quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dacht dat 'TL' voor Tilburg stond
Wat een mongolensmiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:05 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een gezanik.
[afbeelding]
Wat een mongolenreply.quote:
Kansloze imbeciel.quote:
Gaaf om met ziektes te gooien!quote:
quote:"mwoh Gertje.. Ge weedde toch dat de gij nie' mag spotten met zulks ziekte?"
Snel editten is ook zoooooooow 2004quote:
Zo zeg, zat er eentje te smachtend naar een reactie.quote:
Zelf ben je ook al 30 geworden broer.quote:En ja.. namedropping is echt uit het jaar 19-flintstone...
*~Checkt FoBo van Gert~* Wacht, dat ben je ook echt!
Fantastisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg, zat er eentje te smachtend naar een reactie.![]()
Kanker op en kansloze imbeciel mág gewoon op het forum hoor.
Had je kunnen lezen hier. Het was dan ook een incrowd-grapje, maar toen het er eenmaal stond vond ik kanker te grof en heb ik het meteen verwijderd. Helaas al weer te laat voor jouw verveelde F5-ende vingertjes.
[..]
Zelf ben je ook al 30 geworden broer.![]()
Wat een mongolensmiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
Nou weer ff on topic hoor!
[afbeelding]
debielensmileyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een gedrocht van een smiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een debielenpost.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:20 schreef teamlead het volgende:
jaja.. nu weten we het wel... tis een smiley die niet in de smaak valt.....
Kunnen we dan nu weer gewoon FB'en?
Gracias
quote:
Weet jij als "technical webmaster" niet eens wat F5 doet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:56 schreef n00cL30n het volgende:
Werk je trouwens in het ziekenhuis? 'F5- vingers'? Enge ziektes?
Echt te makkelijk dat zelfs jij zo'n simpele fokkerij niet snapt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet jij als "technical webmaster" niet eens wat F5 doet?![]()
Het valt zeker niet mee om Atlas te zijn en alle lasten op je schoudertjes te dragen. Vandaar dat je ook zo makkelijk uit je tent te lokken bent.quote:Huilie, Huilie,
Huilie kom je buiten spelen...
Ik ook.. wordt nu echt te makkelijk en te triest.quote:
Je snapte het gewoon niet., domme eikel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Echt te makkelijk dat zelfs jij zo'n simpele fokkerij niet snapt.
F5- vinger ging niet eens om het F5 principe, maar om de vinger.
Mwah, je zou ook kunnen overwegen om dat niét te doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:32 schreef n00cL30n het volgende:
Laters
KOM DAN GODVERDOMME MAAR OP MET JOU BANquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste Peter,
Je kent me inmiddels een beetje, je weet hoe ik in elkaar zit en waar m'n grenzen liggen. Hetzelfde kan ik over jou zeggen. Ik weet zo'n beetje wat Peter6000 drijft en wat jouw pijnpunten zijn. Dat ik mezelf niet kan vinden in jouw manier van leven en in jouw overtuigingen is geen geheim. Ik vind echter dat ik zoiets moet respecteren. Niet iedereen is gelijk.
Wat er vorig jaar gebeurde was natuurlijk niet leuk. Ongeacht wie hier de 'schuld' heeft kan ik mezelf voorstellen dat je een allergie voor Cuall hebt ontwikkeld. Ongeacht wie in deze 'gelijk' heeft. Dat doet er niet eens toe en boeit me ook niet zo...
Maar als je het nog één keer in je botte harses haalt om dit forum te gebruiken voor het uitvechten van een persoonlijke vete van VORIG JAAR, vlieg je er in zo'n sneltreinvaart vanaf dat je je knoppen tot het eind van BB niet meer terug weet te vinden.![]()
Dus kap met dat 'subtiele' gezuig en stop met dat gedoe over wie er nu meer zou mogen of wie er nu in zijn/haar recht staat. Dat vingertje wijzen begint me aardig de keel uit te hangen. "hij begon" "zij begon". Het is hier verdomme geen kleuterschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |