quote:
Ik wil helemaal niet dat er op me gekotst wordt...quote:
"in" dan, op z'n Hans Teeuwens?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat er op me gekotst wordt...![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens, lopende band-muts.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
Complimenten...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens, lopende band-muts.![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is dit het enige FB topic op Fok! waar tvp's geplaatst worden
Tvpquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
En om nou te zeggen dat het een originele tvp is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Bedoel je LS?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef APK het volgende:
Ik verwacht binnenkort een orkaan van de betreffende tvp-er.![]()
Wat is de Nederlandse betekenis danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
Mij bevalt die lurk-modus van hem wel.
In de Engelse betekenis van het woord dan hè.
Ken je dat niet? Aan een fles lurken?quote:
En dan toch posten.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan toch posten.
Dat is de LS versie van lurken ja.
Jij houdt er anders toch ook wel van om op nieuwe truitjes te braken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef PH52 het volgende:
Ik krijg braakneigingen van die TT. Welke perverse geest verzint er zoiets ?
We zijn nog niet eens begonnen ? Bah![]()
Ach, tussen een tvp en megalomane dronkemans-schuimbekkerij zit nog wel een verschil.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan toch posten.
Dat is de LS versie van lurken ja.
Alleen als ze er uitdrukkelijk om vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij houdt er anders toch ook wel van om op nieuwe truitjes te braken?
Er is nog een ander FB topic waar ze geplaatst worden, alhoewel het daar de laatste tijd wel erg rustig isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Goed zo, Peter. Laat het los, je kan het!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
@ Teamlead: mijn hartelijke complimenten voor je excellente en neutrale optreden in de SC. De dag na HBB was er een mod in de GC die op dezelfde neutrale wijze optrad, en toen stopte "het" meteen.
Het is voor het eerst dat ik eindelijk het gevoel krijg, dat er in deze kwestie neutraal wordt opgetreden, ipv partijdig.![]()
En nu stop ik, anders vinden mijn vriendjes misschien wel dat ik aan het slijmen ben.
Ik laat niets los, het gaat erom dat "het" een duidelijk signaal krijgt dat ze niet zomaar alles kan maken hier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
Goed zo, Peter. Laat het los, je kan het!!![]()
Dood zijn is fijn ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik laat niets los, het gaat erom dat "het" een duidelijk signaal krijgt dat ze niet zomaar alles kan maken hier.
En dat signaal werd eindelijk gegeven.
Ik ga verder niet met jou in discussie over mijn onderschrift.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dood zijn is fijn ?
Weet je wat fijn is ?
Nog zoveel levende hersencellen bezitten dat je weet dat je leeft. Kansloze imbeciel.
Is gebeurd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga verder niet met jou in discussie over mijn onderschrift.
Als je er klachten over hebt, mail je maar naar Fok.
Je hebt gelijk, het spijt mij. Ik reageerde impulsief vanwege het feit dat er in Libanon en overal elders in de wereld kinderen, vrouwen en mannen sterven onder bommenregens en laffe moordpartijen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
Ik zie het probleem niet zo PH?
Als Peter dit in z'n sig wil zetten is dat toch zijn keuze? Je hoeft het er niet mee eens te zijn
Want? Ben je bang dat Peter met deze opruiende tekst anderen tot zelfmoord drijft?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:13 schreef PH52 het volgende:
Voor mijn part donderen ze je voor eeuwig van het forum.
Even teamlead wat extra werk bezorgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:43 schreef PH52 het volgende:
-reactie op edit -
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het spijt mij. Ik reageerde impulsief vanwege het feit dat er in Libanon en overal elders in de wereld kinderen, vrouwen en mannen sterven onder bommenregens en laffe moordpartijen.
Laten we vooral nuchter blijven hier, daar heb je gelijk in.
<knip>
Moet je de gemiddelde eerste pagina van een ONZ-FB topic eens bekijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Misschien dat de mate van subtiliteit waarmee je een en ander bracht, ook een rol speelt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.
je zeurt.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.
Het meten met twee maten is weer begonnen ?
Edit: Kansloze imbeciel mag gelukkig wel ?
Het resultaat telt, niet de manier waarop, en ik weet zeker dat hij van het proces van doodgaan ook erg geniet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat de mate van subtiliteit waarmee je een en ander bracht, ook een rol speelt?![]()
Je mag iemand best "iets fijns" toewensen.
Maar een tumor van ik weet niet precies meer hoeveel kilogram je voor hem in gedachten had, is wellicht net over de grens.![]()
Mag toch? Het doodgaan is ook een uitermate interessant proces, waarbij vele gevoelens los kunnen komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het resultaat telt, niet de manier waarop, en ik weet zeker dat hij van het proces van doodgaan ook erg geniet.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het resultaat telt, niet de manier waarop, en ik weet zeker dat hij van het proces van doodgaan ook erg geniet.
Je toevoeging die ik geëdit heb was smakeloos, overbodig en over de top.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het meten met twee maten is weer begonnen ?
vind ik ook niet echt een passende opmerking nee..quote:Edit: Kansloze imbeciel mag gelukkig wel ?
Zet er dan gewoon spoilertags omheen in plaats van 'm te verwijderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef teamlead het volgende:
Je toevoeging die ik geëdit heb was smakeloos, overbodig en over de top.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:41 schreef APK het volgende:
Zo, er wordt weer een flink aantal precedenten geschapen.![]()
neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zet er dan gewoon spoilertags omheen in plaats van 'm te verwijderen.
Dat is mijn mentaal minder begaafde stalkertje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:48 schreef Gert het volgende:
Hee, neemt APK tegenwoordig hooligans uit het wed-topic mee?![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is mijn mentaal minder begaafde stalkertje.![]()
Ik maak mer er zo laaiend woest om, terwijl elders in de wereld op dit moment mensen hun leven verliezen, zonder er ook maar iets aan te kunnen doen, en dat hier dan zo'n gestoorde geets ronwaart die loopt te verkondigen dat het "fijn is om Dood te zijn".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Kom op PH, hou er nou gewoon over op. We weten allemaal hoe Peter in elkaar zit. Hij mag zijn gedachten erover hebben, wij de onze....
Lieve schat, geloof me als ik zeg dat ik het met je eens ben. Ik denk echter dat het hier niet de plek is om dat duidelijk te gaan maken. Peter mag dit in z'n ondertitel zetten. Net zoals ik er in mag zetten dat het leven leuk is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik maak mer er zo laaiend woest om, terwijl elders in de wereld op dit moment mensen hun leven verliezen, zonder er ook maar iets aan te kunnen doen, en dat hier dan zo'n gestoorde geets ronwaart die loopt te verkondigen dat het "fijn is om Dood te zijn".
Ik kan daar gewoon niet overheen stappen, maar het zal wel aan mij liggen. Blijven jullie maar allemaal achter de dorpsgek staan, anders hebben jullie straks niets meer om meet te lachen en te rellen.
GOTVERDOMME
En voor ik het vergeet. Stop eens met dat 'subtiele' geklooi. Je hebt gezegd jezelf afzijdig te houden, doe dat dan ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik laat niets los, het gaat erom dat "het" een duidelijk signaal krijgt dat ze niet zomaar alles kan maken hier.
En dat signaal werd eindelijk gegeven.
OMG, het gemiddelde iq in dit subforum wederom een paar punten naar beneden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:02 schreef Adothehague het volgende:
Peter ga is ff normaal doen joh.Je gaat toch niet van die loze dingen zeggen over libanon joh gore beunhaas. Het is hartstikke erg wat daar gebeurd begin dan niet over die kinderen.
APK alles goed dan ja mensen apk is mijn papaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
OMG, het gemiddelde iq in dit subforum wederom een paar punten naar beneden.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Kom op PH, hou er nou gewoon over op. We weten allemaal hoe Peter in elkaar zit. Hij mag zijn gedachten erover hebben, wij de onze....
Zoiets zei je idd ook al in de SC. Ik dacht niet dat je dat serieus meende, anders had ik er wel inhoudelijker op gereageerdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er wordt hier met 2 maten gemeten.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik communiceer niet rechtstreeks met dit hyprocriete smerige gedrocht, maar het is idd een gegeven dat haar tientallen op de persoon gespeelde plaagstoten constant onbestraft bleven omdat het binnen de policy viel.
Terwijl mevrouw "o wat vind ik mezelf vreselijk goed en ik heb altijd gelijk" heel goed wist waar "het" mee bezig was.
Nu trouwens ook weer, ik ben benieuwd of Flugeltje hier ook iets van zegt.
Wederom een op de persoon gespeelde uitlokking.
Het postende ding quote mijn naam in een post, en suggereert dat ik een voorkeursbehandeling krijg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Peter... don't push it.. Niet elke post is een aanval
Jongens ik denk dat we hem maar links moeten laten liggen gezien zijn ondertitel. Hij doet zijn ondertitel behoorlijk eer aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
EN ZOMETEEN KOMT "HET" NATUURLIJK WEER MET: DIT ZEGT HEEL VEEL OVER JOU, EN NIETS OVER MIJ PETER.
GADVERDAMME, TRAP DAAR TOCH NIET IN![]()
als een post van jou geedit wordt heb je daar een mening over, als een post van cuall geedit wordt heeft zij een mening daarover. Da's heel normaal en het is dus minstens net zo normaal dat de user die het ergens niet mee eens is, in het FB topic dat aangeeft. Dat geldt net zo goed voor jou als voor Cuall als voor elk anderquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het postende ding quote mijn naam in een post, en suggereert dat ik een voorkeursbehandeling krijg.
TERWIJL ZIJ MIJ GODVERDOMME UIT DE SC HEEFT GEJAAGD EN 2 BANNEN HEEFT AANGESMEERD.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOEZO GEEN AANVAL????
EN NU GODVERDOMME EEN BEETJE DOEN ALSOF ZIJ MET HAAR SMERIGE PLAGERIJEN ONTERECHT BEHANDELD IS, OMDAT NA 10 MAANDEN EINDELIJK IEMAND ER EENS WAT VAN ZEGT![]()
'We'?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jongens ik denk dat we hem maar links moeten laten liggen gezien zijn ondertitel. Hij doet zijn ondertitel behoorlijk eer aan.
Jij niet, jij bent geen jongen.quote:
Jij hebt goed opgeletquote:
sLOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:
Nee, maar idioten die zich naar een voetbalclub noemen en die hier even snel populair komen doen laten we ik meestal links liggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Jij hebt goed opgelet![]()
De ironie ontgaat jou verder![]()
Als je daar nou even Nederlands van maakt, wil ik daar best op reagerenquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar idioten die zich naar een voetbalclub noemen en die hier even snel populair komen doen laten we ik meestal links liggen.
TL, ik meende wel degelijk dat ik vind dat er met twee maten wordt gemeten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zoiets zei je idd ook al in de SC. Ik dacht niet dat je dat serieus meende, anders had ik er wel inhoudelijker op gereageerd![]()
(tenminste: ik neem aan dat je verwijst naar de post van jou die ik geedit heb?)
Misschien moet je dat gewoon eens probéren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
Ik ga me niet verlagen tot schreeuw en scheldgedrag
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moet je dat gewoon eens probéren.
Laat je eens een keer vol-le-dig gaan.![]()
Ik denk dat Peter dan flink zal schrikken en zijn lesje daarna wel geleerd heeft.
Dan heb ik die opmerking verkeerd ingeschat. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
TL, ik meende wel degelijk dat ik vind dat er met twee maten wordt gemeten.
Ik snap dat je het zo ziet, en van beide kanten is er sprake van actie-reactie. Tegelijkertijd is het natuurlijk ook niet de bedoeling dat Flugel of ik als scheidsrechter gaan optreden bij dit conflict. Ik kan mij heel goed voorstellen dat het jou stoort als er naar je verwezen wordt als "het", maar wat ik zojuist schreef voor Peter geldt in dit geval ook voor jou: Als je de frustraties niet kunt negeren, negeer dan op zijn minst de betreffende user.quote:Die ouwe koeien beginnen mij ook behoorlijk de strot uit te hangen en ik vind dat jullie daar zelf debet aan zijn.
Ik ga me niet verlagen tot schreeuw en scheldgedrag, maar er zijn wel grenzen wat voor mij acceptabel is.
Ik ben dat gescheld van Peter knap zat en ik ben geen "het".
Wat hij in jouw gastenboek schrijft heeft toch niks met fok te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:10 schreef cuall het volgende:
Als ik dan ter illustratie wil laten zien wat hij er allemaal loopt uit te kramen op mijn gastenboek, dan noem je dat olie op het vuur gooien. Ik noem dat met twee maten meten.
Was daar vorig jaar geen topic voor?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat je eens een keer vol-le-dig gaan.![]()
Dan lijkt het mij dat Peter gewoon alles wat hij wil zeggen maar op fok moet zeggen en geen externe sites erbij halen. Als ik een probleem heb met jou ga ik toch ook niet op jou site zitten kloten, maar misschien is dat een verschil van mening....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat hij in jouw gastenboek schrijft heeft toch niks met fok te maken
Ik dacht dat Cuall over een gastenboek van een externe site begon.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:43 schreef Manu82 het volgende:
Dan lijkt het mij dat Peter gewoon alles wat hij wil zeggen maar op fok moet zeggen en geen externe sites erbij halen.
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij was Peter bezig zijn vete met Cuall uit te vechten via die externe site, moet hij zelf weten, maar vind het nogal nutteloos om dat op die manier te doen aangezien dat totaal los staat van wat er op FOK gebeurd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cuall over een gastenboek van een externe site begon.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij was Peter bezig zijn vete met Cuall uit te vechten via die externe site, moet hij zelf weten, maar vind het nogal nutteloos om dat op die manier te doen aangezien dat totaal los staat van wat er op FOK gebeurd.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef APK het volgende:
Wat hij in jouw gastenboek schrijft heeft toch niks met fok te maken
Ja en dat zei ik dus net ook al, blijkbaar is de vete tussen beiden ontstaan vanuit de reeks hier en niet op desbetreffende externe site, dus heeft het wel degelijk betrekking op reacties van beide partijen. Als ze niets met elkaar te maken willen hebben, wat volgens mij het geval is, moeten ze elkaar ook niet opzoeken, ook niet extern. Maar misschien is dat een verschil van mening....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |