Mag toch? Het doodgaan is ook een uitermate interessant proces, waarbij vele gevoelens los kunnen komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het resultaat telt, niet de manier waarop, en ik weet zeker dat hij van het proces van doodgaan ook erg geniet.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het resultaat telt, niet de manier waarop, en ik weet zeker dat hij van het proces van doodgaan ook erg geniet.
Je toevoeging die ik geëdit heb was smakeloos, overbodig en over de top.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat knip? Dus hij mag wel verkondigen "Dood zijn is fijn" , maar ik mag niet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel dood mag gaan, want dat is toch fijn? Ik wens hem alleen maar iets fijns toe, en zo snel mogelijk.
Het meten met twee maten is weer begonnen ?
vind ik ook niet echt een passende opmerking nee..quote:Edit: Kansloze imbeciel mag gelukkig wel ?
Zet er dan gewoon spoilertags omheen in plaats van 'm te verwijderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef teamlead het volgende:
Je toevoeging die ik geëdit heb was smakeloos, overbodig en over de top.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:41 schreef APK het volgende:
Zo, er wordt weer een flink aantal precedenten geschapen.![]()
neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zet er dan gewoon spoilertags omheen in plaats van 'm te verwijderen.
Dat is mijn mentaal minder begaafde stalkertje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:48 schreef Gert het volgende:
Hee, neemt APK tegenwoordig hooligans uit het wed-topic mee?![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is mijn mentaal minder begaafde stalkertje.![]()
Ik maak mer er zo laaiend woest om, terwijl elders in de wereld op dit moment mensen hun leven verliezen, zonder er ook maar iets aan te kunnen doen, en dat hier dan zo'n gestoorde geets ronwaart die loopt te verkondigen dat het "fijn is om Dood te zijn".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Kom op PH, hou er nou gewoon over op. We weten allemaal hoe Peter in elkaar zit. Hij mag zijn gedachten erover hebben, wij de onze....
Lieve schat, geloof me als ik zeg dat ik het met je eens ben. Ik denk echter dat het hier niet de plek is om dat duidelijk te gaan maken. Peter mag dit in z'n ondertitel zetten. Net zoals ik er in mag zetten dat het leven leuk is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik maak mer er zo laaiend woest om, terwijl elders in de wereld op dit moment mensen hun leven verliezen, zonder er ook maar iets aan te kunnen doen, en dat hier dan zo'n gestoorde geets ronwaart die loopt te verkondigen dat het "fijn is om Dood te zijn".
Ik kan daar gewoon niet overheen stappen, maar het zal wel aan mij liggen. Blijven jullie maar allemaal achter de dorpsgek staan, anders hebben jullie straks niets meer om meet te lachen en te rellen.
GOTVERDOMME
En voor ik het vergeet. Stop eens met dat 'subtiele' geklooi. Je hebt gezegd jezelf afzijdig te houden, doe dat dan ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik laat niets los, het gaat erom dat "het" een duidelijk signaal krijgt dat ze niet zomaar alles kan maken hier.
En dat signaal werd eindelijk gegeven.
OMG, het gemiddelde iq in dit subforum wederom een paar punten naar beneden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:02 schreef Adothehague het volgende:
Peter ga is ff normaal doen joh.Je gaat toch niet van die loze dingen zeggen over libanon joh gore beunhaas. Het is hartstikke erg wat daar gebeurd begin dan niet over die kinderen.
APK alles goed dan ja mensen apk is mijn papaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
OMG, het gemiddelde iq in dit subforum wederom een paar punten naar beneden.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Kom op PH, hou er nou gewoon over op. We weten allemaal hoe Peter in elkaar zit. Hij mag zijn gedachten erover hebben, wij de onze....
Zoiets zei je idd ook al in de SC. Ik dacht niet dat je dat serieus meende, anders had ik er wel inhoudelijker op gereageerdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er wordt hier met 2 maten gemeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |