Ik zet m'n geld voor de eerste BB6-hartaanval wèl op jou als je zo doorgaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Zet jullie geld voor de eerste BB6 ban maar op mij hoor, ik tolereer echt niets van van ****.
De term "stalkslachtoffer" komt volgens mij eerder van dat "ding".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:38 schreef Pinball het volgende:
Oh, en wat je elders op internet doet heeft natuurlijk niets te maken met Fok!, maar als je echt Cuall's gastenboek aan het verneuken bent (wat op zich al een vrij sneue actie is) is het wel lastig om hier de rol van 'stalkslachtoffer' aan te nemen.
Op het gevaar af een zeur genoemd te worden, zou je je sig aan kunnen passen op een dusdanige wijze dat ik weer normaal op je kan reageren, want in wezen vind ik je af en toe best wel een verstandig wezen, maar door die sig krijg ik de neiging ietwat overtrokken, ik kan het ook niet helpen, zo ben ik nou eenmaal, te reageren.quote:
En deze reactie t.a.v. Peter heb je gemist?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er wordt hier met 2 maten gemeten.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En voor ik het vergeet. Stop eens met dat 'subtiele' geklooi. Je hebt gezegd jezelf afzijdig te houden, doe dat dan ook.
AMEN!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste Peter,
-heel verhaal-
Het is hier verdomme geen kleuterschool.
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:55 schreef PH52 het volgende:
Als suggestie - Ik wou dat ik dood was - ofzo, daar zou ik minder moeite mee hebben, en het maakt het voor jou ook wat persoonlijker.
En, Peter, heb je de schrik nu goed te pakken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
<flugeltje kijkt streng, houdt aanwijsstok dreigend omhoog>
is dat geen doodsverwensing?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?
Maakt het voor jou ook iets persoonlijker.
Daar zou ik inderdaad geen enkele moeite mee hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?
Maakt het voor jou ook iets persoonlijker.
quote:
ligt eraan als jij in je sig hebt staan "Ik wou dat Manu82 dood was" lijkt me dat toch een doodsverwensingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:40 schreef teamlead het volgende:
[..]nee... er wordt toch gevraagd wat hij van die tekst zou vinden?
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:42 schreef Manu82 het volgende:
ligt eraan als jij in je sig hebt staan "Ik wou dat Manu82 dood was" lijkt me dat toch een doodsverwensing
Achja, zo af en toe wordt er met twee maten gemetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....
Die kanker is weg-geëdit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
goed planquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:36 schreef OpaLing het volgende:
Tijd voor een kroeg, waar iedereen zijn sores kan wegdrinken...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dacht dat 'TL' voor Tilburg stond
Wat een mongolensmiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:05 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een gezanik.
[afbeelding]
Wat een mongolenreply.quote:
Kansloze imbeciel.quote:
Gaaf om met ziektes te gooien!quote:
quote:"mwoh Gertje.. Ge weedde toch dat de gij nie' mag spotten met zulks ziekte?"
Snel editten is ook zoooooooow 2004quote:
Zo zeg, zat er eentje te smachtend naar een reactie.quote:
Zelf ben je ook al 30 geworden broer.quote:En ja.. namedropping is echt uit het jaar 19-flintstone...
*~Checkt FoBo van Gert~* Wacht, dat ben je ook echt!
Fantastisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg, zat er eentje te smachtend naar een reactie.![]()
Kanker op en kansloze imbeciel mág gewoon op het forum hoor.
Had je kunnen lezen hier. Het was dan ook een incrowd-grapje, maar toen het er eenmaal stond vond ik kanker te grof en heb ik het meteen verwijderd. Helaas al weer te laat voor jouw verveelde F5-ende vingertjes.
[..]
Zelf ben je ook al 30 geworden broer.![]()
Wat een mongolensmiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
Nou weer ff on topic hoor!
[afbeelding]
debielensmileyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een gedrocht van een smiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een debielenpost.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:20 schreef teamlead het volgende:
jaja.. nu weten we het wel... tis een smiley die niet in de smaak valt.....
Kunnen we dan nu weer gewoon FB'en?
Gracias
quote:
Weet jij als "technical webmaster" niet eens wat F5 doet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:56 schreef n00cL30n het volgende:
Werk je trouwens in het ziekenhuis? 'F5- vingers'? Enge ziektes?
Echt te makkelijk dat zelfs jij zo'n simpele fokkerij niet snapt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet jij als "technical webmaster" niet eens wat F5 doet?![]()
Het valt zeker niet mee om Atlas te zijn en alle lasten op je schoudertjes te dragen. Vandaar dat je ook zo makkelijk uit je tent te lokken bent.quote:Huilie, Huilie,
Huilie kom je buiten spelen...
Ik ook.. wordt nu echt te makkelijk en te triest.quote:
Je snapte het gewoon niet., domme eikel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Echt te makkelijk dat zelfs jij zo'n simpele fokkerij niet snapt.
F5- vinger ging niet eens om het F5 principe, maar om de vinger.
Mwah, je zou ook kunnen overwegen om dat niét te doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:32 schreef n00cL30n het volgende:
Laters
KOM DAN GODVERDOMME MAAR OP MET JOU BANquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste Peter,
Je kent me inmiddels een beetje, je weet hoe ik in elkaar zit en waar m'n grenzen liggen. Hetzelfde kan ik over jou zeggen. Ik weet zo'n beetje wat Peter6000 drijft en wat jouw pijnpunten zijn. Dat ik mezelf niet kan vinden in jouw manier van leven en in jouw overtuigingen is geen geheim. Ik vind echter dat ik zoiets moet respecteren. Niet iedereen is gelijk.
Wat er vorig jaar gebeurde was natuurlijk niet leuk. Ongeacht wie hier de 'schuld' heeft kan ik mezelf voorstellen dat je een allergie voor Cuall hebt ontwikkeld. Ongeacht wie in deze 'gelijk' heeft. Dat doet er niet eens toe en boeit me ook niet zo...
Maar als je het nog één keer in je botte harses haalt om dit forum te gebruiken voor het uitvechten van een persoonlijke vete van VORIG JAAR, vlieg je er in zo'n sneltreinvaart vanaf dat je je knoppen tot het eind van BB niet meer terug weet te vinden.![]()
Dus kap met dat 'subtiele' gezuig en stop met dat gedoe over wie er nu meer zou mogen of wie er nu in zijn/haar recht staat. Dat vingertje wijzen begint me aardig de keel uit te hangen. "hij begon" "zij begon". Het is hier verdomme geen kleuterschool.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef easy-going het volgende:
Het is een beetje druk met bannen vanavond Peter, ik denk dat je achteraam in de rji aan mag sluiten
Volgens Pinball heeft hij z'n ban al te pakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:14 schreef easy-going het volgende:
Het is een beetje druk met bannen vanavond Peter, ik denk dat je achteraam in de rji aan mag sluiten
ohja, ff vergeten, is Golfer dan de winnaar geworden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
En wie heeft er nog meer zo'n mooie "grijze username"? Golfert!![]()
Van wat?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ohja, ff vergeten, is Golfer dan de winnaar geworden?
Ook gebanned, tochquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
En wie heeft er nog meer zo'n mooie "grijze username"? Golfert!![]()
Ja, tegenwoordig wordt je username grijs als je geband bent.quote:
Waarom zouden we dat doen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef Falco het volgende:
He Flugel en Teamlead. Waarom houden jullie ook niet de 'eer' aan jezelf en stappen op?
Tis toch belachelijk of voel je je niet als stront behandeld?quote:
Ook ik geloof in overleg. Maar als je diverse malen probeert overleg te krijgen en zoiets blijft vanuit één kant komen, dan werkt dat toch gewoon frustrerendquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik van de situatie vind is achter de schermen bekend. (en ik geloof dat sommigen die topics ook al gezien hebben)
Ik heb inderdaad niet meegedaan met de staking, ik denk niet dat dát de weg is om een punt te maken. Ik geloof in overleg. En dat moeten de mensen hier in BBFB toch weten
Respect dat je nog plezier hebt, dat dan weer wel.quote:Ik vind het ontzettend jammer wat hier gebeurd is vanavond, maar ik zie niet in hoe alles anders zou worden als ik ook op zou stappen. Ik heb plezier in fok, plezier in het modden en wil mezelf er graag voor inzetten om het voor iedereen leuk te houden. Ik heb er begrip voor dat er een statement gemaakt is. Het is echter niet de manier die ík zou kiezen. Vandaar dat ik dus niet meegestaakt heb en derhalve ook m'n kleurtje nog heb.
Maar je mag nu wél weer in CUL zeggen dat chipsvreters vieze vetkleppen zijn.quote:
Dat ligt aan de context, en wordt per kitten apart bekeken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef easy-going het volgende:
flugel, ik durf het bijna niet te vragen, wat ga jij met die kittens doen?
En in F&F roepen dat die poes geschoren moet worden!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Maar je mag nu wél weer in CUL zeggen dat chipsvreters vieze vetkleppen zijn.![]()
Daar staat "voorspel hier wie de eerste ban krijgt."quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie krijgt de eerste ban in BB6-subforum?
Ik heb het net 'even' gelezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik van de situatie vind is achter de schermen bekend. (en ik geloof dat sommigen die topics ook al gezien hebben)
Nog onbegrijpelijker is het dat er nu al weer twee nieuwe mods gevonden zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het net 'even' gelezen.
Pfffrt, onbegrijpelijk dat er nog mensen moderator willen zijn.
Hoe ging-ie ook weer?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het net 'even' gelezen.
Pfffrt, onbegrijpelijk dat er nog mensen moderator willen zijn.
Ik vond het toch wel goed dat flugel en TL kritische opmerkingen tegen die bullebak durfden te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:59 schreef Gert het volgende:
Maar goéde mods trek je niet aan, met zo'n beleid.
Viel niet tegen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het toch wel goed dat flugel en TL kritische opmerkingen tegen die bullebak durfden te maken.![]()
Is dat interessant?quote:09.doc heb ik trouwens nog niet.![]()
Ik zeg toch dat ik die niet heb, sufkut.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
Ik zag het wel ergens voorbij komen.. maar om dat linkje weer terug te vinden in die brei topics. Kun je het linkje even plaatsen hier?
O ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik die niet heb, sufkut.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:29 schreef Gert het volgende:
Ik las: heb ik trouwens nog niet uit![]()
Ik dacht nog: wow, serieus leesvoer dus. Misschien een eigentijds Mein Kampf of zo.![]()
Ook voor jou geldt; "Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn."quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Je snapte het gewoon niet., domme eikel.
Wat wás dat ook alweer cq wat zou daar in moeten staan? Ik ben het gisteren wel ergens tegengekomen, in de brei aan crisis-topics, maar ben de context kwijt...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef Falco het volgende:
Ik ben ook naarstig op zoek naar 09.doc!
Ik heb later begrepen dat het gewoon een irc-log is, die ook gewoon in 300.zip staat. Niks gemist dus gelukkigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wás dat ook alweer cq wat zou daar in moeten staan? Ik ben het gisteren wel ergens tegengekomen, in de brei aan crisis-topics, maar ben de context kwijt...![]()
Helemaal Eenschquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef Falco het volgende:
Ik ben ook naarstig op zoek naar 09.doc!
Ik vond flugel echt![]()
super
![]()
in 300.zip trouwens
Als je denkt dat dát de kern van de zaak is, dan snap je er idd niets van volgens mij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:56 schreef PH52 het volgende:
Ik snap helemaal niks van die hele heissa.
Wordt er eerst in overleg met iedereen een nieuwe policy vastgesteld en ingevoerd, wordt-ie niet uitgevoerd.
Logisch toch dat er wordt ingegrepen ?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:23 schreef Gert het volgende:
.........
Maar goed, we zullen die discussie niet ook hier nog eens gaan voeren.
Gewoon naar het baasje luisteren, de rest is ONZin.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je denkt dat dát de kern van de zaak is, dan snap je er idd niets van volgens mij.![]()
Maar goed, we zullen die discussie niet ook hier nog eens gaan voeren.
Befehl ist Befehl.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gewoon naar het baasje luisteren, de rest is ONZin.
Vertel mij watquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl.
Ach laat ook maar, al die lullige relletjes die we hier gehad hebben, lijken ineens zo futiel na die absolute mega-rel van de afgelopen dagen.![]()
Nee maar jij wel, als ik hier een foto plaats van wat er op de bodem van mijn opblaaszwembadje ligt.quote:
Zolang het mijn eigenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar jij wel, als ik hier een foto plaats van wat er op de bodem van mijn opblaaszwembadje ligt.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang het mijn eigenHarrie
niet is....
![]()
Dit was de kans om definitief van jullie af te zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dank... Ik kan me voorstellen dat de behoefte bestaat om hierover door te praten, maar ik wil dan wel vragen om dat op de juiste plek te doen.
Hier moet op flugel en mij gekotst worden...![]()
Hmmm, en elk jaar mist ie weer wat meer woordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:56 schreef APK het volgende:
Para-luciano is ook weer in da house.![]()
Waarom bewaar je zo'n post niet gewoon in een notepad.txt documentje
Nu moet je 'em elk jaar weer opnieuw typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |