Dan heb je toch meer zelfkennis dan ik dacht.quote:
Deze sla ik even op voor een eventuele sollicitatiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
"Beste Luciele, ik zal maar met de deur in huis vallen: ik wil graag mod worden op GC. Ik post daar al bijna een jaar en kan het met (bijna) iedereen goed vinden. Ik heb altijd al veel interesse gehad in general chat. Zelf heb ik jaren lange ervaring met chatten.
Ik kan mij uitstekend vinden in de policy, en ook in alles wat de FA's zeggen wat ik moet doen. Vooral als jij wat zegt, want jij bent wel een van de betere vindt ik. Ik hoop dat ik het wordt. Dag!"
Hij is wel heel Bong-achtig hequote:
Ja. Maak er maar snel "Onze mods zijn kansloze imbecielen" van, of zo.quote:
Ik had hem "Feedback op flugel en TL" genoemd, maar dat komt al in de buurt dus jaquote:
Erg he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
Kunnen jullie wel, met z'n drieën tegen Bongetje![]()
Ga je schamen, schimmellul.quote:
Dat werd ik ook voor de blogquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je schamen, schimmellul.
En solliciteren maakt ook geen fuck uit, je wordt gewoon gevraagd hoor.
Die vind ik een stuk beter! Al dekt-ie de lading van deze topicreeks niet bepaald.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had hem "Feedback op flugel en TL" genoemd
Dat maakt die brieven des te leuker natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:10 schreef APK het volgende:
En solliciteren maakt ook geen fuck uit, je wordt gewoon gevraagd hoor.
Ik had 'em [FB] KK BB genoemd, maar falco moest weer even een zeik TT in het rond slingeren waar we nog minstens een week aan vast zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ik had hem "Feedback op flugel en TL" genoemd, maar dat komt al in de buurt dus ja
Zou mooi zijn als dat bij Replique 3 ook eindelijk eens aangepast wordt, dat je zelf de TT's nog kan veranderen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:11 schreef Falco het volgende:
De OP heb ik nu heel Peter6000-achtig gemaakt, nu de TT nog.
Ik heb de NSB-functie gebruikt met het vriendelijke verzoek de TT te veranderen. Werkt altijd vooralsnog, dus waarom nu niet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had 'em [FB] KK BB genoemd, maar falco moest weer even een zeik TT in het rond slingeren waar we nog minstens een week aan vast zitten.
Dan zou het een puinhoop worden op het forum denk ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat bij Replique 3 ook eindelijk eens aangepast wordt, dat je zelf de TT's nog kan veranderen.![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zou het een puinhoop worden op het forum denk ik
Lolbroeken die hun TT wijzigen in flauwekul naderhand etc.
Ik ook!quote:
Lijkt me zeker een goede optie idd!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
(Maar er is vast wel iets in te bouwen dat je het na 5 minuten niet meer kan veranderen.)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb de NSB-functie gebruikt met het vriendelijke verzoek de TT te veranderen. Werkt altijd vooralsnog, dus waarom nu niet!
Ik had niet zozeer last van de banner, maar wat je zegt over de blog, ik vond het wel handig als ik even weg was geweest (weekend) dan had ik alle belangrijke nieuwsitems op een rij, dat was makkelijker dan het hele BB forum doorspittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
![]()
![]()
![]()
En vorig jaar ook.
Als ik nieuws heb halen ze het maar uit het forum, ik zie het nut van die blog nog steeds niet.
Dat was echt genant vorig jaar, al die belegen berichten in de banner.
Ik ook en ik heb toen gesuggereerd dat ze jou moesten benaderen, terwijl ik wist dat je nee zou zeggenquote:
Ik ook.quote:
Oh nee, ik had jouw naam laten vallen, toen ik erover benaderd werdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Iemand hier die niét gevraagd is voor de blog?![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Je bent me er een.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh nee, ik had jouw naam laten vallen, toen ik erover benaderd werd.
Maar misschien die ook van APK, maar ik weet zeker dat ik zei dat Gert benaderd zou moeten worden.
Lijstje:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Gert het volgende:
Sorryquote:
Ik vind dit anders rete-schattig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
Waarom hebben jullie dan niet toegezegd voor de blog? Jullie kunnen dingen beter verwoorden en schrijven dan ik![]()
Haha heeft ie het nog "verbeterd" ook.quote:dus nam ik de honeurs maar op mij
Big dealquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Tjep, biertje en laat enzoquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/897473/2/25#40733677]zaterdag 12 augustus 2006 02:26
Haha heeft ie het nog "verbeterd" ook.![]()
Hmmm... dus eigenlijk is iéderéén benaderd, op Wicked na.quote:
Men is gewoon Pinball's statslijstje gegaan en Wickedangel kwam niet voor in de top50 ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm... dus eigenlijk is iéderéén benaderd, op Wicked na.
Yup.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar zeg je me wat. Over half drie al weer.
Dan zou scanman nu mod -of anders directeur van het weblog- zijn, tochquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Men is gewoon Pinball's statslijstje gegaan en Wickedangel kwam niet voor in de top50 ofzo
Die was vorig jaar niet al te fijn weggegaan uit de weblogcrew, dus tsja...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou scanman nu mod -of anders directeur van het weblog- zijn, toch
Ja hallo, ik was de kutnewbie met de meeste postings.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Men is gewoon Pinball's statslijstje gegaan en Wickedangel kwam niet voor in de top50 ofzo
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:28 schreef Pinball het volgende:
En andersom, welke newbies zijn volop aan het baggeren geslagen terwijl ze nog geen FAQ van een PI konden onderscheiden.![]()
Welkom, enzo.![]()
> 130000
01. 5865 Wickedangel
Waar ging dat overquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:37 schreef Falco het volgende:
Die was vorig jaar niet al te fijn weggegaan uit de weblogcrew, dus tsja...
Gezeik enzo. En oja ik mag niet lekken.quote:
Wat ik er van begrepen heb is dat hij banner-crew werd en boos werd over een opmerking van melke.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:40 schreef Falco het volgende:
Gezeik enzo. En oja ik mag niet lekken.
Neequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm... dus eigenlijk is iéderéén benaderd, op Wicked na.
Was een garpje!quote:
Volledig mee eens, waar blijft de strakke hand van de modsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:27 schreef Peter6000 het volgende:
Hele boel weer vol geslowchat
HET IS EEN SCHANDE, HIER MOET KEIHARD TEGEN WORDEN OPGETREDEN![]()
Manu- ga je inlezen. Er is een nieuwe policy, alles magquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volledig mee eens, waar blijft de strakke hand van de mods
de mensen die nog weer bij de BBlog zitten zijn nagenoeg ook allemaal gevraagdquote:
ben nog steeds bezig met 300.zip, maar ik wat ik begrepen heb is dat ik iedereen mag uitschelden voor Lieske rukker met een kutbankquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Manu- ga je inlezen. Er is een nieuwe policy, alles mag, niets moet
![]()
En het wordt per geval apart bekeken, vergeet dat niet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:27 schreef PH52 het volgende:
Manu- ga je inlezen. Er is een nieuwe policy, alles mag, niets moet
![]()
En die zich in vlekkeloos Nederlands kunnen uitdrukken, maar dat spreekt vanzelf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:32 schreef rickmans het volgende:
[..]
de mensen die nog weer bij de BBlog zitten zijn nagenoeg ook allemaal gevraagd. We vragen daar meestal de mensen voor die waarvan wij indenken dat zij een meerwaarde kunnen zijn voor de BBlog en uiteraard hebben we jullie gevraagd.
idd om te compenseren met mijn taalkunstenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
En die zich in vlekkeloos Nederlands kunnen uitdrukken, maar dat spreekt vanzelf.
Met je gevoel voor humor is niks misquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:55 schreef rickmans het volgende:
[..]
idd om te compenseren met mijn taalkunsten.
Uhh, dat was toch al zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
En het wordt per geval apart bekeken, vergeet dat niet!
Bold kan niet in een TT hè?quote:
Wees eens eerlijk flugel, 't is gewoon een vorm van verwerking, toch ?quote:
Ik geloof niet dat ik helemaal begrijp wat je bedoeld, leg eens uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk flugel, 't is gewoon een vorm van verwerking, toch ?
Soort zelfkastijding en sadomasochisme in één zin![]()
Slijmbalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:11 schreef Falco het volgende:
Ah Flugel, dat is nog eens sympathiek!
Jezelf profileren als kansloze imbeciel is niet echt een vorm van imagebuilding, tenzij je een negatief imago nastreeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik helemaal begrijp wat je bedoeld, leg eens uit.
Ach , laat die jongen maar, dat is een CULT- figuurquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jezelf profileren als kansloze imbeciel is niet echt een vorm van imagebuilding, tenzij je een negatief imago nastreeft.
En aangezien jij de TT (op verzoek, dat wel) hebt aangepast, is de classificering van TL tot kansloze imbeciel van jou afkomstig.
OK, een keer echte feedback dan, voor de verandering.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jezelf profileren als kansloze imbeciel is niet echt een vorm van imagebuilding, tenzij je een negatief imago nastreeft.
En aangezien jij de TT (op verzoek, dat wel) hebt aangepast, is de classificering van TL tot kansloze imbeciel van jou afkomstig.
Ik moet toch eens wat vaker de PI gebruiken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, een keer echte feedback dan, voor de verandering.
PH, ik weet dat jij een keiharde, zero-tolerance, anoniem opererende FOK!--politie als ultieme virtuele heilstaat ziet. Maar ikzelf vind mods die zelfspot en relativeringsvermogen tonen juist prettig. Modjes die zichzelf en hun rol te serieus nemen, halen het slechtste in veel users naar boven.
Als je je normaal gesproken anti-autoritair opstelt, maakt dat het voor users denk ik ook makkelijker om een keer iets te accepteren als er wél echt wat aan de hand is.
Natuurlijk is dat een proces waar een mod in moet groeien: als je diréct al begint met jezelf te ridiculiseren, word je nóóit meer serieus genomen.
Maar Flugel heeft het "zelfspot-kunstje" goed onder de knie gekregen het afgelopen jaar, m.i.
En dan beslaat 300.doc niet eens de hele discussiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik moet toch eens wat vaker de PI gebruiken.
De verwijzing naar zelfkastijding en sm was niet negatief bedoelt, want al ben ik dan groot voorstander van zo strak mogelijk modderen, ik heb respect voor mensen die keuzes maken die tegen de gangbare meningen ingaan. Door te blijven zitten als mod, maar ook door de aangevoerde argumenten in 300.doc heeft flugel zich een warm plaatsje verovert in mijn introverte wereldje.
Laat daar geen twijfel over zijn.
Heb ik al.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:
En nee je krijgt van mij niet de opvolger van dat topic
Heb jij topic nummer 3?quote:
Gelukkig ben je nog niet ál je naïviteit kwijt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb jij topic nummer 3?
Nah, dat kan niet volgens mij
Topic nummer 3 is ook niet interessant meer, de rest van topic 2 is beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog niet ál je naïviteit kwijt.![]()
helemaal niet, over een week zit in de zon achter een biertjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Over een week zitten we alweer achter de streams.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Falco het volgende:
TL en Flugeltje
Herstel:
ONZE MODS ZIJN KANSLOZE IMBECIELEN!!!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
jij bent nog kanslozer dan ik blijkbaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef flugeltje het volgende:
En waarom sta ik weer bovenaan? Krijg ik als eerste die shit over me heen en blijft er amper wat over voor TL
Of ze hebben door dat ik bóven jou sta in de rangordequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent nog kanslozer dan ik blijkbaar
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze hebben door dat ik bóven jou sta in de rangorde![]()
Fuk u both ...........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef flugeltje het volgende:
En waarom sta ik weer bovenaan? Krijg ik als eerste die shit over me heen en blijft er amper wat over voor TL
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze hebben door dat ik bóven jou sta in de rangorde![]()
Mwoahh...had je de moeite maar bespaard, zó leuk istie niet...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef luciano het volgende:
@ ur service flugeltje![]()
[..]
Fuk u both ...........
30 minutes bestandsherstel gedaan , daar ik alles al had gewist ( ook de originelen op photobucket , daarom deed de foto het natuurlijk niet![]()
Toen vond ik ALLE trial kopieen die ik had gemaakt , veel verschillende formaten . ALLEMAAL moeten herstellen , ALLEMAAL moeten laden naar photobucket ...... ALLEMAAL moeten uploaden naar fok , om te zien hoe de formaten onder elkaar pasten ........ en dat allemaal om OP JULLIE TE KOTSEN ???????
JAAAAAAAAAAAAA ........ HET WAS HET ALLEMAAL WAARD !!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoahh...had je de moeite maar bespaard, zó leuk istie niet...
ahhh... h... de oldbie-newbie-kaartquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:48 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Statistieken Mike1984:
Registratienummer : 130851
Sorry Mikey Mouse . ik mag niet praten van mijn moeder met NEWBIES met een registratienummer hoger dan 130850
Hoogachtend , Luciano , registratienummer 691
Oh ja dat is ook zo....ik was even vergeten wat een ongelooflijke eikel je was.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:48 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Statistieken Mike1984:
Registratienummer : 130851
Sorry Mikey Mouse . ik mag niet praten van mijn moeder met NEWBIES met een registratienummer hoger dan 130850
Zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens, mijn andere regnummer is een stuk lager....
Is toch geen venijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef flugeltje het volgende:
lieve schatten bewaren we dit venijn voor in de discussies over de bewoners?
Dank u
Nouhou, ik wordt ook nooit serieus genomen hierquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, ik ga alcohol drinken denk ik, kan het leuk worden vanaaf
Venijn? och...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef flugeltje het volgende:
lieve schatten bewaren we dit venijn voor in de discussies over de bewoners?
Dank u
Mag je eigenlijk bailey's drinken als je net cola light op hebt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding] ZUIPEN, KRENG! [afbeelding]
Ik heb begrepen dat het bailey's verhaal een grote klucht/hoax is dus volgens mij kan dat geen kwaadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk bailey's drinken als je net cola light op hebt?
Ik wacht even op verificatie, straks val ik hier neer met een maagzweer en neem jij m'n modknopjes ineens over....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het bailey's verhaal een grote klucht/hoax is dus volgens mij kan dat geen kwaad
Link!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
Het bewijs is van de week met pussygate meer dan geleverd.
Stel je voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wacht even op verificatie, straks val ik hier neer met een maagzweer en neem jij m'n modknopjes ineens over....![]()
In dat geval: PROOST!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb een topic gevonden over dat Baileys gebeuren: Baileys met Sprite, kan dat? ( ongeoorloofde mixjes!?)
Proost ik met je meequote:
1) Als je NU al zo reageert op MIJN humor , dan kun je je lol op in de volgende BB . Ik schat in dat je de eerste week niet levend door komt als je zo reageert als nu hier .....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
Beste Luciano, los van het feit dat je denkt of misschien wel vindt dat iemand met een lager regnr meer rechten zou hebben dan iemand met een hogere, dat idee hebben namelijk wel meer users, lijkt me de de aanname van jou dat users met lagere regnrs meer humor hebben dan al die anderen helemaal debiel. Het bewijs is van de week met pussygate meer dan geleverd. Sterker nog, ik heb van de week ongeveer 100 topics gevolgd waaruit blijkt dat iemand met een nog veel lager regnr dan jij echt totaal geen gevoel voor humor heeft. Daar kunnen 14 ex- modjes over meepraten.
Luciano wil mod worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef Falco het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van die onduidelijke brei hierboven
Op VBL hebben ze er nog één nodig!!quote:
Gewoon: Luus!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef Falco het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van die onduidelijke brei hierboven
Oooo, was jij dat met die scanners/frequenties .....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:17 schreef luciano het volgende:
[..]
4) .... scanners / frequenties / etc etc , weet je nog wel ????........ oh nee , je KUNT het niet weten ......... dat was BB1 , alleen LAGE REGNR's weten het nog.![]()
![]()
![]()
Ben je aan het crossposten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef luciano het volgende:
Waar blijft TANJALIES met inside info ?????
Ws. om de kans te vergroten dat Tanjalies zijn bericht leestquote:
Die plaatjes van jou werkten niet. Omdat jij blijkbaar te dom bent om een plaatje te plaatsen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:19 schreef luciano het volgende:
Wat werkte er bij jou nou precies niet ( behalve die ene grijze hersencel) hairpinball ????
![]()
Maar gelukkig snap je een dag later eindelijk hoe het werkt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef luciano het volgende:
@ ur service flugeltje![]()
Fuk u both ...........
30 minutes bestandsherstel gedaan , daar ik alles al had gewist ( ook de originelen op photobucket , daarom deed de foto het natuurlijk niet![]()
Toen vond ik ALLE trial kopieen die ik had gemaakt , veel verschillende formaten . ALLEMAAL moeten herstellen , ALLEMAAL moeten laden naar photobucket ...... ALLEMAAL moeten uploaden naar fok , om te zien hoe de formaten onder elkaar pasten ........ en dat allemaal om OP JULLIE TE KOTSEN ???????
JAAAAAAAAAAAAA ........ HET WAS HET ALLEMAAL WAARD !!!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Anders zeg je gewoon registratienummer in plaats van userid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:48 schreef luciano het volgende:
http://www.lnm.eu/news.html?newsid=20383quote:11-jarige hangt zich op omdat ze geen tv mocht kijken
Posted by Deesie on 12 augustus 2006 20:20 Filed under Gossip
Een elfjarig meisje uit Shoreham, Engeland mocht na een ruzie niet naar Big Brother kijken van haar moeder. Uit woede en frustratie hing ze zich op in de badkamer.
Volgens een insider werd het meisje furieus na een ruzie over de inrichting van haar slaapkamer. Ze werd naar haar kamer gestuurd om te bekomen en mocht niet naar Big Brother kijken.
Toen het meisje maar niet uit de badkamer terugkwam, forceerde de vriend van haar moeder de deur. Ze had zich met behulp van een riem opgehangen en was al buiten bewustzijn. Reanimatiepogingen mochten niet meer baten en het meisje overleed even later in het ziekenhuis.
Er staat ook een bericht op over een kreeft die een portemonnee terugbezorgdquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:20 schreef Sanne het volgende:
Ik weet niet of het echt waar is, vind het nogal een wazige site.
Beetje tegenstrijdig met je betoog hè, dat je het nodig vindt om dit te vermelden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens, mijn andere regnummer is een stuk lager....
Day is goed daar kots ik niet opquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk moeten we weer een nieuwe TT hebben
Hé een blauwe Day!!! (Derde mod BB6)
misschien moet die mond dan een keer dicht gespijkerd wordenquote:
Nou Flugel en TL, daar kun je het mee doen......quote:
Ik ook!quote:
quote:
Eh...ik heb effe andere zorgen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]en bedankt he....
day... pas jij de TT ff aan?
quote:
Waar kan ik me als mod afmelden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
How was your "maidenspeech" today, honey ?
Kop op, Day, je kunt het !quote:
jij bent een limboquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]en bedankt he....
Gedaan, onder protestquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]en bedankt he....
Tja, gewoon een kwestie van foto's van dikke tieten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Day is moderator
De zaken gaan snel hier op fok .
Lol... Maakt mij niets uit. Van dit forum?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, gewoon een kwestie van foto's van dikke tieten.![]()
Niet mee eens?
Yepquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... Maakt mij niets uit. Van dit forum?
Dus nu al 3 personen die de boel in de gaten moeten houden. Nou, dan kan er weinig meer mis gaanquote:
Je weet het nooit hier!quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu al 3 personen die de boel in de gaten moeten houden. Nou, dan kan er weinig meer mis gaan
Eigenlijk nog 2 te veelquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu al 3 personen die de boel in de gaten moeten houden. Nou, dan kan er weinig meer mis gaan
Wie dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:39 schreef Athalon het volgende:
Ik ben hier 4 maanden niet geweest en waarachtig ik zie weer bepaalde namen verschijnen die als rellers bekend staan![]()
Hilarisch inderdaad, ik kan zo het theater in.quote:
Precies.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, ik kan zo het theater in.
Noem gewoon namen man, 'hints' speel je maar met je familie.
Want?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met je betoog hè, dat je het nodig vindt om dit te vermelden.![]()
Eerst een heel verhaal houden dat de hoogte van iemands userid er niets toe doet, en dan op de valreep toch nog even vermelden dat je "andere regnummer een stuk lager" is.quote:
ach rot toch opquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Precies.
Als je het verschil niet kent tussen rellen en gefundeerde opbouwende kritiek leveren is het misschien beter dat je over vier maanden een keer terugkomt![]()
is dit nu gefundeerde opbouwende kritiek?quote:
Niet rot doen tegen pappa héquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, ik kan zo het theater in.
Noem gewoon namen man, 'hints' speel je maar met je familie.
Ah, ok. Dus je durft geen namen te noemen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:24 schreef Athalon het volgende:
Niet rot doen tegen pappa héik kwam vanochtend in het bantopic en zie daar de bekenden waren er nog steeds.
en ik zie ze hier in het BB topic overal rondschuiven
![]()
Ja hoor lieffie, jij bent een grote boze klootzak, dat vindt iedereen hoor.quote:Verder heb ik 4 of 5 maanden geleden al gezegd dat ik toch de grootste klootzak ben en nummer 1 blijf ik, ook met deze BB![]()
Ik begin er net in te komen , heb 4 maanden gal achter de kiezenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
Wordt het misschien geen tijd om de servivel te openen?
Dat is fijn, maar ik heb geen idee wie jij bent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Athalon het volgende:
Thank you Pinball, had je al gemist een paar maandennet zoals APK en Falco
![]()
Dat vroeg ik me ook af!quote:
Eigenlijk niet anders dan toen ik nog gewoon user was. Alleen is sommige achtergrond-info best interessant!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
Day ! Hoe bekijk je het forum nu, na je eerste avond ?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
Kut oldbee's
Zit je mijn notes te lezen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Eigenlijk niet anders dan toen ik nog gewoon user was. Alleen is sommige achtergrond-info best interessant!![]()
Vertel, vertel !! (zonder dat iemand zich kan herkennen natuurlijk)quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Eigenlijk niet anders dan toen ik nog gewoon user was. Alleen is sommige achtergrond-info best interessant!![]()
Mag niet van Danny.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vertel, vertel !! (zonder dat iemand zich kan herkennen natuurlijk)
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
Mag niet van Danny.![]()
Heb jij een andere avatar?
Oh dat... Ach, weet je, ik word gewoon zo moe van dat oldbie/newbie verhaal. Ik snap best wel dat als je hier wat langer op Fok zit, je je wat "meer" voelt dan iemand die zich gisteravond heeft geregistreerd. Logisch. Maar als dan zo'n psycho type als hij zich daarmee gaat lopen verdedigen vind ik dat gewoon zielig. Een beetje zoals pubers hun lul naast elkaar leggen of zo en daar een soort van status aan ontlenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst een heel verhaal houden dat de hoogte van iemands userid er niets toe doet, en dan op de valreep toch nog even vermelden dat je "andere regnummer een stuk lager" is.![]()
Die postte vooral veel tijdens HBB, maar dan met name in de SC en ook de SV, misschien niet zovaak, maar hij was toch wel aardig frequent aanwezigquote:
Als je een meisje was geweest , was ik spontaan verliefd op je geworden Gerdaquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
90000 is natuurlijk ook nog van een triest newbie-gehalte.
Voorlopig heeft Luciano hier heel wat meer recht van spreken dan jij.
Als je een meisje was geweest, dan....quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
user/profile/12722
Ach , ik heb ze slechter véél hoger gezien........
HE Mike1964 !!!![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
Maar als dan zo'n psycho type als hij zich daarmee gaat lopen verdedigen vind ik dat gewoon zielig.
Lucy! Nieuwe relnicht!quote:
Misschien is het tijd voor een "Commentaren op de FB" topicreeks?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, wat zouden jullie ervan vinden als de boel hier weer gewoon FB wordt? Nu het forum al open was hebben we het ff laten lopen, maar het is wel zo makkelijk als ik de daadwerkelijke FB kan vinden zonder door 2 pagina's SC te scrollen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor een "Commentaren op de FB" topicreeks?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je bedoelt gewoon al die bejaarde anti
Rustig maar, binnenkort begint BB, wordt het hier op het subforum dus flink drukker, en gaan jullie je eerste onvergeeflijke blunders maken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, wat zouden jullie ervan vinden als de boel hier weer gewoon FB wordt?
Wanneer komt er eigenlijk een survival topic?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Rustig maar, binnenkort begint BB, wordt het hier op het subforum dus flink drukker, en gaan jullie je eerste onvergeeflijke blunders maken.![]()
Dat concept heeft vorig jaar even zeer fel gebrand, maar is uiteindelijk als een nachtkaars uitgegaan omdat mensen er m.i. een beetje genoeg van kregen (ik in ieder geval wel).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wanneer komt er eigenlijk een survival topic?
Als jij daar ook komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat concept heeft vorig jaar even zeer fel gebrand, maar is uiteindelijk als een nachtkaars uitgegaan omdat mensen er m.i. een beetje genoeg van kregen (ik in ieder geval wel).
Maar anders begin je zo'n topic op v-o-l, en dat je elkaar dan alleen maar plusjes mag geven.![]()
Je zit te dweilen met de kraan openquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, wat zouden jullie ervan vinden als de boel hier weer gewoon FB wordt? Nu het forum al open was hebben we het ff laten lopen, maar het is wel zo makkelijk als ik de daadwerkelijke FB kan vinden zonder door 2 pagina's SC te scrollen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:52 schreef Gert het volgende:
Maar anders begin je zo'n topic op v-o-l, en dat je elkaar dan alleen maar plusjes mag geven.![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Gert het volgende:
Welk kliekje?
Zijn wij allemaal tesamen een kliekje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag eens een nieuw gezicht in BB en die werd meteen belachelijk gemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Even een feedback over "Klop het gepest" :
De TS geeft zelf aan lui te zijn, en zonder topics te lezen, zelf een topic opent met een vraag die gemakkelijk terug te vinden is in dit forum.
Ik ben van mening dat er toch wel wat ruimte moet zijn voor de , ik geef het toe, wat melige antwoorden...
Eigenlijk had ik verwacht dat er binnen no-time een slotje op zou zitten...
Topics openen vanwege luiheid vind ik eigenlijk meer not-done....
Just my feedback, ik onderschrijf Flugels kliekjes-theorie wel. Maar dan weet ik nog wel een kliekje te noemen wat af en toe al dan niet met humor bedoeld een ander groepje probeert af te plassen....
![]()
Je vergeet onze spiksplinternieuwe bliksemafleidster...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:04 schreef Maerycke het volgende:
*zingt Kumbahjaah*
Oh en Flugel en TL? Veel sterkte gewenst de komende maanden
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Want we benne op de wereld om mekaar om mekaar, te hellupen nietwaar...![]()
Je hoeft je niet zo te verontschuldigen hoor voor jouw, gezien het enorme ik-ben-een-domme-oetlul-gehalte van de TS, nog erg beleefde posts.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is goed flugeltje, de meligheid steeg bij het langer openblijven van het topic. Nieuwe ronde, nieuwe kansen
![]()
* zingt nog even verderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:17 schreef Nostalgist het volgende:
Oh, niet bedoeld als verontschuldiging hoor, maar meer als teken dat er inderdaad geen "wij-zij" gevoel moet zijn, ook al zijn er vragen van kansloze imbecielen als de TS....
Een net kort, melig antwoord had mijns inziens ook gekund.![]()
"even"...quote:
donequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien kan een modje van [BB SC#9] De dag van het begin , "de dag van het begin" van maken.
yep.. het gaat nu echt beginnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Mogguhhhh. Nu moet je echt aan de bak he?![]()
![]()
it's a small step for BB, but a giant leap for BB-freaksquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:25 schreef Pinball het volgende:
Was dat de eerste echte officiële mod-actie?
Historisch moment.
Hear Hear !!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
it's a small step for BB, but a giant leap for BB-freaks![]()
ah ja...het gevalletje regenworm...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
it's a small step for BB, but a giant leap for BB-freaks![]()
Historisch Hystirisch momentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:25 schreef Pinball het volgende:
Was dat de eerste echte officiële mod-actie?
Historisch moment.
Nav je -2 het topic nogmaals bekeken...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
ah ja...het gevalletje regenworm...![]()
Beetje triest dat de man bij de eerste de beste terechtwijzing gelijk gaat lopen schelden....nog bedenkelijker is het dat vervolgens niet de actieve partij bestraffend word toegesproken, maar de reactieve.........
![]()
Noteert -2 teamlead![]()
"bekkie houwe" "opa Gert"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nav je -2 het topic nogmaals bekeken...
waar is volgens jou regenworm de actieve partij?
Er is op zich niets mis met "verwijzen naar een site met info", zoals jij dat noemt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:24 schreef teamlead het volgende:
waar is volgens jou regenworm de actieve partij?
Je had hem liever zelf weggepest bedoel je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is op zich niets mis met "verwijzen naar een site met info", zoals jij dat noemt.
Maar in dit geval:
- is het zijn eigen site, samen met Muerte.
- ís er al een topic over het huis van dit jaar.
Dat laatste had "wormpje" zelf ook wel kunnen bedenken. Of hij had eerst even gekeken, in de nog niet al te lange topiclijst. Alleen.. hij kómt hier nauwelijks meer, want hij post nu op v-o-l en vindt dat veel gezelliger dan Fok. Nou heb ik daar geen problemen mee, integendeel, Maar als wormpje dan inééns weer hier opduikt en meteen maar een overbodig topic opent waarin hij zijn eigen site aanprijst, dan krijg ik niet acuut de neiging om hem als de verloren zoon binnen te halen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
"bekkie houwe" "opa Gert"![]()
Absoluut geen halsvergrijpen, echter deze kleine frivoliteiten zetten wel de natuurkrachten in werking.![]()
oke.. maar dat is een andere discussiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is op zich niets mis met "verwijzen naar een site met info", zoals jij dat noemt.
Maar in dit geval:
- is het zijn eigen site, samen met Muerte.
- ís er al een topic over het huis van dit jaar.
Dat laatste had "wormpje" zelf ook wel kunnen bedenken. Of hij had eerst even gekeken, in de nog niet al te lange topiclijst. Alleen.. hij kómt hier nauwelijks meer, want hij post nu op v-o-l en vindt dat veel gezelliger dan Fok. Nou heb ik daar geen problemen mee, integendeel, Maar als wormpje dan inééns weer hier opduikt en meteen maar een overbodig topic opent waarin hij zijn eigen site aanprijst, dan krijg ik niet acuut de neiging om hem als de verloren zoon binnen te halen.
Schei nou toch uit, het was ordinaire spam, klaar. Het getuigt van lompheid om hier plotseling weer op te duiken en dan een dubbeltopic te openen met je eigen site daarin aangeprezen. Prima, als jij danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
de natuurkrachten die met hun gebruikelijke botheid losgingen....
Mee eens, ik had het dus ook géén spam gevonden als de link in het al bestaande tupok was geplaatst. Maar júist door een apart topic te openen voor die paar plaatjes, geef je m.i. je intenties weer en gaat het naar spam rieken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:48 schreef teamlead het volgende:
Ik vind echter niet dat de post-frequentie van belang is. Al was het iemand die zich hiervoor geregistreerd had, dat boeit toch niet?
En oke.. dat verwijzen naar een eigen site: tjsa... daar staat die info nu eenmala, al had ik liever gezien dat de betreffende caps gewoon gepost werden
He gatsie, het is nog niet eens begonnen en ik ben het nu al met Gert eensch. Dit gaat niet goedkomen met mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Schei nou toch uit, het was ordinaire spam, klaar. Het getuigt van lompheid om hier plotseling weer op te duiken en dan een dubbeltopic te openen met je eigen site daarin aangeprezen. Prima, als jij danWB!
zou willen posten, maar ik verwijs dan liever met opgetrokken wenkbrauw naar het al bestaande topic.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, ik had het dus ook géén spam gevonden als de link in het al bestaande tupok was geplaatst. Maar júist door een apart topic te openen voor die paar plaatjes, geef je m.i. je intenties weer en gaat het naar spam rieken.
En de post-frequentie... als iemand hier steeds post en dan in z'n enthousiasme over een primeur een dubbeltopic opent, vind ik het wat anders dan als je hier niet (meer) post en dan ineens een topic opent met je eigen site. Maar goed, wat een woorden alweer over zoiets onbenulligs.Het wordt gezellig dit jaar.
![]()
Hier moet ik toch echt even tegen in protest gaan.......kijk...het blijft natuurlijk teamlead en als je hem hiermee laat wegkomen dan krijg je precedentwerking...voordat je het weet gaan Day en Flugs daar dan ook misbruik van maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Gert het volgende:
Maar goed, wat een woorden alweer over zoiets onbenulligs.Het wordt gezellig dit jaar.
![]()
Goed punt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hier moet ik toch echt even tegen in protest gaan.......kijk...het blijft natuurlijk teamlead en als je hem hiermee laat wegkomen dan krijg je precedentwerking...voordat je het weet gaan Day en Flugs daar dan ook misbruik van maken.![]()
O, die maak je vast wel weer waar binnenkort, na een paar flessen wijn.quote:
Volgens mij heeft LS een alcoholstop aangezien hij geen ban wilde deze editiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O, die maak je vast wel weer waar binnenkort, na een paar flessen wijn.![]()
Je vraagt wel veelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:42 schreef henk.jansen het volgende:
Sluit dit kansloze topic toch, of ruim het op
22:30 uur... (misschien wel eerder...)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:26 schreef berney het volgende:
Hoelaat begint het vanaaf eigenlijk met de streams??
Wel alcoholstop, maar niet om reden vaneen ban.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LS een alcoholstop aangezien hij geen ban wilde deze editie
oke bedanktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
22:30 uur... (misschien wel eerder...)
Goed planquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus ik beperkt me deze editie maar tot het afzeiken van meelopertjes....
HEY MANU.... JIJ OOK HIER?!?!?!?
![]()
Wat?!?!?!?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed planwie is je eerste slachtoffer
![]()
Nee, niet bang zijn, was ik niet van planquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat?!?!?!?
Je gaat me toch niet vertellen dat jij deze editie een eigen mening hebt he?![]()
Nahhquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, niet bang zijn, was ik niet van plan
Ga je anders m'n moeder bellen
euh.. dit verrast mij ook nogalquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[BB6] Streamverslagen van vrijdag 18 augustus 2006
Ik heb even wat gemist, maar is het de bedoeling dat je op deze manier verslag doet en niet onder je eigen naam?
Dat is voor als ik onverhoopt tegen een (natuurlijk geheel onterechte) ban aanloop.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef teamlead het volgende:
euh.. dit verrast mij ook nogal
Pinball: wrom niet onder je eigen naamOnderdeel van het script?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is voor als ik onverhoopt tegen een (natuurljik geheel onterechte) ban aanloop.
En om mensen die zeiken dat ik post-geil of topicopen-geil ben de mond te snoeren, dat ook.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Is het geen idee om voor iedere bewoner een eigen topic te openen? Net als in vorige edities?
Dan hebben we alle roddels, waarheden en opmerkingen mooi gebundeld en hoef ik niet "de bewoners deel 100" door te worstelen om nog meer vuige roddels over Etienne te lezen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, het maken van OP's laat ik aan anderen over. Ik ben lui
* teamlead veegt zweet van voorhoofdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, het maken van OP's laat ik aan anderen over. Ik ben lui
Ik heb jouw posts al overgeblazen, goed speurwerk beebquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Gooi: Alles over Etienne (1) dan maar dicht; die had ik aangemaakt toen jij aan het zweten was....
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Gooi: Alles over Etienne (1) dan maar dicht; die had ik aangemaakt toen jij aan het zweten was....
Braafquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
* teamlead veegt zweet van voorhoofd
zoiets?
Ik ga kijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan in [CAP] #1 Just CAPS no comments de 2e en 3e post verwijderd worden, betreft off-topic
Dit was een topic met alleen maar CAPS en geen commentaren, dus een foto-album. Heeft niets te maken met Commentaren Op Streams, want dat is SlowChat over de streams.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:47 schreef Day het volgende:
LS, er zullen al caps gepost worden in de COS-topics en in de streamverslagen-topics. Een aparte CAP-topicreeks is (vooralsnog) niet nodig.
Mocht er later behoefte aan zijn gaat deze weer open.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kan je beter van elke bewoner een apart topic maken, en geen duotopics.
Zoals ik al zei, er zullen al genoeg caps gepost worden. En een topic met alleen maar caps vreet bandbreedte en gaat waarschijnlijk voor ergenis zorgen. Mocht, in de toekomst, blijken dat er behoefte aan is, gaat ie weer open. Eerst maar even kijken hoe het de eerste dagen gaat met cappen. Deal?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit was een topic met alleen maar CAPS en geen commentaren, dus een foto-album. Heeft niets te maken met Commentaren Op Streams, want dat is SlowChat over de streams.
CEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Zijn allemaal verschillende persoonlijkheden.
Lieverd...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
CEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEE!!!!!!
* in slomo naar CW toerent en haar helemaal aflebbert
Nee, geen deal. De bedoeling was een fotoboek-topic te creëren, zonder commentaren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er zullen al genoeg caps gepost worden. En een topic met alleen maar caps vreet bandbreedte en gaat waarschijnlijk voor ergenis zorgen. Mocht, in de toekomst, blijken dat er behoefte aan is, gaat ie weer open. Eerst maar even kijken hoe het de eerste dagen gaat met cappen. Deal?
neuh.,. en nu dus ook niet....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, geen deal. De bedoeling was een fotoboek-topic te creëren, zonder commentaren.
Vorige editie waren er ook genoeg CAPS vanuit SC in de SV. En werd ook niet moeilijk over gedaan.
Er zijn nu éénmaal mensen die alleen maar plaatjes (foto's) kijken en de overige teksten niets boeit. Vandaar een CAP-topic. Die hadden we nog niet in voorgaande edities.
Een zeer zielige opmerking.... Laat dubbele topics maar toe en laat het vooral niet om originele topics een doorgang te geven....quote:
Day heeft al uitgelegd waarom je topic dicht is. Helder genoegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een zeer zielige opmerking.... Laat dubbele topics maar toe en laat het vooral niet om originele topics een doorgang te geven....
Ja, het is beter de COS schoon te houden van SC, dan de SC schoon te houden van COS.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Nu is het nog logisch dat er alleen over de streams wordt gepost, alles is nog nieuw enzo, maar na een tijdje gaat men tóch weer zwaaien en slowchatten en dan is het heerlijk dat er 2 topics zijn.![]()
Zeik niet kneus.. Ik had al uitgelegd waarom dat topic apart is van de rest en kreeg ik geen antwoord op. Je stijgt in mijn meelopers-ranclist.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Day heeft al uitgelegd waarom je topic dicht is. Helder genoeg
echt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef Pinball het volgende:
Ik denk dat een aparte SC en COS heel goed gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |