quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef Gert het volgende:
Het blijft gewoon gratis joh, ze snappen heus wel dat wij het niet leuk vinden als ze er geld voor gaan vragen.![]()
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blijft gewoon gratis joh, ze snappen heus wel dat wij het niet leuk vinden als ze er geld voor gaan vragen.![]()
Ik vrees dat ze minstens 50% van de kijkers gaan verliezen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Hè bah![]()
Maakt het voor ons streamers nodeloos ingewikkeld. Is toch ook dom, daar gaan ze de harde kern van 'veertig idioten' mee verliezen.
Precies, de streamers houden BB toch levend in de pers?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze minstens 50% van de kijkers gaan verliezen.
Streamers zorgen voor relletjes in de media.![]()
Maar vanavond was dus de eerste ronde van de 'Jupiler league', dat is bijna amateurvoetbal, en ik heb begrepen dat iedereen zei dat de interface geweldig was: Je kon switchen tussen wedstrijden etc.
Helemaal gratis. Volgende week dus betalen.![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef APK het volgende:
Wat is fok! trouwens weer gruwelijk traag.
TL en flugel, doe iets. Stelletje kutmods.
Toen kreeg Fok codes, die aan streamers werden gegeven. De streamverslagen werden toen heel belangrijk dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, de streamers houden BB toch levend in de pers?
Hoe was dat met BB3 trouwens? Dat is de enige BB die ik me kan herinneren waarbij de streams moesten worden betaald, maar BB2 ook, dacht ik.
BB4 ook, toen werden codes uitgedeeld door Endemol en via Cynix doorgegeven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe was dat met BB3 trouwens? Dat is de enige BB die ik me kan herinneren waarbij de streams moesten worden betaald, maar BB2 ook, dacht ik.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen kreeg Fok codes, die aan streamers werden gegeven. De streamverslagen werden toen heel belangrijk dus.
Gaat nu niet meer gebeuren. Dan wordt het net zo'n zooitje als bij HBB, waar 90% helemaal niet meer naar die streams kijkt maar alleen een beetje loopt te klootviolen.![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
BB4 ook, toen werden codes uitgedeeld door Endemol en via Cynix doorgegeven.
Zoiets gaat nu dus never nooit meer lukken.![]()
Omdat nu vrijwel iedereen een breedbandverbinding heeft en gratis streams eist.quote:
Ah, de Big Brother Redactie is ook weer present.quote:
Wás ik maar de ECHTE BB redactie dan had ik sowieso gratis streams geregeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, de Big Brother Redactie is ook weer present.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef APK het volgende:
Best wel kut hè, Bong, dat flugel en Teamlead niet opgestapt zijn.
Denk ik ook. John de Mol is een domoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:00 schreef APK het volgende:
'Vroeger' was BB nog bijzonder en hadden we zelfs mensen die streamers sponsorden, nu is BB een aardig bijverschijnsel waar niemand voor gaat betalen.![]()
Ik hoor dat Hummie nog mensen nodig heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wás ik maar de ECHTE BB redactie dan had ik sowieso gratis streams geregeld
Leg eens uit waarom fok zo langzaam is dan.quote:
Ghehehe valse nicht.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef APK het volgende:
Best wel kut hè, Bong, dat flugel en Teamlead niet opgestapt zijn.
Omdat Breuls de cache weer heeft uitgeschakeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom fok zo langzaam is dan.![]()
En dan toch een miljard op de bank hè, onuitstáánbaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk ik ook. John de Mol is een domoor.
Breuls heeft wát?! Ik heb ook geen problemen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Breuls de cache weer heeft uitgeschakeld
(Al heb ik nu geen last van traagheid btw)
Ach welnee, wat moet je in godsnaam met zo veel geld. Je wordt er alleen maar hebberiger van. Maar goed, dat is zwaar off topic.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan toch een miljard op de bank hè, onuitstáánbaar.![]()
De cache uitgeschakeld, dat houd in dat elke pagina op FOK! volledig opnieuw wordt ingeladen wat dus meer belasting voor de server inhoud. Meer een veiligheidsissue dat je geen pagina's meer kan opvragen in offline werken modus zegmaar (denk ik)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Breuls heeft wát?! Ik heb ook geen problemen.
Die waren toch opgeslagen op een webspace van Daggla.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
dat je geen pagina's meer kan opvragen in offline werken modus zegmaar (denk ik)
Ik zou ook geen miljard hoeven trouwens hoor, eerlijk niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach welnee, wat moet je in godsnaam met zo veel geld. Je wordt er alleen maar hebberiger van. Maar goed, dat is zwaar off topic.
Het eerste snap ik nog wel, de rest niet. Maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De cache uitgeschakeld, dat houd in dat elke pagina op FOK! volledig opnieuw wordt ingeladen wat dus meer belasting voor de server inhoud. Meer een veiligheidsissue dat je geen pagina's meer kan opvragen in offline werken modus zegmaar (denk ik)
We gaan het zien, hoe het wordt. Ik vind het alleen gek dat Talpa nog geen mededelingen doet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik ga die kille workaholic niet sponsoren met streamcentjes, that's for sure.
Wáren jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die waren toch opgeslagen op een webspace van Daggla.
300.zip![]()
Alles bling bling bro, jij ook swa?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:27 schreef Falco het volgende:
He APK, alles chill?
Altijd, altijd, je weet. Vind jij Bong ook zo'n goede mod?quote:
Stel dat hij het was dan he!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Altijd, altijd, je weet. Vind jij Bong ook zo'n goede mod?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Altijd, altijd, je weet. Vind jij Bong ook zo'n goede mod?
->quote:
Taxi!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
->
Ik zou niet snel hard en draconisch ingrijpen nee
Ja, in zijn vukking eentje ook he!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef APK het volgende:
Maar idd, stel je eens voor dat flugel en TL ook uitgestapt waren (wat ik zelf overigens onmiddelijk gedaan zou hebben, daar niet van) dan zou Bong nu de baas zijn hier.
[incrowdgrapje voor Bong]Hij zou per ongelukkig ipv quoten, op de deleteknop rammen bij posts bij admins en in paniek allemaal topics achter de schermen aanmaken[/lalala]quote:'De pleuris' zou volgens mij een nieuwe dimensie krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef APK het volgende:
Maar idd, stel je eens voor dat flugel en TL ook uitgestapt waren (wat ik zelf overigens onmiddelijk gedaan zou hebben, daar niet van) dan zou Bong nu de baas zijn hier.
'De pleuris' zou volgens mij een nieuwe dimensie krijgen.![]()
Overtreding van policy geconstateerd! Dit zal niet zonder gevolgen uitblijven....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, in zijn vukking eentje ook he!
[..]
[incrowdgrapje voor Bong]Hij zou per ongelukkig ipv quoten, op de deleteknop rammen bij posts bij admins en in paniek allemaal topics achter de schermen aanmaken[/lalala]
Nopequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef Gert het volgende:
Maar Bong, jij hebt dus NIET naar een modfunctie gesolliciteerd, of op een andere manier bij iemand van de crew aangegeven dat je bereid bent je diensten als mod te verlenen?
Tsja idd, ik bedoel: het is een logische stap in zo'n vlekkeloze carrière zoals Bong die tot op dit moment nu heeft gehad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef Gert het volgende:
Maar Bong, jij hebt dus NIET naar een modfunctie gesolliciteerd, of op een andere manier bij iemand van de crew aangegeven dat je bereid bent je diensten als mod te verlenen?
Ik geloof hem, Bong liegt nooit, dan krijgt ie billenkoekquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope
(En dat is een eerlijk antwoord)
Er zijn zoveel users die een vlekkeloze carriére hebben gehadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja idd, ik bedoel: het is een logische stap in zo'n vlekkeloze carrière zoals Bong die tot op dit moment nu heeft gehad.
Auw!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik geloof hem, Bong liegt nooit, dan krijgt ie billenkoek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |