áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Tsja, Biton he?. Als ik niet ziek was, was ik wel ff gaan kijken denk ik
Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef Christine het volgende:
[..]
áls ik ergens lid ga worden, is het bij Biton. ik heb er ws alleen geen tijd voor, sowieso niet tijdens de introtijd.
Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:49 schreef ioko het volgende:
[..]
Ga nou maar fijn slapen, of hoef je morgen niet meer?
Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, ja. Geen idee hoe laat, en óf, ik morgen nog ergens verwacht wordt..
Wat dacht je dan dat het plan was?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken vanaf dat je wakker wordt, dan zit je altijd goed.....
O jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef Christine het volgende:
Universiteitsbibliotheek, dat had ik je vanavond ook al uitgelegd.
Blame it on the beerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
O jaik dacht eigenlijk automatisch aan een kroeg of verenigingsgebouw niet aan een universiteitsbibiliotheek
(ik leer het al
)
Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat het plan was?.
De UB is trouwens een saai, depressief kutgebouw. Met irritante toiletten..
Nee, op de NEPPE UB in mijn kelderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind het gebouw wel mooi eigenlijk. (ben je wel op de ECHTE UB geweest, op de uithof?)
Ok, je was dronken toen je daar rondliepquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, op de NEPPE UB in mijn kelder.
Ik vind 'm redelijk depressief, al dat zwart... en je hebt ook van die zelfmartelcellen waarin je jezelf van de buitenwereld en de bijbehorende beschaving kunt isoleren. Vrijwillige gevangenschap zegmaar, in het kader van je studie. En je kan een volledig schimmenspel-uit-drie-bedrijven opvoeren in de toiletten. Ik vond het een beeeeetje vreemd.
Alleen Valerio is leukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Ow en we hebben vandaag YES-R () Valerio (idem
)en Barbara de Loor gezien
Nee, toen had ik nog niks op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Ok, je was dronken toen je daar rondliep(je hebt gelijk, ik zou er ook niet graag zitten studeren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |