quote:
Ik wil helemaal niet dat er op me gekotst wordt...quote:
"in" dan, op z'n Hans Teeuwens?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat er op me gekotst wordt...![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens, lopende band-muts.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
Complimenten...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens, lopende band-muts.![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is dit het enige FB topic op Fok! waar tvp's geplaatst worden
Tvpquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
En om nou te zeggen dat het een originele tvp is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Bedoel je LS?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef APK het volgende:
Ik verwacht binnenkort een orkaan van de betreffende tvp-er.![]()
Wat is de Nederlandse betekenis danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
Mij bevalt die lurk-modus van hem wel.
In de Engelse betekenis van het woord dan hè.
Ken je dat niet? Aan een fles lurken?quote:
En dan toch posten.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan toch posten.
Dat is de LS versie van lurken ja.
Jij houdt er anders toch ook wel van om op nieuwe truitjes te braken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef PH52 het volgende:
Ik krijg braakneigingen van die TT. Welke perverse geest verzint er zoiets ?
We zijn nog niet eens begonnen ? Bah![]()
Ach, tussen een tvp en megalomane dronkemans-schuimbekkerij zit nog wel een verschil.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan toch posten.
Dat is de LS versie van lurken ja.
Alleen als ze er uitdrukkelijk om vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij houdt er anders toch ook wel van om op nieuwe truitjes te braken?
Er is nog een ander FB topic waar ze geplaatst worden, alhoewel het daar de laatste tijd wel erg rustig isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Goed zo, Peter. Laat het los, je kan het!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
@ Teamlead: mijn hartelijke complimenten voor je excellente en neutrale optreden in de SC. De dag na HBB was er een mod in de GC die op dezelfde neutrale wijze optrad, en toen stopte "het" meteen.
Het is voor het eerst dat ik eindelijk het gevoel krijg, dat er in deze kwestie neutraal wordt opgetreden, ipv partijdig.![]()
En nu stop ik, anders vinden mijn vriendjes misschien wel dat ik aan het slijmen ben.
Ik laat niets los, het gaat erom dat "het" een duidelijk signaal krijgt dat ze niet zomaar alles kan maken hier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
Goed zo, Peter. Laat het los, je kan het!!![]()
Dood zijn is fijn ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik laat niets los, het gaat erom dat "het" een duidelijk signaal krijgt dat ze niet zomaar alles kan maken hier.
En dat signaal werd eindelijk gegeven.
Ik ga verder niet met jou in discussie over mijn onderschrift.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dood zijn is fijn ?
Weet je wat fijn is ?
Nog zoveel levende hersencellen bezitten dat je weet dat je leeft. Kansloze imbeciel.
Is gebeurd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga verder niet met jou in discussie over mijn onderschrift.
Als je er klachten over hebt, mail je maar naar Fok.
Je hebt gelijk, het spijt mij. Ik reageerde impulsief vanwege het feit dat er in Libanon en overal elders in de wereld kinderen, vrouwen en mannen sterven onder bommenregens en laffe moordpartijen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
Ik zie het probleem niet zo PH?
Als Peter dit in z'n sig wil zetten is dat toch zijn keuze? Je hoeft het er niet mee eens te zijn
Want? Ben je bang dat Peter met deze opruiende tekst anderen tot zelfmoord drijft?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:13 schreef PH52 het volgende:
Voor mijn part donderen ze je voor eeuwig van het forum.
Even teamlead wat extra werk bezorgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:43 schreef PH52 het volgende:
-reactie op edit -
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het spijt mij. Ik reageerde impulsief vanwege het feit dat er in Libanon en overal elders in de wereld kinderen, vrouwen en mannen sterven onder bommenregens en laffe moordpartijen.
Laten we vooral nuchter blijven hier, daar heb je gelijk in.
<knip>
Moet je de gemiddelde eerste pagina van een ONZ-FB topic eens bekijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
Misschien dat de mate van subtiliteit waarmee je een en ander bracht, ook een rol speelt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.
je zeurt.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.
Het meten met twee maten is weer begonnen ?
Edit: Kansloze imbeciel mag gelukkig wel ?
Het resultaat telt, niet de manier waarop, en ik weet zeker dat hij van het proces van doodgaan ook erg geniet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat de mate van subtiliteit waarmee je een en ander bracht, ook een rol speelt?![]()
Je mag iemand best "iets fijns" toewensen.
Maar een tumor van ik weet niet precies meer hoeveel kilogram je voor hem in gedachten had, is wellicht net over de grens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |