Afgesprokenquote:SOEP SOEP SOEP ! zullen we maar zeggen. En lieve eerstejaars, niet proberen om je mentor eruit te zuipen. Afgesproken ?
Gewoon hersenloos meebleren, meer zit er niet achterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Undergod het volgende:
Ok even een situatie evaluatie:
Ik doe wel mee met de UIT, maar ik ben geen eerste jaars.
Menig introductie mee gemaakt, maar de betekenis van SOEP & KIELE ontgaat mij even.
Is dit gewoon een UIT Yell, of moet ik hier iets meer achter zoeken?
Wat jammer is van biton is dat ze zich als een alternatieve vereniging presenteren (alternatief: hard-rock, gothic etc.) En de meeste leden zijn dan ook zulk soort mensen. (Ik heb er niet zo veel moeite mee, maar unitas zou mij leuker lijken)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef Asmodean het volgende:
Is Biton eigenlijk de enige vereniging zonder verplichtingen en introductie enzo, want dat spreekt me wel aan...? Aan de andere kant lijkt een algemenere vereniging als Unitas ook wel leuk, omdat je er denk ik veel meer verschillende mensen hebt... nja, ik zal me tijdens de UIT-week wel even uitgebreid laten informeren
UMTC bestaat uit 5 mensen volgens mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Asmodean: UMTC heeft ook geen ontgroening, maar die hebben dan wel weer "corporale" dingen zoals jaarclubs enzo. Hoe het daar met verplichtingen zit weet ik niet precies, maar ze hebben ieg dus ook geen ontgroening. Klik hier voor hun website.
Biton presenteert zich juist niet als een alternatieve vereniging. Biton presenteert zich voornamelijk met de dingen die anders zijn dan bij andere verenigingen, namelijk het feit dat er geen ontgroening is, geen verplichtingen zijn, en de gelijkwaardigheid tussen eerste- en ouderejaars en bij het invullen van commissies. Als Biton zich daadwerkelijk zou presenteren als gothic/metal-vereniging kwam er niemand meer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat jammer is van biton is dat ze zich als een alternatieve vereniging presenteren (alternatief: hard-rock, gothic etc.) En de meeste leden zijn dan ook zulk soort mensen. (Ik heb er niet zo veel moeite mee, maar unitas zou mij leuker lijken)
UMTC zijn een stelletje droeftoeters. Met name het feit dat ze het jaar nadat ze hun ontgroening afschaften gewoon doodleuk doorontgroenden vond ik erg sympathiek. Verder zal het me weinig boeien, en heb ik idd vooral het idee dat UMTC het het drukst heeft met het hoofd boven water houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
UMTC bestaat uit 5 mensen volgens mij.
Biton trekt een beetje de rebellerende alto's van het platteland aan. Zeer zeker waar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef VoreG het volgende:
Ik vond Biton wel vrij alternatief overkomen. Dat feest op de avond was ook vol met alternatieve mensen. Verder vind ik de leus Biton, wat anders! Dat ook wel een beetje aangeven, maar dat is mijn mening
UMTC zijn wannabe corporale droeftoeters die uit pure ellende over het minimale aantal nieuwe leden hun ontgroening afgeschaft hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:20 schreef gohan16 het volgende:
UMTC, zijn dat niet die nerds?
Erg jammer inderdaad. Wel begrijpelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:37 schreef gohan16 het volgende:
Grachtencantus is trouwens afgeschaft vanwege de gebeurtenis op de Oudegracht afgelopen zondag.
Ik weet voor een feit dat deze yell al heel oud is en veel in Brabant werd geroepen tijdens carnaval, alleen het "yeah" was daar "hoi". Hoe dat is overgewaaid naar de studenten zou ik niet weten, maar het is dus logisch te veronderstellen dat Brabantse studenten het virus met zich meedroegen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Undergod het volgende:
Ok even een situatie evaluatie:
Ik doe wel mee met de UIT, maar ik ben geen eerste jaars.
Menig introductie mee gemaakt, maar de betekenis van SOEP & KIELE ontgaat mij even.
Is dit gewoon een UIT Yell, of moet ik hier iets meer achter zoeken?
Kut.. Hoe laat is dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er komt een straatparade met vervoersmiddelen op de Maliebaan ter vervanging van die botenparade.
Agh het heeft een andere naam, vorige keer was het met de Nattewindenbandquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef gohan16 het volgende:
Grachtencantus> verplaatst naar Tivoli
Feestband Lijn 7 zal een spetterend optreden geven met bekende Nederlandse nummers. Tijdens een groots meezingspectakel in Tivoli
whehe maw de biercantus is terug
Leuk?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oudwijk.
Is wel een grappige buurt ja. Er zijn maar weinig andere wijken waar als je s'ochtends om een uur of 9 met je laddertje door de straten loopt, je "mot je een biertje jochie" te horen krijgt.quote:
En jij hebt een appartement/boven/benedenwoning?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn straat is vooral samenwonende tweeverdienende stelletjes. Behalve hiernaast dus.
omg....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:26 schreef Freeling het volgende:
>> een mooie variant op de SOEP SOEP SOEP yell <<
Leren ze je daadwerkelijk die nummers? wat triest zeg..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef globox het volgende:
Nope, zonder bandje kom je de UIT feesten of feesten van verenigingen niet binnen.
Ik heb net mijn mentor training gehad (voor zover dat de naam training mag dragen) en naast het beroemde soep soep soep kan je ook lief klein konijntje, badslippers, landbouwhogeschool, eend en ping pong verwachten...... Dat wordt dus allemaal erg genieten komende week in de Utregse straten!
Gelukkig heb ik een backstage pass-partoutquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef globox het volgende:
Nope, zonder bandje kom je de UIT feesten of feesten van verenigingen niet binnen.
Ik heb net mijn mentor training gehad (voor zover dat de naam training mag dragen) en naast het beroemde soep soep soep kan je ook lief klein konijntje, badslippers, landbouwhogeschool, eend en ping pong verwachten...... Dat wordt dus allemaal erg genieten komende week in de Utregse straten!
Zet er een camera bij en je hebt weer een nieuw televisieprogrammaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:41 schreef Freeling het volgende:
[..]
Leren ze je daadwerkelijk die nummers? wat triest zeg..
t viel mee.. in rotterdam was het ergerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:18 schreef FloggingMolly het volgende:
Wat een kloteweer vandaag weer in Utrecht. Ik wou vanmiddag de stad nog even in, ik denk dat ik mijn plannen toch maar wijzig...
In Rotterdam is alles erger.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
t viel mee.. in rotterdam was het erger
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:50 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
In Rotterdam is alles erger.
wat doen ze met zon training dan? krijg je een zooi kopietjes "lees dit door"? of gebeurd er echt wat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef globox het volgende:
Een huis van een vriendin, alwaar ik op de eerste verdieping een kamer bewoon.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:05 schreef ioko het volgende:
[..]
En jij hebt een appartement/boven/benedenwoning?
nee, maar zaterdag zullen de meesten weer weg zijn, dus..quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:09 schreef Freeling het volgende:
Pff het begint wel een beetje een UIT-topic te worden he! Is het eigenlijk nog mogelijk om de UIT te ontlopen komende week zonder de hele dag binnen te blijven? zijn er nog andere leuke dingen te beleven zonder honderden eerstejaars tegen te komen?
Maar de meesten zullen toch gewoon terugkomen voor een x aantal jaartjes. Niet erg hoor, wat vers bloed kan geen kwaad. Als ze eenmaal de stad een beetje kennen zijn ze ook meteen niet meer zo irritantquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
nee, maar zaterdag zullen de meesten weer weg zijn, dus..
lol.. ja, dat wel. Maar na de uitweek doen ze gewoon mee met het leven in Utrecht, ipv het leven in Utrecht uit zn patroon te halen met een week (uitbundig) feestenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:31 schreef Freeling het volgende:
[..]
Maar de meesten zullen toch gewoon terugkomen voor een x aantal jaartjes. Niet erg hoor, wat vers bloed kan geen kwaad. Als ze eenmaal de stad een beetje kennen zijn ze ook meteen niet meer zo irritant![]()
jij kijkt naar ze.....quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:19 schreef VoreG het volgende:
Agh zolang het maar goed weer is, dan kan ik lekker op een terrasje rond kijken.
Het stelde niet zoveel voor, Je krijgt het programma een beetje uitgelegd, wanneer je wat moet/kan doen, wat adviezen en informatie over hoe om te gaan met bepaalde dingen. Daarna hadden we nog een bbq en een feest.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat doen ze met zon training dan? krijg je een zooi kopietjes "lees dit door"? of gebeurd er echt wat?
hebben ze mooi pech in mijn gevalquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:22 schreef globox het volgende:
[..]
Het stelde niet zoveel voor, Je krijgt het programma een beetje uitgelegd, wanneer je wat moet/kan doen, wat adviezen en informatie over hoe om te gaan met bepaalde dingen. Daarna hadden we nog een bbq en een feest.
De meeste mentoren zijn overigens vrouw (ook de meerderheid van de UITlopers) en zitten bij een vereniging. Want het draait bij de UIT ook wel een beetje (veel) om zieltjes winnen voor je vereniging.
Van mijn mentorgroepje 2 jaar geleden gingen van de 14 er ook maar 3 of 4 bij een vereninging, dus het is ook niet zo dat je daarmee een uitzondering bent, maar je ziet wel dat vooral bij groepjes waarvan beide mentoren bij een vereniging zitten dat hoger ligt en daarom stimuleren/pushen die vereningen het ook om als lid mentor te worden. Maar de zijn ook nog genoeg die nergens bij zitten, of die gewoon wel objectief blijven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hebben ze mooi pech in mijn gevalik ga niet bij een vereniging iig
Nouja, ik mis m'n eigen stad eigenlijk... zo leuk vind ik Utrecht nog niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:10 schreef Freeling het volgende:
[..]
Terugverhuizen! Alle andere pogingen om het utrecht-gevoel terug te krijgen zijn zinloos!
Komt welquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ik mis m'n eigen stad eigenlijk... zo leuk vind ik Utrecht nog niet..
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ik mis m'n eigen stad eigenlijk... zo leuk vind ik Utrecht nog niet..
Aanstellers. Het is mooi weer, de terrasjes staan buiten, de bomen langs de gracht staan er prachtig bij. En de hele binnenstad is bezaaid met Gothsquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Komt wel![]()
ik denk echt dat ik de UIT niet zo leuk ga vindne
Wasser aan de hand dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Aanstellers. Het is mooi weer, de terrasjes staan buiten, de bomen langs de gracht staan er prachtig bij. En de hele binnenstad is bezaaid met Goths
Dat viel me gisteren ook op jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Aanstellers. Het is mooi weer, de terrasjes staan buiten, de bomen langs de gracht staan er prachtig bij. En de hele binnenstad is bezaaid met Goths
summer darkness festivalquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren ook op ja. How come?
Ja precies de UIT is niks meer dan een massale drukte en veel drankquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Precies. Maar welk gedeelte daarvan is niet leuk?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja precies de UIT is niks meer dan een massale drukte en veel drank
het hele deelquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies. Maar welk gedeelte daarvan is niet leuk?.
Morgen lange frans en baas b, hopelijk zijn er ergens ijsblokejsquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het leuk.
We gaan ook BBQ'en bij het zwembad..
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat al die gothics nu op de trappen gaan springen, ik hoop het maar.
Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feestenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Morgen lange frans en baas b, hopelijk zijn er ergens ijsblokejs
ach ik kijk we wat ik doe lquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feesten.
Feesten in huize Q.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feesten.
dat is toch kewl?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het leuk.
We gaan ook BBQ'en bij het zwembad..
mij ook al, allemaal van die zombies in van die apenpakkiesquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren ook op ja. How come?
oh..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet als je ziet wat voor weer ze hebben voorspeld.
Geen probleemquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
Wat is Ondiep eigenlijk voor buurt? Kan ik morgenavond veilig vanaf de UIT naar huis fietsen in het donker, zonder aangerand, vermoord of bestolen te worden?
foto?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
Wat is Ondiep eigenlijk voor buurt? Kan ik morgenavond veilig vanaf de UIT naar huis fietsen in het donker, zonder aangerand, vermoord of bestolen te worden?
Fobo v. christine: laatste voyeur: LoggedInquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
foto?mss herken ik je morgen dan ook wel
ja duh, als daar een foto stond hoefde ik er toch niet om te vragenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Fobo v. christine: laatste voyeur: LoggedIn![]()
Das echt geen probleem idd, ik woon in Ondiep, gebeurd niet vaak iets raars.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
And that's why we love it. Of zou je liever in Amsterdam wonen ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Christine, het blijft Utrecht. Het blijft een semi-provinciestad enzo.
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdamquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:02 schreef ioko het volgende:
[..]
And that's why we love it. Of zou je liever in Amsterdam wonen ?
Het is een hele andere stad idd, maar wat bedoel je dan met modern? (In Utrecht staan idd nog alle oude gebouwenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdam
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdam
btw, hebben jullie al enig id bij welke vereniging jullie gaan? Ik vind umtc er wel veelbelovend uitzien.. bij die andere heb je allemaal van dat gezeik met corvee enzowEn ondertussen adverteren ze wel met 'geen verplichtingen'
wegennet o.a.. allemaal van die smalle straatjes met overal fietsers die 10cm naast je auto rijden etc.. Zie je in Rdam niet veel hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is een hele andere stad idd, maar wat bedoel je dan met modern? (In Utrecht staan idd nog alle oude gebouwen)
Hehe, wat willen ze dan doen, de oude binnenstad plat gooien en nieuwe straten aanleggen? Maar je hebt gelijk, Rotterdam is moderner qua opzet, maar daar hebben onze oosterburen hard bij geholpen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wegennet o.a.. allemaal van die smalle straatjes met overal fietsers die 10cm naast je auto rijden etc.. Zie je in Rdam niet veel hoor
mjah.. maar daar kunnen we ze eigenlijk best dankbaar voor zijn in dit geval?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Hehe, wat willen ze dan doen, de oude binnenstad plat gooien en nieuwe straten aanleggen? Maar je hebt gelijk, Rotterdam is moderner qua opzet, maar daar hebben onze oosterburen hard bij geholpen.
Nee, Rotterdam heeft geen enkele uitstraling. Gebouwen zien er niet uit, want die moesten snel worden gebouwd. Nee ik weet niks positiefs te vertellen over Rdamquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mjah.. maar daar kunnen we ze eigenlijk best dankbaar voor zijn in dit geval?
Rotterdam zou er zeer anders bijliggen denk ik idd. Maar Utrecht is toch echt gezelliger hoor!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daarom ga ik dr ook heenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Rotterdam zou er zeer anders bijliggen denk ik idd. Maar Utrecht is toch echt gezelliger hoor!
Ik ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef ioko het volgende:
[..]
(ik hou zelf niet zo van studentenverenigingen
)
Jawel...Feyenoord komt er vandaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam heeft geen enkele uitstraling. Gebouwen zien er niet uit, want die moesten snel worden gebouwd. Nee ik weet niks positiefs te vertellen over Rdam
Veel slechter kan nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jawel...Feyenoord komt er vandaan.![]()
Met een hoofdletter K.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Memento-Mori het volgende:
het is kloteweer
Nee, wel een badmuts. Je mag hem hebben voor twee knaak vijftig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:07 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog een setje zwemvliezen over? Moet boodschappen doen...![]()
Ik pak zo mijn kano maar, moet ook boodschappen doen, wil je soms mee? Ik vaar wel ff langsquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:07 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog een setje zwemvliezen over? Moet boodschappen doen...![]()
Als je toch bezig bent, ik moet ook boodschappen doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik pak zo mijn kano maar, moet ook boodschappen doen, wil je soms mee? Ik vaar wel ff langs
Dan wordt het de motorbootquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, ik moet ook boodschappen doen
Paar keer met 't filmfestival in Rotterdam geweest, maar ik heb niks met zo'n stad. Ik ben erg van de gezellige oude binnenstad (hoe middeleeuwser/smaller hoe beter), Rotterdam is me te 'modern' (/saai).quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef LoggedIn het volgende:
Vaar ook ff bij mij langs, woon op de derde, dus als het goed is vaar je onder m'n balkon door *zucht*quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef VoreG het volgende:
Als je toch bezig bent, ik moet ook boodschappen doen
Buiten Witte Vrouwen, halte Oorsprongpark, einde van de Biltstraat, vlak voor de Berenkuil. Mgr. van de Weteringstraat dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Dan wordt het de motorbootWaar wonen jullie ergens?
Ok, ben onderwegquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Buiten Witte Vrouwen, halte Oorsprongpark, einde van de Biltstraat, vlak voor de Berenkuil. Mgr. van de Weteringstraat dus
ok, 2 kratjes moet lukkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:42 schreef Hathor het volgende:
Nou, kom op Noord ook maar effe twee kratten Grolsch afgooien dan. Het zwemt zo moeilijk met die dingen.
Grolsch is oke, maar liever Hertog Jan of Dommelschquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef ioko het volgende:
Het is duidelijk dat Utrecht een studentenstad is, bier is blijkbaar levensbehoefte nummer 1!!
Drinken jullie allemaal Grolsch, of moet ik andere merken meenemen?
Ik moet eerst de regenbui ff uitzitten en hopen dat de bliksem niet inslaatquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef Ireth het volgende:
Iemand die een roosvichee én een cola af kan leveren in de schepenbuurt?? Das het enige wat ik vergeten ben...![]()
Het is zo weer voorbijquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef Ireth het volgende:
Dat onweer zit hier exact boven!!![]()
(had ik al gezegd dat ik in mijn broek sch**t voor onweer!!!![]()
![]()
)
Humor is wel belangrijk op de werkplaats toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef zatoichi het volgende:
Mijn baas: Als je wil mag je wel een half uurtje eerder naar huis!(ben op de fiets....)
Ik hoor het ook in Buiten Witte Vrouwen, ik dacht dat ik gek was geworden dus ben het hele huis 3x doorgelopen op zoek naar het geluidquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jezus, dit is echt bizar. Ik zit thuis, met mijn raam op een kiertje en ik kon net woord voor woord Is Ook Schitterend Voltooid Verleden Tijd horen zingen. Die gasten zitten verdomme op het Smakkelaarsveld ! Dat KAN toch niet, als ik in fucking Oudwijk zit ? Word ik nou gek, of wat ?.
Om met Rembo & Rembo te spreken: "Da's toch nie te gleuven ! Da's toch nie normaal, man !"quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoor het ook in Buiten Witte Vrouwen, ik dacht dat ik gek was geworden dus ben het hele huis 3x doorgelopen op zoek naar het geluid.
Was wel tof even een bekende te zien tussen al die onbekende gezichten... moeten we vaker doen maar dan met betere browniesquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik ben Christine tegengekomen, dat was tof. Al had ik totaal geen tijd om met haar te praten, want ik was het toetje aan het maken voor vanavond. En dat waren brownies, en die waren de hele tijd aan het aanbranden. (Mochten er mensen hier aangebrande brownies gehad hebben, mijn excuses.)
Mijn vriendin klaagt er ook over. En die woont er ook nog eens tweehonderd meter vandaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef AudreyHepburn het volgende:. Door Lange Frans uit je slaap gehouden worden.
.
dat lelijke tasje heb ik maar bij usc achter gelatenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef speknek het volgende:
Wel treurig hoor voor de sjaars. Je ziet allemaal oranje rugtasjes verlopen van de regen door het centrum sjokken. Najah, hebben ze meer reden om binnen te zitten zuipen natuurlijk.
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Was wel tof even een bekende te zien tussen al die onbekende gezichten... moeten we vaker doen maar dan met betere brownies.
Trouwens, ik voel me lichtelijk te oud voor de UIT. Überhaupt voor het studentenleven, vrees ik... Biton vond ik trouwens een heel stuk leuker dan ik van te voren had gedacht.
Ik had Christine ook nog gezienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.
Ik las behangenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.
Ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:58 schreef ErikT het volgende:
Iemand een idee waar je allemaal gewoon binnenkomt zonder bandje?
Ofwel je beukt jezelf gewoon naar binnen?quote:
"ik hoor bij die en die"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ofwel je beukt jezelf gewoon naar binnen?
Vandaag had ik een ander groepje met, waarempel,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja maar niet tijdens de UIT.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
Je moet ook nog een keer mijn bier op komen drinken.
Geldt dat aanbod ook voor mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
Je moet ook nog een keer mijn bier op komen drinken.
Wellicht omdat je Q niet kent?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef speknek het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar vunzige gedachtes bij Q.'s 'bier'?
Hij kent mij wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Wellicht omdat je Q niet kent?.
Kunnen we meteen wat etenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
O'Connels
FOK! meetingkroeg bij uitstek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
O'Connels
leek em dat Christine dat wel door hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
Bij het Janskerkhof / Janskerk.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
O'Connels
Zuipschuit !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik lach even mezelf uit hier.
.
Mijn dinsdag:
De hele dag in de keuken staan.
Urenlang woest staan dansen op hakken van 10 cm.
Om half 4 bij Biton weggaan.
Besluiten dat we geen zin hebben om naar huis te gaan.
Naar Mick o'Connels gaan voor een laatste biertje, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar Belgie, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar De Poort en Ledig Erf, die al dicht zijn.
Doorfietsen naar huis, daar een halve liter wodka en een paar blikken bier uit de koelkast trekken.
In het Wilhelminapark gaan zuipen.
Ik heb me KOS-TE-LIJK vermaakt..
Oh, en kom vanavond vooral allemaal naar Biton Open Air.
quote:Als ik boven op de dom kom
kjik ik even naar benee
dan zie ik het ouwe graggie
het Vreeburg en Wijk C
Ja dan sprink me hartjie ope
ik ben trots wat daggie wat
er is geen mooier plekkie
as Utereg me stad
as Utereg me stad
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Naah. Dat mag vast niet van jou.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh, en kom vanavond vooral allemaal naar Biton Open Air.
Hij is wel leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef LoggedIn het volgende:
ik was gister ook naar biton gegaan, met die cabaret gast.. Echt geweldig
"Ik wilde weleens een concreet antwoord wat ik met mijn studie kon doen. Dus ik bel die school, die telefoonjuffrouw neemt op en ik zeg: Hallo, ik heb kunst en theather technieken[?] gedaan! Zegt dat telefoonmeisje: Oh! Dát heb ik ook gedaan!- Nou, toen wist ik het wel...
"
Was het leuk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Rebellie.
We hebben je niet gezien, audrey..
Tsja, Biton he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Een beetje alternatief, maar ja, enorm leuk.
Van binnen ben jij ook gewoon langharig tuigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Q. het volgende:
Langharig tuig allemaal. Ik ben jaloers.
Ik dacht al, wat voel ik toch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Van binnen ben jij ook gewoon langharig tuig![]()
áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Tsja, Biton he?. Als ik niet ziek was, was ik wel ff gaan kijken denk ik
Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef Christine het volgende:
[..]
áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijd.
Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef ioko het volgende:
[..]
Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?
Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt..
Wat dacht je dan dat het plan was?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....
O jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef Christine het volgende:
Universiteitsbibliotheek, dat had ik je vanavond ook al uitgelegd.
Blame it on the beerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
O jaik dacht eigenlijk automatisch aan een kroeg of verenigingsgebouw niet aan een universiteitsbibiliotheek
(ik leer het al
)
Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat het plan was?.
De UB is trouwens een saai, depressief kutgebouw. Met irritante toiletten..
Nee, op de NEPPE UB in mijn kelderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)
Ok, je was dronken toen je daar rondliepquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, op de NEPPE UB in mijn kelder.
Ik vind 'm redelijk depressief, al dat zwart... en je hebt ook van die zelfmartelcellen waarin je jezelf van de buitenwereld en de bijbehorende beschaving kunt isoleren. Vrijwillige gevangenschap zegmaar, in het kader van je studie. En je kan een volledig schimmenspel-uit-drie-bedrijven opvoeren in de toiletten. Ik vond het een beeeeetje vreemd.
Alleen Valerio is leukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en we hebben vandaag YES-R () Valerio (idem
)en Barbara de Loor gezien
Nee, toen had ik nog niks op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Ok, je was dronken toen je daar rondliep(je hebt gelijk, ik zou er ook niet graag zitten studeren)
Wil je mijn bandje? Ik ben uitgeUIT. Morgen Lowlands, namelijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:49 schreef speknek het volgende:
Is er vanavond nog iets van de UIT, waar ook niet sjaars kunnen komen?
Bron: nu.nlquote:Bom ontploft in binnenstad Utrecht
Uitgegeven: 18 augustus 2006 09:18
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2006 09:55
UTRECHT - Een explosief is vrijdagochtend ontploft in de Utrechtse binnenstad. De ruiten van meerdere huizen in de omgeving van de Kerkstraat sneuvelden door de klap. Er zijn geen gewonden gevallen, meldt de politie. Onderzocht wordt of het gaat om een spijkerbom. De politie onderzoekt vrijdag wat de ontploffing veroorzaakte. Ook hoort ze getuigen.
De explosie vond tegen 05.30 uur plaats in een steegje naast een woning. De politie kan nog niet zeggen wat er precies is gebeurd. "Het lijkt misschien opzettelijk gedaan, maar dat gaan we uitzoeken." Volgens omwonenden ging het om een "enorme klap".
UMTCquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef RianneB het volgende:
t was leuk, maar ontzettend vermoeiend. heb tot 2 uur uitgeslapen, en wil nu mn bed al weer in. Volgend jaar weer UMTC promoteam lid worden, nu eerst maar ff bijslapen van de UIT en voorslapen voor de intro die maandag alweer begint
edit: en wat is er nu weer aan de hand in de stad? woon hier in t centrum, en ik hoor allemaal hollandse meezing muziek. iemand enig idee?
Oh sorry, dat is mijn wijk; op zaterdag draait iedereen hier in Pijlsweerd harde muziek en gaan ze buiten zitten met dit weer. In de winter heb je daar weer minder last van hoor!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef RianneB het volgende:
edit: en wat is er nu weer aan de hand in de stad? woon hier in t centrum, en ik hoor allemaal hollandse meezing muziek. iemand enig idee?
Dus daar kwam die herrie vandaan! Weer wat Utregs geleerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef zatoichi het volgende:
Oh sorry, dat is mijn wijk; op zaterdag draait iedereen hier in Pijlsweerd harde muziek en gaan ze buiten zitten met dit weer. In de winter heb je daar weer minder last van hoor!
Dat zijn toch die straatfeesten ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Oh sorry, dat is mijn wijk; op zaterdag draait iedereen hier in Pijlsweerd harde muziek en gaan ze buiten zitten met dit weer. In de winter heb je daar weer minder last van hoor!
En gisteren hard gewerkt in Tivoli.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 05:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik was eerst bij The Dears in de Helling, en kwam daarna naar Biton. Heb Glenister en Geigercounting nog gezien. Net nog tot veel te laat gehangen met de mensen van GEM/Glenister/Durk Ataturk.
Maar die kutpinda's daarentegen. Bij het opruimen kwamen we die dingen werkelijk OVERAL tegen. Idem met de vruchtjes uit de sangria.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Die stewardess was geweldig!!
Maar je had me een prima biertje getapt hoor..
Ik heb je niet gezien. Denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Lowlands was puikend 14.gif
Ik jou ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien. Denk ik.
Daarom, ik heb nog even in je fobo gespiekt, maar half lowlands zag er zo uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik jou ook niet![]()
En dan nog wat mij betreft, een verwilderde jongeman, met een vier dagen baard, en schmutzige kleren + blauwe poncho = de helft van Lowlands natuurlijk.
Ik heb ook lekker doorgebeten, maar de voetjes deden wel zeer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Christine het volgende:
Och. Bij de eerste regenbui ging de paraplu op. Bij de tweede regenbui vond ik dat ik even door moest bijten, het zou immers zo weer droog zijn. Bij de derde regenbui ben ik toch maar mijn poncho gaan halen. Bij de vierde regenbui lukte het me nog nét om een beetje de plassen te ontwijken. Tien regenbuien verder banjerde ik gewoon overal doorheen. Uiteindelijk zat ik tot minstens mijn enkels in de bagger.
Hier kun je vast wel aardige mensen vinden om eens mee rond te hangenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef Christine het volgende:
Het is zonnig.
In de stad zijn allemaal mensen met vrienden en bier.
Bier heb ik ook, nu de vrienden nog. Kan ik die hier vinden?.
Oh en Sjoewe, wij zouden nog gaan daten, maar nu heb je ineens een vriendin.
Of is dat desondanks geen probleem voor een date?.
Ik ben relatief aardig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier kun je vast wel aardige mensen vinden om eens mee rond te hangendie zoek ik nml ook
"Zuipen", dacht ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Een biertje happen?
Hoe zegt dat studentenspul dat hier?
Op zn Twents.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
Zoep'n, brekk'n en angoan!
Ik had niets in huis en wilde wachten tot de drukte bij de Appie weg was.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef Christine het volgende:
Eten heb ik al gedaan. En jij bent nog wel anderhalf uur eerder thuis dan ik. Josti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |