnen vertellen of ik een OEM XP versie kán installeren op mijn intel-macbook? Ook al zou het niet mógen. Of krijg ik dan alsnog een probleem met authenticatie van Windows?
Via Bootcamp dus
Dankoe
Maar die OEM mag ik in - volgens de OEM licensie - alleen installeren op mn pc waar die bij zat. In feite.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een OEM-install van XP op je Macbook is hoe dan ook legaal, dan kan je beter voor het gemak een Corporate versie installeren. Want bij die OEM krijg je gezeur met de activatie van Windows![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
blijkbaar vind ik het stoerder dan jullie
Dat van die hash-code is onzin. Op zijn hoogst moet je Microsoft bellen, en zeggen dat je je hardeschijf hebt veranderd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar die OEM mag ik in - volgens de OEM licensie - alleen installeren op mn pc waar die bij zat. In feite.
Want ik moet dan de product key invoeren die ik op de PC ook al gebruikt heb. En, (ik las zoiets?) de hash controle van de hardware zullen dan niet overeen komen o.i.d. (word dat doorgestuurd naar M$?)
Ik begrijp dat niet helemaal, maar jullie misschien wel?
Thanks
Edit: en een Corporate-versie, dat wordt dus kopen cq illegaal...? wat houdt dat in?
Huuu.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef nietzman het volgende:
Eén man kon de sfeer in een topic niet om zeep helpen! Toch?.
Kopen is geen optie, dan word het geen Windows op mn macquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat van die hash-code is onzin. Op zijn hoogst moet je Microsoft bellen, en zeggen dat je je hardeschijf hebt veranderd.
De corporate versie is voor bedrijven, CDtje erin, niks geen serial invoeren, niks geen activatie. Dit is omdat de licenstie dan zwart-op-wit staat, en niet op een dom stickertje op je computer
Ik raad je aan gewoon Windows XP Pro SP2 in de winkel te kopen.
Totdat je op een PC waar die OEM versie oorspronkelijk bij hoorde een update wil installeren en een WGA-prompt krijgt. No updates for you!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat van die hash-code is onzin. Op zijn hoogst moet je Microsoft bellen, en zeggen dat je je hardeschijf hebt veranderd.
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef tonks het volgende:
Ik heb zo'n 11 in 1 cd van windows (helemaal legaal natuurlijk) en daar stond ook OEM op en die werkt gewoon
Oftewel:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Totdat je op een PC waar die OEM versie oorspronkelijk bij hoorde een update wil installeren en een WGA-prompt krijgt. No updates for you!
Weet je dit heel zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Totdat je op een PC waar die OEM versie oorspronkelijk bij hoorde een update wil installeren en een WGA-prompt krijgt. No updates for you!
Maar dan heb je identieke hardware? Of geldt dat niet voor Virtueel?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je dit heel zeker
Ik heb heel stiekem mijn compleet legale OEM-cd in VM-Ware op dezelfde PC draaien (stout!), en nog nooit problemen gehad met updates..
Heb jij de fokblock online staan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Als iemand nou een scriptje maakt voor Greasemonkey want je kunt wel de safari versie van greasemonkey (creammonkey) gebruiken in safari
http://www.xs4all.nl/~zeep10/fokblock.xpiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij de fokblock online staan?
Dat Creammonkey werkt niet echt zoals het zou moeten...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~zeep10/fokblock.xpi
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:18 schreef tonks het volgende:
Dat is jammer.
Oja kijk dit:
[afbeelding]
Waar kun je die bestellen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:18 schreef tonks het volgende:
Dat is jammer.
Oja kijk dit:
[afbeelding]
Jammer dan weer dat hun merkje ook (nogal groot) op de achterkant moet....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef tonks het volgende:
http://www.spreadshirt.com/shop.php?article_id=1453192&view=181
Het zou zo uit Cupertino kunnen komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef Xilantof het volgende:
Hier hebben ze ook een t-shirt mee
[afbeelding]
Het is slecht een mop uit te leggen, maar vooruit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha geweldig! Ik kende hem og niet! Erg leuk vooral dat laatste stukjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:22 schreef Devrim_ het volgende:
http://ancientspear.com/mac.wmv
Misschien oud filmpje maar wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is slecht een mop uit te leggen, maar vooruit:Ik bedoelde het shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat op dat shirt!quote:
Het zijn dan waarschijnlijk ook voornamelijk de para gebruikers die dat doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, en ik hoor niets mooen of whinen.
Whinen hoor je alleen als het heel stil is, zo zacht gaat het. Ik kan er prima doorheen slapen, dus het valt allemaal reuze meequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef De_Hertog het volgende:
Toch zijn Front Row + remote en Photo Booth leuke extratjes in zo'n laptop. En je kunt van dat MacBook scherm zeggen wat je wilt, maar het is wel superscherp en heel helder..
Oh, en ik hoor niets mooen of whinen.
Maar is dat dezelfde als de iPod remote??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:46 schreef oor het volgende:
apple.com
Apple Remote with Macquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar is dat dezelfde als de iPod remote??
Maar dan iss dit topic inmiddels dichtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Slarioux het volgende:
Nog een week en ik heb een Macbook besteld.
Dit topic misschien, maar de reeks redt het wel denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar dan iss dit topic inmiddels dicht
Tof, waar heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Slarioux het volgende:
En dan nog twee weken voordat je hem hebt. Die van mij wordt de 23e pas verstuurd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Slarioux het volgende:
En nog steeds whinequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
mensen de firmware van de macbook al geupdate?
Ik wacht nog even de reacties af.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Yup, maar merk er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
CaPS_ dude! Dat is pas lang geledenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef CaPS_ het volgende:
[..]
Yup, maar merk er niet zoveel van.
iig geen problemen gehad.
hij blijft nu constant fannenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Iedereen behalve jij moet rebooten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
En moet je voor de firmware update rebooten? Daar heb ik zelf nooit zo'n zin in, met name vanwege luiheid.
normaal sprong de fan pas aan bij 60 graden, hij blijft nu maar op 35 graden hangen, maar de fan "blaast" (wel zachtjes) constant...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
En moet je voor de firmware update rebooten? Daar heb ik zelf nooit zo'n zin in, met name vanwege luiheid.
Ik leef nog! ;-)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
CaPS_ dude! Dat is pas lang geleden
rebooten bevorderd toch de luiheid, omdat je dan verplicht ff niets kan doen op je macbook. Even totale rust.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
2 Gbquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:18 schreef tonks het volgende:
Hoeveel geheugen heb je nu in je MB Adelante?
ik haal xilantof en geqxon wel vaak door elkaarquote:
Zo lekker lullig voor xilantofquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik haal xilantof en geqxon wel vaak door elkaar
Dan is het angst! En geen luiheidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk durf ik de firmware niet te upgraden
Ik krijg gelijk visioenen naar gebrickte PSPs en Nintendo DS-enquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan is het angst! En geen luiheid
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik haal xilantof en geqxon wel vaak door elkaar
bij sommige users heb je dat gewoonquote:
Ik heb altijd al deze avatar gehad, en ik post alleen in deze reeks waar hij ook post.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij sommige users heb je dat gewoon
zoals konk en vosss, statis en sunchaser....
het is niet bewust, maar op de een of andere manier koppel ik die users aan elkaar. misschien ooit een zelfde avatar gehad, in dezelfde reeksen gepost???? wie kan het zeggen, maar Apple en Windows kan ik prima scheiden
Heb jij een goede IRC client voor OSX dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:17 schreef CaPS_ het volgende:
[..]
Ik leef nog! ;-)
Meer info beschikbaar via IRC
Colloguyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij een goede IRC client voor OSX dan?
BitchX.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij een goede IRC client voor OSX dan?
Colloquy wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
Colloguy niet goed?
quote:
Hoeveel meer bewijs wil je hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
Colloguy niet goed?
<verplicht-zogenaamde-coole-nerd-antwoord>quote:
Ik slik mijn woorden nu in ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel meer bewijs wil je hebben?
1 sept. komt die van mij aan. Wat heb jij besteld? Die van mij moet nog inelkaar gezet worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:33 schreef Slarioux het volgende:
Mjah skuz, 2 weken wachten zal wel moeten; al zegt de apple shop heel optimistisch dat ie met een paar dagen wel verzendklaar is. Ben benieuwd iig!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef Bigs het volgende:
Tss.. QEMM werkt niet in ParallelsIk wilde eigenlijk voor old times sake weer eens lekker OPTIMIZE'n
Dat klinkt ERG oudquote:De semi-intelligente geheugenmanager van Quarterdeck, QEMM, staat al jaren bekend als een gerenommeerde RAM-sprokkelaar. Dit pakket weet de laatste bits en bytes uit de conventionele 640 KB en het Upper Memory van het systeem RAM te halen. Versie 8.0 werkt nu ook onder Windows95 en doet er een RAM-verdubbelaar bij.
uhm, kun je 'm voor een date niet beter mailen dan het hier en plein publique te proberen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef oor het volgende:
geqxon? niet wat biertjes drinken in de kroeg ofzo?
Heerlijkquote:
Psssst, als je dat nou op floppy zet he, dan heb ik nog wel een floppy voor je met Duke Nukem II erop! Gloedjenieuw!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
HeerlijkLekker elke laatste kilobyte uit je conventionele geheugen persen. Alleen van het kleurenschema van het programma krijg ik alweer een warm gevoel:
[afbeelding]
(Screenshot is gemaakt met parallels, dus het is niet helemaal off-topic)
gewoon een slowchat....... ik vraag me gewoon af waarom hij ieder weekend zo nuchter kan reageren...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm, kun je 'm voor een date niet beter mailen dan het hier en plein publique te proberen?
Omdat ik een kansloos leven heb zonder feesten in de kroeg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:34 schreef oor het volgende:
[..]
gewoon een slowchat....... ik vraag me gewoon af waarom hij ieder weekend zo nuchter kan reageren...
voeg me maar toe op msn.... kunnen we een afspraak makenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik een kansloos leven heb zonder feesten in de kroeg.
Is goed.. het is 4 HD'tjes grootquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Psssst, als je dat nou op floppy zet he, dan heb ik nog wel een floppy voor je met Duke Nukem II erop! Gloedjenieuw!
Audacity?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:19 schreef XL het volgende:
Ik heb een dvd geript met Audio Hi-jack. Daardoor heb ik nu een aiff-bestand met daarin 18 liedjes. Die wil ik op stukken snijden, 1 liedje per bestand. Garageband heb ik weggegooid omdat het teveel schijfruimte in beslag neemt. Met welk programma krijg ik mijn bestand in stukjes?
Met quicktime pro slaat hij de bestanden op als .mov
Doelstelling is .m4a of .mp3
hmmm, niet zo mooi als ik wil.quote:
Het werkte inderdaad nietquote:
En als dat niks is, kun je altijd nog Amadeus proberen. Weliswaar shareware, maar als het toch maar eenmalig is...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:23 schreef De_Hertog het volgende:
Is http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23180 niet leuk?
Ik denk dat het heel moeilijk wordt voor een programma om muziek te onderscheiden van applaus (ofwel, geluid van ander geluid). In ieder geval, toen ik zocht op 'split mp3' op versiontracker kwamen er een paar splitters voorbij, je zou eens kunnen kijken of daar wat tussen zit. Ik keek vooral naar deze omdat het de enige was die stiltes ontdekte en ik dacht dat je dat wildequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:42 schreef XL het volgende:
[..]
Het werkte inderdaad niet
De suggestie daarop ontdekt stiltes, dat werkt niet echt want het gaat om de registratie van een live concert (The Who op Werchter 2006).
Amadeus heb ik wel ergens. Ik probeer momenteel OSeX en dat ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:43 schreef broer het volgende:
[..]
En als dat niks is, kun je altijd nog Amadeus proberen. Weliswaar shareware, maar als het toch maar eenmalig is...
Dit update laat de fans continu zachtjes draaien.. dus eigenlijk maakt hij juist meer geluidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook ff de update voor de MacBook geinstalleerd. En hij lijkt koeler te blijven zonder lawaai!
en zoals gezegt werd: de speakers kunnen ook harder nu![]()
MacBook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:58 schreef Xilantof het volgende:
Zonder lawaai is voor mij: zonder storend te zijn. Zelf heb ik hem - nu met normaal achtergrond geluid van een leeg huis - nog niet kunnen horen, die fan...
En dat de speakers wat harder kunnen is tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |