abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40726839
Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld

En het is weer zo ver ! De UITdagen staan eraan te komen ! Vier dagen studentikoos carnaval in het centrum van uw favoriete Domstad ! Met de Natte Winden Band, en de open auto van de rugbyvereniging. Maandagavond in cafe de Meander, of hoe het tegenwoordig ook heet, en de schuimparty op Unitas. Picknicken op het Lepelenburg en alle cafe's af met je strippenkaart.

SOEP SOEP SOEP ! zullen we maar zeggen. En lieve eerstejaars, niet proberen om je mentor eruit te zuipen. Afgesproken ?

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_40726957
Leuke OP!
quote:
SOEP SOEP SOEP ! zullen we maar zeggen. En lieve eerstejaars, niet proberen om je mentor eruit te zuipen. Afgesproken ?
Afgesproken nu echt koesen
pi_40727026
De UIT
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:53:57 #4
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_40727151
Ok even een situatie evaluatie:
Ik doe wel mee met de UIT, maar ik ben geen eerste jaars.
Menig introductie mee gemaakt, maar de betekenis van SOEP & KIELE ontgaat mij even.
Is dit gewoon een UIT Yell, of moet ik hier iets meer achter zoeken?
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:56:45 #5
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40727246
Als ik alles zo lees over de UIT en weet ik het allemaal voel ik me akelig burgertruttig

(erg slechte tvp...)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_40727261
Is Biton eigenlijk de enige vereniging zonder verplichtingen en introductie enzo, want dat spreekt me wel aan...? Aan de andere kant lijkt een algemenere vereniging als Unitas ook wel leuk, omdat je er denk ik veel meer verschillende mensen hebt... nja, ik zal me tijdens de UIT-week wel even uitgebreid laten informeren
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_40727271
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Undergod het volgende:
Menig introductie mee gemaakt, maar de betekenis van SOEP & KIELE ontgaat mij even.
Gewoon hersenloos meebleren, meer zit er niet achter . Wordt als het goed is wel uitgelegd door je mentor.
pi_40727602
De UIT

Ik ben EHBO'er!

iemand nog een slaapplaats
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_40727676
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef Asmodean het volgende:
Is Biton eigenlijk de enige vereniging zonder verplichtingen en introductie enzo, want dat spreekt me wel aan...? Aan de andere kant lijkt een algemenere vereniging als Unitas ook wel leuk, omdat je er denk ik veel meer verschillende mensen hebt... nja, ik zal me tijdens de UIT-week wel even uitgebreid laten informeren
Wat jammer is van biton is dat ze zich als een alternatieve vereniging presenteren (alternatief: hard-rock, gothic etc.) En de meeste leden zijn dan ook zulk soort mensen. (Ik heb er niet zo veel moeite mee, maar unitas zou mij leuker lijken)
pi_40727711
Asmodean: UMTC heeft ook geen ontgroening, maar die hebben dan wel weer "corporale" dingen zoals jaarclubs enzo. Hoe het daar met verplichtingen zit weet ik niet precies, maar ze hebben ieg dus ook geen ontgroening. Klik hier voor hun website.
pi_40727732
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Asmodean: UMTC heeft ook geen ontgroening, maar die hebben dan wel weer "corporale" dingen zoals jaarclubs enzo. Hoe het daar met verplichtingen zit weet ik niet precies, maar ze hebben ieg dus ook geen ontgroening. Klik hier voor hun website.
UMTC bestaat uit 5 mensen volgens mij .
pi_40727789
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Wat jammer is van biton is dat ze zich als een alternatieve vereniging presenteren (alternatief: hard-rock, gothic etc.) En de meeste leden zijn dan ook zulk soort mensen. (Ik heb er niet zo veel moeite mee, maar unitas zou mij leuker lijken)
Biton presenteert zich juist niet als een alternatieve vereniging. Biton presenteert zich voornamelijk met de dingen die anders zijn dan bij andere verenigingen, namelijk het feit dat er geen ontgroening is, geen verplichtingen zijn, en de gelijkwaardigheid tussen eerste- en ouderejaars en bij het invullen van commissies. Als Biton zich daadwerkelijk zou presenteren als gothic/metal-vereniging kwam er niemand meer.

Als ik "de gemiddelde Bitonees" zou moeten karakteriseren dan zou ik eerder zeggen dat het iemand is die anders nooit lid van een vereniging zou zijn geworden, dan dat het nou allemaal zwartomrande janksmoelen zijn.
pi_40727847
Ik vond Biton wel vrij alternatief overkomen. Dat feest op de avond was ook vol met alternatieve mensen. Verder vind ik de leus Biton, wat anders! Dat ook wel een beetje aangeven, maar dat is mijn mening
pi_40727857
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:10 schreef VoreG het volgende:

[..]

UMTC bestaat uit 5 mensen volgens mij .
UMTC zijn een stelletje droeftoeters. Met name het feit dat ze het jaar nadat ze hun ontgroening afschaften gewoon doodleuk doorontgroenden vond ik erg sympathiek. Verder zal het me weinig boeien, en heb ik idd vooral het idee dat UMTC het het drukst heeft met het hoofd boven water houden.

Echter, wat ik wel uberkansloos vind is dat de grote gezelligheidsverenigingen destijds toen daar over gestemd werd UMTC uit de FUG hebben gehouden. . Maargoed, dat is niet zo boeiend om hier te bespreken.
pi_40727904
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef VoreG het volgende:
Ik vond Biton wel vrij alternatief overkomen. Dat feest op de avond was ook vol met alternatieve mensen. Verder vind ik de leus Biton, wat anders! Dat ook wel een beetje aangeven, maar dat is mijn mening
Biton trekt een beetje de rebellerende alto's van het platteland aan. Zeer zeker waar. .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:16:50 #16
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40727929
ik ken een paar mensen en dat zijn mensen die dus totaal niet zo zijn. Mijn eerste indruk was denk ik erg verkeerd. Op mij kwam het wel echt zo over dat vooral dus de alternatievelingen lid van biton worden. Lid van biton kun je ook worden in oktober en in januari btw.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:20:18 #17
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40728037
UMTC, zijn dat niet die nerds?
pi_40728083
Dat is idd wel vaak zo, dat iedereen het idee heeft dat alle mensen op Biton in zichzelf snijden en naar Dimmu Borgir luisteren. Dat betekent niet dat niemand op Biton in zichzelf snijdt of dat niemand naar Dimmu Borgir luistert, maar het is absoluut niet de grote meerderheid ofzo. En dat is heel lastig om over te brengen naar de buitenwereld. Lang leve stereotiepen. .
pi_40728157
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:20 schreef gohan16 het volgende:
UMTC, zijn dat niet die nerds?
UMTC zijn wannabe corporale droeftoeters die uit pure ellende over het minimale aantal nieuwe leden hun ontgroening afgeschaft hebben. .

En dat is het laatste dat ik erover zeg. Ik heb weinig met ze op, maar andere mensen hebben het daar erg naar hun zin. Het is een kleine vereniging en daarom lijkt me ook echt wel ontzettend gezellig. En als iemand hier een vereniging zoekt met een wat minder alternatief karakter maar zonder ontgroening en ze komen op de juiste plek bij UMTC dan is dat mooi. En dan wil ik dat niet verzieken met mijn gezanik. .
pi_40728242
Of je gaat natuurlijk gewoon naar een Studentensportvereniging. Sport feest en gezelligheid, beter kan het niet

Odysseus
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:31:50 #21
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40728442
Orca
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:37:38 #22
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40728629
Grachtencantus is trouwens afgeschaft vanwege de gebeurtenis op de Oudegracht afgelopen zondag.
pi_40728667
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:37 schreef gohan16 het volgende:
Grachtencantus is trouwens afgeschaft vanwege de gebeurtenis op de Oudegracht afgelopen zondag.
Erg jammer inderdaad. Wel begrijpelijk natuurlijk
pi_40728690
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Undergod het volgende:
Ik weet voor een feit dat deze yell al heel oud is en veel in Brabant werd geroepen tijdens carnaval, alleen het "yeah" was daar "hoi". Hoe dat is overgewaaid naar de studenten zou ik niet weten, maar het is dus logisch te veronderstellen dat Brabantse studenten het virus met zich meedroegen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_40728964
Er komt een straatparade met vervoersmiddelen op de Maliebaan ter vervanging van die botenparade.
pi_40728999
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er komt een straatparade met vervoersmiddelen op de Maliebaan ter vervanging van die botenparade.
Kut.. Hoe laat is dat?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:51:23 #27
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40729104
Grachtencantus> verplaatst naar Tivoli
Feestband Lijn 7 zal een spetterend optreden geven met bekende Nederlandse nummers. Tijdens een groots meezingspectakel in Tivoli

whehe maw de biercantus is terug
pi_40729132
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef gohan16 het volgende:
Grachtencantus> verplaatst naar Tivoli
Feestband Lijn 7 zal een spetterend optreden geven met bekende Nederlandse nummers. Tijdens een groots meezingspectakel in Tivoli

whehe maw de biercantus is terug
Agh het heeft een andere naam, vorige keer was het met de Nattewindenband
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:57:15 #29
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40729317
Ik moet trouwens even melden dat Au3 een leuk huisje bewoont.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_40729390
Het is dat je die greppeljosti van een buurjongen gemist hebt. Volgens mij is dat stuk ongeluk net terug van vakantie ofzo, dat ie zo uitbundig aan het krijsen is. Ik heb m nog niet eerder zo luid en irritant gehoord.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:01:24 #31
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40729465
Er moet altijd iets overblijven voor een volgende keer
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_40729734
waar woon je dan ergens?
pi_40731068
Oudwijk.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:55:52 #34
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40731275
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oudwijk.
Leuk?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40732269
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:55 schreef ioko het volgende:

[..]

Leuk?
Is wel een grappige buurt ja. Er zijn maar weinig andere wijken waar als je s'ochtends om een uur of 9 met je laddertje door de straten loopt, je "mot je een biertje jochie" te horen krijgt. Mijn moeder heeft er ook nog een tijdje gewoont toen ze pas gescheiden was. Ik vind alleen de huizen iets te klein, ik zou er denk ik claustrofobisch van worden.
pi_40735577
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:55 schreef ioko het volgende:

[..]

Leuk?
Verhuisplannen?
For great justice!
pi_40735761
Mijn straat is vooral samenwonende tweeverdienende stelletjes. Behalve hiernaast dus.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:45:32 #38
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40737856
Grr, leuk zo'n huisgenootje dat er een tering zooi van maakt, alle schoonmaak middelen opmaakt en niet aanvult, de lege flessen laat staan en vervolgens op vakantie gaat.

GVD KUT
pi_40738613
Wat een kloteweer vandaag weer in Utrecht. Ik wou vanmiddag de stad nog even in, ik denk dat ik mijn plannen toch maar wijzig...
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:05:11 #40
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40744170
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 07:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Verhuisplannen?
Misschien
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:05:48 #41
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40744192
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 08:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn straat is vooral samenwonende tweeverdienende stelletjes. Behalve hiernaast dus.
En jij hebt een appartement/boven/benedenwoning?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40744222
Zo, en wie gaat er vanavond in utrecht stappen?
...nothing happens until you make it happen...
pi_40744776
Nee..ff op aant laden voor volgende week. Ik hoop alleen dat je een beetje mee kunt feesten zonder dat je zo'n bandje heb. Anders maar ff een onoplettende UIT-loper beroven

Mijn mentoren wisten me indertijd nog een mooie variant op de SOEP SOEP SOEP yell te leren:

CORPS CORPS CORPS!
BALLEN BALLEN BALLEN!

NEUKEN NEUKEN NEUKEN!
NEE NEE NEE!

CORPS?
BALLEN!

NEUKEN?
NEE!

CORPS BALLEN NEUKEN?
NEE NEE NEE!
pi_40745065
Volgens mij kun je wel meefeesten, maar dan moet je wel entree betalen.
pi_40745798
Nope, zonder bandje kom je de UIT feesten of feesten van verenigingen niet binnen.
Ik heb net mijn mentor training gehad (voor zover dat de naam training mag dragen) en naast het beroemde soep soep soep kan je ook lief klein konijntje, badslippers, landbouwhogeschool, eend en ping pong verwachten...... Dat wordt dus allemaal erg genieten komende week in de Utregse straten!
It is not god i dislike, it is his fanclub i can't stand
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:07:52 #46
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40745869
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:26 schreef Freeling het volgende:
>> een mooie variant op de SOEP SOEP SOEP yell <<
omg....
pi_40746915
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef globox het volgende:
Nope, zonder bandje kom je de UIT feesten of feesten van verenigingen niet binnen.
Ik heb net mijn mentor training gehad (voor zover dat de naam training mag dragen) en naast het beroemde soep soep soep kan je ook lief klein konijntje, badslippers, landbouwhogeschool, eend en ping pong verwachten...... Dat wordt dus allemaal erg genieten komende week in de Utregse straten!
Leren ze je daadwerkelijk die nummers? wat triest zeg..
pi_40747424
quote:
Gelukkig heb ik een backstage pass-partout
pi_40747835
Ziiiiiiiingen schreewen tot je schooooooor bent,
Vrije seks tot je alle sjaarsen kent,
drinken, zuipen tot je struikelt naar de plee,
Ja dát is UU IE TEE!!11!1!1
Slokkie bier
pi_40748266
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:41 schreef Freeling het volgende:

[..]

Leren ze je daadwerkelijk die nummers? wat triest zeg..
Zet er een camera bij en je hebt weer een nieuw televisieprogramma
pi_40748855
Die liedjes zijn dus overal, in Maastricht ontkom je er ook niet aan. Ik vind het wel grappig eigenlijk.
El duffo o muerte
pi_40749105
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:18 schreef FloggingMolly het volgende:
Wat een kloteweer vandaag weer in Utrecht. Ik wou vanmiddag de stad nog even in, ik denk dat ik mijn plannen toch maar wijzig...
t viel mee.. in rotterdam was het erger
pi_40749292
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 21:44 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

t viel mee.. in rotterdam was het erger
In Rotterdam is alles erger.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:39:33 #55
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_40750609
Gezien hier een aantal mensen zitten die betrokken zijn bij de UIT, hier deze vraag.

Kan ik dit doen [TK] Toegangsbewijs UIT te koop!?
Ik wil namelijk mee doen, maar zit een beetje aan de krappe kant dus elk tientje is meegenomen.
pi_40751263
quote:
wat doen ze met zon training dan? krijg je een zooi kopietjes "lees dit door"? of gebeurd er echt wat?
pi_40753105
Pff het begint wel een beetje een UIT-topic te worden he! Is het eigenlijk nog mogelijk om de UIT te ontlopen komende week zonder de hele dag binnen te blijven? zijn er nog andere leuke dingen te beleven zonder honderden eerstejaars tegen te komen?
pi_40756705
Beetje cruisen op het Zandpad, kaar kom je niet zoveel studenten tegen denk ik.
  zondag 13 augustus 2006 @ 03:45:17 #59
63774 Cogitavi
dat is Latijn
pi_40757574
Nee, ik vrees dat de stad er van in de ban is. Maar hee, da's toch leuk? Er gebeurt al zo weinig in Utrecht, die uit de hand gelopen provinciestad.
Of zoiets.
pi_40758225
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:05 schreef ioko het volgende:

[..]

En jij hebt een appartement/boven/benedenwoning?
Een huis van een vriendin, alwaar ik op de eerste verdieping een kamer bewoon.

Oh en nee, ik ging niet uit, ik ging werken. Ik had wel naar de waveparty in de EKKO gewild. Scheen erg tof te zijn. Morgen maar inhalen: New Underground in Tivoli. . En mij werd voor de tweede keer op een RAUW avond mijn telefoonnummer gevraagd door een jongen die Martijn heet terwijl ik aan het werk was. It's all just a little bit of history repeating.
pi_40762181
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 00:09 schreef Freeling het volgende:
Pff het begint wel een beetje een UIT-topic te worden he! Is het eigenlijk nog mogelijk om de UIT te ontlopen komende week zonder de hele dag binnen te blijven? zijn er nog andere leuke dingen te beleven zonder honderden eerstejaars tegen te komen?
nee, maar zaterdag zullen de meesten weer weg zijn, dus..
pi_40762466
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:20 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

nee, maar zaterdag zullen de meesten weer weg zijn, dus..
Maar de meesten zullen toch gewoon terugkomen voor een x aantal jaartjes. Niet erg hoor, wat vers bloed kan geen kwaad. Als ze eenmaal de stad een beetje kennen zijn ze ook meteen niet meer zo irritant
pi_40763303
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:31 schreef Freeling het volgende:

[..]

Maar de meesten zullen toch gewoon terugkomen voor een x aantal jaartjes. Niet erg hoor, wat vers bloed kan geen kwaad. Als ze eenmaal de stad een beetje kennen zijn ze ook meteen niet meer zo irritant
lol.. ja, dat wel. Maar na de uitweek doen ze gewoon mee met het leven in Utrecht, ipv het leven in Utrecht uit zn patroon te halen met een week (uitbundig) feesten
pi_40763498
Agh zolang het maar goed weer is, dan kan ik lekker op een terrasje rond kijken .
pi_40763586
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:19 schreef VoreG het volgende:
Agh zolang het maar goed weer is, dan kan ik lekker op een terrasje rond kijken .
jij kijkt naar ze.....

ik hoop dat sfeerproeven bij de verenigingen een beejte goed gedaan wordt.. wil wel goed weten waar ik me inschrijf
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:22:42 #66
45159 globox
Tartaarsaus
pi_40766731
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:04 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wat doen ze met zon training dan? krijg je een zooi kopietjes "lees dit door"? of gebeurd er echt wat?
Het stelde niet zoveel voor, Je krijgt het programma een beetje uitgelegd, wanneer je wat moet/kan doen, wat adviezen en informatie over hoe om te gaan met bepaalde dingen. Daarna hadden we nog een bbq en een feest.
De meeste mentoren zijn overigens vrouw (ook de meerderheid van de UITlopers ) en zitten bij een vereniging. Want het draait bij de UIT ook wel een beetje (veel) om zieltjes winnen voor je vereniging.
pi_40766781
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:22 schreef globox het volgende:

[..]

Het stelde niet zoveel voor, Je krijgt het programma een beetje uitgelegd, wanneer je wat moet/kan doen, wat adviezen en informatie over hoe om te gaan met bepaalde dingen. Daarna hadden we nog een bbq en een feest.
De meeste mentoren zijn overigens vrouw (ook de meerderheid van de UITlopers ) en zitten bij een vereniging. Want het draait bij de UIT ook wel een beetje (veel) om zieltjes winnen voor je vereniging.
hebben ze mooi pech in mijn geval ik ga niet bij een vereniging iig
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:34:07 #68
45159 globox
Tartaarsaus
pi_40767095
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

hebben ze mooi pech in mijn geval ik ga niet bij een vereniging iig
Van mijn mentorgroepje 2 jaar geleden gingen van de 14 er ook maar 3 of 4 bij een vereninging, dus het is ook niet zo dat je daarmee een uitzondering bent, maar je ziet wel dat vooral bij groepjes waarvan beide mentoren bij een vereniging zitten dat hoger ligt en daarom stimuleren/pushen die vereningen het ook om als lid mentor te worden. Maar de zijn ook nog genoeg die nergens bij zitten, of die gewoon wel objectief blijven.
Nu alleen hopen dat het een beetje droog blijft, in de regen is ook Utrecht een stuk minder leuk.
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:42:21 #69
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40767329
Verhuisd. Wat nu? Ik verveel me. .
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:55:39 #70
141482 Q.
JurassiQ
pi_40767706
Nu FOK!
For great justice!
pi_40768110
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:42 schreef Christine het volgende:
Verhuisd. Wat nu? Ik verveel me. .
Terugverhuizen! Alle andere pogingen om het utrecht-gevoel terug te krijgen zijn zinloos!
pi_40768232
vanavond naar utrecht voor de UIT...ben erg benieuwd, alleen heb ik nog 1 probleempje.....een fiets.
weet iemand waar ik goedkoop een fiets kan regelen? ik woon aan het begin van de amsterdamsestraatweg. mocht daar iets in de buurt zitten zou het ideaal zijn.
Too much is never enough!
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:20:40 #73
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40768412
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:10 schreef Freeling het volgende:

[..]

Terugverhuizen! Alle andere pogingen om het utrecht-gevoel terug te krijgen zijn zinloos!
Nouja, ik mis m'n eigen stad eigenlijk... zo leuk vind ik Utrecht nog niet. .
pi_40768462
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Komt wel ik denk echt dat ik de UIT niet zo leuk ga vindne
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:23:40 #75
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40768520
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef Christine het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Komt wel ik denk echt dat ik de UIT niet zo leuk ga vindne
Aanstellers. Het is mooi weer, de terrasjes staan buiten, de bomen langs de gracht staan er prachtig bij. En de hele binnenstad is bezaaid met Goths
pi_40768551
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[..]

Aanstellers. Het is mooi weer, de terrasjes staan buiten, de bomen langs de gracht staan er prachtig bij. En de hele binnenstad is bezaaid met Goths
Wasser aan de hand dan?
Vanavond weer richting Utrecht .
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:25:43 #77
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40768592
quote:

[..]

[..]

Dat viel me gisteren ook op ja . How come?
pi_40768630
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Christine het volgende:

[..]

summer darkness festival
pi_40768675
quote:

[..]

[..]

Ja precies de UIT is niks meer dan een massale drukte en veel drank
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:29:40 #80
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40768706
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ja precies de UIT is niks meer dan een massale drukte en veel drank
Precies. Maar welk gedeelte daarvan is niet leuk? .
pi_40768710
idd, die Goths, ik woon vlak bij Tivoli, volgens mij is het Goth-weekend, dr hangt een groot spandoek met "Summer of Darkness" en ze lopen dr allemaal raar gekleed bij. Vandaag al 5 meiden gezien met een soort huppel-op-de-hei-schaaphoeder outfit. Heel vreemd :S
pi_40768731
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Christine het volgende:

[..]

Precies. Maar welk gedeelte daarvan is niet leuk? .
het hele deel tja ik ben vreemd i know waarom heb ik me uberhaupt opgegeven
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:31:10 #83
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40768749
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:30 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

het hele deel
Tuurlijk wordt het leuk .
We gaan ook BBQ'en bij het zwembad. .
pi_40768752
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

summer darkness festival
Ik denk dat al die gothics nu op de trappen gaan springen, ik hoop het maar.
pi_40768789
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef Christine het volgende:

[..]

Morgen lange frans en baas b, hopelijk zijn er ergens ijsblokejs
pi_40768822
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik denk dat al die gothics nu op de trappen gaan springen, ik hoop het maar.
hoewel ik zelf nisk tegen gothics heb
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:33:58 #87
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40768831
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Morgen lange frans en baas b, hopelijk zijn er ergens ijsblokejs
Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feesten .
pi_40768849
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Christine het volgende:

[..]

ach ik kijk we wat ik doe l ik ga iig niet alleen ergens naar toe ofzo
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:36:21 #89
141482 Q.
JurassiQ
pi_40768889
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Christine het volgende:

[..]

Feesten in huize Q.
For great justice!
pi_40768905
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Feesten in huize Q.
Oeh deal ja ik nodig mezelf ook even uit
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:37:27 #91
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40768932
Dat wordt veel toffer dan de UIT .
pi_40768956
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:37 schreef Christine het volgende:
Dat wordt veel toffer dan de UIT .
wil je mij eens toevoegen op msn misschien?
pi_40769021
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef Christine het volgende:

[..]

dat is toch kewl?
pi_40769040
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Christine het volgende:

[..]

mij ook al, allemaal van die zombies in van die apenpakkies
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:49:36 #95
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40769209
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:41 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dat is toch kewl?
Niet als je ziet wat voor weer ze hebben voorspeld .
pi_40769284
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef Christine het volgende:

[..]

Niet als je ziet wat voor weer ze hebben voorspeld .
oh.. daar had ik nog niet naar gekeken..
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:53:59 #97
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40769326
Het weer wordt denk een flinke spelbreker komende week.. Maar ik hoop het niet natuurlijk!
pi_40769361
omfg gvd man, morgen lokaal >50mm neerslag in 1 regenbui. Met andere woorden: Als ik op de fiets stap gaat het onweren en komt dr een wolkbreuk naar beneden lazeren
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:11:20 #99
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40769755
Wat is Ondiep eigenlijk voor buurt? Kan ik morgenavond veilig vanaf de UIT naar huis fietsen in het donker, zonder aangerand, vermoord of bestolen te worden?
pi_40769848
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
Wat is Ondiep eigenlijk voor buurt? Kan ik morgenavond veilig vanaf de UIT naar huis fietsen in het donker, zonder aangerand, vermoord of bestolen te worden?
Geen probleem .
pi_40770026
quote:
foto? mss herken ik je morgen dan ook wel
pi_40770357
Christine, het blijft Utrecht. Het blijft een semi-provinciestad enzo.
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:38:22 #103
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40770611
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

foto? mss herken ik je morgen dan ook wel
Fobo v. christine: laatste voyeur: LoggedIn
pi_40771285
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:38 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Fobo v. christine: laatste voyeur: LoggedIn
ja duh, als daar een foto stond hoefde ik er toch niet om te vragen straks maar es mn tas gaan inpakken
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:00:51 #105
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40778207
quote:
Das echt geen probleem idd, ik woon in Ondiep, gebeurd niet vaak iets raars.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:02:38 #106
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40778276
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Christine, het blijft Utrecht. Het blijft een semi-provinciestad enzo.
And that's why we love it. Of zou je liever in Amsterdam wonen ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40778569
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:02 schreef ioko het volgende:

[..]

And that's why we love it. Of zou je liever in Amsterdam wonen ?
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdam

btw, hebben jullie al enig id bij welke vereniging jullie gaan? Ik vind umtc er wel veelbelovend uitzien.. bij die andere heb je allemaal van dat gezeik met corvee enzow En ondertussen adverteren ze wel met 'geen verplichtingen'
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:24:13 #108
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40779212
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Het is een hele andere stad idd, maar wat bedoel je dan met modern? (In Utrecht staan idd nog alle oude gebouwen )
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40780197
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

btw, hebben jullie al enig id bij welke vereniging jullie gaan? Ik vind umtc er wel veelbelovend uitzien.. bij die andere heb je allemaal van dat gezeik met corvee enzow En ondertussen adverteren ze wel met 'geen verplichtingen'
ik ga nergens bij
pi_40780232
Gewoon bij een sportvereniging gaan Odysseus '91 .
En Rotterdam is kut
pi_40780591
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef ioko het volgende:

[..]

Het is een hele andere stad idd, maar wat bedoel je dan met modern? (In Utrecht staan idd nog alle oude gebouwen )
wegennet o.a.. allemaal van die smalle straatjes met overal fietsers die 10cm naast je auto rijden etc.. Zie je in Rdam niet veel hoor

ook wel gek dat er geen metro rijdt, moet ik ook wel aan wennen..
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:56:59 #112
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40780596
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ga nergens bij
(ik hou zelf niet zo van studentenverenigingen )
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:58:24 #113
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40780665
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wegennet o.a.. allemaal van die smalle straatjes met overal fietsers die 10cm naast je auto rijden etc.. Zie je in Rdam niet veel hoor
Hehe, wat willen ze dan doen, de oude binnenstad plat gooien en nieuwe straten aanleggen? Maar je hebt gelijk, Rotterdam is moderner qua opzet, maar daar hebben onze oosterburen hard bij geholpen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40780711
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef ioko het volgende:

[..]

Hehe, wat willen ze dan doen, de oude binnenstad plat gooien en nieuwe straten aanleggen? Maar je hebt gelijk, Rotterdam is moderner qua opzet, maar daar hebben onze oosterburen hard bij geholpen.
mjah.. maar daar kunnen we ze eigenlijk best dankbaar voor zijn in dit geval?
pi_40780763
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Nee, Rotterdam heeft geen enkele uitstraling. Gebouwen zien er niet uit, want die moesten snel worden gebouwd. Nee ik weet niks positiefs te vertellen over Rdam
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:01:05 #116
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40780792
quote:

[..]

Rotterdam zou er zeer anders bijliggen denk ik idd. Maar Utrecht is toch echt gezelliger hoor!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40780894
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:01 schreef ioko het volgende:

[..]

Rotterdam zou er zeer anders bijliggen denk ik idd. Maar Utrecht is toch echt gezelliger hoor!
daarom ga ik dr ook heen

maar ff mn tas inpakken voor morgen
pi_40780981
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef ioko het volgende:

[..]

(ik hou zelf niet zo van studentenverenigingen )
Ik ook niet heb me ook geen zin er verder in te verdiepen of om mn zieltje te laten winnen wat ze op de uit proberen wil gewoon de stad etc beter leren kennen en misschien dak er nog mensen leer kennen
pi_40784545
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nee, Rotterdam heeft geen enkele uitstraling. Gebouwen zien er niet uit, want die moesten snel worden gebouwd. Nee ik weet niks positiefs te vertellen over Rdam
Jawel...Feyenoord komt er vandaan.
pi_40785165
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jawel...Feyenoord komt er vandaan.
Veel slechter kan niet
  maandag 14 augustus 2006 @ 07:24:56 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_40787802
Rotterdam is tof. Utrecht is toffer, maar Rotterdam is ook erg tof.
For great justice!
pi_40788620
Rotterdam is stom. Het is onpersoonlijk beton. En dat ons-kent-ons-kroegen-roddel-sfeertje dat hier in Utrecht is, dat is juist leuk, en heeft Rotterdam compleet niet.
pi_40789012
het is kloteweer
pi_40789265
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Memento-Mori het volgende:
het is kloteweer
Met een hoofdletter K.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:04:36 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_40789412
Rotterdam heeft mooie architectuur, maar het is compleet gefragmenteerd. Ook qua uitgaansgelegenheden, als je ergens wil stappen moet je daar blijven, omdat de volgende disco/kroeg een paar kilometer verderop ligt. Maar het grootste voordeel van Utrecht boven Rotterdam, en ja dan word ik hier maar voor racist uitgemaakt, is dat ze al het Marokkaanse tuig hebben weggestopt aan de rand van de stad, en de binnenstad overladen is met gezellige studenten. Dat merk je echt als je uit Rotterdam komt. Ik heb er zeven jaar op school gezeten, en het prima naar m'n zin gehad, maar als het donker is toch ook regelmatig rondvliegende bierflesjes en messen ontweken; dan is Utrecht echt een hele verademing. Zou nu niet meer terug willen.

Wat een baggerweer zeg, de UITers hebben het bepaald niet getroffen dit jaar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:07:12 #126
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40789473
Iemand nog een setje zwemvliezen over? Moet boodschappen doen...
pi_40792461
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:07 schreef Ireth het volgende:
Nee, wel een badmuts. Je mag hem hebben voor twee knaak vijftig.
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:41:59 #128
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40793581
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:07 schreef Ireth het volgende:
Ik pak zo mijn kano maar, moet ook boodschappen doen, wil je soms mee? Ik vaar wel ff langs
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40793697
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik pak zo mijn kano maar, moet ook boodschappen doen, wil je soms mee? Ik vaar wel ff langs
Als je toch bezig bent, ik moet ook boodschappen doen
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:05:32 #130
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40794109
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan wordt het de motorboot Waar wonen jullie ergens?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:13:16 #131
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_40794240
quote:
Paar keer met 't filmfestival in Rotterdam geweest, maar ik heb niks met zo'n stad. Ik ben erg van de gezellige oude binnenstad (hoe middeleeuwser/smaller hoe beter), Rotterdam is me te 'modern' (/saai).
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef VoreG het volgende:
Vaar ook ff bij mij langs, woon op de derde, dus als het goed is vaar je onder m'n balkon door *zucht*
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_40794377
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:05 schreef ioko het volgende:

[..]

Dan wordt het de motorboot Waar wonen jullie ergens?
Buiten Witte Vrouwen, halte Oorsprongpark, einde van de Biltstraat, vlak voor de Berenkuil. Mgr. van de Weteringstraat dus
pi_40794880
Nou, kom op Noord ook maar effe twee kratten Grolsch afgooien dan. Het zwemt zo moeilijk met die dingen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:48:24 #134
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40795022
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:19 schreef VoreG het volgende:

[..]

Buiten Witte Vrouwen, halte Oorsprongpark, einde van de Biltstraat, vlak voor de Berenkuil. Mgr. van de Weteringstraat dus
Ok, ben onderweg
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:42 schreef Hathor het volgende:
Nou, kom op Noord ook maar effe twee kratten Grolsch afgooien dan. Het zwemt zo moeilijk met die dingen.
ok, 2 kratjes moet lukken

Nog iemand iets?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:13:17 #135
141482 Q.
JurassiQ
pi_40795424
Breng ff een paar kratten naar Transwijk.
For great justice!
pi_40796564
Als je toch bezig bent.. nog eentje naar Overvecht aub!
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:59:39 #137
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40796754
Het is duidelijk dat Utrecht een studentenstad is, bier is blijkbaar levensbehoefte nummer 1!!

Drinken jullie allemaal Grolsch, of moet ik andere merken meenemen?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:00:33 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_40796784
Grolsch. Duh! Dat is een stukje Twente wat ik niet heb achtergelaten in mijn voorlaatste woonplaats.
For great justice!
pi_40796846
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef ioko het volgende:
Het is duidelijk dat Utrecht een studentenstad is, bier is blijkbaar levensbehoefte nummer 1!!

Drinken jullie allemaal Grolsch, of moet ik andere merken meenemen?
Grolsch is oke, maar liever Hertog Jan of Dommelsch
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:08:56 #140
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40797023
Ok grolsch it is: krijgen jullie van mij een kratje Alfa of Gulpener erbij om zuidelijk bier ook te leren waarderen
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40797077
Gulpener is oke, maar ja... Het is anders..
pi_40797181
Amstel 1870 is mijn pils! Maar ja daar hebben ze geen kratjes van, althans niet in de AH....
pi_40798643
pils pils pils ik moet eerst door een waterval heen om thuis te komen.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:54:48 #144
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40798885
Hoeveel water kan er nog uit de hemel komen?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:57:52 #145
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40799022
Iemand die een roosvichee én een cola af kan leveren in de schepenbuurt?? Das het enige wat ik vergeten ben...
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:58:32 #146
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40799058
Uitdagen dus. En * ErikT heeft vakantie.
Excellent. Waar is vanavond het feest? Overal he? Zo was het tenminste vroegah!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:58:37 #147
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40799065
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef Ireth het volgende:
Iemand die een roosvichee én een cola af kan leveren in de schepenbuurt?? Das het enige wat ik vergeten ben...
Ik moet eerst de regenbui ff uitzitten en hopen dat de bliksem niet inslaat
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40799151
Je zal nu maar de UIT lopen
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:00:56 #149
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40799173
Dat onweer zit hier exact boven!!

(had ik al gezegd dat ik in mijn broek sch**t voor onweer!!! )
pi_40799347
Mijn baas: Als je wil mag je wel een half uurtje eerder naar huis! (ben op de fiets....)
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:06:05 #151
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40799407
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef Ireth het volgende:
Dat onweer zit hier exact boven!!

(had ik al gezegd dat ik in mijn broek sch**t voor onweer!!! )
Het is zo weer voorbij
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:06:45 #152
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40799437
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef zatoichi het volgende:
Mijn baas: Als je wil mag je wel een half uurtje eerder naar huis! (ben op de fiets....)
Humor is wel belangrijk op de werkplaats toch?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40804308
de tering wat een kutweer meteen maar een paraplu gekocht want die is hard nodig
Too much is never enough!
pi_40805023
joehie de regen is hierzo over.
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:58:20 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_40805251
Wel treurig hoor voor de sjaars. Je ziet allemaal oranje rugtasjes verlopen van de regen door het centrum sjokken. Najah, hebben ze meer reden om binnen te zitten zuipen natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40806013
Oranje.. Ik wou dat ik Oranje rugtasjes had ipv die kleur waarvan ik de naam niet weet
pi_40810254
Jezus, dit is echt bizar. Ik zit thuis, met mijn raam op een kiertje en ik kon net woord voor woord Is Ook Schitterend Voltooid Verleden Tijd horen zingen. Die gasten zitten verdomme op het Smakkelaarsveld ! Dat KAN toch niet, als ik in fucking Oudwijk zit ? Word ik nou gek, of wat ? .
pi_40810419
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jezus, dit is echt bizar. Ik zit thuis, met mijn raam op een kiertje en ik kon net woord voor woord Is Ook Schitterend Voltooid Verleden Tijd horen zingen. Die gasten zitten verdomme op het Smakkelaarsveld ! Dat KAN toch niet, als ik in fucking Oudwijk zit ? Word ik nou gek, of wat ? .
Ik hoor het ook in Buiten Witte Vrouwen, ik dacht dat ik gek was geworden dus ben het hele huis 3x doorgelopen op zoek naar het geluid .
pi_40810485
En ik ben Christine tegengekomen, dat was tof. Al had ik totaal geen tijd om met haar te praten, want ik was het toetje aan het maken voor vanavond. En dat waren brownies, en die waren de hele tijd aan het aanbranden. (Mochten er mensen hier aangebrande brownies gehad hebben, mijn excuses.)
pi_40810636
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:21 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik hoor het ook in Buiten Witte Vrouwen, ik dacht dat ik gek was geworden dus ben het hele huis 3x doorgelopen op zoek naar het geluid .
Om met Rembo & Rembo te spreken: "Da's toch nie te gleuven ! Da's toch nie normaal, man !"
pi_40811883
Trance. .

Serieus, krijg te vinketering met je kutherrie.

--

. Door Lange Frans uit je slaap gehouden worden. .

[ Bericht 46% gewijzigd door AudreyHepburn op 14-08-2006 23:04:24 ]
pi_40814227
Zit je weer in jezelf te lullen ?
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:43:15 #163
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40814591
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik ben Christine tegengekomen, dat was tof. Al had ik totaal geen tijd om met haar te praten, want ik was het toetje aan het maken voor vanavond. En dat waren brownies, en die waren de hele tijd aan het aanbranden. (Mochten er mensen hier aangebrande brownies gehad hebben, mijn excuses.)
Was wel tof even een bekende te zien tussen al die onbekende gezichten... moeten we vaker doen maar dan met betere brownies .
Trouwens, ik voel me lichtelijk te oud voor de UIT. Überhaupt voor het studentenleven, vrees ik... Biton vond ik trouwens een heel stuk leuker dan ik van te voren had gedacht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Christine op 15-08-2006 00:00:40 ]
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:49:57 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_40814915
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Door Lange Frans uit je slaap gehouden worden. .
Mijn vriendin klaagt er ook over. En die woont er ook nog eens tweehonderd meter vandaan .
pi_40817284
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef speknek het volgende:
Wel treurig hoor voor de sjaars. Je ziet allemaal oranje rugtasjes verlopen van de regen door het centrum sjokken. Najah, hebben ze meer reden om binnen te zitten zuipen natuurlijk.
dat lelijke tasje heb ik maar bij usc achter gelaten
pi_40820888
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Was wel tof even een bekende te zien tussen al die onbekende gezichten... moeten we vaker doen maar dan met betere brownies .
Trouwens, ik voel me lichtelijk te oud voor de UIT. Überhaupt voor het studentenleven, vrees ik... Biton vond ik trouwens een heel stuk leuker dan ik van te voren had gedacht.
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.
pi_40821201
Ja zag ze ook rondlopen; ze hebben echte rugtassen! Toen ik begon kregen we van die slappe tasjes aan touwtjes. Thema fata morgana Ik heb de single nog!

Op het paardeveld waren ze ook behoorljike herrie aan het maken. Moest natuurlijk wel even de studenten leren dat ze niet zomaar op het fietspad kunnen lopen waar ik over fiets...
pi_40822022
"Het is de fata, fata morgaaaaanaaaa" . Op de melodie van Copacabana van Barry Manilow. Volgens mij is dat nummer nog ingezongen door de ICU zelf. Of was dat het jaar ervoor met die laffe Spice Girls cover ?
pi_40822180
die regen is wel een spelbreker hier op de UIT.. verder is het wel ok niet naar lange frans geweest, een grote blubberzooi daarzo

heb nog een onwijs leuk meisje ontmoet, maar vergeten dr nummer te vragen.. nu vind ik dr nooit meer natuurlijk, tussen al die eerstejaars
pi_40822545
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.
Ik had Christine ook nog gezien was wel leuk ik geef het vandaag ook nog een kans maar het is echt niet mijn ding
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:47:57 #171
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40826233
quote:

[..]

Ik las behangen
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:49:11 #172
154145 soppig
sop sop sop
pi_40826277
hmm nieuwe kinderen ... neucken ?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:50:47 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_40826326
Jullie weten het thema nog? Ik wist dat niet eens toen ik de UITdagen nog liep .
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:58:33 #174
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40826573
Iemand een idee waar je allemaal gewoon binnenkomt zonder bandje?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:06:22 #175
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40826821
Ik heb nog nooit een bandje gehad
pi_40827012
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:58 schreef ErikT het volgende:
Iemand een idee waar je allemaal gewoon binnenkomt zonder bandje?
Ben ook benieuwd
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:13:38 #177
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40827046
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb nog nooit een bandje gehad
Ofwel je beukt jezelf gewoon naar binnen?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:18:33 #178
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40827212
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:47 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik las behangen
Hehe, ik ook
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:21:06 #179
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40827304
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ofwel je beukt jezelf gewoon naar binnen?
"ik hoor bij die en die"
pi_40830989
Ik zit www.hetutrechtsarchief.nl door te bladeren. Best leuk om te zien, al die oude foto's. Foto's van het huis waar ik nu in woon van 1917 etc .

Deze foto is overigens uit de jaren '70. Op de foto van 1917 is het huis niet zo duidelijk

[ Bericht 18% gewijzigd door VoreG op 15-08-2006 15:35:47 ]
pi_40831257
Tja ik verbaas me inderdaad altijd over het feit dat het uiterlijk van de auto tussen 1910 en 1980 altijd hetzelfde is gebleven!

Mijn straatje in de jaren 60; toen was er nog een stoep!

dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:35:03 #182
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40831346

Zonder balkon
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:27:19 #183
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40832822

Het huis op de hoek, daar woon ik . Was vroeger blijkbaar een motorenwinkel
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:42:45 #184
141482 Q.
JurassiQ
pi_40835446
In 1917 was dit nog een weiland.
For great justice!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:41:24 #185
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40846544
quote:

[..]

Vandaag had ik een ander groepje met, waarempel, leeftijdsgenoten !
Maar van die aanbieding om te barhangen maak ik alsnog graag gebruik binnenkort, ik voel me een beetje alleenig hier in Utrecht. Wanneer heb je tijd?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:46:34 #186
141482 Q.
JurassiQ
pi_40846778
Je moet ook nog een keer mijn bier op komen drinken.
For great justice!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:48:27 #187
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40846870
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
Ja maar niet tijdens de UIT.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:51:59 #188
141482 Q.
JurassiQ
pi_40847056
Doe maar een keer als mn bier niet al op is.
For great justice!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:54:40 #189
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40847178
Ik heb nog bier thuis .
pi_40847834
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
Geldt dat aanbod ook voor mij
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:08:51 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_40847908
Waarom krijg ik alleen maar vunzige gedachtes bij Q.'s 'bier'?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:12:15 #192
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40848076
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef speknek het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar vunzige gedachtes bij Q.'s 'bier'?
Wellicht omdat je Q niet kent? .
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:55:19 #193
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40850137
`Misschien moeten we gewoon met wat meer mensen bier gaan drinken , hebben we de hele UIT om te beslissen welke kroeg het beste is.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40850174
O'Connels
pi_40853336
Dikke Dries.
pi_40856929
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef Christine het volgende:

[..]

Wellicht omdat je Q niet kent? .
Hij kent mij wel.
For great justice!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:13:17 #197
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_40857928
Wat een drukte gisteren in de stad. En dat op een dinsdag. Leuk
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:27:14 #198
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40859486
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 07:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Hij kent mij wel.
Oh, dan wil hij je .
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:43:04 #199
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40859927
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
O'Connels
Kunnen we meteen wat eten
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:43:43 #200
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40859948
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef ioko het volgende:

[..]

Kunnen we meteen wat eten
Waar zit dat?
pi_40860163
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Waar zit dat?
Jansdam 3
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:02:59 #202
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_40860473
Dikke Dries
pi_40860713
quote:
O'Connels
FOK! meetingkroeg bij uitstek.
For great justice!
pi_40860827
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef Q. het volgende:

[..]

FOK! meetingkroeg bij uitstek.
Ik wou het net zeggen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:24:45 #205
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40861182
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:51 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Jansdam 3
Nu weet ik nog niks .
pi_40861211
Bij het Janskerkhof / Janskerk.
For great justice!
pi_40861604
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
Bij het Janskerkhof / Janskerk.
leek em dat Christine dat wel door had
pi_40861623
*mensen check mn signature*
pi_40867525
quote:
O'Connels
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:49:38 #210
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40868197
Nou das duidelijk dan, O'connels it is
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40869608
. Ik lach even mezelf uit hier. .

Mijn dinsdag:
De hele dag in de keuken staan.
Urenlang woest staan dansen op hakken van 10 cm.
Om half 4 bij Biton weggaan.
Besluiten dat we geen zin hebben om naar huis te gaan.
Naar Mick o'Connels gaan voor een laatste biertje, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar Belgie, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar De Poort en Ledig Erf, die al dicht zijn.
Doorfietsen naar huis, daar een halve liter wodka en een paar blikken bier uit de koelkast trekken.
In het Wilhelminapark gaan zuipen.

Ik heb me KOS-TE-LIJK vermaakt. .

Oh, en kom vanavond vooral allemaal naar Biton Open Air.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:50:07 #212
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_40870393
ja vanavond wagtale op biton.
kom allemaal kijken zou ik zeggen :-)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:12:51 #213
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40871109
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Ik lach even mezelf uit hier. .

Mijn dinsdag:
De hele dag in de keuken staan.
Urenlang woest staan dansen op hakken van 10 cm.
Om half 4 bij Biton weggaan.
Besluiten dat we geen zin hebben om naar huis te gaan.
Naar Mick o'Connels gaan voor een laatste biertje, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar Belgie, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar De Poort en Ledig Erf, die al dicht zijn.
Doorfietsen naar huis, daar een halve liter wodka en een paar blikken bier uit de koelkast trekken.
In het Wilhelminapark gaan zuipen.

Ik heb me KOS-TE-LIJK vermaakt. .

Zuipschuit !
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:29:36 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40871661
Ik vind eigenlijk dat het enige echte uteregse lied ook wel in de openingspost mag staan

Herman Berkien (Utrecht medley):
quote:
Als ik boven op de dom kom
kjik ik even naar benee
dan zie ik het ouwe graggie
het Vreeburg en Wijk C
Ja dan sprink me hartjie ope
ik ben trots wat daggie wat
er is geen mooier plekkie
as Utereg me stad
as Utereg me stad

Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door Komakie op 16-08-2006 18:24:41 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:22:08 #215
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40873405
Grappig, ik was gisteren ook weer voor het eerst sinds mijn eigen UIT (2002) op Biton. Nog effe in dat hok beneden gehangen, k zag alleen de goudvissen niet!
T was best gezellig eigenlijk.

Verder nog in het gras van de buren en het pakhuys geweest. En de enige echte Yes-R aanschouwd op het Lucas Bolwerk. Nou, het was me het avondje wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_40883190
ik was gister ook naar biton gegaan, met die cabaret gast.. Echt geweldig

"Ik wilde weleens een concreet antwoord wat ik met mijn studie kon doen. Dus ik bel die school, die telefoonjuffrouw neemt op en ik zeg: Hallo, ik heb kunst en theather technieken[?] gedaan! Zegt dat telefoonmeisje: Oh! Dát heb ik ook gedaan! - Nou, toen wist ik het wel... "
pi_40886570
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:

Naah. Dat mag vast niet van jou.
For great justice!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:37:32 #218
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40887478
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Naah. Dat mag vast niet van jou.
Rebellie .
We hebben je niet gezien, audrey. .
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:41:34 #219
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40887625
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef LoggedIn het volgende:
ik was gister ook naar biton gegaan, met die cabaret gast.. Echt geweldig

"Ik wilde weleens een concreet antwoord wat ik met mijn studie kon doen. Dus ik bel die school, die telefoonjuffrouw neemt op en ik zeg: Hallo, ik heb kunst en theather technieken[?] gedaan! Zegt dat telefoonmeisje: Oh! Dát heb ik ook gedaan! - Nou, toen wist ik het wel... "
Hij is wel leuk
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:41:56 #220
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40887636
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:37 schreef Christine het volgende:

[..]

Rebellie .
We hebben je niet gezien, audrey. .
Was het leuk?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:42:36 #221
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40887663
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:41 schreef ioko het volgende:

[..]

Was het leuk?
Een beetje alternatief, maar ja, enorm leuk .
pi_40887691
Langharig tuig allemaal. Ik ben jaloers.
For great justice!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:43:26 #223
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40887702
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Christine het volgende:

[..]

Een beetje alternatief, maar ja, enorm leuk .
Tsja, Biton he? . Als ik niet ziek was, was ik wel ff gaan kijken denk ik
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:46:29 #224
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40887810
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Q. het volgende:
Langharig tuig allemaal. Ik ben jaloers.
Van binnen ben jij ook gewoon langharig tuig
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40887848
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef ioko het volgende:

[..]

Van binnen ben jij ook gewoon langharig tuig
Ik dacht al, wat voel ik toch.
For great justice!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:48:50 #226
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40887909
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef ioko het volgende:

[..]

Tsja, Biton he? . Als ik niet ziek was, was ik wel ff gaan kijken denk ik
áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijd .
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:49:45 #227
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40887947
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef Christine het volgende:

[..]

áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijd .
Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:51:00 #228
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40887990
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef ioko het volgende:

[..]

Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?
Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt. .
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:52:10 #229
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40888033
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt. .
Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:54:00 #230
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40888105
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef ioko het volgende:

[..]

Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....
Wat dacht je dan dat het plan was? .
De UB is trouwens een saai, depressief kutgebouw. Met irritante toiletten. .
pi_40888163
UB?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:56:17 #232
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40888188
Universiteitsbibliotheek, dat had ik je vanavond ook al uitgelegd .
pi_40888263
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef Christine het volgende:
Universiteitsbibliotheek, dat had ik je vanavond ook al uitgelegd .
O ja ik dacht eigenlijk automatisch aan een kroeg of verenigingsgebouw niet aan een universiteitsbibiliotheek (ik leer het al )
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:59:24 #234
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40888292
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

O ja ik dacht eigenlijk automatisch aan een kroeg of verenigingsgebouw niet aan een universiteitsbibiliotheek (ik leer het al )
Blame it on the beer .
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:01:51 #235
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40888386
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef Christine het volgende:

[..]

Wat dacht je dan dat het plan was? .
De UB is trouwens een saai, depressief kutgebouw. Met irritante toiletten. .
Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40888413
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef Christine het volgende:

[..]

Blame it on the beer .
Ik heb er ook wel 1 op
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:03:22 #237
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40888436
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)
Nee, op de NEPPE UB in mijn kelder .
Ik vind 'm redelijk depressief, al dat zwart... en je hebt ook van die zelfmartelcellen waarin je jezelf van de buitenwereld en de bijbehorende beschaving kunt isoleren. Vrijwillige gevangenschap zegmaar, in het kader van je studie. En je kan een volledig schimmenspel-uit-drie-bedrijven opvoeren in de toiletten. Ik vond het een beeeeetje vreemd .
pi_40888465
Ow en we hebben vandaag YES-R ( ) Valerio (idem )en Barbara de Loor gezien
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:04:44 #239
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40888494
Yes-R .
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:07:34 #240
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40888608
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, op de NEPPE UB in mijn kelder .
Ik vind 'm redelijk depressief, al dat zwart... en je hebt ook van die zelfmartelcellen waarin je jezelf van de buitenwereld en de bijbehorende beschaving kunt isoleren. Vrijwillige gevangenschap zegmaar, in het kader van je studie. En je kan een volledig schimmenspel-uit-drie-bedrijven opvoeren in de toiletten. Ik vond het een beeeeetje vreemd .
Ok, je was dronken toen je daar rondliep (je hebt gelijk, ik zou er ook niet graag zitten studeren)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:08:25 #241
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40888631
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en we hebben vandaag YES-R ( ) Valerio (idem )en Barbara de Loor gezien
Alleen Valerio is leuk
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:11:31 #242
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40888751
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef ioko het volgende:

[..]

Ok, je was dronken toen je daar rondliep (je hebt gelijk, ik zou er ook niet graag zitten studeren)
Nee, toen had ik nog niks op.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:13:36 #243
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40888834
Truste mensen, en veel plezier morgen Christine!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40888853
Trusten Ioko
pi_40893705
Ik was eerst bij The Dears in de Helling, en kwam daarna naar Biton. Heb Glenister en Geigercounting nog gezien. Net nog tot veel te laat gehangen met de mensen van GEM/Glenister/Durk Ataturk.
pi_40894350
Durk Ataturk! Geweldig! (dat wilde ik even kwijt)
pi_40913148
echt al veel mensen zijn naar huis ben beniewd hoe uitgaan vnv gaat zijn

ergens vindt ik het wel jammer dat het al bijna over is.. aan de andere kant wel blij morgen eindelijk weer warm douchen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:49:06 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_40914890
Is er vanavond nog iets van de UIT, waar ook niet sjaars kunnen komen?
pi_40914905
Op de pedo-tour, spek?
For great justice!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:51:10 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_40914965
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul, is wat ik altijd zeg.

[/bernal]
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:52:30 #251
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40915015
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:49 schreef speknek het volgende:
Is er vanavond nog iets van de UIT, waar ook niet sjaars kunnen komen?
Wil je mijn bandje? Ik ben uitgeUIT. Morgen Lowlands, namelijk .
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:57:51 #252
8369 speknek
Another day another slay
pi_40915207
Whehe, nah ik ga met twee anderen even de stad uitchecken. En morgen ook weer werken, dus we houden het kort, maar toch bedankt .
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:27:11 #253
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_40916244
TVP!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_40929752
Laatste nieuws:
quote:
Bom ontploft in binnenstad Utrecht

Uitgegeven: 18 augustus 2006 09:18
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2006 09:55

UTRECHT - Een explosief is vrijdagochtend ontploft in de Utrechtse binnenstad. De ruiten van meerdere huizen in de omgeving van de Kerkstraat sneuvelden door de klap. Er zijn geen gewonden gevallen, meldt de politie. Onderzocht wordt of het gaat om een spijkerbom. De politie onderzoekt vrijdag wat de ontploffing veroorzaakte. Ook hoort ze getuigen.

De explosie vond tegen 05.30 uur plaats in een steegje naast een woning. De politie kan nog niet zeggen wat er precies is gebeurd. "Het lijkt misschien opzettelijk gedaan, maar dat gaan we uitzoeken." Volgens omwonenden ging het om een "enorme klap".
Bron: nu.nl

Spannend... iemand nog iets van meegekregen, want dit is toch helemaal langs mij heen gegaan, dus zo'n klap zal het wel niet geweest zijn
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:09:02 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_40929784
Ik hoorde een knal, maar ik was toen wakker, dus het zal wel geen 5:30 zijn geweest.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:59:35 #257
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40932672
Auf zum Lowlands
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:56:23 #258
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40934519
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
Auf zum Lowlands
Viel spass
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40949070
t was leuk, maar ontzettend vermoeiend. heb tot 2 uur uitgeslapen, en wil nu mn bed al weer in. Volgend jaar weer UMTC promoteam lid worden, nu eerst maar ff bijslapen van de UIT en voorslapen voor de intro die maandag alweer begint

edit: en wat is er nu weer aan de hand in de stad? woon hier in t centrum, en ik hoor allemaal hollandse meezing muziek. iemand enig idee?

[ Bericht 20% gewijzigd door RianneB op 18-08-2006 21:55:17 ]
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:09:00 #260
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_40962747
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef RianneB het volgende:
t was leuk, maar ontzettend vermoeiend. heb tot 2 uur uitgeslapen, en wil nu mn bed al weer in. Volgend jaar weer UMTC promoteam lid worden, nu eerst maar ff bijslapen van de UIT en voorslapen voor de intro die maandag alweer begint

edit: en wat is er nu weer aan de hand in de stad? woon hier in t centrum, en ik hoor allemaal hollandse meezing muziek. iemand enig idee?
UMTC
pi_40965981
wat een zinvolle bijdrage :S
pi_40968589
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef RianneB het volgende:
Oh sorry, dat is mijn wijk; op zaterdag draait iedereen hier in Pijlsweerd harde muziek en gaan ze buiten zitten met dit weer. In de winter heb je daar weer minder last van hoor!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:03:58 #263
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_40968682
UMTC Kijk eens in de eerste 50 reacties van dit topic
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:05:04 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_40968710
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef zatoichi het volgende:
Oh sorry, dat is mijn wijk; op zaterdag draait iedereen hier in Pijlsweerd harde muziek en gaan ze buiten zitten met dit weer. In de winter heb je daar weer minder last van hoor!
Dus daar kwam die herrie vandaan! Weer wat Utregs geleerd.
pi_40968845
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat zijn toch die straatfeesten ?
pi_40999613
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 05:22 schreef AudreyHepburn het volgende:

Ik was eerst bij The Dears in de Helling, en kwam daarna naar Biton. Heb Glenister en Geigercounting nog gezien. Net nog tot veel te laat gehangen met de mensen van GEM/Glenister/Durk Ataturk.
En gisteren hard gewerkt in Tivoli. .
pi_41003275
. ZomerPANN. .

Denk: een opblaasvliegtuigmobile, een twee meter lange travestiet verkleed als stewardess die pinda's uit staat te delen en een sangriabar waar ik nog een mooie waterkan aan over heb gehouden. Ze waren dat ding aan het opruimen, en die mannen hadden er niet zo'n zin in, dus ze gingen alle mensen van Tivoli dingen aansmeren en als we ze niet wouden hebben gooiden ze ze weg. Kortom, er zijn mensen naar huis gegaan met 3-kilo-blikken vruchtjes en opblaaspalmbomen. Mijn huisgenote had mij in elkaar geslagen als ik thuis was gekomen met een opblaaspalm, maar ze was blij met de waterkan. .

Wat ook vrij hilarisch was, collega van mij klaagde na afloop: "Ja, ik werd er dus niet goed van he, iedereen noemde me constant popje."
pi_41003622
Die stewardess was geweldig! !

Maar je had me een prima biertje getapt hoor. .
pi_41004941
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Die stewardess was geweldig! !

Maar je had me een prima biertje getapt hoor. .
Maar die kutpinda's daarentegen. Bij het opruimen kwamen we die dingen werkelijk OVERAL tegen. Idem met de vruchtjes uit de sangria.
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:13:29 #270
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41023839
Lowlands was puikend 14.gif
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:58:08 #271
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41025171
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Lowlands was puikend 14.gif
Ik heb je niet gezien. Denk ik.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:40:55 #272
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41026464
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik heb je niet gezien. Denk ik.
Ik jou ook niet

En dan nog wat mij betreft, een verwilderde jongeman, met een vier dagen baard, en schmutzige kleren + blauwe poncho = de helft van Lowlands natuurlijk.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:45:21 #273
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41026665
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik jou ook niet

En dan nog wat mij betreft, een verwilderde jongeman, met een vier dagen baard, en schmutzige kleren + blauwe poncho = de helft van Lowlands natuurlijk.
Daarom, ik heb nog even in je fobo gespiekt, maar half lowlands zag er zo uit .
Ik zag er zelf natuurlijk uniek en schattig as ever uit, met mijn verwilderde krullenbos en zwart haarbandje danwel een rood hoedje. Je had me er zo tussenuit gepikt. Typisch gevalletje "wrong time, wrong place".
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:49:30 #274
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41026840
Mja dat gevoel had ik zondag sowieso. Met al die blubber. En dan je vriendin die gaat smsms'en dat het bed koud en leeg is
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:52:28 #275
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41026951
Och. Bij de eerste regenbui ging de paraplu op. Bij de tweede regenbui vond ik dat ik even door moest bijten, het zou immers zo weer droog zijn. Bij de derde regenbui ben ik toch maar mijn poncho gaan halen. Bij de vierde regenbui lukte het me nog nét om een beetje de plassen te ontwijken. Tien regenbuien verder banjerde ik gewoon overal doorheen. Uiteindelijk zat ik tot minstens mijn enkels in de bagger.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:03:38 #276
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_41027330
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Christine het volgende:
Och. Bij de eerste regenbui ging de paraplu op. Bij de tweede regenbui vond ik dat ik even door moest bijten, het zou immers zo weer droog zijn. Bij de derde regenbui ben ik toch maar mijn poncho gaan halen. Bij de vierde regenbui lukte het me nog nét om een beetje de plassen te ontwijken. Tien regenbuien verder banjerde ik gewoon overal doorheen. Uiteindelijk zat ik tot minstens mijn enkels in de bagger.
Ik heb ook lekker doorgebeten, maar de voetjes deden wel zeer.
pi_41030750
Hey wat heeft dat allemaal met Utrecht te maken?

Ik ga Utrecht nu drie weken verlaten; al hoef ik de mooie stad niet helemaal te missen:

Deze is een paar meter korter, maar heeft wel een lift...
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:00:44 #278
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_41031141
het regent harder dan ik hebben kan.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:39:26 #279
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41070190
Het is zonnig.
In de stad zijn allemaal mensen met vrienden en bier.
Bier heb ik ook, nu de vrienden nog. Kan ik die hier vinden? .

Oh en Sjoewe, wij zouden nog gaan daten, maar nu heb je ineens een vriendin .
Of is dat desondanks geen probleem voor een date? .
pi_41073918
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef Christine het volgende:
Het is zonnig.
In de stad zijn allemaal mensen met vrienden en bier.
Bier heb ik ook, nu de vrienden nog. Kan ik die hier vinden? .

Oh en Sjoewe, wij zouden nog gaan daten, maar nu heb je ineens een vriendin .
Of is dat desondanks geen probleem voor een date? .
Hier kun je vast wel aardige mensen vinden om eens mee rond te hangen die zoek ik nml ook
pi_41074547
In Utrecht wonen alleen maar aardige mensen!

Nou ja, enkele wijken uitgezonderd...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:00:40 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_41075515
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Hier kun je vast wel aardige mensen vinden om eens mee rond te hangen die zoek ik nml ook
Ik ben relatief aardig.
For great justice!
pi_41100435
Als er bier tegenover staat, ben ik de aardigste vent dan het land.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:13:02 #284
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41102792
Wie gaat er mee zuipen vanavond?
pi_41102914
Op een woensdag-avond? !
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:21:09 #286
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41103071
Ik negeer het feit dat ik morgen om half zeven weer op moet, dus: ja. .

Edit: ik bedoel niet uren in de kroeg hangen, gewoon beschaafd een biertje drinken in de stad.
pi_41103146
Oh, 'zuipen' als in 'beschaafd een biertje drinken'. .

Da's zelfs met een wekker om 6 uur nog wel te doen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:24:36 #289
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41103189
"Een biertje doen" ja .
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:24:53 #290
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41103198
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:24 schreef LoggedIn het volgende:
je hebt nogsteeds geen foto
Tip: spiek eens op mijn weblog .
pi_41103204
Een biertje happen?
Hoe zegt dat studentenspul dat hier?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:25:38 #292
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41103221
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Een biertje happen?
Hoe zegt dat studentenspul dat hier?
"Zuipen", dacht ik .
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:26:58 #293
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41103273
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:24 schreef LoggedIn het volgende:
je hebt nogsteeds geen foto
Jij ook niet, btw .
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:27:47 #294
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41103305
Oh wacht, een biertje pakken heet het geloof ik.
pi_41103309
Zoep'n, brekk'n en angoan!
pi_41103345
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
Zoep'n, brekk'n en angoan!
Op zn Twents.
For great justice!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:30:51 #297
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41103417
Over een kwartiertje op de neude? .
pi_41103456
Eerst eten mên! Dan pas bier.
For great justice!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:32:16 #299
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_41103469
Eten heb ik al gedaan. En jij bent nog wel anderhalf uur eerder thuis dan ik. Josti .
pi_41103512
Eten ja... ik zal eens een diepvriespizzaatje in de microweef mikken.

*mik*

Nu nog 7 minuten wachten. .
pi_41103768
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:32 schreef Christine het volgende:
Eten heb ik al gedaan. En jij bent nog wel anderhalf uur eerder thuis dan ik. Josti .
Ik had niets in huis en wilde wachten tot de drukte bij de Appie weg was.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')