met de tauge, die er nog steeds ligt.quote:
En misschien met wat preiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
met de tauge, die er nog steeds ligt.
Zolang die bookmarks niet naar behoren werken, kan je het mensen ook moeilijk kwalijk nemen hé. Ik vraag me trouwens af wanneer ze gebelt heeft etc. En hoe dit zo tot stand is gekomen verder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef Mordreth het volgende:
Mededeling
Voordat iedereen weer begint met tvp's te plaatsen.. niet doen. De laatste tijd is er weer een flinke groei geweest en dus moeten we de teugels even flink aantrekken
.
Dus als je graag dit topic wilt blijven volgen: Gelieve een nuttige post erin te knallen of anders dit topic even bookmarken (voor degene die het niet weten: druk op [afbeelding] bovenaan dit topic
).
Tot zover onze mededeling.. now back to Gnampy.
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef BigFire het volgende:
Toch vreemd dat ze zomaar geïntereseerd is en bij jou een dvdtje komt kijken en komt eten.
Wat is er mis mee danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Zolang die bookmarks niet naar behoren werken, kan je het mensen ook moeilijk kwalijk nemen hé. Ik vraag me trouwens af wanneer ze gebelt heeft etc. En hoe dit zo tot stand is gekomen verder.
Als je iets bookmarked, zou het in je MyAT moeten te komen staan. Maar ik heb begrepen dat dit ook gaat gebeuren..quote:
Nee, als je iets bookmarkt, komt het in je Bookmarks te staan. Like duh.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Als je iets bookmarked, zou het in je MyAT moeten te komen staan. Maar ik heb begrepen dat dit ook gaat gebeuren..
Die discussie kan hier achterwege blijven, uiteraard.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
Nee, als je iets bookmarkt, komt het in je Bookmarks te staan. Like duh..
Ben ik de enige die de volgorde een beetje raar vindquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:15 schreef Gnampy het volgende:
Morgen krijg ik de koningin op bezoek, de mooiste bloem die bestaat komt bij mij thuis een dvd kijken en daarna ga ik voor haar koken.
je vergeet de rozenblaadjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef Xennia het volgende:
Goed gedaan.
Behandel haar niet te koninklijk he, in de zin van haar direct op handen dragen en de grond kussen waar ze op loopt
in dat geval had hij best even wat uitleg kunnen postenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:36 schreef RiDo78 het volgende:
of dat ie de hele nacht wakker gelegen heeft van de zenuwen
Waarschijnlijk is hij nu aan het uitzoeken waar hij condooms moet halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:36 schreef RiDo78 het volgende:
Ik vraag me af of Gnampy nog goed geslapen heeft of dat ie de hele nacht wakker gelegen heeft van de zenuwen
Dat, of de wereld is onterechtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
absoluut, behoorlijk duidelijk ook wel
Waarom? Hij doet iets wat de meeste mensen niet zouden durven, met goed resultaat, en dan is het meteen fake?quote:
Deze post maakt het overduidelijk dat het fake is... Kom op nou zeg... Let ook op het woord gebruik in de brief en weer in dit deel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:42 schreef Leopold_Stotch het volgende:
[..]
Waarom? Hij doet iets wat de meeste mensen niet zouden durven, met goed resultaat, en dan is het meteen fake?![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:45 schreef Gnampy het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de brief die ik wil(de) geven.
Als hij haar die brief echt had gegeven zou het wat ongeloofwaardig zijn, maar hij heeft dat uiteindelijk niet gedaan, met positief resultaat. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deze post maakt het overduidelijk dat het fake is... Kom op nou zeg... Let ook op het woord gebruik in de brief en weer in dit deel.
[..]
Hij heeft enkel die brief niet gegeven op advies van de Fokkers, wij Fokkers hebben dus eigenlijk zijn date geregeld anders had ie namelijk meteen een straatverbod gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:54 schreef Bolter het volgende:
Hij heeft die brief dus niet gegeven? Gelukkig maar, jezus wat laat je iemand schrikken als je zo'n ding voor je neus geschoven krijgt. Ben je bijvoorbaat kansloos.
Nou, vertel alles nu dan evenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
Sorry dat ik niet meer van me liet horen gisteren, maar een paar minuten nadat ik dat geschreven had mocht ik hier niet meer reageren van Mordreth. Toen ben ik maar weer weggegaan omdat ik dacht dat ik ongewenst was.
Man jij hebt echt geen ballen aan je lijf! Wat kan er nou van die date terechtkomen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
Sorry dat ik niet meer van me liet horen gisteren, maar een paar minuten nadat ik dat geschreven had mocht ik hier niet meer reageren van Mordreth. Toen ben ik maar weer weggegaan omdat ik dacht dat ik ongewenst was.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef ukga het volgende:
Gnampy ga je nog wat vertellen of ben je alleen maar bezig met je huwelijksreis te boeken?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
Hoezo mogen reageren? Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
wuahahhahadat zou echt een kostelijke actie zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:33 schreef GizartFRL het volgende:
Koopt ie al dat spul, rekent af bij haar.
Vraagt ze vanavond alsnog, wat ga je voor me maken.
Laat je kop nou eens zien!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Gnampy het volgende:
Daar zou ik ook wel het fijne van willen wetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoezo mogen reageren? Wat is dat nou weer voor onzin?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:36 schreef arneaux het volgende:
Hij moet idd wel ff ergens anders die zooi gaan halen anders is t echt duf.
Ja natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:28 schreef Manu82 het volgende:
Hey Gnampy, nu willen we natuurlijk ook wat meer details hoe alles gelopen is na je vorige update
Weet ik veel, dit topic was meteen dicht!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoezo mogen reageren? Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik draag een zwart overhemd, over een spijkerbroek. Netjes, maar niet te netjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef Duiveltja het volgende:
Eind goed al goed, that is als de date goed verloopt.
Wat ga je aandoen?
Wat ga je koken?
Welke dvd of neemt zij die mee?
Heb je al rosé in huis?
Maar jij hebt nog nooit een date gehad laat staan een meisje gezoend, dus jij weet ook niet waar je het over hebt lolquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je moet het waarderen, maar ik vind het ERG leuk bedacht.
Wat hij zegt. Ik vind die "kus" wel een beetje over the top voor een eerste afspraakjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Badmintonner het volgende:
Moet je wel zorgen dat ze haar bakje goed leegmaaktAnders heeft het nog geen nut..Maar, ik heb het idee dat je teveel wil doen om het haar "leuk te maken". Pas je wel op dat je niet overdrijft?
En dat baseer je waarop?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog nooit een date gehad laat staan een meisje gezoend, dus jij weet ook niet waar je het over hebt lol.
Dat schaaltje kan goed uitpakken, maar kan 't ook verneuken mijn inziens. Niet echt een zekerheidje ofzo.
Haha, niet teveel yoghurt er in doen dus! Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef Badmintonner het volgende:
Moet je wel zorgen dat ze haar bakje goed leegmaaktAnders heeft het nog geen nut..Maar, ik heb het idee dat je teveel wil doen om het haar "leuk te maken". Pas je wel op dat je niet overdrijft?
HELD!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Gnampy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een van de vaste dingen die ik bij haar aan de kassa koop, bosvruchtenyoghurt.
[afbeelding]
Met een kleine verrassing op de bodem
Goed idee toch?
Oh ja, en dit mag ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Wacht maar tot de deurbel gaatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Gnampy het volgende:
Wederom bedankt voor alle aanmoediging, maar ik moet nu echt even mijn huis op orde maken. Nog minder dan twee uurtjes... Ik ben nu gelukkig nog niet zo nerveus.
foto's maken he!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Gnampy het volgende:
Wederom bedankt voor alle aanmoediging, maar ik moet nu echt even mijn huis op orde maken. Nog minder dan twee uurtjes... Ik ben nu gelukkig nog niet zo nerveus.
Hoe kon je weten dat zij het was die belde?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:41 schreef Gnampy het volgende:
[..]
........ Tot ik dinsdag in de trein zat en opeens telefoon kreeg, van haar dus. Ik durfde de telefoon bijna niet op te nemen.......
Het briefje zit onder het schaaltje, op de foto heb ik het alleen nog niet vastgeplakt. Dat moet ik nog doen met een heel dun reepje plakband ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb je wel het aan de onderkant geschreven? anders wel ff testen of het niet oplost in de yoghurt
Maarre, ik eet zelden een schaaltje vla zo goed leeg dat de onderkant helemaal zichtbaar is.
Discontinuiteit, ik denk er niet al teveel van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Hoe kon je weten dat zij het was die belde?
foutje c?
Ik word nooit gebeld, laat staan door nummers die niet in mijn geheugen staan. Laat staan op het moment dat ik van haar een telefoontje verwacht. Haha, het zou wel lullig zijn inderdaad als het gewoon mijn ma was met een nieuwe telefoon. Maar hoezo foutje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Hoe kon je weten dat zij het was die belde?
foutje c?
Niets hoor, zomaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik word nooit gebeld, laat staan door nummers die niet in mijn geheugen staan. Laat staan op het moment dat ik van haar een telefoontje verwacht. Haha, het zou wel lullig zijn inderdaad als het gewoon mijn ma was met een nieuwe telefoon. Maar hoezo foutje?
Eensquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Kreator het volgende:
Dude....dat met die kus in dat schaaltje is zooooo fout. Het komt wanhopig over...je moet ook dingen aan het toeval overlaten.
Wacht gewoon het goede moment af, ga de hele avond naast elkaar op de bank zitten en kus haar gewoon als het goed voelt. Is het niet wederzijds, pech. Is het wel wederzijds: Likze.
...met zo'n schaaltje verneuk je je kansen, als ze er niet op reageert of het net zo sneu vindt als ik.
Eens. Ik wil er graag nog aan toevoegen dat je niet had moeten vertellen hoeveel moeite het je kostte de eerste stap te zetten en dat je ook niet nogmaals had moeten vragen of ze nog wel zin heeft. Iets overtuigder van jezelf mag welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Kreator het volgende:
Dude....dat met die kus in dat schaaltje is zooooo fout. Het komt wanhopig over...je moet ook dingen aan het toeval overlaten.
Wacht gewoon het goede moment af, ga de hele avond naast elkaar op de bank zitten en kus haar gewoon als het goed voelt. Is het niet wederzijds, pech. Is het wel wederzijds: Likze.
...met zo'n schaaltje verneuk je je kansen, als ze er niet op reageert of het net zo sneu vindt als ik.
Je hebt toch niet verteld dat je een topic erover op Fok! hebt geopend en dat je eerst een hele brief wilde geven heh?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:41 schreef Gnampy het volgende:
[...]
Dat heb ik toen gedaan en dat gesprek verliep al een stuk vlotter, we hebben gesproken over hoeveel moeite het me gekost heeft om de eerste stap te zetten, dat was wel lachen.
[...]
Ja idd dan is het niet meer onwennig en geforceerd en is het meer luchtig en grappig dan zo beladen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Xtinction het volgende:
Laat dat schaaltje maar zitten idd, te geforceerd. (albeit romantisch, maar doe zoiets maar als je al eventjes wat met haar hebt, dan wordt dat meer gewaardeerd)
hear hear. Maar ja, misschien valt ze wel op extreem onzekere jongetjes. Je weet het maar nooit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Xennia het volgende:
Eens. Ik wil er graag nog aan toevoegen dat je niet had moeten vertellen hoeveel moeite het je kostte de eerste stap te zetten en dat je ook niet nogmaals had moeten vragen of ze nog wel zin heeft. Iets overtuigder van jezelf mag wel
Doe dat ook maar niet, het is hoe dan ook een misserquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef Xtinction het volgende:
Laat dat schaaltje maar zitten idd, te geforceerd. (albeit romantisch, maar doe zoiets maar als je al eventjes wat met haar hebt, dan wordt dat meer gewaardeerd)
Lijkt me ook een boring leventje als je hier met volle teugen van geniet, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Xtinction het volgende:
Het is leuker om het te geloven. Lijk me echt een vet boring leventje als je bij alles wat er gezegd wordt altijd maar je vragen hebt. Ik blijf liever naief en geniet met volle teugen van een topic zoals dit, waar of niet waar...
Nee joh. Dit zou mijn vriendin ( sedert een jaar ) wel lief vinden, maar als ik zoiets op de eerste date had geflikt was ik nu nog single geweestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe dat ook maar niet, het is hoe dan ook een misser
Dan vindt ze het zeker ook lief om een teddybeer te krijgen met ''I love you'' erop?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:31 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee joh. Dit zou mijn vriendin ( sedert een jaar ) wel lief vinden, maar als ik zoiets op de eerste date had geflikt was ik nu nog single geweest
Welnee, als je elkaar al een tijdje kent is zoiets als grapje wel leuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Doe dat ook maar niet, het is hoe dan ook een misser
Meisjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:34 schreef Xtinction het volgende:
Xennia: niet alle vrouwen zijn feeksenDenk dat 2 van mijn exen het wel zou kunnen waarderen, en een totaal niet. Vrouwen....
Euh, nee. Maar niet elke vrouw is zo'n verbitterd als jij/heeft met kasta gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan vindt ze het zeker ook lief om een teddybeer te krijgen met ''I love you'' erop?
Ik ben niet verbitterd, er is alleen wat originelers voor nodig om mij te verrassenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:37 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Euh, nee. Maar niet elke vrouw is zo'n verbitterd als jij/heeft met kasta gehad.
Ja gewoon die yoghurt in dr bek gieten!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef Wolkje het volgende:
Ik zou het schaaltje ook weglaten.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:41 schreef _The_General_ het volgende:
Het kus schaaltje is leuk bedacht, zeer leuk, maar ik zou het weglaten!
zoiets jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja gewoon die yoghurt in dr bek gieten!![]()
Eerst zeggen dat je voor iemand gaat koken en dan vervolgens diegene meenemen naar de supermarkt waar ze zelf uit moet gaan kiezen wat ze wil gaan eten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef Haruhi het volgende:
Wat is er mis met samen boodschappen doen?
Ja, als je het zo zegt. Maar voor de rest is er in principe niks mis meequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je voor iemand gaat koken en dan vervolgens diegene meenemen naar de supermarkt waar ze zelf uit moet gaan kiezen wat ze wil gaan eten?
En ondertussen welf in je hoofd hebben wat je wil gaan eten. Dat meisje heeft ook zoiets van ja halloquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je voor iemand gaat koken en dan vervolgens diegene meenemen naar de supermarkt waar ze zelf uit moet gaan kiezen wat ze wil gaan eten?
Ik vind het juist wel lief om haar het eten te laten kiezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ondertussen welf in je hoofd hebben wat je wil gaan eten. Dat meisje heeft ook zoiets van ja hallojij ging voor mij koken.
Toch niet enger dan de brief?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:23 schreef sadisticembrace het volgende:
Brrrr. Dat schaaltje vind ik eng.
Maar de brief heeft hij weggegooid, de schaaltjes gaat hij doorzettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Toch niet enger dan de brief?
My god, die had ik nog niet gelezen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Toch niet enger dan de brief?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik draag een zwart overhemd, over een spijkerbroek. Netjes, maar niet te netjes.
En dit is het leuke van de avond: ik weet nog niet wat we gaan eten. Ik wil haar namelijk verrassen door haar mee te nemen naar de supermarkt waar ze werkt en daar samen boodschappen voor vanavond te gaan doen. Daar hebben we ook om 16:00 uur afgesproken, ook al werkt ze vandaag niet. Natuurlijk heb ik wel een idee in mijn hoofd en ik hoop dat ze dat ook lekker vindt (spaghetti), maar de keuze is dus aan haar. Na de boodschappen lopen we naar mijn huis, ik moet voor die tijd nog een beetje opruimen hier en de badkamer schoonmaken, haasten dus... en daarna gaan we hier op de bank American Beauty kijken. Volgens haar is dat een mooie film, ik heb zelf eigenlijk geen idee.
Nou, en daarna ga ik dus voor haar koken. Iets met een lekkere salade erbij ofzo, we zien wel. Over het toetje heb ik echter al wel nagedacht
[afbeelding]
Dit is een van de vaste dingen die ik bij haar aan de kassa koop, bosvruchtenyoghurt.
[afbeelding]
Goed idee toch?
[afbeelding]
Dudequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik draag een zwart overhemd, over een spijkerbroek. Netjes, maar niet te netjes.
En dit is het leuke van de avond: ik weet nog niet wat we gaan eten. Ik wil haar namelijk verrassen door haar mee te nemen naar de supermarkt waar ze werkt en daar samen boodschappen voor vanavond te gaan doen. Daar hebben we ook om 16:00 uur afgesproken, ook al werkt ze vandaag niet.
Ga anders uit eten.quote:Natuurlijk heb ik wel een idee in mijn hoofd en ik hoop dat ze dat ook lekker vindt (spaghetti), maar de keuze is dus aan haar.
Je wilt alles té ludiek doen. Just go with the flow en zoals al eerder is gezegd plan niet zoveel. Ik heb ook het idee dat je er teveel van verwacht.quote:[afbeelding]
[afbeelding]
Goed idee toch?
[afbeelding]
Ja, dat was ook mijn gedachte toen ik dat las: zit ze er wel op te wachten dat haar collega's daar met hun neus bovenop zitten? Ik heb zelf een keer op mijn werk een klant versierd waarvan ik wist dat een hoop collega's van mij hem kennen (en hem ook nog eens een lekker ding vindenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom bij haar werk afspreken en ook daar boodschappen doen? Dat meisje gaat zich kapotschamen als ze haar collega's samen met jou zien.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:16 schreef Friek_ het volgende:
maar ik zie er jou nog voor aan om dat bakje per ongeluk bij jezelf neer te zetten.
Die is zeker goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:43 schreef Kindervriend het volgende:
DUDE! Dat schaaltje!![]()
![]()
Mooi laten zitten dat briefje, misschien zelfs 'neuken' er van maken, want ze lijkt me best gewillig. Verder moet je gewoon nog wat meer 'grapjes' uithalen, dat vinden ze leuk, de vrouwkes. Ik denk dan aan blikken achter haar fiets binden. Of de deur van je huis op een kier zetten en daar een emmer water bovenop plaatsen. Beetje lol! Beetje luchtigheid. Succes gegarandeerd.
Maar je zult inmiddels al wel in de supermarkt zijn om je diner bij mekaar te kopen, dus ik ben bang dat ik loze adviezen geef. Hoe dan ook, veul plezier moatje!
Gewoon dat meisje voor hm laten koken. Ene hand een biertje, ander een afstandbediening en zappen maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ondertussen welf in je hoofd hebben wat je wil gaan eten. Dat meisje heeft ook zoiets van ja hallojij ging voor mij koken.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon dat meisje voor hm laten koken. Ene hand een biertje, ander een afstandbediening en zappen maar![]()
Daar dacht ik ookal aan maar dan kan ie niet zappen... Die stopt zij dan maar in zn broek tussen t koken doorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij moet wel 1 hand in z'n broek hebben uiteraard
SHO ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef Duiveltja het volgende:
Onzin is een paar straten verder.
Ik hou ook van jou, lieve schat. En nu weer ontopicquote:
Truequote:
Ik dacht dat je de straten gewoon door mekaar had gehaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, lieve schat. En nu weer ontopic
Ik denk dat Esther nog steeds bezig is om onder dwang die gigantische bak yoghurt leeg te schranzen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zouden ze al liggen te neuken?
Of is het waarschijnlijker dat ze een meter uit elkaar zitten
en als ze weg fietst allemaal blikjes aan d'r fietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:17 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther nog steeds bezig is om onder dwang die gigantische bak yoghurt leeg te schranzen.
Nee, hij heeft de brief niet gegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
ow god ik heb niet alle topics gelezen alleen de brief en het schaaltje
ik hoop niet dat ie die brief heeft gegeven?
naja als ze daarna nog af wou spreken is ze iig net zo erg als TS en kan het schaaltje ook geen kwaad meer he
de dramas
Als hij een krampachtige planning gemaakt heeft voor die zes uur...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
Nog geen update en ze zijn al 6 uur samen .... ziet er goed uit!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
Nog geen update en ze zijn al 6 uur samen .... ziet er goed uit!
ik vond het ook al vreemd ze daarna nog geen straatverbod had aangevraagtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de brief niet gegeven.
http://i107.photobucket.com/albums/m304/GeertNL/Gedeeld/brief.jpgquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand die brief ff linken? Ik ben te lui om te zoeken
Of hij had gewoon geen zin 's avonds nog te internetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Casparovvv het volgende:
óf TS heeft de hand aan zichzelf geslagen, óf die meid is bij hem in bed beland.
En dan zie ik TS ook nog wel in staat om z'n bed vol te hebben gegooid met rozenblaadjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:48 schreef Casparovvv het volgende:
óf TS heeft de hand aan zichzelf geslagen, óf die meid is bij hem in bed beland.
En waxinelichtjes op de bedrand!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zie ik TS ook nog wel in staat om z'n bed vol te hebben gegooid met rozenblaadjes
Zouden we al een RIP topic moeten openen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En waxinelichtjes op de bedrand!
En toen gingen die omvallen!
En toen vloog alles in de fik!
En nou is TS dood!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En nou is TS dood!
Nee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En nou is TS dood!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:23 schreef GizartFRL het volgende:
TS ligt met een gebroken vlaschaaltje op de bank.
Knocked out.
TS knocked out en Esther knocked up?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:23 schreef GizartFRL het volgende:
TS ligt met een gebroken vlaschaaltje op de bank.
Knocked out.
Gnampy!!!!
MELDEN!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:01 schreef Gnampy het volgende:
Hee mensen, daar ben ik weer!
Ik ben verliefd! Gisteren was één van de leukste dates die ik ooit heb gehad, we hebben aan 1 stuk gelachen en gepraat, en de film was ook nog eens prachtig. Een mooi moment was toen we op de bank tijdens de film steeds iets dichter bij elkaar gingen zitten.
quote:Oh, en het schaaltje met "kus" was dus wel een goed idee, ze moest eerst heel hard lachen en toen mocht ik haar een kus op haar wang geven. Al met al een geslaagde avond dus, en we hebben afgesproken dat we het snel weer gaan doen.
Tof voor je. Veel succes nog voor de rest gewenstquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:01 schreef Gnampy het volgende:
Ik ben verliefd! Gisteren was één van de leukste dates die ik ooit heb gehad, we hebben aan 1 stuk gelachen en gepraat, en de film was ook nog eens prachtig. Een mooi moment was toen we op de bank tijdens de film steeds iets dichter bij elkaar gingen zitten. Oh, en het schaaltje met "kus" was dus wel een goed idee, ze moest eerst heel hard lachen en toen mocht ik haar een kus op haar wang geven. Al met al een geslaagde avond dus, en we hebben afgesproken dat we het snel weer gaan doen.
Nee, maar veel verder ga ik niet op een eerste date. Dit is een meisje waar ik een mooie toekomst mee op wil bouwen, dat moet je ook zorgvuldig opbouwen in kleine stapjes. Al moet ik zeggen dat het bij het afscheid nemen wel bijna tot een 'echte' zoen kwam. Ik kuste haar nogmaals op haar wang(afscheidszoen) en toen bleven onze hoofden een beetje bij elkaar 'hangen', maar het leek me beter zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:06 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Maar eh, jullie zijn niet verder gegaan dan een zoen op de wang?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
... hoe erg moet het nu dan wel niet met je zijn?
Oke, dat was dus echt DE kans en dan grijp je 'm nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nee, maar veel verder ga ik niet op een eerste date. Dit is een meisje waar ik een mooie toekomst mee op wil bouwen, dat moet je ook zorgvuldig opbouwen in kleine stapjes. Al moet ik zeggen dat het bij het afscheid nemen wel bijna tot een 'echte' zoen kwam. Ik kuste haar nogmaals op haar wang(afscheidszoen) en toen bleven onze hoofden een beetje bij elkaar 'hangen', maar het leek me beter zo![]()
Heel ergquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja, als de rest van de avond komisch en luchtig is dan wordt zo'n 'kus?' heel anders opgevat dan wanneer het stroef was gegaan, goed mee weggekomen dus
maarre, als je na haar alleen aan de kassa gezien te hebben, zelden gesproken en haar naam niet eens kende al zo overdreven zo'n brief schrijft....
... hoe erg moet het nu dan wel niet met je zijn?
i.p.v. twee meter één meterquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:01 schreef Gnampy het volgende:
Ik ben verliefd! Gisteren was één van de leukste dates die ik ooit heb gehad, we hebben aan 1 stuk gelachen en gepraat, en de film was ook nog eens prachtig. Een mooi moment was toen we op de bank tijdens de film steeds iets dichter bij elkaar gingen zitten.
d'r wang! held! wat een avond!quote:Oh, en het schaaltje met "kus" was dus wel een goed idee, ze moest eerst heel hard lachen en toen mocht ik haar een kus op haar wang geven. Al met al een geslaagde avond dus, en we hebben afgesproken dat we het snel weer gaan doen.
Wanneer is je volgende date danquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Heel erg
Ik zit me echt in te houden hier.
Precies!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef Gnampy het volgende:
dat moet je ook zorgvuldig opbouwen in kleine stapjes.
Het lag gewoon niet in de planning. Niet zoenen is ook niet erg hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:12 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Oke, dat was dus echt DE kans en dan grijp je 'm nieteen zoen is niet heel erg hoor..
Ik heb van een zeker schaaltje iets heel anders gehoordquote:
als ik een toffe date heb en er is een moment en er word niet gezoent dan kan ik dat niet waarderen hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:15 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Het lag gewoon niet in de planning. Niet zoenen is ook niet erg hoor.
We hebben nog niet concreet iets afgesproken, komt nog wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende date dan.
Heb je ook een logboek bijgehouden?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:15 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Het lag gewoon niet in de planning. Niet zoenen is ook niet erg hoor.
Al wel een sms gestuurd ofzo dat je het heel geslaagd vond en dat je het snel eens over wil doen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef Gnampy het volgende:
[..]
We hebben nog niet concreet iets afgesproken, komt nog wel.
Ik heb er wel eentje ontvangen met dezelfde strekking, en daar heb ik natuurlijk meteen op geantwoord. Ik bel haar vanmiddag weer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Al wel een sms gestuurd ofzo dat je het heel geslaagd vond en dat je het snel eens over wil doen?
nee, hij geeft haar morgen weer een briefje. ze werkt van 11.00 tot 19.00 morgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Al wel een sms gestuurd ofzo dat je het heel geslaagd vond en dat je het snel eens over wil doen?
Je hebt al gesmst en nu bel je. Beetje teveel van het goede, imo loop nu naar verwachting veel te hard van stapel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef Gnampy het volgende:
Ik bel haar vanmiddag weer.
Jij moet niet zoveel David Deangelo boekjes lezen jongenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hebt al gesmst en nu bel je. Beetje teveel van het goede, imo loop nu naar verwachting veel te hard van stapel.
Niet doen! speel toch ff een spel aantrekken-afstoten, veel leukerquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:22 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje ontvangen met dezelfde strekking, en daar heb ik natuurlijk meteen op geantwoord. Ik bel haar vanmiddag weer.
Goddamn... Was er niet laatst een onderzoek geweest waaruit kwam dat vrouwen liver 'echte' mannen willen. Mooie toekomst opbouwen blabla. Daar gaat het in het begin totaal niet om. Eerste indruk bepaalt alles. Als het meisje je helemaal leuk vindt dan verlangt ze juist naar een kus. Maar op zich past het ook wel bij de manier waarop je het allemaal hebt gedaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nee, maar veel verder ga ik niet op een eerste date. Dit is een meisje waar ik een mooie toekomst mee op wil bouwen, dat moet je ook zorgvuldig opbouwen in kleine stapjes. Al moet ik zeggen dat het bij het afscheid nemen wel bijna tot een 'echte' zoen kwam. Ik kuste haar nogmaals op haar wang(afscheidszoen) en toen bleven onze hoofden een beetje bij elkaar 'hangen', maar het leek me beter zo![]()
Wat daar leuk aan is begrijp ik niet... Voor mij is dat onnodig moeilijk doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef jm5 het volgende:
[..]
Niet doen! speel toch ff een spel aantrekken-afstoten, veel leuker![]()
Maar ze wil zelf graag dat ik haar straks bel! En ik ook! Moet ik dan wachten en moeilijk doen voor niks?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hebt al gesmst en nu bel je. Beetje teveel van het goede, imo loop nu naar verwachting veel te hard van stapel.
wanhopig?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar op zich past het ook wel bij de manier waarop je het allemaal hebt gedaan
Nee joh, gewoon man zonder ballen.quote:
oude stempel?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon man zonder ballen.![]()
Nee hij moet zelf weten hoe hij het doet en blijkbaar werkt t.
Ik ben nog meer van de oude stempel denk ik. Gewoon op het meisje afstappen met de kans om een blauwtje te lopen
Volgens mij ook, maar hoe meer er van deze jongens zijn hoe makkelijker het is van ons andere jongensquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oude stempel?
volgens mij heet dat normaal
ik kan me steeds meer vinden in jou dating-beeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar hoe meer er van deze jongens zijn hoe makkelijker het is van ons andere jongens
Ik ga zo ook naar de supermarkt, ben nu al bezig met de brief aan het overschrijvenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar hoe meer er van deze jongens zijn hoe makkelijker het is van ons andere jongens
Wat zit jij nou weer tof te doen, jij hopeloze flapdrol. Lees je eigen treurige posthistorie eens na en dan met name die ellende die je in dit subforum heb gepost.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon man zonder ballen.![]()
Nee hij moet zelf weten hoe hij het doet en blijkbaar werkt t.
Ik ben nog meer van de oude stempel denk ik. Gewoon op het meisje afstappen met de kans om een blauwtje te lopen
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb van een zeker schaaltje iets heel anders gehoord![]()
ga je mn champagne onbijt halen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar de supermarkt, ben nu al bezig met de brief aan het overschrijven
Oeh, deal...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan me steeds meer vinden in jou dating-beeld
misschien moeten we eens samen vrouwen gaan versieren
neem jij de kleine iele neem ik haar vriendin met tieten
Dat wordt scorenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar de supermarkt, ben nu al bezig met de brief aan het overschrijven
Ze zei flapdrolquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer tof te doen, jij hopeloze flapdrol. Lees je eigen treurige posthistorie eens na en dan met name die ellende die je in dit subforum heb gepost.
quote:
Om een uur of elf, netjes toch? En sorry dat mijn update niet wat sneller kwam, maar ik ga natuurlijk niet meteen achter de pc zitten en al mijn belevenissen opschrijven. Daarnaast had ik ook wat rosé op, dus communiceren is dan sowieso niet zo verstandigquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wel even vraagje, hoelaat ging ze weg bij jou gister, en waarom ben je toen niet direct op fok je verhaal komen doen
Inderdaad, hoelaat was ze er ook alweer? Hoe ging het trouwens in de supermarkt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:55 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Om een uur of elf, netjes toch? En sorry dat mijn update niet wat sneller kwam, maar ik ga natuurlijk niet meteen achter de pc zitten en al mijn belevenissen opschrijven. Daarnaast had ik ook wat rosé op, dus communiceren is dan sowieso niet zo verstandig![]()
Om vier uur 's middags, ik was alleen iets te vroeg. En dan duurt het wachten zo lang, verschrikkelijk. En ze had het volgens mij wel naar haar zin in de supermarkt, een aantal collega's kwam nog naar ons toe om een praatje te maken dus daar kon ze de lol wel van inzien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Inderdaad, hoelaat was ze er ook alweer? Hoe ging het trouwens in de supermarkt?
Leuk dat je het gezellig hebt gehad, hoop dat er nog iets moois uit komt!![]()
Heeft ze haar bakje yoghurt nog tot de bodem leeg gegeten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:01 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Om vier uur 's middags, ik was alleen iets te vroeg. En dan duurt het wachten zo lang, verschrikkelijk. En ze had het volgens mij wel naar haar zin in de supermarkt, een aantal collega's kwam nog naar ons toe om een praatje te maken dus daar kon ze de lol wel van inzien.
Een van die collega's is een fok!ker, reken er maar op. En dat wordt dit topic alleen maar prachtigerquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:01 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Om vier uur 's middags, ik was alleen iets te vroeg. En dan duurt het wachten zo lang, verschrikkelijk. En ze had het volgens mij wel naar haar zin in de supermarkt, een aantal collega's kwam nog naar ons toe om een praatje te maken dus daar kon ze de lol wel van inzien.
verliefd lijkt me dan ook een groot woordquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
één vraag nog aan TS;
Hoevaak ben jij zo verkikkerd op een meid? Gezien je zo stapel bent op iemand die je eigenlijk niet kende lijkt het erop dat je heel snel verliefd wordt. Of is dit echt een uitzondering?
Idd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verliefd lijkt me dan ook een groot woord
Gezien zijn posts lijkt het me duidelijk dat de arme jongen behoorlijk verliefd is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verliefd lijkt me dan ook een groot woord
dat je je verliefd gedraagt of voordoet wil niet zeggen dat je het echt bentquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Gezien zijn posts lijkt het me duidelijk dat de arme jongen behoorlijk verliefd is.
"Je voelt je wel verliefd maar je bent het niet."quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat je je verliefd gedraagt of voordoet wil niet zeggen dat je het echt bent
genoeg mensen willen graag verliefd zijn en praten het daarom zichzelf aan
of herkennen het gevoel niet en denken bij elk lekker wijf dat ze verliefd zijn
of omdat ze hem vrolijk maakt of een goed gevoel geeft
of hij is eenzaam en is zo gelukkig dat ie dat niet meer is als zij er is dat ie denkt dat het liefde is
of hij heeft een beeld van haar wat niet klopt (hij heeft haar tenslotte pas een keer echt gezien verder alleen achter de kassa) en is verliefd op zn eigen hersenspinsel
en zo zijn er nog veeeeel meer opties
maja
Nogal.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
"Je voelt je wel verliefd maar je bent het niet."
Quatsch.
ja want mensen raken nooit verstrikt in emotiesquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:07 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
"Je voelt je wel verliefd maar je bent het niet."
Quatsch.
Want hoe oud ben jij...?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want mensen raken nooit verstrikt in emoties
later als je wat ouder bent snap je het wel
Wacht even hoor, hij heeft verliefde emoties, en toch is hij niet verliefd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ben 'wat ouder', maar ik vind het ook onzin hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een post van jou gezien waar hoofdletters of überhaupt een vorm van interpunctie in voorkomt. Doe daar 's wat aan, leest toch een stuk makkelijker. Verder lul je enorm uit je nek, maar dat was al duidelijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een post van jou gezien waar hoofdletters of überhaupt een vorm van interpunctie in voorkomt. Doe daar 's wat aan, leest toch een stuk makkelijker. Verder lul je enorm uit je nek, maar dat was al duidelijk.
Kan allemaal wel, maar jij bepaalt niet nav een paar post op een forum wat iemand voelt en wat niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
anders denkt ze dat je een homo bentquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef Xtinction het volgende:
Liefies post klinkt een beetje als jaloezie richting mensen die wel snel verliefd kunnen zijn eigk...Je kan echt niet bepalen wat andere mensen voelen. Kijk nou naar het succes van Gnampy met esther, dat had ook niemand kunnen voorspellen
Maarem, succes, volgende date wel zoenen he
Helemaal mee eens, ze wil je Gnampy. Ze wilt je neukstaaf diep in zich voelen! Pak dr!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:20 schreef Wicked_W het volgende:
[..]
anders denkt ze dat je een homo bent
serieus, het is belangrijk dat je gaat zoenen
Wordt het dan ook niet eens tijd dat je Gnampy's voorbeeld volgt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:06 schreef Frazz het volgende:
Doet me denken aan mijn super markt liefde
Ik wist niet dat wanneer een topic gesloten was, de poll gewoon door kan gaan...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:28 schreef ukga het volgende:
Ik had btw een poll gemaakt, of je der al lag te 'scannen',
maar hijs opslot gegooit(was niet lullig bedoelde topic maarja
alhier;
POLL: Heeft Gnampy nu sex met Esther?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |