FOK! meetingkroeg bij uitstek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
O'Connels
leek em dat Christine dat wel door hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
Bij het Janskerkhof / Janskerk.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
O'Connels
Zuipschuit !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik lach even mezelf uit hier.
.
Mijn dinsdag:
De hele dag in de keuken staan.
Urenlang woest staan dansen op hakken van 10 cm.
Om half 4 bij Biton weggaan.
Besluiten dat we geen zin hebben om naar huis te gaan.
Naar Mick o'Connels gaan voor een laatste biertje, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar Belgie, alwaar het laatste ronde is.
Doorfietsen naar De Poort en Ledig Erf, die al dicht zijn.
Doorfietsen naar huis, daar een halve liter wodka en een paar blikken bier uit de koelkast trekken.
In het Wilhelminapark gaan zuipen.
Ik heb me KOS-TE-LIJK vermaakt..
Oh, en kom vanavond vooral allemaal naar Biton Open Air.
quote:Als ik boven op de dom kom
kjik ik even naar benee
dan zie ik het ouwe graggie
het Vreeburg en Wijk C
Ja dan sprink me hartjie ope
ik ben trots wat daggie wat
er is geen mooier plekkie
as Utereg me stad
as Utereg me stad
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Naah. Dat mag vast niet van jou.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh, en kom vanavond vooral allemaal naar Biton Open Air.
Hij is wel leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:08 schreef LoggedIn het volgende:
ik was gister ook naar biton gegaan, met die cabaret gast.. Echt geweldig
"Ik wilde weleens een concreet antwoord wat ik met mijn studie kon doen. Dus ik bel die school, die telefoonjuffrouw neemt op en ik zeg: Hallo, ik heb kunst en theather technieken[?] gedaan! Zegt dat telefoonmeisje: Oh! Dát heb ik ook gedaan!- Nou, toen wist ik het wel...
"
Was het leuk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Rebellie.
We hebben je niet gezien, audrey..
Tsja, Biton he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Een beetje alternatief, maar ja, enorm leuk.
Van binnen ben jij ook gewoon langharig tuigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Q. het volgende:
Langharig tuig allemaal. Ik ben jaloers.
Ik dacht al, wat voel ik toch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Van binnen ben jij ook gewoon langharig tuig![]()
áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Tsja, Biton he?. Als ik niet ziek was, was ik wel ff gaan kijken denk ik
Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef Christine het volgende:
[..]
áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijd.
Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef ioko het volgende:
[..]
Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?
Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt..
Wat dacht je dan dat het plan was?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....
O jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef Christine het volgende:
Universiteitsbibliotheek, dat had ik je vanavond ook al uitgelegd.
Blame it on the beerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
O jaik dacht eigenlijk automatisch aan een kroeg of verenigingsgebouw niet aan een universiteitsbibiliotheek
(ik leer het al
)
Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat het plan was?.
De UB is trouwens een saai, depressief kutgebouw. Met irritante toiletten..
Nee, op de NEPPE UB in mijn kelderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)
Ok, je was dronken toen je daar rondliepquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, op de NEPPE UB in mijn kelder.
Ik vind 'm redelijk depressief, al dat zwart... en je hebt ook van die zelfmartelcellen waarin je jezelf van de buitenwereld en de bijbehorende beschaving kunt isoleren. Vrijwillige gevangenschap zegmaar, in het kader van je studie. En je kan een volledig schimmenspel-uit-drie-bedrijven opvoeren in de toiletten. Ik vond het een beeeeetje vreemd.
Alleen Valerio is leukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en we hebben vandaag YES-R () Valerio (idem
)en Barbara de Loor gezien
Nee, toen had ik nog niks op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Ok, je was dronken toen je daar rondliep(je hebt gelijk, ik zou er ook niet graag zitten studeren)
Wil je mijn bandje? Ik ben uitgeUIT. Morgen Lowlands, namelijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:49 schreef speknek het volgende:
Is er vanavond nog iets van de UIT, waar ook niet sjaars kunnen komen?
Bron: nu.nlquote:Bom ontploft in binnenstad Utrecht
Uitgegeven: 18 augustus 2006 09:18
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2006 09:55
UTRECHT - Een explosief is vrijdagochtend ontploft in de Utrechtse binnenstad. De ruiten van meerdere huizen in de omgeving van de Kerkstraat sneuvelden door de klap. Er zijn geen gewonden gevallen, meldt de politie. Onderzocht wordt of het gaat om een spijkerbom. De politie onderzoekt vrijdag wat de ontploffing veroorzaakte. Ook hoort ze getuigen.
De explosie vond tegen 05.30 uur plaats in een steegje naast een woning. De politie kan nog niet zeggen wat er precies is gebeurd. "Het lijkt misschien opzettelijk gedaan, maar dat gaan we uitzoeken." Volgens omwonenden ging het om een "enorme klap".
UMTCquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef RianneB het volgende:
t was leuk, maar ontzettend vermoeiend. heb tot 2 uur uitgeslapen, en wil nu mn bed al weer in. Volgend jaar weer UMTC promoteam lid worden, nu eerst maar ff bijslapen van de UIT en voorslapen voor de intro die maandag alweer begint
edit: en wat is er nu weer aan de hand in de stad? woon hier in t centrum, en ik hoor allemaal hollandse meezing muziek. iemand enig idee?
Oh sorry, dat is mijn wijk; op zaterdag draait iedereen hier in Pijlsweerd harde muziek en gaan ze buiten zitten met dit weer. In de winter heb je daar weer minder last van hoor!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef RianneB het volgende:
edit: en wat is er nu weer aan de hand in de stad? woon hier in t centrum, en ik hoor allemaal hollandse meezing muziek. iemand enig idee?
Dus daar kwam die herrie vandaan! Weer wat Utregs geleerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef zatoichi het volgende:
Oh sorry, dat is mijn wijk; op zaterdag draait iedereen hier in Pijlsweerd harde muziek en gaan ze buiten zitten met dit weer. In de winter heb je daar weer minder last van hoor!
Dat zijn toch die straatfeesten ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Oh sorry, dat is mijn wijk; op zaterdag draait iedereen hier in Pijlsweerd harde muziek en gaan ze buiten zitten met dit weer. In de winter heb je daar weer minder last van hoor!
En gisteren hard gewerkt in Tivoli.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 05:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik was eerst bij The Dears in de Helling, en kwam daarna naar Biton. Heb Glenister en Geigercounting nog gezien. Net nog tot veel te laat gehangen met de mensen van GEM/Glenister/Durk Ataturk.
Maar die kutpinda's daarentegen. Bij het opruimen kwamen we die dingen werkelijk OVERAL tegen. Idem met de vruchtjes uit de sangria.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Die stewardess was geweldig!!
Maar je had me een prima biertje getapt hoor..
Ik heb je niet gezien. Denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Lowlands was puikend 14.gif
Ik jou ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien. Denk ik.
Daarom, ik heb nog even in je fobo gespiekt, maar half lowlands zag er zo uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik jou ook niet![]()
En dan nog wat mij betreft, een verwilderde jongeman, met een vier dagen baard, en schmutzige kleren + blauwe poncho = de helft van Lowlands natuurlijk.
Ik heb ook lekker doorgebeten, maar de voetjes deden wel zeer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Christine het volgende:
Och. Bij de eerste regenbui ging de paraplu op. Bij de tweede regenbui vond ik dat ik even door moest bijten, het zou immers zo weer droog zijn. Bij de derde regenbui ben ik toch maar mijn poncho gaan halen. Bij de vierde regenbui lukte het me nog nét om een beetje de plassen te ontwijken. Tien regenbuien verder banjerde ik gewoon overal doorheen. Uiteindelijk zat ik tot minstens mijn enkels in de bagger.
Hier kun je vast wel aardige mensen vinden om eens mee rond te hangenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef Christine het volgende:
Het is zonnig.
In de stad zijn allemaal mensen met vrienden en bier.
Bier heb ik ook, nu de vrienden nog. Kan ik die hier vinden?.
Oh en Sjoewe, wij zouden nog gaan daten, maar nu heb je ineens een vriendin.
Of is dat desondanks geen probleem voor een date?.
Ik ben relatief aardig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier kun je vast wel aardige mensen vinden om eens mee rond te hangendie zoek ik nml ook
"Zuipen", dacht ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Een biertje happen?
Hoe zegt dat studentenspul dat hier?
Op zn Twents.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:27 schreef DennisMoore het volgende:
Zoep'n, brekk'n en angoan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |