Gorbatsjov.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
Luciano heeft in elk geval geen Gorbatsjov![]()
Uh???quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Gorbatsjov.![]()
Maar euh, Korsakov tast toch alleen het korte termijn geheugen aan?
Bleuzz
Oh sorry, was ff de kutkippen voerenquote:
????? Wordt er met 2222222222222222 maten gemeten op FOK ????? foei goeroe_sanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:53 schreef Bluezz het volgende:
golfer staat nog steeds buitenspel![]()
Terwijl anderen allang weer buitenspelen, zoals sunchasert.
Na Peter6000 dan he!quote:
ik snap ook niet dat dat geen absolute prioriteit heeft gehad de afgelopen dagenquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
KOM DAN GODVERDOMME MAAR OP MET JOU BAN
Had je maar modje moeten worden.quote:
NEE MAAR JOU NIEUWE BELAGER ADOTHEHAGUE WEL!quote:
ow datquote:
Die is toch niet vanuit BB geband?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
NEE MAAR JOU NIEUWE BELAGER ADOTHEHAGUE WEL!
DUS HOEZO WORD JIJ NIET IN BESCHERMING GENOMEN?![]()
Nope, wegens etteren en stuitend laag IQ uit UVT -en de rest- gekicked.quote:
Joh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die is toch niet vanuit BB geband?![]()
Ik dacht al, wat heb ik nog meer gemist...quote:
En dan niet kijken of het werkt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:33 schreef luciano het volgende:
photobucket.com/albums/f98/luciano_nl/test.jpg
Ah, je leeft nog ? Jammer voor goed van jequote:
Ik negeer jou verder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ah, je leeft nog ? Jammer voor goed van je![]()
Ik neem aan dat je mijn verzoek hebt gelezen en hebt besloten dit naast je neer te leggen ?
Da's jammer, maar die keuze heb je. Net als de keuze een sig te kiezen. Ik heb geen keuze, ik moet iedere keer weer opnieuw denken als ik je zie verschijnen Ach, die jongen is niet wijzer.quote:
Joh, anders neem je er aanstoot vanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's jammer, maar die keuze heb je. Net als de keuze een sig te kiezen. Ik heb geen keuze, ik moet iedere keer weer opnieuw denken als ik je zie verschijnen Ach, die jongen is niet wijzer.
Zo jammer.
Hij ergert zich er alleen maar van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Joh, anders neem je er aanstoot van.
HIJ BLIJFT OPMERKELIJK KALM INDERDAAD!quote:
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, doe nou niet.....
Na alle heisa van de afgelopen dagen is een rustig weekend zeer welkom.
Snap ik ook wel, maar je weet hoe het gaat hier.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
Het is vrijdag.
En de opmerking over Peter was serieus.
Ik kots op Flugeltje en TL!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar je weet hoe het gaat hier.
Bovendien gaat het hele FB topic al weer overal over behalve over kotsen op het modgebeuren
Nog even...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien gaat het hele FB topic al weer overal over behalve over kotsen op het modgebeuren
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kots op Flugeltje en TL!![]()
Zo goed?![]()
Blij dat jullie er nog zijn!
Mits ze gratis zijn, want op dat front blijft het angstvallig stil bij Talpa.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even...
Over precies een week zitten we al een uur te streamen.![]()
[BB SC 5] Gaat er nog eens wat gebeuren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:30 schreef teamlead het volgende:
zal ik eens een willekeurig slotje ergens neergooien om de FB een beetje op gang te helpen?![]()
Ik vrees dat het betalen gaat worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Mits ze gratis zijn, want op dat front blijft het angstvallig stil bij Talpa.
En mits ze natuurlijk op tijd beginnen![]()
Het blijft gewoon gratis joh, ze snappen heus wel dat wij het niet leuk vinden als ze er geld voor gaan vragen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mits ze gratis zijn, want op dat front blijft het angstvallig stil bij Talpa.
Hè bahquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat het betalen gaat worden.
Doen ze nu ook met voetbal, eerst gratis en volgende week dokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |