Was een garpje!quote:
Volledig mee eens, waar blijft de strakke hand van de modsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:27 schreef Peter6000 het volgende:
Hele boel weer vol geslowchat
HET IS EEN SCHANDE, HIER MOET KEIHARD TEGEN WORDEN OPGETREDEN![]()
Manu- ga je inlezen. Er is een nieuwe policy, alles magquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volledig mee eens, waar blijft de strakke hand van de mods
de mensen die nog weer bij de BBlog zitten zijn nagenoeg ook allemaal gevraagdquote:
ben nog steeds bezig met 300.zip, maar ik wat ik begrepen heb is dat ik iedereen mag uitschelden voor Lieske rukker met een kutbankquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Manu- ga je inlezen. Er is een nieuwe policy, alles mag, niets moet
![]()
En het wordt per geval apart bekeken, vergeet dat niet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:27 schreef PH52 het volgende:
Manu- ga je inlezen. Er is een nieuwe policy, alles mag, niets moet
![]()
En die zich in vlekkeloos Nederlands kunnen uitdrukken, maar dat spreekt vanzelf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:32 schreef rickmans het volgende:
[..]
de mensen die nog weer bij de BBlog zitten zijn nagenoeg ook allemaal gevraagd. We vragen daar meestal de mensen voor die waarvan wij indenken dat zij een meerwaarde kunnen zijn voor de BBlog en uiteraard hebben we jullie gevraagd.
idd om te compenseren met mijn taalkunstenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
En die zich in vlekkeloos Nederlands kunnen uitdrukken, maar dat spreekt vanzelf.
Met je gevoel voor humor is niks misquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:55 schreef rickmans het volgende:
[..]
idd om te compenseren met mijn taalkunsten.
Uhh, dat was toch al zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
En het wordt per geval apart bekeken, vergeet dat niet!
Bold kan niet in een TT hè?quote:
Wees eens eerlijk flugel, 't is gewoon een vorm van verwerking, toch ?quote:
Ik geloof niet dat ik helemaal begrijp wat je bedoeld, leg eens uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk flugel, 't is gewoon een vorm van verwerking, toch ?
Soort zelfkastijding en sadomasochisme in één zin![]()
Slijmbalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:11 schreef Falco het volgende:
Ah Flugel, dat is nog eens sympathiek!
Jezelf profileren als kansloze imbeciel is niet echt een vorm van imagebuilding, tenzij je een negatief imago nastreeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik helemaal begrijp wat je bedoeld, leg eens uit.
Ach , laat die jongen maar, dat is een CULT- figuurquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jezelf profileren als kansloze imbeciel is niet echt een vorm van imagebuilding, tenzij je een negatief imago nastreeft.
En aangezien jij de TT (op verzoek, dat wel) hebt aangepast, is de classificering van TL tot kansloze imbeciel van jou afkomstig.
OK, een keer echte feedback dan, voor de verandering.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jezelf profileren als kansloze imbeciel is niet echt een vorm van imagebuilding, tenzij je een negatief imago nastreeft.
En aangezien jij de TT (op verzoek, dat wel) hebt aangepast, is de classificering van TL tot kansloze imbeciel van jou afkomstig.
Ik moet toch eens wat vaker de PI gebruiken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, een keer echte feedback dan, voor de verandering.
PH, ik weet dat jij een keiharde, zero-tolerance, anoniem opererende FOK!--politie als ultieme virtuele heilstaat ziet. Maar ikzelf vind mods die zelfspot en relativeringsvermogen tonen juist prettig. Modjes die zichzelf en hun rol te serieus nemen, halen het slechtste in veel users naar boven.
Als je je normaal gesproken anti-autoritair opstelt, maakt dat het voor users denk ik ook makkelijker om een keer iets te accepteren als er wél echt wat aan de hand is.
Natuurlijk is dat een proces waar een mod in moet groeien: als je diréct al begint met jezelf te ridiculiseren, word je nóóit meer serieus genomen.
Maar Flugel heeft het "zelfspot-kunstje" goed onder de knie gekregen het afgelopen jaar, m.i.
En dan beslaat 300.doc niet eens de hele discussiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik moet toch eens wat vaker de PI gebruiken.
De verwijzing naar zelfkastijding en sm was niet negatief bedoelt, want al ben ik dan groot voorstander van zo strak mogelijk modderen, ik heb respect voor mensen die keuzes maken die tegen de gangbare meningen ingaan. Door te blijven zitten als mod, maar ook door de aangevoerde argumenten in 300.doc heeft flugel zich een warm plaatsje verovert in mijn introverte wereldje.
Laat daar geen twijfel over zijn.
Heb ik al.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:
En nee je krijgt van mij niet de opvolger van dat topic
Heb jij topic nummer 3?quote:
Gelukkig ben je nog niet ál je naïviteit kwijt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb jij topic nummer 3?
Nah, dat kan niet volgens mij
Topic nummer 3 is ook niet interessant meer, de rest van topic 2 is beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog niet ál je naïviteit kwijt.![]()
helemaal niet, over een week zit in de zon achter een biertjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Over een week zitten we alweer achter de streams.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:04 schreef Falco het volgende:
TL en Flugeltje
Herstel:
ONZE MODS ZIJN KANSLOZE IMBECIELEN!!!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
jij bent nog kanslozer dan ik blijkbaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef flugeltje het volgende:
En waarom sta ik weer bovenaan? Krijg ik als eerste die shit over me heen en blijft er amper wat over voor TL
Of ze hebben door dat ik bóven jou sta in de rangordequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent nog kanslozer dan ik blijkbaar
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze hebben door dat ik bóven jou sta in de rangorde![]()
Fuk u both ...........quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef flugeltje het volgende:
En waarom sta ik weer bovenaan? Krijg ik als eerste die shit over me heen en blijft er amper wat over voor TL
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze hebben door dat ik bóven jou sta in de rangorde![]()
Mwoahh...had je de moeite maar bespaard, zó leuk istie niet...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef luciano het volgende:
@ ur service flugeltje![]()
[..]
Fuk u both ...........
30 minutes bestandsherstel gedaan , daar ik alles al had gewist ( ook de originelen op photobucket , daarom deed de foto het natuurlijk niet![]()
Toen vond ik ALLE trial kopieen die ik had gemaakt , veel verschillende formaten . ALLEMAAL moeten herstellen , ALLEMAAL moeten laden naar photobucket ...... ALLEMAAL moeten uploaden naar fok , om te zien hoe de formaten onder elkaar pasten ........ en dat allemaal om OP JULLIE TE KOTSEN ???????
JAAAAAAAAAAAAA ........ HET WAS HET ALLEMAAL WAARD !!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mwoahh...had je de moeite maar bespaard, zó leuk istie niet...
ahhh... h... de oldbie-newbie-kaartquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:48 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Statistieken Mike1984:
Registratienummer : 130851
Sorry Mikey Mouse . ik mag niet praten van mijn moeder met NEWBIES met een registratienummer hoger dan 130850
Hoogachtend , Luciano , registratienummer 691
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |