Hoezo dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik haal xilantof en geqxon wel vaak door elkaar
bij sommige users heb je dat gewoonquote:
Ik heb altijd al deze avatar gehad, en ik post alleen in deze reeks waar hij ook post.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij sommige users heb je dat gewoon
zoals konk en vosss, statis en sunchaser....
het is niet bewust, maar op de een of andere manier koppel ik die users aan elkaar. misschien ooit een zelfde avatar gehad, in dezelfde reeksen gepost???? wie kan het zeggen, maar Apple en Windows kan ik prima scheiden
Heb jij een goede IRC client voor OSX dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:17 schreef CaPS_ het volgende:
[..]
Ik leef nog! ;-)
Meer info beschikbaar via IRC
Colloguyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij een goede IRC client voor OSX dan?
BitchX.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij een goede IRC client voor OSX dan?
Colloquy wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
Colloguy niet goed?
quote:
Hoeveel meer bewijs wil je hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
Colloguy niet goed?
<verplicht-zogenaamde-coole-nerd-antwoord>quote:
Ik slik mijn woorden nu in ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel meer bewijs wil je hebben?
1 sept. komt die van mij aan. Wat heb jij besteld? Die van mij moet nog inelkaar gezet worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:33 schreef Slarioux het volgende:
Mjah skuz, 2 weken wachten zal wel moeten; al zegt de apple shop heel optimistisch dat ie met een paar dagen wel verzendklaar is. Ben benieuwd iig!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef Bigs het volgende:
Tss.. QEMM werkt niet in ParallelsIk wilde eigenlijk voor old times sake weer eens lekker OPTIMIZE'n
Dat klinkt ERG oudquote:De semi-intelligente geheugenmanager van Quarterdeck, QEMM, staat al jaren bekend als een gerenommeerde RAM-sprokkelaar. Dit pakket weet de laatste bits en bytes uit de conventionele 640 KB en het Upper Memory van het systeem RAM te halen. Versie 8.0 werkt nu ook onder Windows95 en doet er een RAM-verdubbelaar bij.
uhm, kun je 'm voor een date niet beter mailen dan het hier en plein publique te proberen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef oor het volgende:
geqxon? niet wat biertjes drinken in de kroeg ofzo?
Heerlijkquote:
Psssst, als je dat nou op floppy zet he, dan heb ik nog wel een floppy voor je met Duke Nukem II erop! Gloedjenieuw!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Bigs het volgende:
[..]
HeerlijkLekker elke laatste kilobyte uit je conventionele geheugen persen. Alleen van het kleurenschema van het programma krijg ik alweer een warm gevoel:
[afbeelding]
(Screenshot is gemaakt met parallels, dus het is niet helemaal off-topic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |