Eigenlijk niet anders dan toen ik nog gewoon user was. Alleen is sommige achtergrond-info best interessant!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
Day ! Hoe bekijk je het forum nu, na je eerste avond ?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
Kut oldbee's
Zit je mijn notes te lezen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Eigenlijk niet anders dan toen ik nog gewoon user was. Alleen is sommige achtergrond-info best interessant!![]()
Vertel, vertel !! (zonder dat iemand zich kan herkennen natuurlijk)quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Eigenlijk niet anders dan toen ik nog gewoon user was. Alleen is sommige achtergrond-info best interessant!![]()
Mag niet van Danny.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vertel, vertel !! (zonder dat iemand zich kan herkennen natuurlijk)
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
Mag niet van Danny.![]()
Heb jij een andere avatar?
Oh dat... Ach, weet je, ik word gewoon zo moe van dat oldbie/newbie verhaal. Ik snap best wel dat als je hier wat langer op Fok zit, je je wat "meer" voelt dan iemand die zich gisteravond heeft geregistreerd. Logisch. Maar als dan zo'n psycho type als hij zich daarmee gaat lopen verdedigen vind ik dat gewoon zielig. Een beetje zoals pubers hun lul naast elkaar leggen of zo en daar een soort van status aan ontlenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst een heel verhaal houden dat de hoogte van iemands userid er niets toe doet, en dan op de valreep toch nog even vermelden dat je "andere regnummer een stuk lager" is.![]()
Die postte vooral veel tijdens HBB, maar dan met name in de SC en ook de SV, misschien niet zovaak, maar hij was toch wel aardig frequent aanwezigquote:
Als je een meisje was geweest , was ik spontaan verliefd op je geworden Gerdaquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
90000 is natuurlijk ook nog van een triest newbie-gehalte.
Voorlopig heeft Luciano hier heel wat meer recht van spreken dan jij.
Als je een meisje was geweest, dan....quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
user/profile/12722
Ach , ik heb ze slechter véél hoger gezien........
HE Mike1964 !!!![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
Maar als dan zo'n psycho type als hij zich daarmee gaat lopen verdedigen vind ik dat gewoon zielig.
Lucy! Nieuwe relnicht!quote:
Misschien is het tijd voor een "Commentaren op de FB" topicreeks?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, wat zouden jullie ervan vinden als de boel hier weer gewoon FB wordt? Nu het forum al open was hebben we het ff laten lopen, maar het is wel zo makkelijk als ik de daadwerkelijke FB kan vinden zonder door 2 pagina's SC te scrollen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor een "Commentaren op de FB" topicreeks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |