Oh ja dat is ook zo....ik was even vergeten wat een ongelooflijke eikel je was.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:48 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Statistieken Mike1984:
Registratienummer : 130851
Sorry Mikey Mouse . ik mag niet praten van mijn moeder met NEWBIES met een registratienummer hoger dan 130850
Hoogachtend , Luciano , registratienummer 691
Zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens, mijn andere regnummer is een stuk lager....
Is toch geen venijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef flugeltje het volgende:
lieve schatten bewaren we dit venijn voor in de discussies over de bewoners?
Dank u
Nouhou, ik wordt ook nooit serieus genomen hierquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, ik ga alcohol drinken denk ik, kan het leuk worden vanaaf
Venijn? och...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef flugeltje het volgende:
lieve schatten bewaren we dit venijn voor in de discussies over de bewoners?
Dank u
Mag je eigenlijk bailey's drinken als je net cola light op hebt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding] ZUIPEN, KRENG! [afbeelding]
Ik heb begrepen dat het bailey's verhaal een grote klucht/hoax is dus volgens mij kan dat geen kwaadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk bailey's drinken als je net cola light op hebt?
Ik wacht even op verificatie, straks val ik hier neer met een maagzweer en neem jij m'n modknopjes ineens over....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het bailey's verhaal een grote klucht/hoax is dus volgens mij kan dat geen kwaad
Link!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
Het bewijs is van de week met pussygate meer dan geleverd.
Stel je voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wacht even op verificatie, straks val ik hier neer met een maagzweer en neem jij m'n modknopjes ineens over....![]()
In dat geval: PROOST!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb een topic gevonden over dat Baileys gebeuren: Baileys met Sprite, kan dat? ( ongeoorloofde mixjes!?)
Proost ik met je meequote:
1) Als je NU al zo reageert op MIJN humor , dan kun je je lol op in de volgende BB . Ik schat in dat je de eerste week niet levend door komt als je zo reageert als nu hier .....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
Beste Luciano, los van het feit dat je denkt of misschien wel vindt dat iemand met een lager regnr meer rechten zou hebben dan iemand met een hogere, dat idee hebben namelijk wel meer users, lijkt me de de aanname van jou dat users met lagere regnrs meer humor hebben dan al die anderen helemaal debiel. Het bewijs is van de week met pussygate meer dan geleverd. Sterker nog, ik heb van de week ongeveer 100 topics gevolgd waaruit blijkt dat iemand met een nog veel lager regnr dan jij echt totaal geen gevoel voor humor heeft. Daar kunnen 14 ex- modjes over meepraten.
Luciano wil mod worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef Falco het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van die onduidelijke brei hierboven
Op VBL hebben ze er nog één nodig!!quote:
Gewoon: Luus!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef Falco het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van die onduidelijke brei hierboven
Oooo, was jij dat met die scanners/frequenties .....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:17 schreef luciano het volgende:
[..]
4) .... scanners / frequenties / etc etc , weet je nog wel ????........ oh nee , je KUNT het niet weten ......... dat was BB1 , alleen LAGE REGNR's weten het nog.![]()
![]()
![]()
Ben je aan het crossposten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef luciano het volgende:
Waar blijft TANJALIES met inside info ?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |