quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef easy-going het volgende:
Het is een beetje druk met bannen vanavond Peter, ik denk dat je achteraam in de rji aan mag sluiten
Volgens Pinball heeft hij z'n ban al te pakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef easy-going het volgende:
Het is een beetje druk met bannen vanavond Peter, ik denk dat je achteraam in de rji aan mag sluiten
ohja, ff vergeten, is Golfer dan de winnaar geworden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
En wie heeft er nog meer zo'n mooie "grijze username"? Golfert!![]()
Van wat?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ohja, ff vergeten, is Golfer dan de winnaar geworden?
Ook gebanned, tochquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
En wie heeft er nog meer zo'n mooie "grijze username"? Golfert!![]()
Ja, tegenwoordig wordt je username grijs als je geband bent.quote:
Waarom zouden we dat doen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef Falco het volgende:
He Flugel en Teamlead. Waarom houden jullie ook niet de 'eer' aan jezelf en stappen op?
Tis toch belachelijk of voel je je niet als stront behandeld?quote:
Ook ik geloof in overleg. Maar als je diverse malen probeert overleg te krijgen en zoiets blijft vanuit één kant komen, dan werkt dat toch gewoon frustrerendquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik van de situatie vind is achter de schermen bekend. (en ik geloof dat sommigen die topics ook al gezien hebben)
Ik heb inderdaad niet meegedaan met de staking, ik denk niet dat dát de weg is om een punt te maken. Ik geloof in overleg. En dat moeten de mensen hier in BBFB toch weten
Respect dat je nog plezier hebt, dat dan weer wel.quote:Ik vind het ontzettend jammer wat hier gebeurd is vanavond, maar ik zie niet in hoe alles anders zou worden als ik ook op zou stappen. Ik heb plezier in fok, plezier in het modden en wil mezelf er graag voor inzetten om het voor iedereen leuk te houden. Ik heb er begrip voor dat er een statement gemaakt is. Het is echter niet de manier die ík zou kiezen. Vandaar dat ik dus niet meegestaakt heb en derhalve ook m'n kleurtje nog heb.
Maar je mag nu wél weer in CUL zeggen dat chipsvreters vieze vetkleppen zijn.quote:
Dat ligt aan de context, en wordt per kitten apart bekeken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef easy-going het volgende:
flugel, ik durf het bijna niet te vragen, wat ga jij met die kittens doen?
En in F&F roepen dat die poes geschoren moet worden!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Maar je mag nu wél weer in CUL zeggen dat chipsvreters vieze vetkleppen zijn.![]()
Daar staat "voorspel hier wie de eerste ban krijgt."quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie krijgt de eerste ban in BB6-subforum?
Ik heb het net 'even' gelezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik van de situatie vind is achter de schermen bekend. (en ik geloof dat sommigen die topics ook al gezien hebben)
Nog onbegrijpelijker is het dat er nu al weer twee nieuwe mods gevonden zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het net 'even' gelezen.
Pfffrt, onbegrijpelijk dat er nog mensen moderator willen zijn.
Hoe ging-ie ook weer?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het net 'even' gelezen.
Pfffrt, onbegrijpelijk dat er nog mensen moderator willen zijn.
Ik vond het toch wel goed dat flugel en TL kritische opmerkingen tegen die bullebak durfden te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:59 schreef Gert het volgende:
Maar goéde mods trek je niet aan, met zo'n beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |