het hele deelquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies. Maar welk gedeelte daarvan is niet leuk?.
Morgen lange frans en baas b, hopelijk zijn er ergens ijsblokejsquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het leuk.
We gaan ook BBQ'en bij het zwembad..
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat al die gothics nu op de trappen gaan springen, ik hoop het maar.
Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feestenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Morgen lange frans en baas b, hopelijk zijn er ergens ijsblokejs
ach ik kijk we wat ik doe lquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feesten.
Feesten in huize Q.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, ga ik gewoon weer naar huis, of ergens anders feesten.
dat is toch kewl?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het leuk.
We gaan ook BBQ'en bij het zwembad..
mij ook al, allemaal van die zombies in van die apenpakkiesquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren ook op ja. How come?
oh..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet als je ziet wat voor weer ze hebben voorspeld.
Geen probleemquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
Wat is Ondiep eigenlijk voor buurt? Kan ik morgenavond veilig vanaf de UIT naar huis fietsen in het donker, zonder aangerand, vermoord of bestolen te worden?
foto?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
Wat is Ondiep eigenlijk voor buurt? Kan ik morgenavond veilig vanaf de UIT naar huis fietsen in het donker, zonder aangerand, vermoord of bestolen te worden?
Fobo v. christine: laatste voyeur: LoggedInquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
foto?mss herken ik je morgen dan ook wel
ja duh, als daar een foto stond hoefde ik er toch niet om te vragenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Fobo v. christine: laatste voyeur: LoggedIn![]()
Das echt geen probleem idd, ik woon in Ondiep, gebeurd niet vaak iets raars.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
And that's why we love it. Of zou je liever in Amsterdam wonen ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Christine, het blijft Utrecht. Het blijft een semi-provinciestad enzo.
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdamquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:02 schreef ioko het volgende:
[..]
And that's why we love it. Of zou je liever in Amsterdam wonen ?
Het is een hele andere stad idd, maar wat bedoel je dan met modern? (In Utrecht staan idd nog alle oude gebouwenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdam
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdam
btw, hebben jullie al enig id bij welke vereniging jullie gaan? Ik vind umtc er wel veelbelovend uitzien.. bij die andere heb je allemaal van dat gezeik met corvee enzowEn ondertussen adverteren ze wel met 'geen verplichtingen'
wegennet o.a.. allemaal van die smalle straatjes met overal fietsers die 10cm naast je auto rijden etc.. Zie je in Rdam niet veel hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is een hele andere stad idd, maar wat bedoel je dan met modern? (In Utrecht staan idd nog alle oude gebouwen)
Hehe, wat willen ze dan doen, de oude binnenstad plat gooien en nieuwe straten aanleggen? Maar je hebt gelijk, Rotterdam is moderner qua opzet, maar daar hebben onze oosterburen hard bij geholpen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wegennet o.a.. allemaal van die smalle straatjes met overal fietsers die 10cm naast je auto rijden etc.. Zie je in Rdam niet veel hoor
mjah.. maar daar kunnen we ze eigenlijk best dankbaar voor zijn in dit geval?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Hehe, wat willen ze dan doen, de oude binnenstad plat gooien en nieuwe straten aanleggen? Maar je hebt gelijk, Rotterdam is moderner qua opzet, maar daar hebben onze oosterburen hard bij geholpen.
Nee, Rotterdam heeft geen enkele uitstraling. Gebouwen zien er niet uit, want die moesten snel worden gebouwd. Nee ik weet niks positiefs te vertellen over Rdamquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mjah.. maar daar kunnen we ze eigenlijk best dankbaar voor zijn in dit geval?
Rotterdam zou er zeer anders bijliggen denk ik idd. Maar Utrecht is toch echt gezelliger hoor!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daarom ga ik dr ook heenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Rotterdam zou er zeer anders bijliggen denk ik idd. Maar Utrecht is toch echt gezelliger hoor!
Ik ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef ioko het volgende:
[..]
(ik hou zelf niet zo van studentenverenigingen
)
Jawel...Feyenoord komt er vandaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam heeft geen enkele uitstraling. Gebouwen zien er niet uit, want die moesten snel worden gebouwd. Nee ik weet niks positiefs te vertellen over Rdam
Veel slechter kan nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jawel...Feyenoord komt er vandaan.![]()
Met een hoofdletter K.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Memento-Mori het volgende:
het is kloteweer
Nee, wel een badmuts. Je mag hem hebben voor twee knaak vijftig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:07 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog een setje zwemvliezen over? Moet boodschappen doen...![]()
Ik pak zo mijn kano maar, moet ook boodschappen doen, wil je soms mee? Ik vaar wel ff langsquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:07 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog een setje zwemvliezen over? Moet boodschappen doen...![]()
Als je toch bezig bent, ik moet ook boodschappen doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik pak zo mijn kano maar, moet ook boodschappen doen, wil je soms mee? Ik vaar wel ff langs
Dan wordt het de motorbootquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, ik moet ook boodschappen doen
Paar keer met 't filmfestival in Rotterdam geweest, maar ik heb niks met zo'n stad. Ik ben erg van de gezellige oude binnenstad (hoe middeleeuwser/smaller hoe beter), Rotterdam is me te 'modern' (/saai).quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef LoggedIn het volgende:
Vaar ook ff bij mij langs, woon op de derde, dus als het goed is vaar je onder m'n balkon door *zucht*quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef VoreG het volgende:
Als je toch bezig bent, ik moet ook boodschappen doen
Buiten Witte Vrouwen, halte Oorsprongpark, einde van de Biltstraat, vlak voor de Berenkuil. Mgr. van de Weteringstraat dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Dan wordt het de motorbootWaar wonen jullie ergens?
Ok, ben onderwegquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Buiten Witte Vrouwen, halte Oorsprongpark, einde van de Biltstraat, vlak voor de Berenkuil. Mgr. van de Weteringstraat dus
ok, 2 kratjes moet lukkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:42 schreef Hathor het volgende:
Nou, kom op Noord ook maar effe twee kratten Grolsch afgooien dan. Het zwemt zo moeilijk met die dingen.
Grolsch is oke, maar liever Hertog Jan of Dommelschquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef ioko het volgende:
Het is duidelijk dat Utrecht een studentenstad is, bier is blijkbaar levensbehoefte nummer 1!!
Drinken jullie allemaal Grolsch, of moet ik andere merken meenemen?
Ik moet eerst de regenbui ff uitzitten en hopen dat de bliksem niet inslaatquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef Ireth het volgende:
Iemand die een roosvichee én een cola af kan leveren in de schepenbuurt?? Das het enige wat ik vergeten ben...![]()
Het is zo weer voorbijquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef Ireth het volgende:
Dat onweer zit hier exact boven!!![]()
(had ik al gezegd dat ik in mijn broek sch**t voor onweer!!!![]()
![]()
)
Humor is wel belangrijk op de werkplaats toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef zatoichi het volgende:
Mijn baas: Als je wil mag je wel een half uurtje eerder naar huis!(ben op de fiets....)
Ik hoor het ook in Buiten Witte Vrouwen, ik dacht dat ik gek was geworden dus ben het hele huis 3x doorgelopen op zoek naar het geluidquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jezus, dit is echt bizar. Ik zit thuis, met mijn raam op een kiertje en ik kon net woord voor woord Is Ook Schitterend Voltooid Verleden Tijd horen zingen. Die gasten zitten verdomme op het Smakkelaarsveld ! Dat KAN toch niet, als ik in fucking Oudwijk zit ? Word ik nou gek, of wat ?.
Om met Rembo & Rembo te spreken: "Da's toch nie te gleuven ! Da's toch nie normaal, man !"quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoor het ook in Buiten Witte Vrouwen, ik dacht dat ik gek was geworden dus ben het hele huis 3x doorgelopen op zoek naar het geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |