Lol... Maakt mij niets uit. Van dit forum?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, gewoon een kwestie van foto's van dikke tieten.![]()
Niet mee eens?
Yepquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... Maakt mij niets uit. Van dit forum?
Dus nu al 3 personen die de boel in de gaten moeten houden. Nou, dan kan er weinig meer mis gaanquote:
Je weet het nooit hier!quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu al 3 personen die de boel in de gaten moeten houden. Nou, dan kan er weinig meer mis gaan
Eigenlijk nog 2 te veelquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu al 3 personen die de boel in de gaten moeten houden. Nou, dan kan er weinig meer mis gaan
Wie dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:39 schreef Athalon het volgende:
Ik ben hier 4 maanden niet geweest en waarachtig ik zie weer bepaalde namen verschijnen die als rellers bekend staan![]()
Hilarisch inderdaad, ik kan zo het theater in.quote:
Precies.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, ik kan zo het theater in.
Noem gewoon namen man, 'hints' speel je maar met je familie.
Want?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met je betoog hè, dat je het nodig vindt om dit te vermelden.![]()
Eerst een heel verhaal houden dat de hoogte van iemands userid er niets toe doet, en dan op de valreep toch nog even vermelden dat je "andere regnummer een stuk lager" is.quote:
ach rot toch opquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Precies.
Als je het verschil niet kent tussen rellen en gefundeerde opbouwende kritiek leveren is het misschien beter dat je over vier maanden een keer terugkomt![]()
is dit nu gefundeerde opbouwende kritiek?quote:
Niet rot doen tegen pappa héquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, ik kan zo het theater in.
Noem gewoon namen man, 'hints' speel je maar met je familie.
Ah, ok. Dus je durft geen namen te noemen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:24 schreef Athalon het volgende:
Niet rot doen tegen pappa héik kwam vanochtend in het bantopic en zie daar de bekenden waren er nog steeds.
en ik zie ze hier in het BB topic overal rondschuiven
![]()
Ja hoor lieffie, jij bent een grote boze klootzak, dat vindt iedereen hoor.quote:Verder heb ik 4 of 5 maanden geleden al gezegd dat ik toch de grootste klootzak ben en nummer 1 blijf ik, ook met deze BB![]()
Ik begin er net in te komen , heb 4 maanden gal achter de kiezenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
Wordt het misschien geen tijd om de servivel te openen?
Dat is fijn, maar ik heb geen idee wie jij bent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Athalon het volgende:
Thank you Pinball, had je al gemist een paar maandennet zoals APK en Falco
![]()
Dat vroeg ik me ook af!quote:
Eigenlijk niet anders dan toen ik nog gewoon user was. Alleen is sommige achtergrond-info best interessant!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
Day ! Hoe bekijk je het forum nu, na je eerste avond ?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
Kut oldbee's
Zit je mijn notes te lezen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Eigenlijk niet anders dan toen ik nog gewoon user was. Alleen is sommige achtergrond-info best interessant!![]()
Vertel, vertel !! (zonder dat iemand zich kan herkennen natuurlijk)quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Eigenlijk niet anders dan toen ik nog gewoon user was. Alleen is sommige achtergrond-info best interessant!![]()
Mag niet van Danny.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vertel, vertel !! (zonder dat iemand zich kan herkennen natuurlijk)
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
Mag niet van Danny.![]()
Heb jij een andere avatar?
Oh dat... Ach, weet je, ik word gewoon zo moe van dat oldbie/newbie verhaal. Ik snap best wel dat als je hier wat langer op Fok zit, je je wat "meer" voelt dan iemand die zich gisteravond heeft geregistreerd. Logisch. Maar als dan zo'n psycho type als hij zich daarmee gaat lopen verdedigen vind ik dat gewoon zielig. Een beetje zoals pubers hun lul naast elkaar leggen of zo en daar een soort van status aan ontlenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst een heel verhaal houden dat de hoogte van iemands userid er niets toe doet, en dan op de valreep toch nog even vermelden dat je "andere regnummer een stuk lager" is.![]()
Die postte vooral veel tijdens HBB, maar dan met name in de SC en ook de SV, misschien niet zovaak, maar hij was toch wel aardig frequent aanwezigquote:
Als je een meisje was geweest , was ik spontaan verliefd op je geworden Gerdaquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
90000 is natuurlijk ook nog van een triest newbie-gehalte.
Voorlopig heeft Luciano hier heel wat meer recht van spreken dan jij.
Als je een meisje was geweest, dan....quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
user/profile/12722
Ach , ik heb ze slechter véél hoger gezien........
HE Mike1964 !!!![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
Maar als dan zo'n psycho type als hij zich daarmee gaat lopen verdedigen vind ik dat gewoon zielig.
Lucy! Nieuwe relnicht!quote:
Misschien is het tijd voor een "Commentaren op de FB" topicreeks?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, wat zouden jullie ervan vinden als de boel hier weer gewoon FB wordt? Nu het forum al open was hebben we het ff laten lopen, maar het is wel zo makkelijk als ik de daadwerkelijke FB kan vinden zonder door 2 pagina's SC te scrollen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor een "Commentaren op de FB" topicreeks?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je bedoelt gewoon al die bejaarde anti
Rustig maar, binnenkort begint BB, wordt het hier op het subforum dus flink drukker, en gaan jullie je eerste onvergeeflijke blunders maken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, wat zouden jullie ervan vinden als de boel hier weer gewoon FB wordt?
Wanneer komt er eigenlijk een survival topic?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Rustig maar, binnenkort begint BB, wordt het hier op het subforum dus flink drukker, en gaan jullie je eerste onvergeeflijke blunders maken.![]()
Dat concept heeft vorig jaar even zeer fel gebrand, maar is uiteindelijk als een nachtkaars uitgegaan omdat mensen er m.i. een beetje genoeg van kregen (ik in ieder geval wel).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wanneer komt er eigenlijk een survival topic?
Als jij daar ook komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat concept heeft vorig jaar even zeer fel gebrand, maar is uiteindelijk als een nachtkaars uitgegaan omdat mensen er m.i. een beetje genoeg van kregen (ik in ieder geval wel).
Maar anders begin je zo'n topic op v-o-l, en dat je elkaar dan alleen maar plusjes mag geven.![]()
Je zit te dweilen met de kraan openquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, wat zouden jullie ervan vinden als de boel hier weer gewoon FB wordt? Nu het forum al open was hebben we het ff laten lopen, maar het is wel zo makkelijk als ik de daadwerkelijke FB kan vinden zonder door 2 pagina's SC te scrollen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:52 schreef Gert het volgende:
Maar anders begin je zo'n topic op v-o-l, en dat je elkaar dan alleen maar plusjes mag geven.![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:55 schreef Gert het volgende:
Welk kliekje?
Zijn wij allemaal tesamen een kliekje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag eens een nieuw gezicht in BB en die werd meteen belachelijk gemaaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Even een feedback over "Klop het gepest" :
De TS geeft zelf aan lui te zijn, en zonder topics te lezen, zelf een topic opent met een vraag die gemakkelijk terug te vinden is in dit forum.
Ik ben van mening dat er toch wel wat ruimte moet zijn voor de , ik geef het toe, wat melige antwoorden...
Eigenlijk had ik verwacht dat er binnen no-time een slotje op zou zitten...
Topics openen vanwege luiheid vind ik eigenlijk meer not-done....
Just my feedback, ik onderschrijf Flugels kliekjes-theorie wel. Maar dan weet ik nog wel een kliekje te noemen wat af en toe al dan niet met humor bedoeld een ander groepje probeert af te plassen....
![]()
Je vergeet onze spiksplinternieuwe bliksemafleidster...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:04 schreef Maerycke het volgende:
*zingt Kumbahjaah*
Oh en Flugel en TL? Veel sterkte gewenst de komende maanden
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Want we benne op de wereld om mekaar om mekaar, te hellupen nietwaar...![]()
Je hoeft je niet zo te verontschuldigen hoor voor jouw, gezien het enorme ik-ben-een-domme-oetlul-gehalte van de TS, nog erg beleefde posts.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is goed flugeltje, de meligheid steeg bij het langer openblijven van het topic. Nieuwe ronde, nieuwe kansen
![]()
* zingt nog even verderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:17 schreef Nostalgist het volgende:
Oh, niet bedoeld als verontschuldiging hoor, maar meer als teken dat er inderdaad geen "wij-zij" gevoel moet zijn, ook al zijn er vragen van kansloze imbecielen als de TS....
Een net kort, melig antwoord had mijns inziens ook gekund.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |