quote:
Ik wil helemaal niet dat er op me gekotst wordt...quote:
"in" dan, op z'n Hans Teeuwens?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat er op me gekotst wordt...![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens, lopende band-muts.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
Complimenten...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens, lopende band-muts.![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is dit het enige FB topic op Fok! waar tvp's geplaatst worden
Tvpquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
En om nou te zeggen dat het een originele tvp is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Bedoel je LS?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef APK het volgende:
Ik verwacht binnenkort een orkaan van de betreffende tvp-er.![]()
Wat is de Nederlandse betekenis danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
Mij bevalt die lurk-modus van hem wel.
In de Engelse betekenis van het woord dan hè.
Ken je dat niet? Aan een fles lurken?quote:
En dan toch posten.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan toch posten.
Dat is de LS versie van lurken ja.
Jij houdt er anders toch ook wel van om op nieuwe truitjes te braken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef PH52 het volgende:
Ik krijg braakneigingen van die TT. Welke perverse geest verzint er zoiets ?
We zijn nog niet eens begonnen ? Bah![]()
Ach, tussen een tvp en megalomane dronkemans-schuimbekkerij zit nog wel een verschil.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan toch posten.
Dat is de LS versie van lurken ja.
Alleen als ze er uitdrukkelijk om vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij houdt er anders toch ook wel van om op nieuwe truitjes te braken?
Er is nog een ander FB topic waar ze geplaatst worden, alhoewel het daar de laatste tijd wel erg rustig isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Goed zo, Peter. Laat het los, je kan het!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
@ Teamlead: mijn hartelijke complimenten voor je excellente en neutrale optreden in de SC. De dag na HBB was er een mod in de GC die op dezelfde neutrale wijze optrad, en toen stopte "het" meteen.
Het is voor het eerst dat ik eindelijk het gevoel krijg, dat er in deze kwestie neutraal wordt opgetreden, ipv partijdig.![]()
En nu stop ik, anders vinden mijn vriendjes misschien wel dat ik aan het slijmen ben.
Ik laat niets los, het gaat erom dat "het" een duidelijk signaal krijgt dat ze niet zomaar alles kan maken hier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
Goed zo, Peter. Laat het los, je kan het!!![]()
Dood zijn is fijn ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik laat niets los, het gaat erom dat "het" een duidelijk signaal krijgt dat ze niet zomaar alles kan maken hier.
En dat signaal werd eindelijk gegeven.
Ik ga verder niet met jou in discussie over mijn onderschrift.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dood zijn is fijn ?
Weet je wat fijn is ?
Nog zoveel levende hersencellen bezitten dat je weet dat je leeft. Kansloze imbeciel.
Is gebeurd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga verder niet met jou in discussie over mijn onderschrift.
Als je er klachten over hebt, mail je maar naar Fok.
Je hebt gelijk, het spijt mij. Ik reageerde impulsief vanwege het feit dat er in Libanon en overal elders in de wereld kinderen, vrouwen en mannen sterven onder bommenregens en laffe moordpartijen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
Ik zie het probleem niet zo PH?
Als Peter dit in z'n sig wil zetten is dat toch zijn keuze? Je hoeft het er niet mee eens te zijn
Want? Ben je bang dat Peter met deze opruiende tekst anderen tot zelfmoord drijft?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:13 schreef PH52 het volgende:
Voor mijn part donderen ze je voor eeuwig van het forum.
Even teamlead wat extra werk bezorgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:43 schreef PH52 het volgende:
-reactie op edit -
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het spijt mij. Ik reageerde impulsief vanwege het feit dat er in Libanon en overal elders in de wereld kinderen, vrouwen en mannen sterven onder bommenregens en laffe moordpartijen.
Laten we vooral nuchter blijven hier, daar heb je gelijk in.
<knip>
Moet je de gemiddelde eerste pagina van een ONZ-FB topic eens bekijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Misschien dat de mate van subtiliteit waarmee je een en ander bracht, ook een rol speelt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.
je zeurt.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.
Het meten met twee maten is weer begonnen ?
Edit: Kansloze imbeciel mag gelukkig wel ?
Het resultaat telt, niet de manier waarop, en ik weet zeker dat hij van het proces van doodgaan ook erg geniet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat de mate van subtiliteit waarmee je een en ander bracht, ook een rol speelt?![]()
Je mag iemand best "iets fijns" toewensen.
Maar een tumor van ik weet niet precies meer hoeveel kilogram je voor hem in gedachten had, is wellicht net over de grens.![]()
Mag toch? Het doodgaan is ook een uitermate interessant proces, waarbij vele gevoelens los kunnen komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het resultaat telt, niet de manier waarop, en ik weet zeker dat hij van het proces van doodgaan ook erg geniet.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het resultaat telt, niet de manier waarop, en ik weet zeker dat hij van het proces van doodgaan ook erg geniet.
Je toevoeging die ik geëdit heb was smakeloos, overbodig en over de top.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het meten met twee maten is weer begonnen ?
vind ik ook niet echt een passende opmerking nee..quote:Edit: Kansloze imbeciel mag gelukkig wel ?
Zet er dan gewoon spoilertags omheen in plaats van 'm te verwijderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef teamlead het volgende:
Je toevoeging die ik geëdit heb was smakeloos, overbodig en over de top.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:41 schreef APK het volgende:
Zo, er wordt weer een flink aantal precedenten geschapen.![]()
neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zet er dan gewoon spoilertags omheen in plaats van 'm te verwijderen.
Dat is mijn mentaal minder begaafde stalkertje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:48 schreef Gert het volgende:
Hee, neemt APK tegenwoordig hooligans uit het wed-topic mee?![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is mijn mentaal minder begaafde stalkertje.![]()
Ik maak mer er zo laaiend woest om, terwijl elders in de wereld op dit moment mensen hun leven verliezen, zonder er ook maar iets aan te kunnen doen, en dat hier dan zo'n gestoorde geets ronwaart die loopt te verkondigen dat het "fijn is om Dood te zijn".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Kom op PH, hou er nou gewoon over op. We weten allemaal hoe Peter in elkaar zit. Hij mag zijn gedachten erover hebben, wij de onze....
Lieve schat, geloof me als ik zeg dat ik het met je eens ben. Ik denk echter dat het hier niet de plek is om dat duidelijk te gaan maken. Peter mag dit in z'n ondertitel zetten. Net zoals ik er in mag zetten dat het leven leuk is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik maak mer er zo laaiend woest om, terwijl elders in de wereld op dit moment mensen hun leven verliezen, zonder er ook maar iets aan te kunnen doen, en dat hier dan zo'n gestoorde geets ronwaart die loopt te verkondigen dat het "fijn is om Dood te zijn".
Ik kan daar gewoon niet overheen stappen, maar het zal wel aan mij liggen. Blijven jullie maar allemaal achter de dorpsgek staan, anders hebben jullie straks niets meer om meet te lachen en te rellen.
GOTVERDOMME
En voor ik het vergeet. Stop eens met dat 'subtiele' geklooi. Je hebt gezegd jezelf afzijdig te houden, doe dat dan ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik laat niets los, het gaat erom dat "het" een duidelijk signaal krijgt dat ze niet zomaar alles kan maken hier.
En dat signaal werd eindelijk gegeven.
OMG, het gemiddelde iq in dit subforum wederom een paar punten naar beneden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:02 schreef Adothehague het volgende:
Peter ga is ff normaal doen joh.Je gaat toch niet van die loze dingen zeggen over libanon joh gore beunhaas. Het is hartstikke erg wat daar gebeurd begin dan niet over die kinderen.
APK alles goed dan ja mensen apk is mijn papaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
OMG, het gemiddelde iq in dit subforum wederom een paar punten naar beneden.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Kom op PH, hou er nou gewoon over op. We weten allemaal hoe Peter in elkaar zit. Hij mag zijn gedachten erover hebben, wij de onze....
Zoiets zei je idd ook al in de SC. Ik dacht niet dat je dat serieus meende, anders had ik er wel inhoudelijker op gereageerdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er wordt hier met 2 maten gemeten.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik communiceer niet rechtstreeks met dit hyprocriete smerige gedrocht, maar het is idd een gegeven dat haar tientallen op de persoon gespeelde plaagstoten constant onbestraft bleven omdat het binnen de policy viel.
Terwijl mevrouw "o wat vind ik mezelf vreselijk goed en ik heb altijd gelijk" heel goed wist waar "het" mee bezig was.
Nu trouwens ook weer, ik ben benieuwd of Flugeltje hier ook iets van zegt.
Wederom een op de persoon gespeelde uitlokking.
Het postende ding quote mijn naam in een post, en suggereert dat ik een voorkeursbehandeling krijg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Peter... don't push it.. Niet elke post is een aanval
Jongens ik denk dat we hem maar links moeten laten liggen gezien zijn ondertitel. Hij doet zijn ondertitel behoorlijk eer aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
EN ZOMETEEN KOMT "HET" NATUURLIJK WEER MET: DIT ZEGT HEEL VEEL OVER JOU, EN NIETS OVER MIJ PETER.
GADVERDAMME, TRAP DAAR TOCH NIET IN![]()
als een post van jou geedit wordt heb je daar een mening over, als een post van cuall geedit wordt heeft zij een mening daarover. Da's heel normaal en het is dus minstens net zo normaal dat de user die het ergens niet mee eens is, in het FB topic dat aangeeft. Dat geldt net zo goed voor jou als voor Cuall als voor elk anderquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het postende ding quote mijn naam in een post, en suggereert dat ik een voorkeursbehandeling krijg.
TERWIJL ZIJ MIJ GODVERDOMME UIT DE SC HEEFT GEJAAGD EN 2 BANNEN HEEFT AANGESMEERD.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOEZO GEEN AANVAL????
EN NU GODVERDOMME EEN BEETJE DOEN ALSOF ZIJ MET HAAR SMERIGE PLAGERIJEN ONTERECHT BEHANDELD IS, OMDAT NA 10 MAANDEN EINDELIJK IEMAND ER EENS WAT VAN ZEGT![]()
'We'?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jongens ik denk dat we hem maar links moeten laten liggen gezien zijn ondertitel. Hij doet zijn ondertitel behoorlijk eer aan.
Jij niet, jij bent geen jongen.quote:
Jij hebt goed opgeletquote:
sLOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:
Nee, maar idioten die zich naar een voetbalclub noemen en die hier even snel populair komen doen laten we ik meestal links liggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jij hebt goed opgelet![]()
De ironie ontgaat jou verder![]()
Als je daar nou even Nederlands van maakt, wil ik daar best op reagerenquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar idioten die zich naar een voetbalclub noemen en die hier even snel populair komen doen laten we ik meestal links liggen.
TL, ik meende wel degelijk dat ik vind dat er met twee maten wordt gemeten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zoiets zei je idd ook al in de SC. Ik dacht niet dat je dat serieus meende, anders had ik er wel inhoudelijker op gereageerd![]()
(tenminste: ik neem aan dat je verwijst naar de post van jou die ik geedit heb?)
Misschien moet je dat gewoon eens probéren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot schreeuw en scheldgedrag
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moet je dat gewoon eens probéren.
Laat je eens een keer vol-le-dig gaan.![]()
Ik denk dat Peter dan flink zal schrikken en zijn lesje daarna wel geleerd heeft.
Dan heb ik die opmerking verkeerd ingeschat. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
TL, ik meende wel degelijk dat ik vind dat er met twee maten wordt gemeten.
Ik snap dat je het zo ziet, en van beide kanten is er sprake van actie-reactie. Tegelijkertijd is het natuurlijk ook niet de bedoeling dat Flugel of ik als scheidsrechter gaan optreden bij dit conflict. Ik kan mij heel goed voorstellen dat het jou stoort als er naar je verwezen wordt als "het", maar wat ik zojuist schreef voor Peter geldt in dit geval ook voor jou: Als je de frustraties niet kunt negeren, negeer dan op zijn minst de betreffende user.quote:Die ouwe koeien beginnen mij ook behoorlijk de strot uit te hangen en ik vind dat jullie daar zelf debet aan zijn.
Ik ga me niet verlagen tot schreeuw en scheldgedrag, maar er zijn wel grenzen wat voor mij acceptabel is.
Ik ben dat gescheld van Peter knap zat en ik ben geen "het".
Wat hij in jouw gastenboek schrijft heeft toch niks met fok te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:10 schreef cuall het volgende:
Als ik dan ter illustratie wil laten zien wat hij er allemaal loopt uit te kramen op mijn gastenboek, dan noem je dat olie op het vuur gooien. Ik noem dat met twee maten meten.
Was daar vorig jaar geen topic voor?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat je eens een keer vol-le-dig gaan.![]()
Dan lijkt het mij dat Peter gewoon alles wat hij wil zeggen maar op fok moet zeggen en geen externe sites erbij halen. Als ik een probleem heb met jou ga ik toch ook niet op jou site zitten kloten, maar misschien is dat een verschil van mening....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat hij in jouw gastenboek schrijft heeft toch niks met fok te maken
Ik dacht dat Cuall over een gastenboek van een externe site begon.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
Dan lijkt het mij dat Peter gewoon alles wat hij wil zeggen maar op fok moet zeggen en geen externe sites erbij halen.
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij was Peter bezig zijn vete met Cuall uit te vechten via die externe site, moet hij zelf weten, maar vind het nogal nutteloos om dat op die manier te doen aangezien dat totaal los staat van wat er op FOK gebeurd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cuall over een gastenboek van een externe site begon.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij was Peter bezig zijn vete met Cuall uit te vechten via die externe site, moet hij zelf weten, maar vind het nogal nutteloos om dat op die manier te doen aangezien dat totaal los staat van wat er op FOK gebeurd.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef APK het volgende:
Wat hij in jouw gastenboek schrijft heeft toch niks met fok te maken
Ja en dat zei ik dus net ook al, blijkbaar is de vete tussen beiden ontstaan vanuit de reeks hier en niet op desbetreffende externe site, dus heeft het wel degelijk betrekking op reacties van beide partijen. Als ze niets met elkaar te maken willen hebben, wat volgens mij het geval is, moeten ze elkaar ook niet opzoeken, ook niet extern. Maar misschien is dat een verschil van mening....quote:
Ik zet m'n geld voor de eerste BB6-hartaanval wèl op jou als je zo doorgaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Zet jullie geld voor de eerste BB6 ban maar op mij hoor, ik tolereer echt niets van van ****.
De term "stalkslachtoffer" komt volgens mij eerder van dat "ding".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:38 schreef Pinball het volgende:
Oh, en wat je elders op internet doet heeft natuurlijk niets te maken met Fok!, maar als je echt Cuall's gastenboek aan het verneuken bent (wat op zich al een vrij sneue actie is) is het wel lastig om hier de rol van 'stalkslachtoffer' aan te nemen.
Op het gevaar af een zeur genoemd te worden, zou je je sig aan kunnen passen op een dusdanige wijze dat ik weer normaal op je kan reageren, want in wezen vind ik je af en toe best wel een verstandig wezen, maar door die sig krijg ik de neiging ietwat overtrokken, ik kan het ook niet helpen, zo ben ik nou eenmaal, te reageren.quote:
En deze reactie t.a.v. Peter heb je gemist?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er wordt hier met 2 maten gemeten.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En voor ik het vergeet. Stop eens met dat 'subtiele' geklooi. Je hebt gezegd jezelf afzijdig te houden, doe dat dan ook.
AMEN!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste Peter,
-heel verhaal-
Het is hier verdomme geen kleuterschool.
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:55 schreef PH52 het volgende:
Als suggestie - Ik wou dat ik dood was - ofzo, daar zou ik minder moeite mee hebben, en het maakt het voor jou ook wat persoonlijker.
En, Peter, heb je de schrik nu goed te pakken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
<flugeltje kijkt streng, houdt aanwijsstok dreigend omhoog>
is dat geen doodsverwensing?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?
Maakt het voor jou ook iets persoonlijker.
Daar zou ik inderdaad geen enkele moeite mee hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?
Maakt het voor jou ook iets persoonlijker.
quote:
ligt eraan als jij in je sig hebt staan "Ik wou dat Manu82 dood was" lijkt me dat toch een doodsverwensingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:40 schreef teamlead het volgende:
[..]nee... er wordt toch gevraagd wat hij van die tekst zou vinden?
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:42 schreef Manu82 het volgende:
ligt eraan als jij in je sig hebt staan "Ik wou dat Manu82 dood was" lijkt me dat toch een doodsverwensing
Achja, zo af en toe wordt er met twee maten gemetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....
Die kanker is weg-geëdit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
goed planquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:36 schreef OpaLing het volgende:
Tijd voor een kroeg, waar iedereen zijn sores kan wegdrinken...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dacht dat 'TL' voor Tilburg stond
Wat een mongolensmiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:05 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een gezanik.
[afbeelding]
Wat een mongolenreply.quote:
Kansloze imbeciel.quote:
Gaaf om met ziektes te gooien!quote:
quote:"mwoh Gertje.. Ge weedde toch dat de gij nie' mag spotten met zulks ziekte?"
Snel editten is ook zoooooooow 2004quote:
Zo zeg, zat er eentje te smachtend naar een reactie.quote:
Zelf ben je ook al 30 geworden broer.quote:En ja.. namedropping is echt uit het jaar 19-flintstone...
*~Checkt FoBo van Gert~* Wacht, dat ben je ook echt!
Fantastisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg, zat er eentje te smachtend naar een reactie.![]()
Kanker op en kansloze imbeciel mág gewoon op het forum hoor.
Had je kunnen lezen hier. Het was dan ook een incrowd-grapje, maar toen het er eenmaal stond vond ik kanker te grof en heb ik het meteen verwijderd. Helaas al weer te laat voor jouw verveelde F5-ende vingertjes.
[..]
Zelf ben je ook al 30 geworden broer.![]()
Wat een mongolensmiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
Nou weer ff on topic hoor!
[afbeelding]
debielensmileyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een gedrocht van een smiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een debielenpost.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:20 schreef teamlead het volgende:
jaja.. nu weten we het wel... tis een smiley die niet in de smaak valt.....
Kunnen we dan nu weer gewoon FB'en?
Gracias
quote:
Weet jij als "technical webmaster" niet eens wat F5 doet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:56 schreef n00cL30n het volgende:
Werk je trouwens in het ziekenhuis? 'F5- vingers'? Enge ziektes?
Echt te makkelijk dat zelfs jij zo'n simpele fokkerij niet snapt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet jij als "technical webmaster" niet eens wat F5 doet?![]()
Het valt zeker niet mee om Atlas te zijn en alle lasten op je schoudertjes te dragen. Vandaar dat je ook zo makkelijk uit je tent te lokken bent.quote:Huilie, Huilie,
Huilie kom je buiten spelen...
Ik ook.. wordt nu echt te makkelijk en te triest.quote:
Je snapte het gewoon niet., domme eikel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Echt te makkelijk dat zelfs jij zo'n simpele fokkerij niet snapt.
F5- vinger ging niet eens om het F5 principe, maar om de vinger.
Mwah, je zou ook kunnen overwegen om dat niét te doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:32 schreef n00cL30n het volgende:
Laters
KOM DAN GODVERDOMME MAAR OP MET JOU BANquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste Peter,
Je kent me inmiddels een beetje, je weet hoe ik in elkaar zit en waar m'n grenzen liggen. Hetzelfde kan ik over jou zeggen. Ik weet zo'n beetje wat Peter6000 drijft en wat jouw pijnpunten zijn. Dat ik mezelf niet kan vinden in jouw manier van leven en in jouw overtuigingen is geen geheim. Ik vind echter dat ik zoiets moet respecteren. Niet iedereen is gelijk.
Wat er vorig jaar gebeurde was natuurlijk niet leuk. Ongeacht wie hier de 'schuld' heeft kan ik mezelf voorstellen dat je een allergie voor Cuall hebt ontwikkeld. Ongeacht wie in deze 'gelijk' heeft. Dat doet er niet eens toe en boeit me ook niet zo...
Maar als je het nog één keer in je botte harses haalt om dit forum te gebruiken voor het uitvechten van een persoonlijke vete van VORIG JAAR, vlieg je er in zo'n sneltreinvaart vanaf dat je je knoppen tot het eind van BB niet meer terug weet te vinden.![]()
Dus kap met dat 'subtiele' gezuig en stop met dat gedoe over wie er nu meer zou mogen of wie er nu in zijn/haar recht staat. Dat vingertje wijzen begint me aardig de keel uit te hangen. "hij begon" "zij begon". Het is hier verdomme geen kleuterschool.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef easy-going het volgende:
Het is een beetje druk met bannen vanavond Peter, ik denk dat je achteraam in de rji aan mag sluiten
Volgens Pinball heeft hij z'n ban al te pakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef easy-going het volgende:
Het is een beetje druk met bannen vanavond Peter, ik denk dat je achteraam in de rji aan mag sluiten
ohja, ff vergeten, is Golfer dan de winnaar geworden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
En wie heeft er nog meer zo'n mooie "grijze username"? Golfert!![]()
Van wat?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ohja, ff vergeten, is Golfer dan de winnaar geworden?
Ook gebanned, tochquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
En wie heeft er nog meer zo'n mooie "grijze username"? Golfert!![]()
Ja, tegenwoordig wordt je username grijs als je geband bent.quote:
Waarom zouden we dat doen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef Falco het volgende:
He Flugel en Teamlead. Waarom houden jullie ook niet de 'eer' aan jezelf en stappen op?
Tis toch belachelijk of voel je je niet als stront behandeld?quote:
Ook ik geloof in overleg. Maar als je diverse malen probeert overleg te krijgen en zoiets blijft vanuit één kant komen, dan werkt dat toch gewoon frustrerendquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik van de situatie vind is achter de schermen bekend. (en ik geloof dat sommigen die topics ook al gezien hebben)
Ik heb inderdaad niet meegedaan met de staking, ik denk niet dat dát de weg is om een punt te maken. Ik geloof in overleg. En dat moeten de mensen hier in BBFB toch weten
Respect dat je nog plezier hebt, dat dan weer wel.quote:Ik vind het ontzettend jammer wat hier gebeurd is vanavond, maar ik zie niet in hoe alles anders zou worden als ik ook op zou stappen. Ik heb plezier in fok, plezier in het modden en wil mezelf er graag voor inzetten om het voor iedereen leuk te houden. Ik heb er begrip voor dat er een statement gemaakt is. Het is echter niet de manier die ík zou kiezen. Vandaar dat ik dus niet meegestaakt heb en derhalve ook m'n kleurtje nog heb.
Maar je mag nu wél weer in CUL zeggen dat chipsvreters vieze vetkleppen zijn.quote:
Dat ligt aan de context, en wordt per kitten apart bekeken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef easy-going het volgende:
flugel, ik durf het bijna niet te vragen, wat ga jij met die kittens doen?
En in F&F roepen dat die poes geschoren moet worden!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Maar je mag nu wél weer in CUL zeggen dat chipsvreters vieze vetkleppen zijn.![]()
Daar staat "voorspel hier wie de eerste ban krijgt."quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie krijgt de eerste ban in BB6-subforum?
Ik heb het net 'even' gelezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik van de situatie vind is achter de schermen bekend. (en ik geloof dat sommigen die topics ook al gezien hebben)
Nog onbegrijpelijker is het dat er nu al weer twee nieuwe mods gevonden zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het net 'even' gelezen.
Pfffrt, onbegrijpelijk dat er nog mensen moderator willen zijn.
Hoe ging-ie ook weer?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het net 'even' gelezen.
Pfffrt, onbegrijpelijk dat er nog mensen moderator willen zijn.
Ik vond het toch wel goed dat flugel en TL kritische opmerkingen tegen die bullebak durfden te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:59 schreef Gert het volgende:
Maar goéde mods trek je niet aan, met zo'n beleid.
Viel niet tegen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het toch wel goed dat flugel en TL kritische opmerkingen tegen die bullebak durfden te maken.![]()
Is dat interessant?quote:09.doc heb ik trouwens nog niet.![]()
Ik zeg toch dat ik die niet heb, sufkut.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
Ik zag het wel ergens voorbij komen.. maar om dat linkje weer terug te vinden in die brei topics. Kun je het linkje even plaatsen hier?
O ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik die niet heb, sufkut.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:29 schreef Gert het volgende:
Ik las: heb ik trouwens nog niet uit![]()
Ik dacht nog: wow, serieus leesvoer dus. Misschien een eigentijds Mein Kampf of zo.![]()
Ook voor jou geldt; "Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn."quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je snapte het gewoon niet., domme eikel.
Wat wás dat ook alweer cq wat zou daar in moeten staan? Ik ben het gisteren wel ergens tegengekomen, in de brei aan crisis-topics, maar ben de context kwijt...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef Falco het volgende:
Ik ben ook naarstig op zoek naar 09.doc!
Ik heb later begrepen dat het gewoon een irc-log is, die ook gewoon in 300.zip staat. Niks gemist dus gelukkigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wás dat ook alweer cq wat zou daar in moeten staan? Ik ben het gisteren wel ergens tegengekomen, in de brei aan crisis-topics, maar ben de context kwijt...![]()
Helemaal Eenschquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef Falco het volgende:
Ik ben ook naarstig op zoek naar 09.doc!
Ik vond flugel echt![]()
super
![]()
in 300.zip trouwens
Als je denkt dat dát de kern van de zaak is, dan snap je er idd niets van volgens mij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:56 schreef PH52 het volgende:
Ik snap helemaal niks van die hele heissa.
Wordt er eerst in overleg met iedereen een nieuwe policy vastgesteld en ingevoerd, wordt-ie niet uitgevoerd.
Logisch toch dat er wordt ingegrepen ?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:23 schreef Gert het volgende:
.........
Maar goed, we zullen die discussie niet ook hier nog eens gaan voeren.
Gewoon naar het baasje luisteren, de rest is ONZin.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je denkt dat dát de kern van de zaak is, dan snap je er idd niets van volgens mij.![]()
Maar goed, we zullen die discussie niet ook hier nog eens gaan voeren.
Befehl ist Befehl.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gewoon naar het baasje luisteren, de rest is ONZin.
Vertel mij watquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl.
Ach laat ook maar, al die lullige relletjes die we hier gehad hebben, lijken ineens zo futiel na die absolute mega-rel van de afgelopen dagen.![]()
Nee maar jij wel, als ik hier een foto plaats van wat er op de bodem van mijn opblaaszwembadje ligt.quote:
Zolang het mijn eigenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar jij wel, als ik hier een foto plaats van wat er op de bodem van mijn opblaaszwembadje ligt.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang het mijn eigenHarrie
niet is....
![]()
Dit was de kans om definitief van jullie af te zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dank... Ik kan me voorstellen dat de behoefte bestaat om hierover door te praten, maar ik wil dan wel vragen om dat op de juiste plek te doen.
Hier moet op flugel en mij gekotst worden...![]()
Hmmm, en elk jaar mist ie weer wat meer woordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:56 schreef APK het volgende:
Para-luciano is ook weer in da house.![]()
Waarom bewaar je zo'n post niet gewoon in een notepad.txt documentje
Nu moet je 'em elk jaar weer opnieuw typen.
Gorbatsjov.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
Luciano heeft in elk geval geen Gorbatsjov![]()
Uh???quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Gorbatsjov.![]()
Maar euh, Korsakov tast toch alleen het korte termijn geheugen aan?
Bleuzz
Oh sorry, was ff de kutkippen voerenquote:
????? Wordt er met 2222222222222222 maten gemeten op FOK ????? foei goeroe_sanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:53 schreef Bluezz het volgende:
golfer staat nog steeds buitenspel![]()
Terwijl anderen allang weer buitenspelen, zoals sunchasert.
Na Peter6000 dan he!quote:
ik snap ook niet dat dat geen absolute prioriteit heeft gehad de afgelopen dagenquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
KOM DAN GODVERDOMME MAAR OP MET JOU BAN
Had je maar modje moeten worden.quote:
NEE MAAR JOU NIEUWE BELAGER ADOTHEHAGUE WEL!quote:
ow datquote:
Die is toch niet vanuit BB geband?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
NEE MAAR JOU NIEUWE BELAGER ADOTHEHAGUE WEL!
DUS HOEZO WORD JIJ NIET IN BESCHERMING GENOMEN?![]()
Nope, wegens etteren en stuitend laag IQ uit UVT -en de rest- gekicked.quote:
Joh.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die is toch niet vanuit BB geband?![]()
Ik dacht al, wat heb ik nog meer gemist...quote:
En dan niet kijken of het werkt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:33 schreef luciano het volgende:
photobucket.com/albums/f98/luciano_nl/test.jpg
Ah, je leeft nog ? Jammer voor goed van jequote:
Ik negeer jou verder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ah, je leeft nog ? Jammer voor goed van je![]()
Ik neem aan dat je mijn verzoek hebt gelezen en hebt besloten dit naast je neer te leggen ?
Da's jammer, maar die keuze heb je. Net als de keuze een sig te kiezen. Ik heb geen keuze, ik moet iedere keer weer opnieuw denken als ik je zie verschijnen Ach, die jongen is niet wijzer.quote:
Joh, anders neem je er aanstoot vanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's jammer, maar die keuze heb je. Net als de keuze een sig te kiezen. Ik heb geen keuze, ik moet iedere keer weer opnieuw denken als ik je zie verschijnen Ach, die jongen is niet wijzer.
Zo jammer.
Hij ergert zich er alleen maar van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Joh, anders neem je er aanstoot van.
HIJ BLIJFT OPMERKELIJK KALM INDERDAAD!quote:
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Jongens, doe nou niet.....
Na alle heisa van de afgelopen dagen is een rustig weekend zeer welkom.
Snap ik ook wel, maar je weet hoe het gaat hier.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
Het is vrijdag.
En de opmerking over Peter was serieus.
Ik kots op Flugeltje en TL!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar je weet hoe het gaat hier.
Bovendien gaat het hele FB topic al weer overal over behalve over kotsen op het modgebeuren
Nog even...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien gaat het hele FB topic al weer overal over behalve over kotsen op het modgebeuren
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kots op Flugeltje en TL!![]()
Zo goed?![]()
Blij dat jullie er nog zijn!
Mits ze gratis zijn, want op dat front blijft het angstvallig stil bij Talpa.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even...
Over precies een week zitten we al een uur te streamen.![]()
[BB SC 5] Gaat er nog eens wat gebeuren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:30 schreef teamlead het volgende:
zal ik eens een willekeurig slotje ergens neergooien om de FB een beetje op gang te helpen?![]()
Ik vrees dat het betalen gaat worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Mits ze gratis zijn, want op dat front blijft het angstvallig stil bij Talpa.
En mits ze natuurlijk op tijd beginnen![]()
Het blijft gewoon gratis joh, ze snappen heus wel dat wij het niet leuk vinden als ze er geld voor gaan vragen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mits ze gratis zijn, want op dat front blijft het angstvallig stil bij Talpa.
Hè bahquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat het betalen gaat worden.
Doen ze nu ook met voetbal, eerst gratis en volgende week dokken.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef Gert het volgende:
Het blijft gewoon gratis joh, ze snappen heus wel dat wij het niet leuk vinden als ze er geld voor gaan vragen.![]()
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blijft gewoon gratis joh, ze snappen heus wel dat wij het niet leuk vinden als ze er geld voor gaan vragen.![]()
Ik vrees dat ze minstens 50% van de kijkers gaan verliezen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Hè bah![]()
Maakt het voor ons streamers nodeloos ingewikkeld. Is toch ook dom, daar gaan ze de harde kern van 'veertig idioten' mee verliezen.
Precies, de streamers houden BB toch levend in de pers?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze minstens 50% van de kijkers gaan verliezen.
Streamers zorgen voor relletjes in de media.![]()
Maar vanavond was dus de eerste ronde van de 'Jupiler league', dat is bijna amateurvoetbal, en ik heb begrepen dat iedereen zei dat de interface geweldig was: Je kon switchen tussen wedstrijden etc.
Helemaal gratis. Volgende week dus betalen.![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef APK het volgende:
Wat is fok! trouwens weer gruwelijk traag.
TL en flugel, doe iets. Stelletje kutmods.
Toen kreeg Fok codes, die aan streamers werden gegeven. De streamverslagen werden toen heel belangrijk dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, de streamers houden BB toch levend in de pers?
Hoe was dat met BB3 trouwens? Dat is de enige BB die ik me kan herinneren waarbij de streams moesten worden betaald, maar BB2 ook, dacht ik.
BB4 ook, toen werden codes uitgedeeld door Endemol en via Cynix doorgegeven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe was dat met BB3 trouwens? Dat is de enige BB die ik me kan herinneren waarbij de streams moesten worden betaald, maar BB2 ook, dacht ik.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen kreeg Fok codes, die aan streamers werden gegeven. De streamverslagen werden toen heel belangrijk dus.
Gaat nu niet meer gebeuren. Dan wordt het net zo'n zooitje als bij HBB, waar 90% helemaal niet meer naar die streams kijkt maar alleen een beetje loopt te klootviolen.![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
BB4 ook, toen werden codes uitgedeeld door Endemol en via Cynix doorgegeven.
Zoiets gaat nu dus never nooit meer lukken.![]()
Omdat nu vrijwel iedereen een breedbandverbinding heeft en gratis streams eist.quote:
Ah, de Big Brother Redactie is ook weer present.quote:
Wás ik maar de ECHTE BB redactie dan had ik sowieso gratis streams geregeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, de Big Brother Redactie is ook weer present.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef APK het volgende:
Best wel kut hè, Bong, dat flugel en Teamlead niet opgestapt zijn.
Denk ik ook. John de Mol is een domoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:00 schreef APK het volgende:
'Vroeger' was BB nog bijzonder en hadden we zelfs mensen die streamers sponsorden, nu is BB een aardig bijverschijnsel waar niemand voor gaat betalen.![]()
Ik hoor dat Hummie nog mensen nodig heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wás ik maar de ECHTE BB redactie dan had ik sowieso gratis streams geregeld
Leg eens uit waarom fok zo langzaam is dan.quote:
Ghehehe valse nicht.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef APK het volgende:
Best wel kut hè, Bong, dat flugel en Teamlead niet opgestapt zijn.
Omdat Breuls de cache weer heeft uitgeschakeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom fok zo langzaam is dan.![]()
En dan toch een miljard op de bank hè, onuitstáánbaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk ik ook. John de Mol is een domoor.
Breuls heeft wát?! Ik heb ook geen problemen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Breuls de cache weer heeft uitgeschakeld
(Al heb ik nu geen last van traagheid btw)
Ach welnee, wat moet je in godsnaam met zo veel geld. Je wordt er alleen maar hebberiger van. Maar goed, dat is zwaar off topic.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan toch een miljard op de bank hè, onuitstáánbaar.![]()
De cache uitgeschakeld, dat houd in dat elke pagina op FOK! volledig opnieuw wordt ingeladen wat dus meer belasting voor de server inhoud. Meer een veiligheidsissue dat je geen pagina's meer kan opvragen in offline werken modus zegmaar (denk ik)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Breuls heeft wát?! Ik heb ook geen problemen.
Die waren toch opgeslagen op een webspace van Daggla.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
dat je geen pagina's meer kan opvragen in offline werken modus zegmaar (denk ik)
Ik zou ook geen miljard hoeven trouwens hoor, eerlijk niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach welnee, wat moet je in godsnaam met zo veel geld. Je wordt er alleen maar hebberiger van. Maar goed, dat is zwaar off topic.
Het eerste snap ik nog wel, de rest niet. Maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De cache uitgeschakeld, dat houd in dat elke pagina op FOK! volledig opnieuw wordt ingeladen wat dus meer belasting voor de server inhoud. Meer een veiligheidsissue dat je geen pagina's meer kan opvragen in offline werken modus zegmaar (denk ik)
We gaan het zien, hoe het wordt. Ik vind het alleen gek dat Talpa nog geen mededelingen doet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik ga die kille workaholic niet sponsoren met streamcentjes, that's for sure.
Wáren jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die waren toch opgeslagen op een webspace van Daggla.
300.zip![]()
Alles bling bling bro, jij ook swa?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:27 schreef Falco het volgende:
He APK, alles chill?
Altijd, altijd, je weet. Vind jij Bong ook zo'n goede mod?quote:
Stel dat hij het was dan he!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Altijd, altijd, je weet. Vind jij Bong ook zo'n goede mod?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Altijd, altijd, je weet. Vind jij Bong ook zo'n goede mod?
->quote:
Taxi!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
->
Ik zou niet snel hard en draconisch ingrijpen nee
Ja, in zijn vukking eentje ook he!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef APK het volgende:
Maar idd, stel je eens voor dat flugel en TL ook uitgestapt waren (wat ik zelf overigens onmiddelijk gedaan zou hebben, daar niet van) dan zou Bong nu de baas zijn hier.
[incrowdgrapje voor Bong]Hij zou per ongelukkig ipv quoten, op de deleteknop rammen bij posts bij admins en in paniek allemaal topics achter de schermen aanmaken[/lalala]quote:'De pleuris' zou volgens mij een nieuwe dimensie krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:38 schreef APK het volgende:
Maar idd, stel je eens voor dat flugel en TL ook uitgestapt waren (wat ik zelf overigens onmiddelijk gedaan zou hebben, daar niet van) dan zou Bong nu de baas zijn hier.
'De pleuris' zou volgens mij een nieuwe dimensie krijgen.![]()
Overtreding van policy geconstateerd! Dit zal niet zonder gevolgen uitblijven....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, in zijn vukking eentje ook he!
[..]
[incrowdgrapje voor Bong]Hij zou per ongelukkig ipv quoten, op de deleteknop rammen bij posts bij admins en in paniek allemaal topics achter de schermen aanmaken[/lalala]
Nopequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef Gert het volgende:
Maar Bong, jij hebt dus NIET naar een modfunctie gesolliciteerd, of op een andere manier bij iemand van de crew aangegeven dat je bereid bent je diensten als mod te verlenen?
Tsja idd, ik bedoel: het is een logische stap in zo'n vlekkeloze carrière zoals Bong die tot op dit moment nu heeft gehad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef Gert het volgende:
Maar Bong, jij hebt dus NIET naar een modfunctie gesolliciteerd, of op een andere manier bij iemand van de crew aangegeven dat je bereid bent je diensten als mod te verlenen?
Ik geloof hem, Bong liegt nooit, dan krijgt ie billenkoekquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope
(En dat is een eerlijk antwoord)
Er zijn zoveel users die een vlekkeloze carriére hebben gehadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja idd, ik bedoel: het is een logische stap in zo'n vlekkeloze carrière zoals Bong die tot op dit moment nu heeft gehad.
Auw!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik geloof hem, Bong liegt nooit, dan krijgt ie billenkoek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |