Dat dacht ik eerst ook, maar op het ticket staat letterlijk:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef Freeling het volgende:
Er bestaat niet zoiets als een toegangsbewijs. Je krijgt gewoon een mailtje dat je moet uitprinten met je inschrijfnummer, en dat meot je laten zien bij een balie samen met legitimatie, en dan krijg je zo'n plastic polsbandje wat voor de rest van de 4 dagen je toegangsbewijs is bij alles feesten/concerten. Dus het is grote onzin wat je hier probeert te verkopen!
Er wordt verder niks gemeld over enig identificatie bewijs.quote:Deze e-mail met streepjescode is naast je betalingsbevestiging ook je
ENTREEBEWIJS voor de Utrechtse Introductie Tijd 2006.
Wat moet je meenemen?
Allereerst natuurlijk DIT ENTREEBEWIJS!! Print deze email uit en neem deze mee!
een uitgeprint mailtje of een ticket met minimaal 5 echtheidskenmerken vind ik toch heel iets andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:54 schreef SHE het volgende:
Euh..zo kun je party tickets en concert tickets ok vervalsen
Kom op mensen, kunnen we de paranoia voor vandaag tenminste even laten rusten?
Ik ben hier geen mod, maar vind dit gejammer iets te ver gaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
een uitgeprint mailtje of een ticket met minimaal 5 echtheidskenmerken vind ik toch heel iets anders
Ik zal je het ticket als bijlage sturen, en ff mn rekening nr vermelden. Dan hoop ik dat je jouw abnamro dinges snel tevoorschijn tovert en t geld overmaaktquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:59 schreef Undergod het volgende:
stuur maar mail, ik hoop dat we dit snel kunnen doen want ik wil zo pitten.
geld komt iets later, mijn abnamro dinges ligt nog bij mijn ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |