Lol... Maakt mij niets uit. Van dit forum?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, gewoon een kwestie van foto's van dikke tieten.![]()
Niet mee eens?
Yepquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... Maakt mij niets uit. Van dit forum?
Dus nu al 3 personen die de boel in de gaten moeten houden. Nou, dan kan er weinig meer mis gaanquote:
Je weet het nooit hier!quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu al 3 personen die de boel in de gaten moeten houden. Nou, dan kan er weinig meer mis gaan
Eigenlijk nog 2 te veelquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu al 3 personen die de boel in de gaten moeten houden. Nou, dan kan er weinig meer mis gaan
Wie dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:39 schreef Athalon het volgende:
Ik ben hier 4 maanden niet geweest en waarachtig ik zie weer bepaalde namen verschijnen die als rellers bekend staan![]()
Hilarisch inderdaad, ik kan zo het theater in.quote:
Precies.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, ik kan zo het theater in.
Noem gewoon namen man, 'hints' speel je maar met je familie.
Want?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met je betoog hè, dat je het nodig vindt om dit te vermelden.![]()
Eerst een heel verhaal houden dat de hoogte van iemands userid er niets toe doet, en dan op de valreep toch nog even vermelden dat je "andere regnummer een stuk lager" is.quote:
ach rot toch opquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Precies.
Als je het verschil niet kent tussen rellen en gefundeerde opbouwende kritiek leveren is het misschien beter dat je over vier maanden een keer terugkomt![]()
is dit nu gefundeerde opbouwende kritiek?quote:
Niet rot doen tegen pappa héquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, ik kan zo het theater in.
Noem gewoon namen man, 'hints' speel je maar met je familie.
Ah, ok. Dus je durft geen namen te noemen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:24 schreef Athalon het volgende:
Niet rot doen tegen pappa héik kwam vanochtend in het bantopic en zie daar de bekenden waren er nog steeds.
en ik zie ze hier in het BB topic overal rondschuiven
![]()
Ja hoor lieffie, jij bent een grote boze klootzak, dat vindt iedereen hoor.quote:Verder heb ik 4 of 5 maanden geleden al gezegd dat ik toch de grootste klootzak ben en nummer 1 blijf ik, ook met deze BB![]()
Ik begin er net in te komen , heb 4 maanden gal achter de kiezenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
Wordt het misschien geen tijd om de servivel te openen?
Dat is fijn, maar ik heb geen idee wie jij bent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Athalon het volgende:
Thank you Pinball, had je al gemist een paar maandennet zoals APK en Falco
![]()
Dat vroeg ik me ook af!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |