Het is slecht een mop uit te leggen, maar vooruit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha geweldig! Ik kende hem og niet! Erg leuk vooral dat laatste stukjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:22 schreef Devrim_ het volgende:
http://ancientspear.com/mac.wmv
Misschien oud filmpje maar wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is slecht een mop uit te leggen, maar vooruit:Ik bedoelde het shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat op dat shirt!quote:
Het zijn dan waarschijnlijk ook voornamelijk de para gebruikers die dat doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, en ik hoor niets mooen of whinen.
Whinen hoor je alleen als het heel stil is, zo zacht gaat het. Ik kan er prima doorheen slapen, dus het valt allemaal reuze meequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:02 schreef De_Hertog het volgende:
Toch zijn Front Row + remote en Photo Booth leuke extratjes in zo'n laptop. En je kunt van dat MacBook scherm zeggen wat je wilt, maar het is wel superscherp en heel helder..
Oh, en ik hoor niets mooen of whinen.
Maar is dat dezelfde als de iPod remote??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:46 schreef oor het volgende:
apple.com
Apple Remote with Macquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar is dat dezelfde als de iPod remote??
Maar dan iss dit topic inmiddels dichtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Slarioux het volgende:
Nog een week en ik heb een Macbook besteld.
Dit topic misschien, maar de reeks redt het wel denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar dan iss dit topic inmiddels dicht
Tof, waar heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Slarioux het volgende:
En dan nog twee weken voordat je hem hebt. Die van mij wordt de 23e pas verstuurd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:30 schreef Slarioux het volgende:
En nog steeds whinequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
mensen de firmware van de macbook al geupdate?
Ik wacht nog even de reacties af.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Yup, maar merk er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
CaPS_ dude! Dat is pas lang geledenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:11 schreef CaPS_ het volgende:
[..]
Yup, maar merk er niet zoveel van.
iig geen problemen gehad.
hij blijft nu constant fannenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Iedereen behalve jij moet rebooten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
En moet je voor de firmware update rebooten? Daar heb ik zelf nooit zo'n zin in, met name vanwege luiheid.
normaal sprong de fan pas aan bij 60 graden, hij blijft nu maar op 35 graden hangen, maar de fan "blaast" (wel zachtjes) constant...quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
En moet je voor de firmware update rebooten? Daar heb ik zelf nooit zo'n zin in, met name vanwege luiheid.
Ik leef nog! ;-)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
CaPS_ dude! Dat is pas lang geleden
rebooten bevorderd toch de luiheid, omdat je dan verplicht ff niets kan doen op je macbook. Even totale rust.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:15 schreef Geqxon het volgende:
2 Gbquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:18 schreef tonks het volgende:
Hoeveel geheugen heb je nu in je MB Adelante?
ik haal xilantof en geqxon wel vaak door elkaarquote:
Zo lekker lullig voor xilantofquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik haal xilantof en geqxon wel vaak door elkaar
Dan is het angst! En geen luiheidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk durf ik de firmware niet te upgraden
Ik krijg gelijk visioenen naar gebrickte PSPs en Nintendo DS-enquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan is het angst! En geen luiheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |