Ik moet toch eens wat vaker de PI gebruiken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, een keer echte feedback dan, voor de verandering.
PH, ik weet dat jij een keiharde, zero-tolerance, anoniem opererende FOK!--politie als ultieme virtuele heilstaat ziet. Maar ikzelf vind mods die zelfspot en relativeringsvermogen tonen juist prettig. Modjes die zichzelf en hun rol te serieus nemen, halen het slechtste in veel users naar boven.
Als je je normaal gesproken anti-autoritair opstelt, maakt dat het voor users denk ik ook makkelijker om een keer iets te accepteren als er wél echt wat aan de hand is.
Natuurlijk is dat een proces waar een mod in moet groeien: als je diréct al begint met jezelf te ridiculiseren, word je nóóit meer serieus genomen.
Maar Flugel heeft het "zelfspot-kunstje" goed onder de knie gekregen het afgelopen jaar, m.i.
En dan beslaat 300.doc niet eens de hele discussiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik moet toch eens wat vaker de PI gebruiken.
De verwijzing naar zelfkastijding en sm was niet negatief bedoelt, want al ben ik dan groot voorstander van zo strak mogelijk modderen, ik heb respect voor mensen die keuzes maken die tegen de gangbare meningen ingaan. Door te blijven zitten als mod, maar ook door de aangevoerde argumenten in 300.doc heeft flugel zich een warm plaatsje verovert in mijn introverte wereldje.
Laat daar geen twijfel over zijn.
Heb ik al.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:
En nee je krijgt van mij niet de opvolger van dat topic
Heb jij topic nummer 3?quote:
Gelukkig ben je nog niet ál je naïviteit kwijt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb jij topic nummer 3?
Nah, dat kan niet volgens mij
Topic nummer 3 is ook niet interessant meer, de rest van topic 2 is beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog niet ál je naïviteit kwijt.![]()
helemaal niet, over een week zit in de zon achter een biertjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Over een week zitten we alweer achter de streams.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Falco het volgende:
TL en Flugeltje
Herstel:
ONZE MODS ZIJN KANSLOZE IMBECIELEN!!!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jezelf profileren als kansloze imbeciel is niet echt een vorm van imagebuilding, tenzij je een negatief imago nastreeft.
En aangezien jij de TT (op verzoek, dat wel) hebt aangepast, is de classificering van TL tot kansloze imbeciel van jou afkomstig.
jij bent nog kanslozer dan ik blijkbaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef flugeltje het volgende:
En waarom sta ik weer bovenaan? Krijg ik als eerste die shit over me heen en blijft er amper wat over voor TL
Of ze hebben door dat ik bóven jou sta in de rangordequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent nog kanslozer dan ik blijkbaar
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze hebben door dat ik bóven jou sta in de rangorde![]()
Fuk u both ...........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef flugeltje het volgende:
En waarom sta ik weer bovenaan? Krijg ik als eerste die shit over me heen en blijft er amper wat over voor TL
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze hebben door dat ik bóven jou sta in de rangorde![]()
Mwoahh...had je de moeite maar bespaard, zó leuk istie niet...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef luciano het volgende:
@ ur service flugeltje![]()
[..]
Fuk u both ...........
30 minutes bestandsherstel gedaan , daar ik alles al had gewist ( ook de originelen op photobucket , daarom deed de foto het natuurlijk niet![]()
Toen vond ik ALLE trial kopieen die ik had gemaakt , veel verschillende formaten . ALLEMAAL moeten herstellen , ALLEMAAL moeten laden naar photobucket ...... ALLEMAAL moeten uploaden naar fok , om te zien hoe de formaten onder elkaar pasten ........ en dat allemaal om OP JULLIE TE KOTSEN ???????
JAAAAAAAAAAAAA ........ HET WAS HET ALLEMAAL WAARD !!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoahh...had je de moeite maar bespaard, zó leuk istie niet...
ahhh... h... de oldbie-newbie-kaartquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:48 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Statistieken Mike1984:
Registratienummer : 130851
Sorry Mikey Mouse . ik mag niet praten van mijn moeder met NEWBIES met een registratienummer hoger dan 130850
Hoogachtend , Luciano , registratienummer 691
Oh ja dat is ook zo....ik was even vergeten wat een ongelooflijke eikel je was.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:48 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Statistieken Mike1984:
Registratienummer : 130851
Sorry Mikey Mouse . ik mag niet praten van mijn moeder met NEWBIES met een registratienummer hoger dan 130850
Zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens, mijn andere regnummer is een stuk lager....
Is toch geen venijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef flugeltje het volgende:
lieve schatten bewaren we dit venijn voor in de discussies over de bewoners?
Dank u
Nouhou, ik wordt ook nooit serieus genomen hierquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, ik ga alcohol drinken denk ik, kan het leuk worden vanaaf
Venijn? och...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef flugeltje het volgende:
lieve schatten bewaren we dit venijn voor in de discussies over de bewoners?
Dank u
Mag je eigenlijk bailey's drinken als je net cola light op hebt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding] ZUIPEN, KRENG! [afbeelding]
Ik heb begrepen dat het bailey's verhaal een grote klucht/hoax is dus volgens mij kan dat geen kwaadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk bailey's drinken als je net cola light op hebt?
Ik wacht even op verificatie, straks val ik hier neer met een maagzweer en neem jij m'n modknopjes ineens over....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het bailey's verhaal een grote klucht/hoax is dus volgens mij kan dat geen kwaad
Link!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
Het bewijs is van de week met pussygate meer dan geleverd.
Stel je voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wacht even op verificatie, straks val ik hier neer met een maagzweer en neem jij m'n modknopjes ineens over....![]()
In dat geval: PROOST!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb een topic gevonden over dat Baileys gebeuren: Baileys met Sprite, kan dat? ( ongeoorloofde mixjes!?)
Proost ik met je meequote:
1) Als je NU al zo reageert op MIJN humor , dan kun je je lol op in de volgende BB . Ik schat in dat je de eerste week niet levend door komt als je zo reageert als nu hier .....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:34 schreef Mike1964 het volgende:
Beste Luciano, los van het feit dat je denkt of misschien wel vindt dat iemand met een lager regnr meer rechten zou hebben dan iemand met een hogere, dat idee hebben namelijk wel meer users, lijkt me de de aanname van jou dat users met lagere regnrs meer humor hebben dan al die anderen helemaal debiel. Het bewijs is van de week met pussygate meer dan geleverd. Sterker nog, ik heb van de week ongeveer 100 topics gevolgd waaruit blijkt dat iemand met een nog veel lager regnr dan jij echt totaal geen gevoel voor humor heeft. Daar kunnen 14 ex- modjes over meepraten.
Luciano wil mod worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef Falco het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van die onduidelijke brei hierboven
Op VBL hebben ze er nog één nodig!!quote:
Gewoon: Luus!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:27 schreef Falco het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van die onduidelijke brei hierboven
Oooo, was jij dat met die scanners/frequenties .....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:17 schreef luciano het volgende:
[..]
4) .... scanners / frequenties / etc etc , weet je nog wel ????........ oh nee , je KUNT het niet weten ......... dat was BB1 , alleen LAGE REGNR's weten het nog.![]()
![]()
![]()
Ben je aan het crossposten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef luciano het volgende:
Waar blijft TANJALIES met inside info ?????
Ws. om de kans te vergroten dat Tanjalies zijn bericht leestquote:
Die plaatjes van jou werkten niet. Omdat jij blijkbaar te dom bent om een plaatje te plaatsen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:19 schreef luciano het volgende:
Wat werkte er bij jou nou precies niet ( behalve die ene grijze hersencel) hairpinball ????
![]()
Maar gelukkig snap je een dag later eindelijk hoe het werkt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef luciano het volgende:
@ ur service flugeltje![]()
Fuk u both ...........
30 minutes bestandsherstel gedaan , daar ik alles al had gewist ( ook de originelen op photobucket , daarom deed de foto het natuurlijk niet![]()
Toen vond ik ALLE trial kopieen die ik had gemaakt , veel verschillende formaten . ALLEMAAL moeten herstellen , ALLEMAAL moeten laden naar photobucket ...... ALLEMAAL moeten uploaden naar fok , om te zien hoe de formaten onder elkaar pasten ........ en dat allemaal om OP JULLIE TE KOTSEN ???????
JAAAAAAAAAAAAA ........ HET WAS HET ALLEMAAL WAARD !!!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Anders zeg je gewoon registratienummer in plaats van userid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:48 schreef luciano het volgende:
http://www.lnm.eu/news.html?newsid=20383quote:11-jarige hangt zich op omdat ze geen tv mocht kijken
Posted by Deesie on 12 augustus 2006 20:20 Filed under Gossip
Een elfjarig meisje uit Shoreham, Engeland mocht na een ruzie niet naar Big Brother kijken van haar moeder. Uit woede en frustratie hing ze zich op in de badkamer.
Volgens een insider werd het meisje furieus na een ruzie over de inrichting van haar slaapkamer. Ze werd naar haar kamer gestuurd om te bekomen en mocht niet naar Big Brother kijken.
Toen het meisje maar niet uit de badkamer terugkwam, forceerde de vriend van haar moeder de deur. Ze had zich met behulp van een riem opgehangen en was al buiten bewustzijn. Reanimatiepogingen mochten niet meer baten en het meisje overleed even later in het ziekenhuis.
Er staat ook een bericht op over een kreeft die een portemonnee terugbezorgdquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:20 schreef Sanne het volgende:
Ik weet niet of het echt waar is, vind het nogal een wazige site.
Beetje tegenstrijdig met je betoog hè, dat je het nodig vindt om dit te vermelden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens, mijn andere regnummer is een stuk lager....
Day is goed daar kots ik niet opquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk moeten we weer een nieuwe TT hebben
Hé een blauwe Day!!! (Derde mod BB6)
misschien moet die mond dan een keer dicht gespijkerd wordenquote:
Nou Flugel en TL, daar kun je het mee doen......quote:
Ik ook!quote:
quote:
Eh...ik heb effe andere zorgen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]en bedankt he....
day... pas jij de TT ff aan?
quote:
Waar kan ik me als mod afmelden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
How was your "maidenspeech" today, honey ?
Kop op, Day, je kunt het !quote:
jij bent een limboquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]en bedankt he....
Gedaan, onder protestquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]en bedankt he....
Tja, gewoon een kwestie van foto's van dikke tieten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Day is moderator
De zaken gaan snel hier op fok .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |