Apps heb ik niet gedaan, films staat allemaal op mijn iPod. Dan hoef je niks te veranderen; gewoon slepen. Met apps weet ik dat niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn Macbook HDD is vol, en ik wil er met name films en apps op kwijtNu wou ik dus eerst een externe HDD kopen, maar een iPod is dan wel mooier.
Tja maar 30 en 200+ gig is wel een verschil... iPod heb je zo volquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn Macbook HDD is vol, en ik wil er met name films en apps op kwijtNu wou ik dus eerst een externe HDD kopen, maar een iPod is dan wel mooier.
Het was een 1gb module, en ik kan hem weldegelijk betalen, als je het goed gelezen hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef tonks het volgende:
Waarom ik er op inga weet ik ook niet, maar in het vorige topic zit je nog te janken dat je geen 512mb module kunt betalen en nu gebruik je een mp3 speler van 330 euro als externe schijf. Zoek het lekker uit.
Ja idd dat viel me ook al op.. was ff aan het bladeren in de mappen. Nou ja zo'n gang zou het nog wel niet lopen met de foto's. Maar ik was gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iPhoto zijn foto's standaard al driedubbel opslaat: In de map "Data" (de thumbnails), in de map "Originals" (de orginelen) en in de map "Modified" (waar alle aangepaste foto's staan).
Daar hebben alleen nerds en tweakers behoefte aanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom heeft iedereen een drang om te zien hoe iets er van binnen uitziet? Aan een paar ICtjes zie je geen hol en de SMD weerstanden, condensatoren en transistoren zijn ook zo verschrikkelijk boeiend. Je kunt ook geen zak begrijpen van de schakeling want dat zijn toch allerlei lagen op elkaar gestapeld om de printplaat zo klein mogelijk te houden. What's the point?
Prutsersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar hebben alleen nerds en tweakers behoefte aan. op tweakers las ik een keer een topic van zo'n tweaker die had zijn iPod nano open gemaakt "Om te kijken wat er in zit" en toen kreeg hij hem niet meer goed dicht en was hij kapot
.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom heeft iedereen een drang om te zien hoe iets er van binnen uitziet? Aan een paar ICtjes zie je geen hol en de SMD weerstanden, condensatoren en transistoren zijn ook zo verschrikkelijk boeiend. Je kunt ook geen zak begrijpen van de schakeling want dat zijn toch allerlei lagen op elkaar gestapeld om de printplaat zo klein mogelijk te houden. What's the point?
Ik ben gewoon benieuwd hoe ze het voor elkaar krijgen een bluetooth interface, een optische sensor en de verdere input in zo'n klein muisje te krijgenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij gaat OSX standaard zeuren over dat je je iPod moet formatteren dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef Geqxon het volgende:
Goed, wat ik met die iPod gewoon wil doen is dat hij permanent in disk-mode boot, en dat de andere restjes van het OS / filesystem eraf gaat.
Is dat uberhaupt mogelijk?
Misschien, die wordt via Flextronics vervoerd ofzo, volgens de site kan ik eruit wijs dat 'ie ergens in Venray zit, maar het kan ook zijn dat 'ie er pas naartoe gaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef Geqxon het volgende:
En je Macbook toch ook?
Och, zo heeft iedereen iets anders dat hem interesseerdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prutsers.
Ach, als elektrotechniek student boeit het mij gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |