Ik zet m'n geld voor de eerste BB6-hartaanval wèl op jou als je zo doorgaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Zet jullie geld voor de eerste BB6 ban maar op mij hoor, ik tolereer echt niets van van ****.
De term "stalkslachtoffer" komt volgens mij eerder van dat "ding".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:38 schreef Pinball het volgende:
Oh, en wat je elders op internet doet heeft natuurlijk niets te maken met Fok!, maar als je echt Cuall's gastenboek aan het verneuken bent (wat op zich al een vrij sneue actie is) is het wel lastig om hier de rol van 'stalkslachtoffer' aan te nemen.
Op het gevaar af een zeur genoemd te worden, zou je je sig aan kunnen passen op een dusdanige wijze dat ik weer normaal op je kan reageren, want in wezen vind ik je af en toe best wel een verstandig wezen, maar door die sig krijg ik de neiging ietwat overtrokken, ik kan het ook niet helpen, zo ben ik nou eenmaal, te reageren.quote:
En deze reactie t.a.v. Peter heb je gemist?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er wordt hier met 2 maten gemeten.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En voor ik het vergeet. Stop eens met dat 'subtiele' geklooi. Je hebt gezegd jezelf afzijdig te houden, doe dat dan ook.
AMEN!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste Peter,
-heel verhaal-
Het is hier verdomme geen kleuterschool.
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:55 schreef PH52 het volgende:
Als suggestie - Ik wou dat ik dood was - ofzo, daar zou ik minder moeite mee hebben, en het maakt het voor jou ook wat persoonlijker.
En, Peter, heb je de schrik nu goed te pakken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
<flugeltje kijkt streng, houdt aanwijsstok dreigend omhoog>
is dat geen doodsverwensing?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?
Maakt het voor jou ook iets persoonlijker.
Daar zou ik inderdaad geen enkele moeite mee hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?
Maakt het voor jou ook iets persoonlijker.
quote:
ligt eraan als jij in je sig hebt staan "Ik wou dat Manu82 dood was" lijkt me dat toch een doodsverwensingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:40 schreef teamlead het volgende:
[..]nee... er wordt toch gevraagd wat hij van die tekst zou vinden?
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:42 schreef Manu82 het volgende:
ligt eraan als jij in je sig hebt staan "Ik wou dat Manu82 dood was" lijkt me dat toch een doodsverwensing
Achja, zo af en toe wordt er met twee maten gemetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....
Die kanker is weg-geëdit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
goed planquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:36 schreef OpaLing het volgende:
Tijd voor een kroeg, waar iedereen zijn sores kan wegdrinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |