He gatsie, het is nog niet eens begonnen en ik ben het nu al met Gert eensch. Dit gaat niet goedkomen met mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Schei nou toch uit, het was ordinaire spam, klaar. Het getuigt van lompheid om hier plotseling weer op te duiken en dan een dubbeltopic te openen met je eigen site daarin aangeprezen. Prima, als jij danWB!
zou willen posten, maar ik verwijs dan liever met opgetrokken wenkbrauw naar het al bestaande topic.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, ik had het dus ook géén spam gevonden als de link in het al bestaande tupok was geplaatst. Maar júist door een apart topic te openen voor die paar plaatjes, geef je m.i. je intenties weer en gaat het naar spam rieken.
En de post-frequentie... als iemand hier steeds post en dan in z'n enthousiasme over een primeur een dubbeltopic opent, vind ik het wat anders dan als je hier niet (meer) post en dan ineens een topic opent met je eigen site. Maar goed, wat een woorden alweer over zoiets onbenulligs.Het wordt gezellig dit jaar.
![]()
Hier moet ik toch echt even tegen in protest gaan.......kijk...het blijft natuurlijk teamlead en als je hem hiermee laat wegkomen dan krijg je precedentwerking...voordat je het weet gaan Day en Flugs daar dan ook misbruik van maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:58 schreef Gert het volgende:
Maar goed, wat een woorden alweer over zoiets onbenulligs.Het wordt gezellig dit jaar.
![]()
Goed punt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hier moet ik toch echt even tegen in protest gaan.......kijk...het blijft natuurlijk teamlead en als je hem hiermee laat wegkomen dan krijg je precedentwerking...voordat je het weet gaan Day en Flugs daar dan ook misbruik van maken.![]()
O, die maak je vast wel weer waar binnenkort, na een paar flessen wijn.quote:
Volgens mij heeft LS een alcoholstop aangezien hij geen ban wilde deze editiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O, die maak je vast wel weer waar binnenkort, na een paar flessen wijn.![]()
Je vraagt wel veelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:42 schreef henk.jansen het volgende:
Sluit dit kansloze topic toch, of ruim het op
22:30 uur... (misschien wel eerder...)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:26 schreef berney het volgende:
Hoelaat begint het vanaaf eigenlijk met de streams??
Wel alcoholstop, maar niet om reden vaneen ban.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LS een alcoholstop aangezien hij geen ban wilde deze editie
oke bedanktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
22:30 uur... (misschien wel eerder...)
Goed planquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus ik beperkt me deze editie maar tot het afzeiken van meelopertjes....
HEY MANU.... JIJ OOK HIER?!?!?!?
![]()
Wat?!?!?!?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed planwie is je eerste slachtoffer
![]()
Nee, niet bang zijn, was ik niet van planquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat?!?!?!?
Je gaat me toch niet vertellen dat jij deze editie een eigen mening hebt he?![]()
Nahhquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, niet bang zijn, was ik niet van plan
Ga je anders m'n moeder bellen
euh.. dit verrast mij ook nogalquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
[BB6] Streamverslagen van vrijdag 18 augustus 2006
Ik heb even wat gemist, maar is het de bedoeling dat je op deze manier verslag doet en niet onder je eigen naam?
Dat is voor als ik onverhoopt tegen een (natuurlijk geheel onterechte) ban aanloop.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef teamlead het volgende:
euh.. dit verrast mij ook nogal
Pinball: wrom niet onder je eigen naamOnderdeel van het script?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is voor als ik onverhoopt tegen een (natuurljik geheel onterechte) ban aanloop.
En om mensen die zeiken dat ik post-geil of topicopen-geil ben de mond te snoeren, dat ook.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
Is het geen idee om voor iedere bewoner een eigen topic te openen? Net als in vorige edities?
Dan hebben we alle roddels, waarheden en opmerkingen mooi gebundeld en hoef ik niet "de bewoners deel 100" door te worstelen om nog meer vuige roddels over Etienne te lezen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, het maken van OP's laat ik aan anderen over. Ik ben lui
* teamlead veegt zweet van voorhoofdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, het maken van OP's laat ik aan anderen over. Ik ben lui
Ik heb jouw posts al overgeblazen, goed speurwerk beebquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Gooi: Alles over Etienne (1) dan maar dicht; die had ik aangemaakt toen jij aan het zweten was....
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Gooi: Alles over Etienne (1) dan maar dicht; die had ik aangemaakt toen jij aan het zweten was....
Braafquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
* teamlead veegt zweet van voorhoofd
zoiets?
Ik ga kijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan in [CAP] #1 Just CAPS no comments de 2e en 3e post verwijderd worden, betreft off-topic
Dit was een topic met alleen maar CAPS en geen commentaren, dus een foto-album. Heeft niets te maken met Commentaren Op Streams, want dat is SlowChat over de streams.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:47 schreef Day het volgende:
LS, er zullen al caps gepost worden in de COS-topics en in de streamverslagen-topics. Een aparte CAP-topicreeks is (vooralsnog) niet nodig.
Mocht er later behoefte aan zijn gaat deze weer open.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij kan je beter van elke bewoner een apart topic maken, en geen duotopics.
Zoals ik al zei, er zullen al genoeg caps gepost worden. En een topic met alleen maar caps vreet bandbreedte en gaat waarschijnlijk voor ergenis zorgen. Mocht, in de toekomst, blijken dat er behoefte aan is, gaat ie weer open. Eerst maar even kijken hoe het de eerste dagen gaat met cappen. Deal?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit was een topic met alleen maar CAPS en geen commentaren, dus een foto-album. Heeft niets te maken met Commentaren Op Streams, want dat is SlowChat over de streams.
CEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Zijn allemaal verschillende persoonlijkheden.
Lieverd...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
CEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEE!!!!!!
* in slomo naar CW toerent en haar helemaal aflebbert
Nee, geen deal. De bedoeling was een fotoboek-topic te creëren, zonder commentaren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er zullen al genoeg caps gepost worden. En een topic met alleen maar caps vreet bandbreedte en gaat waarschijnlijk voor ergenis zorgen. Mocht, in de toekomst, blijken dat er behoefte aan is, gaat ie weer open. Eerst maar even kijken hoe het de eerste dagen gaat met cappen. Deal?
neuh.,. en nu dus ook niet....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, geen deal. De bedoeling was een fotoboek-topic te creëren, zonder commentaren.
Vorige editie waren er ook genoeg CAPS vanuit SC in de SV. En werd ook niet moeilijk over gedaan.
Er zijn nu éénmaal mensen die alleen maar plaatjes (foto's) kijken en de overige teksten niets boeit. Vandaar een CAP-topic. Die hadden we nog niet in voorgaande edities.
Een zeer zielige opmerking.... Laat dubbele topics maar toe en laat het vooral niet om originele topics een doorgang te geven....quote:
Day heeft al uitgelegd waarom je topic dicht is. Helder genoegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een zeer zielige opmerking.... Laat dubbele topics maar toe en laat het vooral niet om originele topics een doorgang te geven....
Ja, het is beter de COS schoon te houden van SC, dan de SC schoon te houden van COS.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Nu is het nog logisch dat er alleen over de streams wordt gepost, alles is nog nieuw enzo, maar na een tijdje gaat men tóch weer zwaaien en slowchatten en dan is het heerlijk dat er 2 topics zijn.![]()
Zeik niet kneus.. Ik had al uitgelegd waarom dat topic apart is van de rest en kreeg ik geen antwoord op. Je stijgt in mijn meelopers-ranclist.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Day heeft al uitgelegd waarom je topic dicht is. Helder genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |