quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik communiceer niet rechtstreeks met dit hyprocriete smerige gedrocht, maar het is idd een gegeven dat haar tientallen op de persoon gespeelde plaagstoten constant onbestraft bleven omdat het binnen de policy viel.
Terwijl mevrouw "o wat vind ik mezelf vreselijk goed en ik heb altijd gelijk" heel goed wist waar "het" mee bezig was.
Nu trouwens ook weer, ik ben benieuwd of Flugeltje hier ook iets van zegt.
Wederom een op de persoon gespeelde uitlokking.
Het postende ding quote mijn naam in een post, en suggereert dat ik een voorkeursbehandeling krijg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Peter... don't push it.. Niet elke post is een aanval
Jongens ik denk dat we hem maar links moeten laten liggen gezien zijn ondertitel. Hij doet zijn ondertitel behoorlijk eer aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
EN ZOMETEEN KOMT "HET" NATUURLIJK WEER MET: DIT ZEGT HEEL VEEL OVER JOU, EN NIETS OVER MIJ PETER.
GADVERDAMME, TRAP DAAR TOCH NIET IN![]()
als een post van jou geedit wordt heb je daar een mening over, als een post van cuall geedit wordt heeft zij een mening daarover. Da's heel normaal en het is dus minstens net zo normaal dat de user die het ergens niet mee eens is, in het FB topic dat aangeeft. Dat geldt net zo goed voor jou als voor Cuall als voor elk anderquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het postende ding quote mijn naam in een post, en suggereert dat ik een voorkeursbehandeling krijg.
TERWIJL ZIJ MIJ GODVERDOMME UIT DE SC HEEFT GEJAAGD EN 2 BANNEN HEEFT AANGESMEERD.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOEZO GEEN AANVAL????
EN NU GODVERDOMME EEN BEETJE DOEN ALSOF ZIJ MET HAAR SMERIGE PLAGERIJEN ONTERECHT BEHANDELD IS, OMDAT NA 10 MAANDEN EINDELIJK IEMAND ER EENS WAT VAN ZEGT![]()
'We'?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jongens ik denk dat we hem maar links moeten laten liggen gezien zijn ondertitel. Hij doet zijn ondertitel behoorlijk eer aan.
Jij niet, jij bent geen jongen.quote:
Jij hebt goed opgeletquote:
sLOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:
Nee, maar idioten die zich naar een voetbalclub noemen en die hier even snel populair komen doen laten we ik meestal links liggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jij hebt goed opgelet![]()
De ironie ontgaat jou verder![]()
Als je daar nou even Nederlands van maakt, wil ik daar best op reagerenquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar idioten die zich naar een voetbalclub noemen en die hier even snel populair komen doen laten we ik meestal links liggen.
TL, ik meende wel degelijk dat ik vind dat er met twee maten wordt gemeten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zoiets zei je idd ook al in de SC. Ik dacht niet dat je dat serieus meende, anders had ik er wel inhoudelijker op gereageerd![]()
(tenminste: ik neem aan dat je verwijst naar de post van jou die ik geedit heb?)
Misschien moet je dat gewoon eens probéren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot schreeuw en scheldgedrag
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moet je dat gewoon eens probéren.
Laat je eens een keer vol-le-dig gaan.![]()
Ik denk dat Peter dan flink zal schrikken en zijn lesje daarna wel geleerd heeft.
Dan heb ik die opmerking verkeerd ingeschat. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
TL, ik meende wel degelijk dat ik vind dat er met twee maten wordt gemeten.
Ik snap dat je het zo ziet, en van beide kanten is er sprake van actie-reactie. Tegelijkertijd is het natuurlijk ook niet de bedoeling dat Flugel of ik als scheidsrechter gaan optreden bij dit conflict. Ik kan mij heel goed voorstellen dat het jou stoort als er naar je verwezen wordt als "het", maar wat ik zojuist schreef voor Peter geldt in dit geval ook voor jou: Als je de frustraties niet kunt negeren, negeer dan op zijn minst de betreffende user.quote:Die ouwe koeien beginnen mij ook behoorlijk de strot uit te hangen en ik vind dat jullie daar zelf debet aan zijn.
Ik ga me niet verlagen tot schreeuw en scheldgedrag, maar er zijn wel grenzen wat voor mij acceptabel is.
Ik ben dat gescheld van Peter knap zat en ik ben geen "het".
Wat hij in jouw gastenboek schrijft heeft toch niks met fok te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:10 schreef cuall het volgende:
Als ik dan ter illustratie wil laten zien wat hij er allemaal loopt uit te kramen op mijn gastenboek, dan noem je dat olie op het vuur gooien. Ik noem dat met twee maten meten.
Was daar vorig jaar geen topic voor?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat je eens een keer vol-le-dig gaan.![]()
Dan lijkt het mij dat Peter gewoon alles wat hij wil zeggen maar op fok moet zeggen en geen externe sites erbij halen. Als ik een probleem heb met jou ga ik toch ook niet op jou site zitten kloten, maar misschien is dat een verschil van mening....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat hij in jouw gastenboek schrijft heeft toch niks met fok te maken
Ik dacht dat Cuall over een gastenboek van een externe site begon.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
Dan lijkt het mij dat Peter gewoon alles wat hij wil zeggen maar op fok moet zeggen en geen externe sites erbij halen.
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij was Peter bezig zijn vete met Cuall uit te vechten via die externe site, moet hij zelf weten, maar vind het nogal nutteloos om dat op die manier te doen aangezien dat totaal los staat van wat er op FOK gebeurd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cuall over een gastenboek van een externe site begon.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij was Peter bezig zijn vete met Cuall uit te vechten via die externe site, moet hij zelf weten, maar vind het nogal nutteloos om dat op die manier te doen aangezien dat totaal los staat van wat er op FOK gebeurd.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef APK het volgende:
Wat hij in jouw gastenboek schrijft heeft toch niks met fok te maken
Ja en dat zei ik dus net ook al, blijkbaar is de vete tussen beiden ontstaan vanuit de reeks hier en niet op desbetreffende externe site, dus heeft het wel degelijk betrekking op reacties van beide partijen. Als ze niets met elkaar te maken willen hebben, wat volgens mij het geval is, moeten ze elkaar ook niet opzoeken, ook niet extern. Maar misschien is dat een verschil van mening....quote:
Ik zet m'n geld voor de eerste BB6-hartaanval wèl op jou als je zo doorgaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
Zet jullie geld voor de eerste BB6 ban maar op mij hoor, ik tolereer echt niets van van ****.
De term "stalkslachtoffer" komt volgens mij eerder van dat "ding".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:38 schreef Pinball het volgende:
Oh, en wat je elders op internet doet heeft natuurlijk niets te maken met Fok!, maar als je echt Cuall's gastenboek aan het verneuken bent (wat op zich al een vrij sneue actie is) is het wel lastig om hier de rol van 'stalkslachtoffer' aan te nemen.
Op het gevaar af een zeur genoemd te worden, zou je je sig aan kunnen passen op een dusdanige wijze dat ik weer normaal op je kan reageren, want in wezen vind ik je af en toe best wel een verstandig wezen, maar door die sig krijg ik de neiging ietwat overtrokken, ik kan het ook niet helpen, zo ben ik nou eenmaal, te reageren.quote:
En deze reactie t.a.v. Peter heb je gemist?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er wordt hier met 2 maten gemeten.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En voor ik het vergeet. Stop eens met dat 'subtiele' geklooi. Je hebt gezegd jezelf afzijdig te houden, doe dat dan ook.
AMEN!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste Peter,
-heel verhaal-
Het is hier verdomme geen kleuterschool.
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:55 schreef PH52 het volgende:
Als suggestie - Ik wou dat ik dood was - ofzo, daar zou ik minder moeite mee hebben, en het maakt het voor jou ook wat persoonlijker.
En, Peter, heb je de schrik nu goed te pakken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
<flugeltje kijkt streng, houdt aanwijsstok dreigend omhoog>
is dat geen doodsverwensing?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?
Maakt het voor jou ook iets persoonlijker.
Daar zou ik inderdaad geen enkele moeite mee hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef APK het volgende:
[..]
"Ik wou dat PH52 dood was", zou je daar ook mee kunnen leven na die schuimbekkerij van gisteren?
Maakt het voor jou ook iets persoonlijker.
quote:
ligt eraan als jij in je sig hebt staan "Ik wou dat Manu82 dood was" lijkt me dat toch een doodsverwensingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:40 schreef teamlead het volgende:
[..]nee... er wordt toch gevraagd wat hij van die tekst zou vinden?
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:42 schreef Manu82 het volgende:
ligt eraan als jij in je sig hebt staan "Ik wou dat Manu82 dood was" lijkt me dat toch een doodsverwensing
Achja, zo af en toe wordt er met twee maten gemetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren mocht PH52 Peter ook kanker toewensen en kansloze imbeciel oid noemen....
Die kanker is weg-geëdit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef APK het volgende:
[..]
goed planquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:36 schreef OpaLing het volgende:
Tijd voor een kroeg, waar iedereen zijn sores kan wegdrinken...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dacht dat 'TL' voor Tilburg stond
Wat een mongolensmiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:05 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een gezanik.
[afbeelding]
Wat een mongolenreply.quote:
Kansloze imbeciel.quote:
Gaaf om met ziektes te gooien!quote:
quote:"mwoh Gertje.. Ge weedde toch dat de gij nie' mag spotten met zulks ziekte?"
Snel editten is ook zoooooooow 2004quote:
Zo zeg, zat er eentje te smachtend naar een reactie.quote:
Zelf ben je ook al 30 geworden broer.quote:En ja.. namedropping is echt uit het jaar 19-flintstone...
*~Checkt FoBo van Gert~* Wacht, dat ben je ook echt!
Fantastisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg, zat er eentje te smachtend naar een reactie.![]()
Kanker op en kansloze imbeciel mág gewoon op het forum hoor.
Had je kunnen lezen hier. Het was dan ook een incrowd-grapje, maar toen het er eenmaal stond vond ik kanker te grof en heb ik het meteen verwijderd. Helaas al weer te laat voor jouw verveelde F5-ende vingertjes.
[..]
Zelf ben je ook al 30 geworden broer.![]()
Wat een mongolensmiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
Nou weer ff on topic hoor!
[afbeelding]
debielensmileyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een gedrocht van een smiley.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:57 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Wat een debielenpost.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:20 schreef teamlead het volgende:
jaja.. nu weten we het wel... tis een smiley die niet in de smaak valt.....
Kunnen we dan nu weer gewoon FB'en?
Gracias
quote:
Weet jij als "technical webmaster" niet eens wat F5 doet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:56 schreef n00cL30n het volgende:
Werk je trouwens in het ziekenhuis? 'F5- vingers'? Enge ziektes?
Echt te makkelijk dat zelfs jij zo'n simpele fokkerij niet snapt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet jij als "technical webmaster" niet eens wat F5 doet?![]()
Het valt zeker niet mee om Atlas te zijn en alle lasten op je schoudertjes te dragen. Vandaar dat je ook zo makkelijk uit je tent te lokken bent.quote:Huilie, Huilie,
Huilie kom je buiten spelen...
Ik ook.. wordt nu echt te makkelijk en te triest.quote:
Je snapte het gewoon niet., domme eikel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Echt te makkelijk dat zelfs jij zo'n simpele fokkerij niet snapt.
F5- vinger ging niet eens om het F5 principe, maar om de vinger.
Mwah, je zou ook kunnen overwegen om dat niét te doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:32 schreef n00cL30n het volgende:
Laters
KOM DAN GODVERDOMME MAAR OP MET JOU BANquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef flugeltje het volgende:
M'n beste Peter,
Je kent me inmiddels een beetje, je weet hoe ik in elkaar zit en waar m'n grenzen liggen. Hetzelfde kan ik over jou zeggen. Ik weet zo'n beetje wat Peter6000 drijft en wat jouw pijnpunten zijn. Dat ik mezelf niet kan vinden in jouw manier van leven en in jouw overtuigingen is geen geheim. Ik vind echter dat ik zoiets moet respecteren. Niet iedereen is gelijk.
Wat er vorig jaar gebeurde was natuurlijk niet leuk. Ongeacht wie hier de 'schuld' heeft kan ik mezelf voorstellen dat je een allergie voor Cuall hebt ontwikkeld. Ongeacht wie in deze 'gelijk' heeft. Dat doet er niet eens toe en boeit me ook niet zo...
Maar als je het nog één keer in je botte harses haalt om dit forum te gebruiken voor het uitvechten van een persoonlijke vete van VORIG JAAR, vlieg je er in zo'n sneltreinvaart vanaf dat je je knoppen tot het eind van BB niet meer terug weet te vinden.![]()
Dus kap met dat 'subtiele' gezuig en stop met dat gedoe over wie er nu meer zou mogen of wie er nu in zijn/haar recht staat. Dat vingertje wijzen begint me aardig de keel uit te hangen. "hij begon" "zij begon". Het is hier verdomme geen kleuterschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |