Was wel tof even een bekende te zien tussen al die onbekende gezichten... moeten we vaker doen maar dan met betere browniesquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik ben Christine tegengekomen, dat was tof. Al had ik totaal geen tijd om met haar te praten, want ik was het toetje aan het maken voor vanavond. En dat waren brownies, en die waren de hele tijd aan het aanbranden. (Mochten er mensen hier aangebrande brownies gehad hebben, mijn excuses.)
Mijn vriendin klaagt er ook over. En die woont er ook nog eens tweehonderd meter vandaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef AudreyHepburn het volgende:. Door Lange Frans uit je slaap gehouden worden.
.
dat lelijke tasje heb ik maar bij usc achter gelatenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef speknek het volgende:
Wel treurig hoor voor de sjaars. Je ziet allemaal oranje rugtasjes verlopen van de regen door het centrum sjokken. Najah, hebben ze meer reden om binnen te zitten zuipen natuurlijk.
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Was wel tof even een bekende te zien tussen al die onbekende gezichten... moeten we vaker doen maar dan met betere brownies.
Trouwens, ik voel me lichtelijk te oud voor de UIT. Überhaupt voor het studentenleven, vrees ik... Biton vond ik trouwens een heel stuk leuker dan ik van te voren had gedacht.
Ik had Christine ook nog gezienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.
Ik las behangenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt van iedereen 17jarigheid, bel even. Gaan we even samen barhangen enzo.
Ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:58 schreef ErikT het volgende:
Iemand een idee waar je allemaal gewoon binnenkomt zonder bandje?
Ofwel je beukt jezelf gewoon naar binnen?quote:
"ik hoor bij die en die"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ofwel je beukt jezelf gewoon naar binnen?
Vandaag had ik een ander groepje met, waarempel,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja maar niet tijdens de UIT.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
Je moet ook nog een keer mijn bier op komen drinken.
Geldt dat aanbod ook voor mijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef Q. het volgende:
Je moet ook nog een keer mijn bier op komen drinken.
Wellicht omdat je Q niet kent?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef speknek het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar vunzige gedachtes bij Q.'s 'bier'?
Hij kent mij wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Wellicht omdat je Q niet kent?.
Kunnen we meteen wat etenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
O'Connels
FOK! meetingkroeg bij uitstek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
O'Connels
leek em dat Christine dat wel door hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
Bij het Janskerkhof / Janskerk.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
O'Connels
Zuipschuit !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik lach even mezelf uit hier.
.
Mijn dinsdag:
De hele dag in de keuken staan.
Urenlang woest staan dansen op hakken van 10 cm.
Om half 4 bij Biton weggaan.
Besluiten dat we geen zin hebben om naar huis te gaan.
Naar Mick o'Connels gaan voor een laatste biertje, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar Belgie, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar De Poort en Ledig Erf, die al dicht zijn.
Doorfietsen naar huis, daar een halve liter wodka en een paar blikken bier uit de koelkast trekken.
In het Wilhelminapark gaan zuipen.
Ik heb me KOS-TE-LIJK vermaakt..
Oh, en kom vanavond vooral allemaal naar Biton Open Air.
quote:Als ik boven op de dom kom
kjik ik even naar benee
dan zie ik het ouwe graggie
het Vreeburg en Wijk C
Ja dan sprink me hartjie ope
ik ben trots wat daggie wat
er is geen mooier plekkie
as Utereg me stad
as Utereg me stad
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Naah. Dat mag vast niet van jou.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh, en kom vanavond vooral allemaal naar Biton Open Air.
Hij is wel leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef LoggedIn het volgende:
ik was gister ook naar biton gegaan, met die cabaret gast.. Echt geweldig
"Ik wilde weleens een concreet antwoord wat ik met mijn studie kon doen. Dus ik bel die school, die telefoonjuffrouw neemt op en ik zeg: Hallo, ik heb kunst en theather technieken[?] gedaan! Zegt dat telefoonmeisje: Oh! Dát heb ik ook gedaan!- Nou, toen wist ik het wel...
"
Was het leuk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Rebellie.
We hebben je niet gezien, audrey..
Tsja, Biton he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Een beetje alternatief, maar ja, enorm leuk.
Van binnen ben jij ook gewoon langharig tuigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Q. het volgende:
Langharig tuig allemaal. Ik ben jaloers.
Ik dacht al, wat voel ik toch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Van binnen ben jij ook gewoon langharig tuig![]()
áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Tsja, Biton he?. Als ik niet ziek was, was ik wel ff gaan kijken denk ik
Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef Christine het volgende:
[..]
áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijd.
Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef ioko het volgende:
[..]
Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?
Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt..
Wat dacht je dan dat het plan was?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....
O jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef Christine het volgende:
Universiteitsbibliotheek, dat had ik je vanavond ook al uitgelegd.
Blame it on the beerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
O jaik dacht eigenlijk automatisch aan een kroeg of verenigingsgebouw niet aan een universiteitsbibiliotheek
(ik leer het al
)
Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat het plan was?.
De UB is trouwens een saai, depressief kutgebouw. Met irritante toiletten..
Nee, op de NEPPE UB in mijn kelderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)
Ok, je was dronken toen je daar rondliepquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, op de NEPPE UB in mijn kelder.
Ik vind 'm redelijk depressief, al dat zwart... en je hebt ook van die zelfmartelcellen waarin je jezelf van de buitenwereld en de bijbehorende beschaving kunt isoleren. Vrijwillige gevangenschap zegmaar, in het kader van je studie. En je kan een volledig schimmenspel-uit-drie-bedrijven opvoeren in de toiletten. Ik vond het een beeeeetje vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |